Přejít na obsah

Apple


Doporučené příspěvky

Čautě. Potřeboval bych radu s reklamací iPhonu. Máti si koupila iPhone v Datartu (měsíc/dva zpět) a teď jí dělá nějakou neplechu - její slova, nefungujou ikonky, ať už to znamená cokoliv. Už jí to dělalo jednou, ale než s tím došla za mnou, telefon byl v pohodě. Chtěl bych to vyřešit přes tu omezenou záruku Applu, než aby se v tom hrabali někde v garáži. Nevím jak to má pořešené Datart, jestli to v prvním roce řeší přes Apple. Máte prosím zkušenosti/radu jak to udělat? Určitě máte ;) Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v prvním roce to posílají do autorizovaného servisu Apple někde poblíž tvého bydliště. Takže si můžeš ušetřit mezičlánek v podobě Datartu a zajít přímo tam. 

Tuto informací mi řekli v iStores, že jim to tam nosit nemusím a abych ušetřil dobu bez telefonu, mám si zajít přímo tam. My tento servis v Olomouci máme. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli má máti ten Datart za rohem, není důvod abyste to vláčeli jinam. Co jsem zažil tak s reklamacema tam nijak nezdržují - a vzhledem k tomu že neprodávají šedinu, není důvod aby se s tím pinožil kdokoliv jiný než jejich smluvní autorizák. Akorát si (v rámci zálohování) opravdu důkladně zjisti co to "nefungujou ikonky" ve skutečnosti znamená a že jde o "opakovatelnou" závadu, ať Vám nakonec místo opravy nenaúčtujou manipulační poplatek za diagnostiku nezjištené závady. Nechci se nikoho dotknout, ale lidi dnes úspěšně zapomínají že jde pořád o elektroniku, naprosto běžně po kapacitních dotykáčích šudlí mokrýma prackama a pak si rodině+sociálnu stěžujou že je "ten blbej krám" už zase ignoruje...  :weird:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to je právě ono. Když nefungovaly posledně, tak s tím doběhla a telefon byl zcela cajk. Fungovala 14 dnů a dneska prej zase nefungujou. Donese mi to a uvidím co uvidím. Dostaň z mámy souvislý popis závady... :axehead:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zatim jsem pres Mac udelal obnovu telefonu a uvidime jak se to bude chovat. Blbne ji to ve smyslu ze zamrznou aplikace. Odemkne telefon, tukne na apku, displej zcerna a nic. Po chvili chroupajici kolecko a vrati se zpet na hlavni obrazovku. Delaji to aplikace jak nativni od Applu, tak stazene. No a samozrejme se to za chvili vzpamatovalo a telefon fungoval normalne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@nickolas U starší paní by to bylo nezvyklé, předpokládám že i místo na úložišti je - ale nemá tam puštěný nejkaý plugin, Siri (resp. jiné věci visící na mikrofonu, GPS a nebo datech) a nebo nějakou “alternativní”  pyčovinu na pozadi, co jí žere paměť a výkon? Z běžných věcí které dovedou i Mac rozpálit do ruda mě napadají třeba Mapy.cz a jejich koronašmírovač, zapnuté aktualizace na pozadí, aplikace typu “zdraví”, špatně nastavená synchronizace blbého freemailového serveru typu seznam/email.cz, nebo ucpaný/blokovaný icloud? První pomoc bývá reboot mobilu, level2 = povypínat sračky běžící na pozadí, 3 = obnova ze zálohy, 4 = čistá instalace, 5 = omlátit ten krám prodejci/výrobci o palici B)

 

@tikzot Jak píšeš - na mobilu je webový icloud.com kvůli rozměru okna schválně osekaný, k nastavení přesměrování pošty tak potřebuješ buď iPad, Mac a nebo PC.

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakou máte zkušenost s reklamací apple? Právě mi přestal z ničeho nic fungovat macbook. Myslíte, že mi ho vymění nebo si najdou nějaký důvod k zamítnutí reklamace? Kupoval jsem před měsícem. Pokud by někdo chtěl, tak jsem to kupoval odsud. Mají zde https://www.kodino.com/cz/obchod/isetos výhodné slevy na apple zařízení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak nechápu proč se na reklamaci Macbooku ptáš zrovna na chronomagu a ne u dodavatele - to má být reklama na slevový server?

Setos je “premium reseller”, takže není důvod aby s reklamací měsíc starého kusu dělali problémy. Teda jestli ten krám “z ničeho nic” nechcípnul v důsledku prolití kafem, prosednutím v křesle a podobně B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Radek124 napsal:

Nějak nechápu proč se na reklamaci Macbooku ptáš zrovna na chronomagu a ne u dodavatele - to má být reklama na slevový server?

Setos je “premium reseller”, takže není důvod aby s reklamací měsíc starého kusu dělali problémy. Teda jestli ten krám “z ničeho nic” nechcípnul v důsledku prolití kafem, prosednutím v křesle a podobně B)

Vypadá to tak, první příspěvek... <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zeptám se na něco, na co bych neřekl, že se někdy budu ptát a to Apple watch.
Má smysl kupovat AW3? To proč právě 3 je z důvodu, že je nechci já (já bych to na ruku nedal, byť jinak jsem Apple positive), ale žena a 3ky jsou i malé 38 mm. Odrazuje mě fatk, že byť se stále prodávají, tak uvedení je z 2017, tedy 3 roky a trošku se bojím, že je brzy zaříznou co se týče podpory a pak je asi může hodit do koše.

Ještě má ve hře nějaké Garminy, ale to by bylo zase do jiného vlákna, takže ty do toho motat zde úplně nebudu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...