Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

uměl by mi tu někdo poradit? nějakým omylem, nechápu jak jsem to dokázal, jsem přepnul v Golfu IV na klimatizaci stupnici z celisů na farenheity... rád bych to dal zpátky, prolistoval jsem si manuál, ale auto je z Beligie takže ani vlastně nevim čim je to psaný (nějakym tim jejich blábolem) a houby tomu rozumim :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uměl by mi tu někdo poradit? nějakým omylem, nechápu jak jsem to dokázal, jsem přepnul v Golfu IV na klimatizaci stupnici z celisů na farenheity... rád bych to dal zpátky, prolistoval jsem si manuál, ale auto je z Beligie takže ani vlastně nevim čim je to psaný (nějakym tim jejich blábolem) a houby tomu rozumim :(

 

.no ty woe..jak to dokázals..? :D já pokazím kdeco..ale tohle..:sad01_anim: :D

Upraveno uživatelem bedja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uměl by mi tu někdo poradit? nějakým omylem, nechápu jak jsem to dokázal, jsem přepnul v Golfu IV na klimatizaci stupnici z celisů na farenheity... rád bych to dal zpátky, prolistoval jsem si manuál, ale auto je z Beligie takže ani vlastně nevim čim je to psaný (nějakym tim jejich blábolem) a houby tomu rozumim :(

 

Internet už nefunguje?

http://www.carkb.com/Uwe/Forum.aspx/vw-water-cooled/8392/How-to-change-outside-temp-reading-from-Celcius-to-Fahrenheit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uměl by mi tu někdo poradit? nějakým omylem, nechápu jak jsem to dokázal, jsem přepnul v Golfu IV na klimatizaci stupnici z celisů na farenheity... rád bych to dal zpátky, prolistoval jsem si manuál, ale auto je z Beligie takže ani vlastně nevim čim je to psaný (nějakym tim jejich blábolem) a houby tomu rozumim :(

 

Když mi hodíš scan stránky návodu na které to je, tak ti to přeložím.

 

Edit: Tak nic, Kofola byl rychlejší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jaře bych chtěl vyměnit manželky 4-kolku Oktávku za novější/novou. Vzhledem ke změně destinace to bude změna na automat.

Pro zajímavost jsem si udělal srovnání stejných verzí (Elegance 1.6 TDi DSG, metalíza + interiér) v BG a CZ konfigurátoru.

Nejsou tam ještě žádné "extras" a výsledek posuďte sami. Stejný model v BG levnější o 80.000Kč!!! :suicide_anim:

 

Proto bych se na škodovku rovnou vykašlal, požadujou za průměrné auto nadprůměrné peníze a u nás pořád nejvíc, servis se přiblížil cenou taky už dávno jinam a lidi to pořád a pořád kupujou s tím že je to levný domácí vůz.

Upraveno uživatelem SEMRY
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto bych se na škodovku rovnou vykašlal, požadujou za průměrné auto nadprůměrné peníze a u nás pořád nejvíc, servis se přiblížil cenou taky už dávno jinam a lidi to pořád a pořád kupujou s tím že je to levný domácí vůz.

 

Nikde ode mne nepadlo slovo o tom, že je to levný domácí vůz. To určitě není důvod, proč je škodovka v našem hledáčku.

Chtěl jsem se jen pozastavit nad rozdílnou cenou naprosto stejného modelu v rámci EU, nic víc, nic míň :whistle: .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si postěžuju tady.

Proč je, kurva, rozdíl ve spotřebě podle toho jestli tankuju tady nebo v německu.

Do Mnichova jsem jel za 10 (Benzina Verva Diesel) a úplně stejným tempem z Mnichova za 8,5 (Aral Ultimate Diesel).

To tady tankujeme fakt takový splašky? A to je Verva podle testů jedna z nejlepších.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda Mike-72 Tvá odyssea je šílená, med s takovejma chybama, nezbejvá jen věřit, že si chytil dokurvený kus. I když, choutky mě skoro přešly. Tohle bych nechtěl zažít, na takovýhle popojíždění do servisu nemám vůbec čas. Snad si radši koupim Toyotu a budu věřit, že angláni dotahujou šrouby přesně. Má někdo podobně tristní zážitky s novým Avensisem, ne s tím barokním. A co Honda Accord ?

 

Jo, a co okřídlená vrtule, řada 5 benzín ?

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem Columbus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si postěžuju tady.

Proč je, kurva, rozdíl ve spotřebě podle toho jestli tankuju tady nebo v německu.

Do Mnichova jsem jel za 10 (Benzina Verva Diesel) a úplně stejným tempem z Mnichova za 8,5 (Aral Ultimate Diesel).

To tady tankujeme fakt takový splašky? A to je Verva podle testů jedna z nejlepších.

 

No jestli si to dobře pamatuju tak někdy před cca rokem proběhl v médiích test prémiových paliv (TOPQ je myslím to normální Verva Diesl je to lepší) test ukázal, že u nás na drtivé většině pump v těch palivech není rozdíl tj. tankuješ stejné palivo akorát se jinak jmenuje a je samozřejmě dražší. Hádám, že tohle si němci prostě nedovolí. I když zrovna Benzina snad dopadla v tom testu ještě dobře.

 

Hele a nejel si do Mnichova do kopce a z Mnichova z kopce? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli si to dobře pamatuju tak někdy před cca rokem proběhl v médiích test prémiových paliv (TOPQ je myslím to normální Verva Diesl je to lepší) test ukázal, že u nás na drtivé většině pump v těch palivech není rozdíl tj. tankuješ stejné palivo akorát se jinak jmenuje a je samozřejmě dražší. Hádám, že tohle si němci prostě nedovolí. I když zrovna Benzina snad dopadla v tom testu ještě dobře.

