kuncák7 Odesláno 27. července Nahlásit Sdílet Odesláno 27. července Před hodinou, safi napsal: Přesně o tom uvažuju:-) Safi, ma dobra rada tobě zni- proboha, ty sam se do toho nepoustej , tohle nebude tva silná stránka ( vyhodnot si to ) 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 27. července Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 27. července Podobné akce asi nechám na určité části naší populace :-))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 8. srpna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. srpna (upraveno) Po návštěvě servisu. Nechal jsem k autu udělat náhradu ztraceného klíče. Takže konečně mám po roce a půl klíče dva. Nový klíč k autu včetně dálkového ovládání a všech souvisejících prací: 11 000 bez DPH. Za to mohly být Seika 5 GMT. STK + Emise + Příprava + Diagnostika: 4 000 CZK bez DPH Modrý RubberB na keramické Tudory. Nacenění srovnání kapoty (včetně pravděpodobného přelakování: Cca 14 000 včetně DPH. Zatím odloženo, zjistím si více nabídek. Upraveno 8. srpna uživatelem safi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno 8. srpna Nahlásit Sdílet Odesláno 8. srpna před 2 hodinami, safi napsal: Po návštěvě servisu. Nacenění srovnání kapoty (včetně pravděpodobného přelakování: Cca 14 000 včetně DPH. Zatím odloženo, zjistím si více nabídek. Cca 14 000 včetně DPH. Zatím odloženo, zjistím jaké hodinky nutně potřebuji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 8. srpna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. srpna před 33 minutami, Kotlick napsal: Cca 14 000 včetně DPH. Zatím odloženo, zjistím jaké hodinky nutně potřebuji. Na ty potřebuju tak 80. Respektive na upgrade. Ale musím počkat na konec stavby chaty. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno 21. srpna Nahlásit Sdílet Odesláno 21. srpna Safi,k čemu slouží ten obdélníkový slot/zásuvka nad držákem nápojů ve středovém tunelu? Nějaká redukce, k čemu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 22. srpna Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 22. srpna Co přesně máš na mysli? Kdyžtak prosím nahraj fotku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno 28. srpna Nahlásit Sdílet Odesláno 28. srpna Tak jsem rozjel dovoz el. auta z DE a hned zádrhel, resp. nutnost přehodnocení výběru. Chtěl jsem NISSAN Leaf e+ 62kW baterka. Vše jsem si nastudoval, jen taková "drobnost" jako nabíjení mě nenapadla. Naštěstí mě na to upozornil dovozce, přes kterého to řeším. Nissan má jen 1 fázové nabíjení takže se nehodí k FVE. Navíc i ze sítě neúměrně zatězuje 1 fázi atd. Takže, Nissan jsem vyřadil z vyhledávání. Obnovuji hledání Hyundai Kona 64kW baterka. Tam je 3 fázové nabíjení, ale je nutné to dohledávat, protože to není ve všech výbavách a r.v. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno 1. září Nahlásit Sdílet Odesláno 1. září Mam na mysli tohle. Vypadá to jako nějakej analogovej převodník...:)? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 4. září Nahlásit Sdílet Odesláno 4. září V 28. 8. 2024 v 8:37, Kotlick napsal: Nissan má jen 1 fázové nabíjení takže se nehodí k FVE. Navíc i ze sítě neúměrně zatězuje 1 fázi atd. Čo presne to znamená? Naozaj je to taký problém, že je to showstopper? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno 4. září Nahlásit Sdílet Odesláno 4. září Nabíjí to pomaleji, nevyužívá to naplno kapacitu FVE, když hodně svítí a má to tendenci si sosat ze sítě ikdyž je k dispozici el. z FVE. FVE má 3 fáze x 3,3 kW, tj. skoro 10 kW. Je to sice teoretický výkon, ale pokud chci nabíjet o víkendu, zejména za špatných podmínek z toho chci vytahat maximum. Nissan má starší technologii, navíc je tam zásuvka od které se bude v Evropě odcházet, management baterky je taky horší. Když už mám zaplatit okolo 500K CZK tak ať to něco umí. Kupujeme to na dýl, tak to nechci měnit za roka či dva. Takže po nastudování Hyundai KONA to aktuálně vypadá na 64kW, MY2020 z Nošovic (VIN začínající TM) ve výbavě Premium, kde je všechno včetně apky. 11 kW nabíjení 3 fáze, Bluelink apka. Mám garáž mimo dům, tak potřebuji vidět jak na tom auto je. