Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ale to přece nikdo nerozporuje! Samozřejmě, že se to prodá. Jde jen o to, jestli je to ještě řidičské auto. Dnes se považuje za řidiče každý, kdo rozezná dva pedály a kolečko před sebou. O průjezd zatáčkou se postará elektronika, o brždění taky a nejlepší teď všeho je štyrkola, ta drží, jako přibitá!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych měl třeba na výběr, jaké auto na zábavu si pořídit, jestli dejme tomu starého Mustanga, nebo nejnovější Ferrari, tak by moje volba padla na Mustanga. Na denní ježdění už by to bylo jiné, to rozhodně nepopírám, takže jde o to, jakou přesně kategorii zrovna probíráme.

No, já nevím jestli to není nějaká póza rádobyznalce, sorry jako. V čem by podle Tebe měl bejt ten starej Mustang zábavnější než "nejnovější Ferrari"? Jako že bys s ním někde jezdil dveřma napřed nebo někde na srazu hrabal kolama? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto v pohodě a ani se nepovažuju za znalce. Ten příklad byl pouze čistě můj subjektivní pohled na věc nic víc v tom nehledej a věř, že bych vážně dal přednost třeba právě tomu starému Mustangu před novým Ferrari (za to Ferrari se může dosadit cokoliv jiného), pokud se bavíme čistě o nějakém autě na zábavu, na víkendovou projížďku pro potěšení a klidně bych v tom mohl jet i dle veškerých předpisů. V jiných případech by to zase bylo trošku jiné, těch případů je spoustu, ale vypisovat to všechno by bylo fakt na dlouho. Jiný typ auta bych bral na okruh, jiný na denní ježdění, jiný pro čistou radost a 100% by tam bylo i něco ze dnešní produkce, nepopírám, že ne.

Zrovna u tebe v tomto očekávám řekněme takové nějaké pochopení :) Máš Mustanga byť nového, ale místo něj bys klidně mohl mít i auto, které bude nejspíš ve všech ohledech lepší, tak proč Mustang? Předpokládám proto, že si tě nějakým způsobem získal a zrovna dechberoucí jízdní vlastnosti to nejspíš nejsou a podobný pohled mám i já. Teď se možná budu mýlit, ale řekl bych, že třeba takový RS Focus, ať zůstaneme v rámci značky by evropskou verzi Mustangu spráskal, je za podobné peníze, obě auta jsou nabušená, ale z čeho budeš mít větší radost?...z Mustangu. Nevím, možná je to úplně jinak, ale nehrálo i u tebe něco málo z toho roli, proč koupit Mustanga?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda myslim že u většiny kupců novýho Mustanga hrálo největší roli to, že za cenu slušně vybavenýho Superba s dieselem mohli mít pětilitrovej osmiválec v pěknym sporťáku.. Jaká by byla jiná alternativa, pokud nepotřebuju čtyři dveře a nechci dávat minimálně dvě mega? 

 Ale třeba se pletu a Zmizík to měl jako srdcovku:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprosto v pohodě a ani se nepovažuju za znalce. Ten příklad byl pouze čistě můj subjektivní pohled na věc nic víc v tom nehledej a věř, že bych vážně dal přednost třeba právě tomu starému Mustangu před novým Ferrari (za to Ferrari se může dosadit cokoliv jiného), pokud se bavíme čistě o nějakém autě na zábavu, na víkendovou projížďku pro potěšení a klidně bych v tom mohl jet i dle veškerých předpisů. V jiných případech by to zase bylo trošku jiné, těch případů je spoustu, ale vypisovat to všechno by bylo fakt na dlouho. Jiný typ auta bych bral na okruh, jiný na denní ježdění, jiný pro čistou radost a 100% by tam bylo i něco ze dnešní produkce, nepopírám, že ne.

