Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

pro Bells: Hrozná doba - souhlas. S auty se děje spoustu nepěkných věcí - souhlas. Ale zrovna tu českou posedlost manuální přehazovačkou moc nechápu (neber osobně). Asi to celkovému "sportovnímu" dojmu pár bodů přidá, ale podstatný je podle mě motor, podvozek, řízení, případně hmotnost, její rozložení, atd. I se sportovně koncipovaným autem ten automat oceníš 99 % času stráveného za volantem (pokud to nemáš vyloženě na okruh).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nova RS5

Ohledne automatu místo manualu... Rozumim tomu, ale uprimne, nejsem tak dobry sofer abych si vychutnal manual. Chtel jsem rychle auto na okrsky a mozna pocit, ze to umim :) Ti el.pomocnici mi to daji, ale je mi jasne, ze spousta skutecnych soferu nad tim ohrnou nos. Ale každý ma moznost si koupit co chce a jezdit s cim chce bez ohledu jake jsou nove trendy... ;-)

 

Já se určitě za skutečného šoféra nepovažuju, takže ani neohrnu nos, naopak asi jakákoliv RS je vždy pecka a má něco do sebe, jen mě mrzí ta přehrše všech blbin, čachry s motory atd. Dovedu to pochopit u klasických aut, ale ne u aut, která jsou od počátku dělaná jako sportovní a člověk by si z nich měl odnést nějaký zážitek a to nejen díky rychlosti.

Každopádně ti tvou volbu rozhodně nebudu hanit, auto je to moc pěkné a poletí jak raketa o tom není pochyb :)

Co se týče těch možností koupě, tak už bohužel úplnou volnost nemáme, respektive máme, ale dosti omezenou.

 

pro Bells: Hrozná doba - souhlas. S auty se děje spoustu nepěkných věcí - souhlas. Ale zrovna tu českou posedlost manuální přehazovačkou moc nechápu (neber osobně). Asi to celkovému "sportovnímu" dojmu pár bodů přidá, ale podstatný je podle mě motor, podvozek, řízení, případně hmotnost, její rozložení, atd. I se sportovně koncipovaným autem ten automat oceníš 99 % času stráveného za volantem (pokud to nemáš vyloženě na okruh).

 

Nemyslím si, že je to posedlost, spíš v tom vidím lenost v případě automatu. Samozřejmě někde ten automat má smysl, ale ve sportovním autě by měl vše ovládat člověk a ne auto, toť můj skromný názor.

Když zůstanu v rámci Audi, tak jezdit v A8, automat by mi asi nevadil, protože to auto beru jako koráb, který mě s maximánlím možným pohodlím odveze z bodu A do bodu B. Ovšem v případě jakékoliv RS bych si jí rozhodně chtěl vychutnat naplno, tož tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to mám teoreticky taky tak, ale potom, co jsem asi tak jednou řídil něco podobně rychlýho jako todle RS5 (přes 400koní), nedovedu si dost dobře představit, že v tom fofru ještě hrabu po řadičce, natož třeba zkoušim nějaký meziplyny. Prostě jsem na to moc levej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ale dané dobou a tím, jak se měníme, zvykáme si na všemožné asistenty atd., když si to tak vezmeš, tak dřív nebyla jiná možnost a zvládalo se to. Doba je taková a určitě nerozporuju, že spousta z těch nových věcí nám pomáhá, ale nějaký požitek už je ta tam. Na druhou stranu, sportovní auto si teď díky všem pomocníkům může určitým způsobem užít kde kdo, aniž by se v tom zabil, to je určitě plus.

Já měl asi největší zážitek v Rally speciálu kamaráda, to byla prostě bomba, byť to vlastně není žádný supersport, nebo tak. Přiznám se, že na poprvé jsem se s tím vlastně ani skoro nedokázal rozjet (vše tam funguje tak trošku jinak, než na co jsme zvyklí :)), ale pak to byla neskutečná bomba, která není s čímkoliv jiným srovnatelná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro Bells: Hrozná doba - souhlas. S auty se děje spoustu nepěkných věcí - souhlas. Ale zrovna tu českou posedlost manuální přehazovačkou moc nechápu (neber osobně). Asi to celkovému "sportovnímu" dojmu pár bodů přidá, ale podstatný je podle mě motor, podvozek, řízení, případně hmotnost, její rozložení, atd. I se sportovně koncipovaným autem ten automat oceníš 99 % času stráveného za volantem (pokud to nemáš vyloženě na okruh).

já myslím že to do značné míry souvisí s tím že spousta čechů si myslí že sportovní jízda znamená že volant držím levačkou jako zkaženou jitrnici a pravou ruku je bezpodmínečně nutné mít neustále křečovitě sevřenou na šaltpáce protože co když budu jednou za čtvrt hodiny řadit, tak musím mít tu ruku narychtovanou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha. Já tedy byl překvapen že u fungl nového auta, třeba co jsme teď kupovali Pažouta se chodí po roce nebo dvaceti tisících stejně jako u staršího. Pamatuji před lety u nového MB seřízení po třech tisících, výměna oleje po pěti a další velká prohlídka po deseti. Bejvávalo...ale stejně jak si všechno sedá, čekal bych ten první servis u nového vozu trochu dříve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se vždy divil lidém kteři bezhlavě poslouchaji palubní počítač ohledně výměny oleje.U všech svých aut měnim olej  každých 15 tisic nebo jednou za rok a vše šlape a funguje tak jak má...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se vždy divil lidém kteři bezhlavě poslouchaji palubní počítač ohledně výměny oleje.U všech svých aut měnim olej každých 15 tisic nebo jednou za rok a vše šlape a funguje tak jak má...

My chodíme taky pravidelně každý rok, protože těch dvacet nikdy nenajedeme. Kolem deseti zpravidla, patnácti maximálně...navíc ten počítač tě po roce nenechá na pokoji a stále ti to po ránu hlásí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...