Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

To je krutej bramborák,co je ta věc pod řídítky?

. (Boční stojan tam není).

Co se týče toho, jak skútr vypadá, tak nezbývá než podotknout, že byl vyvynut již někdy před rokem 1998. A v tu dobu to byla zcela pokroková technologie.  

ABS, muzika, vyhřívané sedlo a rukojeti, nejbezpečnější rám na světě, který umožňuje jezdit řidičovi díky tříbodovému bezpečnostnímu pásu i bez přilby a další vychytávky z něj udělaly legendu. Proti tomuto stroji mluvila pouze velmi vysoká cena, špatný marketing a zaprděnost lidí, kteří jej odsoudili, aniž by si jej kdy byli vyzkoušeli. Tohle je silnější 200 verze. Samozřejmě, že na dnešní poměry už je to dávno překonaná záležitost. Ale to je Land Rover Defender a R1150GSA taky. A přesto je mám. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Zmizík

 

Zmizík: Jestli máš winder jenom na dva, můžu ti jednoho z výstavky odkůpit ;)

Njn. Nebudeme se poustet... do vetsich akci... Taky jsem o tom takhle nejak premejslel ale prece jen combo tiger+scrambler mne prijde vychytany a tak se na to radsi vyseru. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta moderní vlna cafáčů mě zezačátku brala, ale pak jsem si říkal, že to je taková motorka napiču. To je taková ani ne cesťák s rovným posezem, ani ne sporťák aby si na to zalehnul, prostě naháč v takovým lehkým předklonu - tudíž jezdecká poloha nakokot.  (IMHO pochopitelně). Jinak kategorie velkých cesťáků s vykuchanýma kaslíkama se špalkama na gumách a ještě právě v tom předklonu je úplně nejvíc...  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Večerníček:

Customized BMW R65 by Mr. Elmer Reyes of Laguna Choppers for Mr. Dale Diaz? a...Marina Militare Panerai....

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem horal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pořád mi uniká pointa kam s takovou motorkou jezdit... asi jenom pro nějakej pohár  :)

Předpokládám, že s takovou motorkou se dá jezdit všude (od projížděk po okolí bez cíle až po cestování). Stačí se kouknout na ergonomii stroje a je jasné, že jízda bude daleko pohodlnější než na kdejakém supersportu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta moderní vlna cafáčů mě zezačátku brala, ale pak jsem si říkal, že to je taková motorka napiču. To je taková ani ne cesťák s rovným posezem, ani ne sporťák aby si na to zalehnul, prostě naháč v takovým lehkým předklonu - tudíž jezdecká poloha nakokot.  (IMHO pochopitelně). Jinak kategorie velkých cesťáků s vykuchanýma kaslíkama se špalkama na gumách a ještě právě v tom předklonu je úplně nejvíc...  :)

Zkus se na takové motorce projet, možná tě jízda docela překvapí a trochu pozměníš svůj názor. Já se stavbou cafe-racerů zabývám přes 20 let a vždy jde o nastavení stroje dle potřeb a představ jezdce, jeho odlehčení a v neposledku jde i o  individualizaci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som vzdy chcel nejaku stavbu z pan europeana.. kto ste videli niekedy oddeklovanu st1300, chapete ten inotaj :)

 

tak ale ked individualne - co tak Cafe racer z Rocketa? :) zatial som videl len Palatina Rocket a to sa celkom da. sice samoucelna frajerina, ale povedzte, kto to dnes ma.. :)

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tématu Café

Může být, že jsem nostalgik a poslouchám Credence nebo Doors, nicméně mě se Café racery a scramblery líbí. Prostě styl klasických motorek, které toho mají na sobě spíš míň než víc, nikde plasty a hlavně pokud je tam fortelné zpracování. Moderní motorky mi připadají tak trochu design pro design, šišatá světla, samá dioda, displeje a miliony fičur. 

 

Třeba tady je přestavba, která  IMHO vypadá podstatně lépe něž originál Guzzi Nevada a myslím že praktičnost příliš neutrpěla. Navíc pokud je ta motorka jako tahle  lehčí a má lepší odpružení a vylepšený motor, tak si myslím, že přinese majiteli ještě něco víc než potěšení pro oči. 

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem klobadysek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...