Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 57 minutami, Občan napsal:

Caves,dalsia baterka v tahu. Yuasa ytz14s . gugel mi odporucil  na moju integru ako alternativu namiesto tejto 11.8AH litiovu 4.5AH (?) . Nerozumiem tak ze reku spytam sa chalaňov . Je to mozne? Je to lepsie? Je to blbost? Dakujem

Já letos měnil YTZ10s za lithiovou Skyrich a spokojenost. Váhový rozdíl je extrémní + vyšší startovací proud a cenový rozdíl už není tak markantní. Jen by jsi měl pořídit novou nabíječku viz. odkaz a držel bych se výrobce Skyrich(s jinou značkou nemám zkušenosti) dodává OEM do Ducati.

https://www.battery-import.cz/nabijecky-optimate/nabijecka-optimate-lithium-lifepo4-tm470-0-8a--12v/

náhrada za Yuasa ytz14s

https://www.battery-import.cz/lithium/skyrich-lithium-motobaterie-hjtz14s-fp--12v-60wh--4-5ah----/

Odesláno
před 12 hodinami, Bert napsal:

@Ivan Lelák já bych zůstal u tohoto. Harley s motorem Rotax. Těžká paráda!

 

Harley-Davidson-MT500-6.jpg

Vypadá to hezky, na fotce až tak uhlazeně že si říkám jestli nejde jen o nějakou studii, ale popravdě, terénnímu motocyklu H&D bych svůj život svěřoval nerad.. 😀

Odesláno
před 12 hodinami, Občan napsal:

Caves,dalsia baterka v tahu. Yuasa ytz14s . gugel mi odporucil  na moju integru ako alternativu namiesto tejto 11.8AH litiovu 4.5AH (?) . Nerozumiem tak ze reku spytam sa chalaňov . Je to mozne? Je to lepsie? Je to blbost? Dakujem

S lithiovou baterkou mám 3 roky zkušenost v UL letadle, je to malá motocyklová baterie, značka Shorai. Oproti původní, která tam byla, má tahle menší rozměry, třetinovou hmotnost, více než dvojnásobnou kapacitu i startovací proud. Takže dokonalost, navíc se dá prostě vyměnit za původní. Baterka navíc drží, úbytek v čase je neznatelný, takže přijdu k éru po několika měsících a baterka je stále v nejlepší kondici. Minusem je cena, údajně jiné vlastnosti při nízkých teplotách, kdy je prý třeba baterku před startem "nabudit" odběrem a také to, že baterka, resp. její články se musí občas "vybalancovat", což dělám přes zimu na originální nabíječce a udržovačce, kterou se nenabíjí přes hlavní kontakty, ale extra konektor a vestavěný elektronický modul. Jestli to za ty peníze stojí si musí každý zvážit sám, pro mne byla rozhodující hmotnost a to, že baterka neztrácí kapacitu při delším stání a za ty peníze mi to stálo. A protože nabíječku už mám, chci tyhle baterky postupně kupovat i do motorek.. 

Odesláno (upraveno)

Všechno, co říkáš sedí. Takže jsem se už před pár lety rozhodl, že až budou altíky v motorkách a autech dobíjet přes regulaci balančně jednotlivé články, přejdu z olova. V případě UL, nebo okruhovýho nářadí (kde honíš hmotnost) to dává smysl už teď. Poměr váhy/kapacity/proudu je u Li výrazně vyšší.

E: Jo a další plus Li je, že nezáleží na prostorovým usazení. Což u olova řeší částečně AGM technologie.

Upraveno uživatelem Americkej
Odesláno
před 2 hodinami, Ivan Lelák napsal:

Vypadá to hezky, na fotce až tak uhlazeně že si říkám jestli nejde jen o nějakou studii, ale popravdě, terénnímu motocyklu H&D bych svůj život svěřoval nerad.. 😀

A tohle mi napíše UL letec ..... 🍻

Odesláno
V 3. 11. 2022 v 10:36, Bert napsal:

A tohle mi napíše UL letec ..... 🍻

Co čekáš od člověka, který jezdí 24 roků na endurech BMW.. 😀

Odesláno
před 20 hodinami, Roland Sands napsal:

Ještě doplním, červená origo v Hsq 450  r.v.2018 a zatím šlape. Zelené kupované letos.

DSC06580.JPG

Jak se dají vybalancovat články? 

Odesláno
před 3 hodinami, Ivan Lelák napsal:

Jak se dají vybalancovat články? 

To nemám tušení :D. Používám jako běžný uživatel. Jezdím... neřeším, nejezdím hodím na nabíječku. Jak uvadím výše, červená je origo z motorky r.v.2018 a o nutnosti balancovat články slyším prvně.

Odesláno

Třeba do RC modelů jsou baterky rovnou s konektorem pro tyhle účely a nabíječky s balancerem, pokud tady nic jako konektor není, zřejmě se s tím nepočítá, pokud teda něco takovýho není přímo v tý baterce... 

Odesláno
V 4. 11. 2022 v 15:58, Roland Sands napsal:

To nemám tušení :D. Používám jako běžný uživatel. Jezdím... neřeším, nejezdím hodím na nabíječku. Jak uvadím výše, červená je origo z motorky r.v.2018 a o nutnosti balancovat články slyším prvně.

Pokud byla červená baterka dodána výrobcem v nové motorce, předpokládám, že to je vyřešeno nějakým vestavěným balancérem. Jakou nabíječkou baterii dobíjíš, resp. píše o to něco výrobce v příručce k motocyklu? 

Odesláno
V 7. 11. 2022 v 8:44, Ivan Lelák napsal:

Pokud byla červená baterka dodána výrobcem v nové motorce, předpokládám, že to je vyřešeno nějakým vestavěným balancérem. Jakou nabíječkou baterii dobíjíš, resp. píše o to něco výrobce v příručce k motocyklu? 

Odkaz na nabíječku je na předchozí str. a jediná zmínka v manuálu co jsem našel je tato.

image1(5).jpeg

Odesláno
Nó, umím si k tomu představit do třetice něco na sportování. R1100S Randy Mamola by to trojspřeží hezky uzavřel

Jj. A nebo klasicky BOXER cup.

Až RS bude v top kondici a ja se z toho dinancne zahojim tak na neho zacinam setrit :D. Akorat ty ceny lezou nahoru jako prased15078fc30c0b0b32b3bbb9314ab4468.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...