 

Hele a nejel si do Mnichova do kopce a z Mnichova z kopce? :-)

 

Já mám třeba dlouhodobě vysledováno, že v tom svém tanku jedu do Krkonoš za 14,8 a z Krkonoš za 13,5 ... jestli to je tím, že tam se těším a zpátky jedu na pohodku, nebo tím, že tam jedu do kopce a zpět z kopce, nebo převládajícím směrem větru, to fakt nevím... :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No..když u nás tankuju na OMV a je celkem jedno jestli obyč 95 nebo ten jejich 100oktan tak se mě spotřeba zásadně nehýbe ani v Rakousku nebo Německu. Vervu mam ozkoušenou jen na fordácké 1.6, a to mě po vyjetí a dotankování u Aralu někde za Mnichovem padla spotřeba o nějaké 3desetiny.

Rozhodně u nás netankovat u Shell. Ty ceny jsou nehoráznost (v Brně je na té velké ceduly před pumpu maj radšu zakrytý:D a všude) a kvalita hrozná, auto nejede, a žere. Benzínová 1.6 po přechodu na OMV hodně ožila (v rámci možností 1.6tky) a hlavně spotřeba je dole víc jak o půl litru. Druhé auto, nafta 2.0, má nižší spotřebu o 3 desetiny a to že to líp jede je už asi jen placebo, ale žere fakt mín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na mém autě dlouhodobě odzkoušeno (diesel):

 

Verva - shit, zvýšená spotřeba, odzkoušeno na řadě čerpačkách, tohle mým vstřikům prostě nesedí ....

Shell - zlatý průměr, ze kterého vycházím, V-power .. podvod, vše beze změn ...

Agip CZ - lepší než Shell

Agip Itálie (nová verze, asi víc oktanová), bomba, auto jede citelně živěji, radost z jízdy (spotřeba pak jde stranou:-))

OMV - nejlepší nafta v Čechách, auto opět citelně lepší chod

 

Nikde jinde netankuju, Benzinám pokud to jde se vyhýbám včetně všech jejich obměn v názvech ....

 

Shell Havlíčkův Brod, po natankování byla moje max. dosažitelná rychlost s 3 litrovým motorem 110 km / h, hoši děkujeme!!!

Upraveno uživatelem Mike-72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na mém autě dlouhodobě odzkoušeno (diesel):

 

Verva - shit, zvýšená spotřeba, odzkoušeno na řadě čerpačkách, tohle mým vstřikům prostě nesedí ....

Shell - zlatý průměr, ze kterého vycházím, V-power .. podvod, vše beze změn ...

Agip CZ - lepší než Shell

Agip Itálie (nová verze, asi víc oktanová), bomba, auto jede citelně živěji, radost z jízdy (spotřeba pak jde stranou:-))

OMV - nejlepší nafta v Čechách, auto opět citelně lepší chod

 

Nikde jinde netankuju, Benzinám pokud to jde se vyhýbám včetně všech jejich obměn v názvech ....

 

Shell Havlíčkův Brod, po natankování byla moje max. dosažitelná rychlost s 3 litrovým motorem 110 km / h, hoši děkujeme!!!

 

Ono to nebude jen o značkách ale i přímo o konkrétních čerpačkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem nikdy rozdíl nepoznal, ať už v benzínu nebo v naftě. Teď tankuju pravidelně u aqipu Diesel tech a žádný problém, ale je pravdou, že jsem slyšel o tom, že tam jsou nějaké aditiva na vstřiky a protože už budeme mít 175 tisíc na hrbu, tak jsem to chtěl zkusit. Do konce týdne zkusím OMV, jestli poznám rozdíl:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprve slysim nadavat na Vervu, lil jsem ji do par aut a nikdy nebyly nejmensi problemy ( 1.9 TDI DPF, 2.0 TDi DPF, 2.7 TDi)

 

..já jsem na Vervu přešel..po letech tankování výhradně na OMV..a rozdíl byl znatelný(samozřejmě v rozumných mezích)..jak na výkonu tak na pár desetinách spotřeby.. a to jsem měl vyzkoušené, že nejůspornější bylo moje auto po naftě z OMV..tak teď jezdím na Vervu a občas stejně na všech autech do nafty fouknu čistič STP nebo Sonax..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si postěžuju tady.

Proč je, kurva, rozdíl ve spotřebě podle toho jestli tankuju tady nebo v německu.

Do Mnichova jsem jel za 10 (Benzina Verva Diesel) a úplně stejným tempem z Mnichova za 8,5 (Aral Ultimate Diesel).

To tady tankujeme fakt takový splašky? A to je Verva podle testů jedna z nejlepších.

 

Ze by to jednou bylo z kopce a podruhy do kopce? :-) Nebo jednou 160 a zpet 100?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Benzín:

Oktanové číslo je hodnota určující odolnost benzínu proti samozápalu. Oktanové číslo je zvyšováno přísadami jenž jsou nestále, těkavé a degradují. Pro kvalitu benzínu není až tak určující výrobce (také hraj svojí roli) ale doba po kterou je skladován před vytočením. Takže 100ka z Horní Dolní kde ji mají v tanku už rok může a má horší vlastnosti než 95ka z D1 kde ji doplňují 2x týdně.............

 

Jinak oktanové číslo je důležitý údaj jen pro atmosférické motory s vysokou kompresí nebo turbomotory pracují s vyšším plnícím tlakem. Všude jinde kvalitní 95 stačí a motormanagement si stejně s jiným oktanovým číslem neporadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...