Zrovna u tebe v tomto očekávám řekněme takové nějaké pochopení :) Máš Mustanga byť nového, ale místo něj bys klidně mohl mít i auto, které bude nejspíš ve všech ohledech lepší, tak proč Mustang? Předpokládám proto, že si tě nějakým způsobem získal a zrovna dechberoucí jízdní vlastnosti to nejspíš nejsou a podobný pohled mám i já. Teď se možná budu mýlit, ale řekl bych, že třeba takový RS Focus, ať zůstaneme v rámci značky by evropskou verzi Mustangu spráskal, je za podobné peníze, obě auta jsou nabušená, ale z čeho budeš mít větší radost?...z Mustangu. Nevím, možná je to úplně jinak, ale nehrálo i u tebe něco málo z toho roli, proč koupit Mustanga?

Jj, rozumím, já jen prostě nejsem psychicky ustrojenej na srovnávání starýho Mustanga s novým Ferrari ale to je fuk, nikdy sem nejel ani v tom, ani v onom. Ale rozhodně bych si vybral Ferrari, i kdyby měli nějak bejt za stejnou cenu. V koupi Mustanga nebylo vůbec nic racionálního ani nepředcházel nějakej výběr - možná předtím jsem jen chvíli uvažoval o 370z, abych měl jakože praprapravnuka k 240z ale jak sem poprvé musťouše uviděl na fotce (tady na chronomagu :D), tak jsem okamžitě vzplál, to je celý. Co se zábavy týká, tak pro mě je rozhodně zábavnější auto Mustang ale je to daný respektem a úctou k 240z.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mít mega na auto pro radost, tak jdu do toho Mustanga taky. Měl jsem možnost ho chvilku řídit a těch 420 koní je fakt parádní zábava.

 

1) Kde jinde koupit 5l V8 nové za mega?

2) Chci se odlišit, vymyká se masové produkci

3) Vypadá setsakramentsky dobře, s interiérem jsem taky neměl problém. Oproti Chevy subjektivně o dost lepší. Ale chápu, 100 lidí, 100 názorů.

4) Ty kopance, když šlápnete na plyn jsou hodně návykové:-)

 

V Ově jich už pár prodali a hodně z nich skončilo totálkou. Kluci holt občas přepálí své možnosti. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda myslim že u většiny kupců novýho Mustanga hrálo největší roli to, že za cenu slušně vybavenýho Superba s dieselem mohli mít pětilitrovej osmiválec v pěknym sporťáku.. Jaká by byla jiná alternativa, pokud nepotřebuju čtyři dveře a nechci dávat minimálně dvě mega? 

 Ale třeba se pletu a Zmizík to měl jako srdcovku:)

Kdyby stál ten Mustang dvě mega, tak ho samozřejmě nekoupím, páč bych na to neměl - to je jednoduchý. A jestli to někdo bere jako auto pro socky to fakt není můj problém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já k tomu musím říct jednu věc. Včera chmelenice jako prase. Cesta fakt strašná a přesto se díky všem těmhle asistentům dalo jet úplně na pohodu na dálnici alespoň 90 já jsem za ně rád :-)

Já mám tedy v autě taky takový ty různý asistenti, včetně line asistent, adaptivního tempomatu, rozpoznání únavy, atd. ale po pořádný chmelenici bych si řídit netrouf, to radši volám toho anděla, nebo jak se to menuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zmizíku takže ten pohled co se týče racionálnosti máme vlastně podobný a nebyl jsem tedy úplně daleko od pravdy. Ano starý Mustang vs new Ferrari se lišíme, ale v případě nového vs něco dalšího už je to podobné. Mustang prostě okamžitě nadchne a je člověku úplně jedno, jestli je třeba horší, než jiní a to se mi líbí. Líbí se mi, když někdo kupuje auto řekněme srdcem a ne jen "papírově". Ve mě ještě větší nadšení vyvolává právě starý Mustang, jako i další ameriky. Možná jsem ovlivněný tím, že kamarádův táta měl spoustu amerik a sem tam jsme mu nějakou projeli (i ten Mustang tam byl, dokonce i GT, nebo pak GTO, Firebird, Camaro...), takže jsem se mezi nimi dost pohyboval a ta auta mají prostě takovou auru, nevím jak jinak to popsat. Když tak nad tím přemýšlím, asi to ten můj pohled ovlivnilo dost :) Pro mě mají tedy větší auru, než nové supersporty a to je důvod, proč bych volil tak, jak jsem říkal. Obecně mám tu dobu a vše kolem rád a můžu jen závidět těm, kteří v ní žili, samozřejmě teda ještě v US, tady asi úplně ne e :) Další takovou stránkou jsou i třeba Hotrody, to jsou taky skvělé stroje.