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 4. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 4. září Jakou degradaci má Kona za půl mega? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno 4. září Nahlásit Sdílet Odesláno 4. září To je na klíč,že jo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno 10. září Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září V 4. 9. 2024 v 17:39, safi napsal: Jakou degradaci má Kona za půl mega? Co jsem viděl MY2020 tak do 120K km, a byl tam certifikát od Hyundai, tak píšou 100% kapacity. Je tam ale háček. Kona má celkovou kapacitu baterie 67 kWh, později myslím 68 kWh. Uvádí ale užitnou kap. 64 kWh. Těch 64 kWh berou jako kapacitu kterou měří. Pokud to neklesne pod 64 kWh, tak dají certifikát 100%. Pokud bych to bral, že tam je už jen 64kWh, tak je degradace max 5%. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 10. září Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září Nevím, jaké máš možnosti, ale není lepší, než brát 4 roky staré auto minulé generace, vzít za 625 bez DPH s dotací pro firmy/živnostníky novou Konu Czech edition? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno 10. září Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září před 12 minutami, Maro napsal: Nevím, jaké máš možnosti, ale není lepší, než brát 4 roky staré auto minulé generace, vzít za 625 bez DPH s dotací pro firmy/živnostníky novou Konu Czech edition? Jsem zaměstnanec, takže se mě netýká dotace. KONA MY2020 popř. facelift 2021 z Nošovic ve verzi Premium 64 kWh má všechno co potřebuju a dívám se po nájezdu max 70 000 km. Jsou i okolo 30000 km a max cena 500 000 Kč. Ta cenovka co píšeš je asi za slabší baterku ne? To nechci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 10. září Nahlásit Sdílet Odesláno 10. září Cena je za 65kw (pokud teda nezměnilo ceník, už je to nějak, pátek, co jsem ho stahoval). Ale pokud není možnost to vzít na něčí firmu, tak je to bezpredmetne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 19. září Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září Zdar electroheadi, hlásim se do klubu BMW i3 asi každej pozná (ehm). Je to poface 2020 s největší baterkou 120ah (resp. 42kWh), výkon 125kW. Reálnej nájezd někde kolem 300km — v létě a ev-friendly stylem se prej dá i přes třikila, zima to srazí spíš někam k dvěpade. Zatim probíhá klasická oťukávačka, přeci jen první EV. Ale musim říct, že jsem docela nadšen, ač jsem do toho skočil vlastně po hlavě bez většího zkoumání. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 19. září Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září Ahoj, nepouzivate nekdo prosim wallbox SKODA iV Charger Connect+? Ma to v sobe elektromer, je nejaka moznost videt stav toho elektromeru nekde v aplikaci nebo to musim rozebrat a podivat se na displej? Diky, Tomas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 19. září Nahlásit Sdílet Odesláno 19. září (upraveno) Včera jsem ho koupil, zatim není zapojen. Podle info na webu by ale měl být přístup ke spotřebě/elektroměru přes aplikaci. Původně Powerpass, po novu snad vše integrálně v MyŠkoda; osobně zatim nevyzkoušeno. Cituji z webu: Kromě RFID čtečky je integrován i certifikovaný elektroměr (MID), který umožňuje sledovat spotřebu v aplikaci POWERPASS. Upraveno 19. září uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se