Přejít na obsah

Chronotechna Blackest Watch


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 666
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Tak nějak z úhlu pohledu škarohlída:

 

Nachytáme hejly na nejčernější hodinky. No, a kdyby to na ně bylo moc vostrý, tak uděláme ještě variantu skoro nejčernější a pro jistotu i světlejší, než skoro nejčernější.

Nachytáme hejly na logo Chronotechna. A kurva, něco je jinak, hm, tak ho tam nedáme.

Nachytáme hejly na strojek XY. Aha, změna, dáme tam strojek AB.

 

Atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak z úhlu pohledu škarohlída:

 

Nachytáme hejly na nejčernější hodinky. No, a kdyby to na ně bylo moc vostrý, tak uděláme ještě variantu skoro nejčernější a pro jistotu i světlejší, než skoro nejčernější.

Nachytáme hejly na logo Chronotechna. A kurva, něco je jinak, hm, tak ho tam nedáme.

Nachytáme hejly na strojek XY. Aha, změna, dáme tam strojek AB.

 

Atd

Jednoduše a pragmaticky, uděláme z lidí ko.oty a necháme si za to zaplatit co nejvíc. Oni to stejně nepoznají... :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějak z úhlu pohledu škarohlída:

 

Nachytáme hejly na nejčernější hodinky. No, a kdyby to na ně bylo moc vostrý, tak uděláme ještě variantu skoro nejčernější a pro jistotu i světlejší, než skoro nejčernější.

Nachytáme hejly na logo Chronotechna. A kurva, něco je jinak, hm, tak ho tam nedáme.

Nachytáme hejly na strojek XY. Aha, změna, dáme tam strojek AB.

 

Atd

Já se jich zastával a fandil jim , ale musím přiznat Berte, žes měl asi pravdu. Tvé tři řádky jdou shrnout v jednu větu- nalákáme na hodinky, ale prodávat budeme úplně jiné.

Třeba se ale pletu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejak na cifru uz nevidim napis Chronotechna a logo "Ch" je asi taky jejich vytvor, ne?

 

CH jsou písmena z loga Chronotechny, když odebereš to "zubaté" kolo a vrcholy pěticípé hvězdy :)

post-21813-0-08347100-1543492537.jpg

link: https://www.antik-hovorka.cz/primland-clanky/antik-blog-1/strucna-historie-chronotechny-sternberk-9.html

 

btw. stejné by mělo být na korunce

 

edited: typo

Upraveno uživatelem Borodov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mne je tohle zajímavý příklad síly marketingu. Nic víc, nic méně.

Ty hodinky přeci nejsou ničím zajímavé, ničím výjimečné, prostě nic. Přesto dokážou vybrat od lidí takovouhle sumu a vydělat ranec, přestože ty hodinky ještě několikrát v procesu změní k horšímu...

 

Přijde mi, že od starého přísloví "dobré zboží se prodává samo" je třeba přejít na "dobrý marketér prodává". Vidím to ve svém oboru (čaj) dennodenně, naprosto otřesné a hnusné věci se prodávají s dobrým marketingem po kilech a skutečně dobré bez marketingu se neprodávají. Lidi pijou (nosí) příběhy, ne produkty...

 

Možná fakt žijeme v mediální a virtuální realitě (nebo aspoň většina/velká část) populace...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím to ve svém oboru (čaj) dennodenně, naprosto otřesné a hnusné věci se prodávají s dobrým marketingem po kilech a skutečně dobré bez marketingu se neprodávají. Lidi pijou (nosí) příběhy, ne produkty...

 

Pokud lidi jako ty - odborníci ve svém oboru - se spokojí s tím, že i tady (v prostředí, kde by to fakt šlo) použijí jen prázdné a všeobecné fráze o tom, jaký jsme národ ignorantů místo toho, aby nám osvětlil, který výrobek je ten dobrý, tak budeme nakupovat jen na základě marketingových příběhů pořád...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaRoon - takhle to bohužel nefunguje, věř mi, že ne. Lidi (a tím nemyslím všechny, generalizace je samozřejmě blbost, ale myslím velkou či tržně podstatnou skupinu) nechtějí poslouchat fakta, která nudí, ale chtějí příběhy. Chtějí něco, s čím se mohou nějak ztotožnit. Zde česká značka, odkaz na české retro, oživování starých tradic, opepřeno nejčernější černou ze všech černých a dalšími přísadami.

Můžeš stokrát a milionkrát říkat tohle je dobré, protože (zde přidej xy racionálních konkrétních argumentů), ale stejně nakonec slyšíš, že je to drahé, že sajrajt není zas tak hrozný sajrajt a za tu cenu je dobrý dost... atd atd...

 

Zeltám se: je tu snad někdo, kdo si myslí, že ty hodinky mají skutečně cenu 2000 usd (nebo kolik to tam píšou) a že ta sleva je vlastně bonus a "must have" faktor? Není. Přesto se našlo mraky lidí, kteří jim ty peníze dali. Kvůli kvalitě těch hodinek? Kvůli jedinečnosti? Kvůli value for money? Ne - už proto ne, že ty se stále mění a hodinky nikdo neviděl. Prostě jen pro ten marketing a příběh.

Neříkám, že jsme národ ignorantů, jen to, že marketing je silnější než fakta a lidi raději poslouchají příběhy a marketingové oblbovačky než suchopárná fakta a argumenty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...