Red Dwarf Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:01, zceyee napsal: Tematu nerozumim, nicmene pokud pomineme veskere dotace, restrikce a podobne umele ovlivnovani trhu, co je z hlediska technologie spatne na elektrovoze (jezdicim na energii z jadra)? Rozšířit Blbě se to hasí a hrozně rychle to hoří třeba. Když je po baterce tak s tou kyselinou co, vypijeme? Ten zbylej materiál je tou kyselinou tak zdegradovanej, že jeho recyklace je hodně obtížná, ne-li nemožná. Má to zatím prd dojezd. Nabíjet to efektivně na sídlišti? Nabíjet to rychle u pumpy? Jasně, poslední dva body vyřeší investice do sítě, ale obrovská a časově hodně náročná investice, protože většina aut se bude nabíjet přes noc, kdy skokově stoupne odběr proudu. Za mě elektroauta jo, ale postupně a ruku v ruce s budováním infrastruktury nabíječek (nejen u pumpy) a prodlužováním životnosti baterií (a samozřejmě rychlejší nabíjení, pomalejší vybíjení atd.)
petr_cha Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 Hehe na dovolenou pojedeme pres Netflix.. :-))
Radek124 Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 Ale levné to "cestovní předplatné" nebude - nezapomeň že i státy+EU budou chtít od zlé globální firmy kompenzovat výpadek příjmů ze spotřební daně a cestovního ruchu...
zceyee Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:13, Radek124 napsal: Jen to že aby na to jádro mohl uvědomnělý eurokunčaft "jezdit", musí Číňan nejdřív spálit několik tisíc tun uhlí, než všechny ty "ekologisch" komponenty (s předem naplánovanou životností) vytěží, vyrobí a dodá. Likvidaci čehokoliv "zeleného" nikdo z bruselské junty neřeší Rozšířit Což musí i tak pokud budeme vyrábět automobil se spalovacím motorem, ne?
Foundryman Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:29, zceyee napsal: Což musí i tak pokud budeme vyrábět automobil se spalovacím motorem, ne? Rozšířit Automobil se spalovacím motorem je v podstatě ze 100% bez problémů recyklovatelný. Nehledě na to, že s přiměřeným úsilím se dá udržovat v provozu v podstatě neomezeně dlouho (kámošova Aerovka se právě dožívá 90 let ). Což obojí u elektrovehiklů nepřipadá v úvahu.
hinkle Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 (upraveno) Jako že by pár českých sauhundů bylo chytřejší než batalióny vědců, exprtů a euroůředníků? Jako, že si myslí, že elektroauto není eko… Upraveno 2. ledna 2022 uživatelem hinkle
zceyee Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:14, Red Dwarf napsal: Blbě se to hasí a hrozně rychle to hoří třeba. Když je po baterce tak s tou kyselinou co, vypijeme? Ten zbylej materiál je tou kyselinou tak zdegradovanej, že jeho recyklace je hodně obtížná, ne-li nemožná. Má to zatím prd dojezd. Nabíjet to efektivně na sídlišti? Nabíjet to rychle u pumpy? Jasně, poslední dva body vyřeší investice do sítě, ale obrovská a časově hodně náročná investice, protože většina aut se bude nabíjet přes noc, kdy skokově stoupne odběr proudu. Za mě elektroauta jo, ale postupně a ruku v ruce s budováním infrastruktury nabíječek (nejen u pumpy) a prodlužováním životnosti baterií (a samozřejmě rychlejší nabíjení, pomalejší vybíjení atd.) Rozšířit Blbe se to hasí .. ano. Recyklace .. nevím, myslis ze se v tomto smeru uz nemame kam posunout a vsechno budeme zahrabavat do zeme jako listy vetrnych elektraren (jak poznamenal radek)? Dojezd je tema dnes, predpokladam switchable unifikovane baterie na "benzince" v nejake fazi vyvoje prave pro sidliste a dovolene. Rikas elektroauto jo, ale postupne .. jo to nerozporuju, mam na mysli ciste z hlediska technologie me to zajima, orezane o veskere restrikce. V 2. 1. 2022 v 18:35, Foundryman napsal: Automobil se spalovacím motorem je v podstatě ze 100% bez problémů recyklovatelný. Nehledě na to, že s přiměřeným úsilím se dá udržovat v provozu v podstatě neomezeně dlouho (kámošova Aerovka se právě dožívá 90 let ). Což obojí u elektrovehiklů nepřipadá v úvahu. Rozšířit Mohu poprosit nejaky zdroj k tomu ze automobil se spalovacim motorem je ze 100% recyklovatelny? S tim ze se s primerenym usilim da udrzovat v provozu neomezene dlouho moc nesouhlasim, spoustu dilu v automobilu ma nejakym zpusobem omezenou zivotnost a nejsou snadno vymenitelne / opravitelne. Kdysi teoreticky ano, dnes jiz ne. Tim nechci rict ze je na tom elektro lepe.
