Přejít na obsah

Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech


safi

Doporučené příspěvky

V 22. 9. 2024 v 12:03, safi napsal:

S kolegou jedeme na konferenci do Německa. Dálnice D8, tachometrových 130, ID7 sedan s pohonem jedné nápravy. Venku 19 stupnů, uvnitř klima na 21. 
 

Spotřeba 18,9kWh/100km

Ja jezdim s ID7 Praha (Chodov) - Kolin cca 3x tydne a spotreba ted na podzim bude okolo 14-16 (do Prahy jedu do kopce a z Prahy z kopce).
Dalnice jedu 140-160, spojka 80-110, Praha 50, kdyz to jede samozrejme.

Jinak v pondeli jsem daval okruh Kolin-Brno-Olomouc-HK-Kolin cca 500km a bylo to 15kWh.

 

V pondeli jedu do Mnichova, poprve mimo CR. Budou mi na tamnich nabijeckach standardne fungovat dobijeci karty PRE a CEZ nebo potrebuju neco specialniho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že venku s tím nenabiješ, na to je třeba Powerpass, ale ten si udělat nestihneš, stáhnout si můžeš třeba PlugShare, s tím se dá dobíjet v Evropě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď tedy čtu, že PRE má nějakej rooming v pár zemích v Evropě, i v Německu, tak by to na některejch stanicích mohlo fungovat, předpokládám, že v nějaký jejich apce bude mapa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Qwuiddo napsal:

Ja jezdim s ID7 Praha (Chodov) - Kolin cca 3x tydne a spotreba ted na podzim bude okolo 14-16 (do Prahy jedu do kopce a z Prahy z kopce).
Dalnice jedu 140-160, spojka 80-110, Praha 50, kdyz to jede samozrejme.

Jinak v pondeli jsem daval okruh Kolin-Brno-Olomouc-HK-Kolin cca 500km a bylo to 15kWh.

 

V pondeli jedu do Mnichova, poprve mimo CR. Budou mi na tamnich nabijeckach standardne fungovat dobijeci karty PRE a CEZ nebo potrebuju neco specialniho?

Spojka 110. I ty pirate 🙂 ale s ID7 ti je vse odpusteno 🙂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, JR_2010 napsal:

Teď tedy čtu, že PRE má nějakej rooming v pár zemích v Evropě, i v Německu, tak by to na některejch stanicích mohlo fungovat, předpokládám, že v nějaký jejich apce bude mapa.

Diky!

vyzkousim to a jako backup zprovoznim plugshare.

před 3 minutami, safi napsal:

Spojka 110. I ty pirate 🙂 ale s ID7 ti je vse odpusteno 🙂 

Mno, tak ono vetsinu dne tam nejde jet ani tech 80, ale kdyz to nahodou jde, tak treba od sterbohol na najezd na d11 uz 80 nejedu…

  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nakonec vyrazil do Mnichova uz dneska, abych se zitra vyhnul dopravni spicce.

Akorat dobijim v Echingu asi 10-15km pred Mnichovem a leze tam 171kw.

Spotreba z Kolina dle palubniho pocitace za 19.2kWh a to jsem Nemecko jel kde to slo 160-170.

Jinak ID7 ma omezovac na tachometrovych 185km/h. Od 170 uz nema moc vykonu…
 

 

 

Upraveno uživatelem Qwuiddo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovy postreh.... Loni pribyl do naseho "dodavkoveho" vozoveho parku jeden elektromobil. Nejaky pickup od Peugeotu. Od povodni (na nasem stredisku bylo 2,5m vody, technika se vyvezla) se podarilo "elektricky" zprovoznit cast administrativni budovy. Zbytek arealu bude jeste na par tydnu. Takze 14 dnu elektromobil stoji a jeste par tydnu stat bude. Urcite by ho mohli "nabijet" pres centralu nebo prodluzovacku, ale kazdy ma jine starosti a navic by pri nabijeni zavazelo nebo by vadil kabel provozu tezke techniky. Pristi rok mely byt vymeneny dalsi dve auta za elektro, ale asi to bude vsechno jinak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem poslouchal nějaký podcast a borec tam trefně podotknul, jak všechny ty Tatry co odstraňujou trosky v Jeseníkách úplně vidí jezdit na baterky a jak to někdo vysvětluje těm lidem. Sorry jako, po půl dni padla, musíme nabíjet... Aha a ono není kde...

A to nemluvím o autech IZS...  Prostě v elektromobilitě jsou některé vývojové větvě slepé. Bohužel je to ještě pořád poháněno ideologií, tak snad se vzpamatujou v EU a něco s tím udělají....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

IZS je jen spicka ledovce. I v USA uz pochopili, ze napriklad pro mestske sluzby jsou velke elektromobily nepouzitelne. Uz sem to tady "rozebiral", co se tyce odberu tezkych vozidel s nastavbou. Fyzika ochcat nejde, takze veskera vozidla udrzby komunikaci (i tam je spousta cisticich vozu), svozu komunalniho odpadu, vodaren a kanalizaci, udrzby elektricke site, apod., budou vzdy naftova. 

  • Like 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...