Qwuiddo Odesláno 20. září Nahlásit Sdílet Odesláno 20. září @Maxel mno ja tam vidim nejakou nabijeci historii, ale nevim, jak se podivat na ten elektromer, pripadne jestli soucet ty nabijeci historie na nej sedi... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 22. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září S kolegou jedeme na konferenci do Německa. Dálnice D8, tachometrových 130, ID7 sedan s pohonem jedné nápravy. Venku 19 stupnů, uvnitř klima na 21. Spotřeba 18,9kWh/100km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 22. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září Jen pro info: stejna cesta minuly rok Enyaqem s pohonem jedne napravy: Pro spotrebu 19kWh bylo nutno jet 110-115 tachometrovych Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zacik Odesláno 23. září Nahlásit Sdílet Odesláno 23. září @safi stavil by som sa ze to bude vdaka rozdielu sedan vs. SUV, alebo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamg Odesláno 24. září Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září a je to https://fdrive.cz/clanky/konec-bezplatneho-parkovani-pro-elektromobily-v-praze-se-blizi-co-se-stane-pak-13143 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 24. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 24. září V 23. 9. 2024 v 8:57, zacik napsal: @safi stavil by som sa ze to bude vdaka rozdielu sedan vs. SUV, alebo? Ano. Je to pekne srovnani vlivu karoserie na spotrebu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 28. září Nahlásit Sdílet Odesláno 28. září V 22. 9. 2024 v 12:03, safi napsal: S kolegou jedeme na konferenci do Německa. Dálnice D8, tachometrových 130, ID7 sedan s pohonem jedné nápravy. Venku 19 stupnů, uvnitř klima na 21. Spotřeba 18,9kWh/100km Ja jezdim s ID7 Praha (Chodov) - Kolin cca 3x tydne a spotreba ted na podzim bude okolo 14-16 (do Prahy jedu do kopce a z Prahy z kopce). Dalnice jedu 140-160, spojka 80-110, Praha 50, kdyz to jede samozrejme. Jinak v pondeli jsem daval okruh Kolin-Brno-Olomouc-HK-Kolin cca 500km a bylo to 15kWh. V pondeli jedu do Mnichova, poprve mimo CR. Budou mi na tamnich nabijeckach standardne fungovat dobijeci karty PRE a CEZ nebo potrebuju neco specialniho? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 28. září Nahlásit Sdílet Odesláno 28. září Myslím, že venku s tím nenabiješ, na to je třeba Powerpass, ale ten si udělat nestihneš, stáhnout si můžeš třeba PlugShare, s tím se dá dobíjet v Evropě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 28. září Nahlásit Sdílet Odesláno 28. září Teď tedy čtu, že PRE má nějakej rooming v pár zemích v Evropě, i v Německu, tak by to na některejch stanicích mohlo fungovat, předpokládám, že v nějaký jejich apce bude mapa. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 28. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 28. září před 2 hodinami, Qwuiddo napsal: Ja jezdim s ID7 Praha (Chodov) - Kolin cca 3x tydne a spotreba ted na podzim bude okolo 14-16 (do Prahy jedu do kopce a z Prahy z kopce). Dalnice jedu 140-160, spojka 80-110, Praha 50, kdyz to jede samozrejme. Jinak v pondeli jsem daval okruh Kolin-Brno-Olomouc-HK-Kolin cca 500km a bylo to 15kWh. V pondeli jedu do Mnichova, poprve mimo CR. Budou mi na tamnich nabijeckach standardne fungovat dobijeci karty PRE a CEZ nebo potrebuju neco specialniho? Spojka 110. I ty pirate ale s ID7 ti je vse odpusteno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 28. září Nahlásit Sdílet Odesláno 28. září před 3 minutami, JR_2010 napsal: Teď tedy čtu, že PRE má nějakej rooming v pár zemích v Evropě, i v Německu, tak by to na některejch stanicích mohlo fungovat, předpokládám, že v nějaký jejich apce bude mapa. Diky! vyzkousim to a jako backup zprovoznim plugshare. před 3 minutami, safi napsal: Spojka 110. I ty pirate ale s ID7 ti je vse odpusteno Mno, tak ono vetsinu dne tam nejde jet ani tech 80, ale kdyz to nahodou jde, tak treba od sterbohol na najezd na d11 uz 80 nejedu… 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 28. září Nahlásit Sdílet Odesláno 28. září První full charge, tak jsem zvědav, kolik z těch 300km reálně najedem. Odhaduju tak 240-250 max. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 29. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 29. září Dej pak vědět Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 29. září Nahlásit Sdílet Odesláno 29. září (upraveno) Ja nakonec vyrazil do Mnichova uz dneska, abych se zitra vyhnul dopravni spicce. Akorat dobijim v Echingu asi 10-15km pred Mnichovem a leze tam 171kw. Spotreba z Kolina dle palubniho pocitace za 19.2kWh a to jsem Nemecko jel kde to slo 160-170. Jinak ID7 ma omezovac na tachometrovych 185km/h. Od 170 uz nema moc vykonu… Upraveno 29. září uživatelem Qwuiddo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 29. září Nahlásit Sdílet Odesláno 29. září (upraveno) nejdou mi vlozit obrazky, sorry za double Upraveno 29. září uživatelem Qwuiddo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 30. září Nahlásit Sdílet Odesláno 30. září Takovy postreh.... Loni pribyl do naseho "dodavkoveho" vozoveho parku jeden elektromobil. Nejaky pickup od Peugeotu. Od povodni (na nasem stredisku bylo 2,5m vody, technika se vyvezla) se podarilo "elektricky" zprovoznit cast administrativni budovy. Zbytek arealu bude jeste na par tydnu. Takze 14 dnu elektromobil stoji a jeste par tydnu stat bude. Urcite by ho mohli "nabijet" pres centralu nebo prodluzovacku, ale kazdy ma jine starosti a navic by pri nabijeni zavazelo nebo by vadil kabel provozu tezke techniky. Pristi rok mely byt vymeneny dalsi dve auta za elektro, ale asi to bude vsechno jinak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 30. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 30. září To mě také napadlo v souvislosti s povodněmi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno 30. září Nahlásit Sdílet Odesláno 30. září Nedávno jsem poslouchal nějaký podcast a borec tam trefně podotknul, jak všechny ty Tatry co odstraňujou trosky v Jeseníkách úplně vidí jezdit na baterky a jak to někdo vysvětluje těm lidem. Sorry jako, po půl dni padla, musíme nabíjet... Aha a ono není kde... A to nemluvím o autech IZS... Prostě v elektromobilitě jsou některé vývojové větvě slepé. Bohužel je to ještě pořád poháněno ideologií, tak snad se vzpamatujou v EU a něco s tím udělají.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 30. září Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 30. září IZS by vždy měly mít auta na benzín nebo PHEV. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 30. září Nahlásit Sdílet Odesláno 30. září IZS je jen spicka ledovce. I v USA uz pochopili, ze napriklad pro mestske sluzby jsou velke elektromobily nepouzitelne. Uz sem to tady "rozebiral", co se tyce odberu tezkych vozidel s nastavbou. Fyzika ochcat nejde, takze veskera vozidla udrzby komunikaci (i tam je spousta cisticich vozu), svozu komunalniho odpadu, vodaren a kanalizaci, udrzby elektricke site, apod., budou vzdy naftova. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se