Foundryman Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:44, zceyee napsal: Blbe se to hasí .. ano. Recyklace .. nevím, myslis ze se v tomto smeru uz nemame kam posunout a vsechno budeme zahrabavat do zeme jako listy vetrnych elektraren (jak poznamenal radek)? Dojezd je tema dnes, predpokladam switchable unifikovane baterie na "benzince" v nejake fazi vyvoje prave pro sidliste a dovolene. Rikas elektroauto jo, ale postupne .. jo to nerozporuju, mam na mysli ciste z hlediska technologie me to zajima, orezane o veskere restrikce. Mohu poprosit nejaky zdroj k tomu ze automobil se spalovacim motorem je ze 100% recyklovatelny? S tim ze se s primerenym usilim da udrzovat v provozu neomezene dlouho moc nesouhlasim, spoustu dilu v automobilu ma nejakym zpusobem omezenou zivotnost a nejsou snadno vymenitelne / opravitelne. Kdysi teoreticky ano, dnes jiz ne. Tim nechci rict ze je na tom elektro lepe. Rozšířit Zdroj je v podstatě každej šroťák. Gumy podrtí, zbytek slisujou a šup do pece. K té opravitelnosti - všude po světě, krom EU a USA, jezdí bez problémů 30-40 let stará auta. EU a USA jsou výjimka, nokoli pravidlo
Foundryman Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:38, hinkle napsal: Jako že by pár českých sauhundů bylo chytřejší než batalióny vědců, exprtů a euroůředníků? Jako, že si myslí, že elektroauto není eko… Rozšířit Žerte hovna, ty miliony much se přece nemohou mýlit
safi Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 (upraveno) V 2. 1. 2022 v 17:43, hinkle napsal: Tak proč by je EU tak prosazovala? Ja jsem hlavne zvedav az za tech 10-15 let ty hromady eko zapadoevropanu vyrazi ekovozy do HR/IT…ale to uz urcite budou ty vozy s nasobnou kapacitou… Rozšířit Na veřejných nabíječkách už jsem pokecal s pěknou řádkou stejně postižených magorů. Většina si auta (různě staré i velké Tesly), Porsche Taycany a Audi Etrony pořídila kvůli (neprioritizováno) 1) jízdnímu projevu, 2) parkováni v Praze, 3) jsou technologičtí nadšenci 4) aby byly součástí EV komunity. Nedávno jsem se bavil u nabíječky v Kauflandu s majitelem úplně nového Taycanu Turbo (měl ještě papírovou značku). Měl 911, ženu a dítě a už se do auta nevešli. Tak když uvažoval o novém Porsche, tak si vybral Taycan, bude s tím jezdit i na dovolenou u moře, protože nabíječek po cestě je dost a evidentně cestu nemusí dát za 8-9 hodin. Nedávno jsem na stejném místě zažil mladého pána v Tesle (3), který se napojil na pomalé nabíjení zdarma, přelezl si dozadu, přikryl se dekou a četl si nějakou knížku na mobilu Jinak za sebe můžu říci, že plugin hybrid je do Prahy super:-) sepisuju recenzi. Samozřejmě to není vhodné auto pro někoho, kdo denně jezdí 80km po dálnici, tam diesel nic nenahradí. Upraveno 2. ledna 2022 uživatelem safi
Red Dwarf Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:49, safi napsal: Na veřejných nabíječkách už jsem pokecal s pěknou řádkou stejně postižených magorů. Většina si auta (různě staré i velké Tesly), Porsche Taycany a Audi Etrony pořídila kvůli (neprioritizováno) 1) jízdnímu projevu, 2) parkováni v Praze, 3) jsou technologičtí nadšenci 4) aby byly součástí EV komunity. Nedávno jsem se bavil u nabíječky v Kazflandu s majitelem úplně nového Taycanu Turbo (měl ještě papírovou značku). Měl 911, ženu a dítě a už se do auta nevešli. Tak když uvažoval o novém Porsche, tak si vybral Taycan, bude s tím jezdit i na dovolenou u moře, protože nabíječek po cestě je dost a evidentně cestu nemusí dát za 8-9 hodin. Nedávno jsem na stejném místě zažil mladého pána v Tesle (3), který se napojil na pomalé nabíjení zdarma, přelezl si dozadu, přikryl se dekou a četl si nějakou knížku na mobilu Rozšířit Chtěl bych mít tolik času. Nereju, ale s mým nájezdem pracovně 65 tisíc + 15 k tomu soukromě za rok si nedovedu elektroauto představit. Pro manželku, která s tím škube 30 km do práce a 30 zpátky + děti na kroužky bych ho za cenu nafty/benzínu a možností nabíjet na sídláku přes noc bral. Toho naftový Golfa je na tohle fakt škoda.