 

Na druhou stranu, kdybych měl vybírat ultimátní stroj na okruh, tak bych šel úplně jiným směrem, nebudu nalhávat, že ne. Byl by to celkem jednoznačně GTR, který je napěchovaný snad úplně vším, takže si zároveň ukrutně protiřečím. Ale je to tak, jak jsem říkal, u každé kategorie bych měl volbu jinou a i jinak na to koukám, je to se mnou asi složitější :)

Abych se ale vrátil zase zpět, kdybych si skutečně měl vybrat jen jedno auto, napříč všemi kategoriemi a nemusel nic řešit, tak bych raději oželil supersport na okruh a šel bych do staré ameriky a užíval si každý pěkný víkend bez starostí (než by se vysypala :)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, já neříkám, že auto má být nebezpečný, ale u mě je požitek z jízdy vždycky především o tom, jak fuguje dohromady řidič a auto. Nedávno jsem jel v Alpách s M3 E92 a tam bylo všechno tak strašně snadno dostupný a zároveň odtažitý, že jsem měl pocit, že jsem v tom autě pasažérem. A když jsem se dostal blízko k limitu, tak ta hranice k průseru byla strašně tenká. U 911 je to úplně jiné. Můžeš jet 70 a pořád se cítíš být součástí týmu. A s rostoucí rychlostí máš pořád dostatek informací o tom, kolik ještě můžeš a to auto tě povzbuzuje. Nissan 350Z je ještě o kus přímočařejší, ale sráží ho nedostatek krouťáku a strašně nepřesná převodovka.

Zážitek s tou M3 jsem přirovnal k tomu, jako když celý život toužíš po holce a když po letech sebereš odvahu zjistíš že je to lehčí holka a dá každému. Svojí porci srandy si užiješ, ale nemáš tam tu radost z objevování a posunování hranice. Tím nechci říct, že je M3 špatné auto! Jen to není sporťák, ale je to skvělé GT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám tedy v autě taky takový ty různý asistenti, včetně line asistent, adaptivního tempomatu, rozpoznání únavy, atd. ale po pořádný chmelenici bych si řídit netrouf, to radši volám toho anděla, nebo jak se to menuje...

No jo sakra :-) Myslím samozřejmě chumelenici :-) Můj telefon totiž slovo chumelenice nezná zato slovo chmelenice zná dobře :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bells: Hele mluvil jsi o RS5, to podle me neni zadnej zavodak, to je nadupany GT. Proto ti tady vymlouvam stezovani si na automat u tohohle konkretniho auta. :)
O srdcovejch impulzivnich nakupech vim svoje, jinak bych tu rezavou saabi plechovku uz dva roky nezivil (a ze to byl lemon jak blazen... trosku rozdil realita proti zdejsimu inzeratu :))) ale ma to svoje limity. To auto je super, ma dusi (tu si Saaby nejak dokazaly uchovat i po pozreni GM) ale pristi rok chci porizovat nove auto. Soba si necham a dojezdim.
BTW novej Mustang ma dobry jizdni vlastnosti, objevili nezavisly zaveseni. :)


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...