Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

JJ, je to dle wiki. Ale ty máš pravdu, v jiných zdrojích je to tak jak říkáš (pro US verzi - Horsepower 207 @ 5900 rpm)

Odesláno

To auto mělo moc pěkné hodnoty na svou dobu, 231k z 0-100 nějakých 5,8 sec...a hledal jsem verzi do roku 85 bez katu ,pak i evropská verze měla myslím 217k......

Odesláno

Můj mechalink měl stejnou targu na dvoře přes zimu, ale byla v dost bídným stavu. Lak, těsnění dveří i střechy, interiér... všechno hodně po sezóně.

Odesláno

Moje taky nemá lak nic moc (nárazníky se musely lakovat), Těsnění taky bída. Ale interiér ucházející. Chci to nechat co nejvíce v původním stavu.

Na denní ježdění bych přeci jen chtěl něco novějšího. Tohle je tak na vikend parkrát do roka.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Moje taky nemá lak nic moc (nárazníky se musely lakovat), Těsnění taky bída. Ale interiér ucházející. Chci to nechat co nejvíce v původním stavu.

Na denní ježdění bych přeci jen chtěl něco novějšího. Tohle je tak na vikend parkrát do roka.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Předpokládám, žes ho neměl na servisu u Plzně :)

Odesláno

Mimochodem, největší zběsilost, kterou jsem viděl je jedna 924, kterou má taky na servisu. Původní majitel nalepil na palubku hnědou plyš. Až k němu pojedu, pořídím fotku, abyste se taky pokochali tou "nádherou".

Odesláno

tak to jsi viděl tu moji :-D

a nebuď tak kritickej, zas v tak hrozným stavu není :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

tak to jsi viděl tu moji :-D

a nebuď tak kritickej, zas v tak hrozným stavu není :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fakt je to ona, co měl Mary v Žákavý? To je legrace! Tak pardon, jestli jsem byl kritickej. Chápu, že jí chceš nechat v co nejpůvodnějším stavu, ale to těsnění kolem střechy bych asi nechal udělat. A jestli je ten lak ještě rozumně tlustej, zkusil bych to zrenovovat. Ale jinak byla pěkná.

Odesláno

Jo to je ona :-)

K Marianovi jsme to dovezli hned poté co to přišlo z USA. Poslední 2 měsíce se na tom autě taky dost veci udělalo. Ale zbytek se bude řešit az pres zimu. Renovaci laku mam v plánu, ty těsnění taky (ale není to urgentní). Ted pres léto se s tim chci co nejvíce svézt.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Toyota Landcruiser, pohodlí jako SUV, k chalupě dojede a má to motor. A kvalita (až na některé dílčí trable) zatím nejde do kytek.

 

Ale jo, to je slušnej teréňák, ale Defender to v terénu přecejenom neni. Měli jsme do terénu Defendera 110 (r.v.1998, 2,5 Tdi), teď máme shodou okolností LandCruisera (r.v.2003, D4D 3,0). Něco málo jsem najel v terénu s Discovery (tuším r.v. 1998 nebo 1999, 2,5 Td5), to bylo takový i na silnici a v terénu skoro jak Defender (širší to bylo tuším snad jen o 3 mm podle papírů, ovšem kolegové pak měli poměrně velký trable s poruchovostí). Ta LC mi přijde taková celkově neohrabanější a i když se opravdu moc neporouchává, je na tom poměrně hodně elektroniky a serepetiček. Ale když chce někdo auto jak na silnici, tak opravdu do trénu, tak jo.

Odesláno

JJ, je to dle wiki. Ale ty máš pravdu, v jiných zdrojích je to tak jak říkáš (pro US verzi - Horsepower 207 @ 5900 rpm)

 

Pravdu mate oba. 207 HP = 210 PS. Americky kone jsou hold silnejsi ;-)

Odesláno

Ale jo, to je slušnej teréňák, ale Defender to v terénu přecejenom neni. Měli jsme do terénu Defendera 110 (r.v.1998, 2,5 Tdi), teď máme shodou okolností LandCruisera (r.v.2003, D4D 3,0). Něco málo jsem najel v terénu s Discovery (tuším r.v. 1998 nebo 1999, 2,5 Td5), to bylo takový i na silnici a v terénu skoro jak Defender (širší to bylo tuším snad jen o 3 mm podle papírů, ovšem kolegové pak měli poměrně velký trable s poruchovostí). Ta LC mi přijde taková celkově neohrabanější a i když se opravdu moc neporouchává, je na tom poměrně hodně elektroniky a serepetiček. Ale když chce někdo auto jak na silnici, tak opravdu do trénu, tak jo.

Když porovnávat Defíka s Toyotou, tak bych k němu dal řadu J7 což může být asi konkurent. Discárnu se 120kou a Range se 100 (V8). Starý Disco,jak píšeš bylo dobrý, ale bohužel víc poruch a čím modernější, tím hůř. Ona i 120ka má mouchy, zlobily vstřikovače (ale to bylo jediné). U jedné, co jsem měl, byly dávané už v 50tis.km. Ale jinak vše drží, a na silnici, díky vzduchu to je pohodlí a možná to je ta neohrabanost pak v terénu, jak píšeš.LC120 je úžasná v benzínu, luxus, krouťák i výkon, bohužel jsem se jen vozil, ale neměl. Já jsem ujetej na 100ky...

Každopádně jsme zapomněli na G od Mercedesu. Jezdil jsem s 300td a tam kde jsem se v Lanďáku komíhal, tam Géčko lezlo jako splašený kamzík....

Odesláno

fotky sou nádherný, krásnější než s časopisu...., závidím  :wub:

 

v usa tuším 30-60k 

Odesláno

 

Ta palubka je příšerná ale ovšem :-( Naštěstí mě cel? Vw group nechává chladným....

Mně se třeba Audiny celkem líbí :-) A na Passata nemůžu říct křivé slovo, sice to není design výkřik, ale je to ideální služebák. Najel jsem s ním za poslední 4 roky skoro 200 tis. km a pohoda. Navíc to nikoho nesere. Koupil jsem si pro radost Z4ku a najednou mám v podniku kontrolu z hygieny :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...