safi Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:53, Red Dwarf napsal: Chtěl bych mít tolik času. Nereju, ale s mým nájezdem pracovně 65 tisíc + 15 k tomu soukromě za rok si nedovedu elektroauto představit. Pro manželku, která s tím škube 30 km do práce a 30 zpátky + děti na kroužky bych ho za cenu nafty/benzínu a možností nabíjet na sídláku přes noc bral. Toho naftový Golfa je na tohle fakt škoda. Rozšířit Souhlas.
shaggy Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 18:49, safi napsal: Tak když uvažoval o novém Porsche, tak si vybral Taycan, bude s tím jezdit i na dovolenou u moře, protože nabíječek po cestě je dost a evidentně cestu nemusí dát za 8-9 hodin. Rozšířit Hm, mam na 911 a Taycan ale budem sa trepat autom do Chorvatska. Jasne.
safi Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 Dovolím si tvrdit, že el auta si chlapi pořizují jako součást své relaxace. V práci od tebe každý něco chce, doma se na tebe (v dobrém) sesype žena a děti. A je hrozně fajn po hodině nebo dvou doma říci, že jdeš vyzvednout auto z nabíječky, nebo že cestou z práce trochu nabiješ auto, protože máš 20 minut až hodinu, kdy můžeš být úplně sám. To ti hospoda nenabídne…
hinkle Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 Pro geeke, proc ne… pro bohatce, proc ne… je lepsi platforma porsche nebo tesla… idealni tema do hospody nekde v prdelakove…. Elektro bude supr, az prijedu k nabijecce, za 5 min dobiju na dalsich 500 km a jedu dal…
safi Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 (upraveno) V 2. 1. 2022 v 19:01, shaggy napsal: Hm, mam na 911 a Taycan ale budem sa trepat autom do Chorvatska. Jasne. Rozšířit Pán myslím mluvil o itálii. Znám dost lidí, kteří by si těch Taycanů mohli koupit 3-4 ale prostě z dřívejška mají zafixované cestování k evropskému moři autem. Cestou přespí s rodinou v pěkném hotelu v alpách, dají si 1-2 malé výlety atd.. Edit: mám na mysli moře do 10 hodin z Prahy:-) ne cestu až na jich Itálie. Upraveno 2. ledna 2022 uživatelem safi
McStinger Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 19:02, safi napsal: Dovolím si tvrdit, že el auta si chlapi pořizují jako součást své relaxace. V práci od tebe každý něco chce, doma se na tebe (v dobrém) sesype žena a děti. A je hrozně fajn po hodině nebo dvou doma říci, že jdeš vyzvednout auto z nabíječky, nebo že cestou z práce trochu nabiješ auto, protože máš 20 minut až hodinu, kdy můžeš být úplně sám. To ti hospoda nenabídne… Rozšířit Už to vidím. "Kedy si prišiel domov? Zase si bol s kamarátmi na nabíjacej stanici, čo?!!!"
safi Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 19:12, McStinger napsal: Už to vidím. "Kedy si prišiel domov? Zase si bol s kamarátmi na nabíjacej stanici, čo?!!!" Rozšířit Zejména pokud kamarád nemá penis, ale vagínu a pěkný …
cali Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 Hodinovy hotel velkym parkoviskom s isticom 1000A to je chlapi diera na trhu, Vam hovorim.
Tom4 Odesláno 2. ledna 2022 Nahlásit Odesláno 2. ledna 2022 V 2. 1. 2022 v 19:16, safi napsal: Zejména pokud kamarád nemá penis, ale vagínu a pěkný … Rozšířit To sa volá "nabíjačka"
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se