Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

kloubik: Jop, s tim nazvem se asi nedozvime, jak to opravdu vzniklo, kazdopadne vetsina se priklani k puvodnimu "GP" 

...a to jak od Fordu GP - (Government , Passenger (car))

...tak GP jako General Purpose"

...a samozrejme GP - Government Pygmy

 

A to uz je k "džípu" jen chloupek :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odstraněním palivového filtru se majitel auta ztrestá sám, není třeba pokuty  :clap:

Hele ty a Decebal toho víte o vozidlech jistě mnoho. Zkuste nás prosím veřejně poučit komu a čemu pomůže DPF a například systém start stop a jako jsou vlastně klady těchto dvou systémů pro majitele vozidla. Bavime se o osobních vozidle při běžném městském provozu a odstraněním DPF například společností s dlouholetou zkušenosti v případě že řízená regenerace již nejde vyvolat a je potřeba koupit nový DPF filtr v řádu desítek tisíc třeba na Honda CRV.( vyčistit ( vypálit již také nejde) Jaké riziko je pro vozidlo nebo pro ......... a komu tím konkrétně kdo škodí ???? Čím tedy vlastně ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Long: Dnesni vysokotlake commonraily maji velice kvalitni spalovani, nasledkem je tvorba velice malych prachovych castic, na nez jsou navazan tezke kovy. Jsou tak male, ze po vdechnuti cast zustane v plicich a muze se dostat i do krevniho obehu. Paradoxne starsi auta s mene kvalitnim spalovanim produkuji mene "nebezpecne" splodiny. Jemne prachove castice sle neprodukuji jen dieselove motory, v dnesni dobe i moderni primovstrikove benzinove motory. A vznikaji taky napr. opotrebenim pneumatik a td... Dpf tyto jemne castice zachyti, otazka je zda vsechny, cetl jsem nejakou studii ze patadoxne ty nejmensi a nejnebezpecnejsi neni schopen zachytit, plus je tu dasli aspekt - zatez zivotnoho prostredi pri vyrobe. Jsou dva tabory, jedni jsou pro, jini proti. Kazdopadne podle mne jedina cesta jak zlepsit ekologicky dopad na zivotni prostredi jsou alternativni pohony.

 

Edit: sorry za chybky, tukam to na mobilu

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Upraveno uživatelem matous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto je treba vybirat auta tak, aby tam tyhle nemysly nebyly :-) Jeden se pak ani o nich nemusi hadat...

Průšvih je v tom, že nemáš na výběr. Velkoobjemový benzín, který, s funkčním katalyzátorem, produkoval minimum škodlivin jednoduše nekoupíš (samozřejmě nový).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

longu, Píšu něco o DPF filtru? Kde? Reagoval jsem na blábol oné TV. Přečti si pořádně o jakém filtru tam píšou (obr. na předchozí straně). Prosím, nejdříve pořádně číst, potom reagovat!

 

Hele ty a Decebal toho víte o vozidlech jistě mnoho. Zkuste nás prosím veřejně poučit komu a čemu pomůže DPF a například systém start stop a jako jsou vlastně klady těchto dvou systémů pro majitele vozidla. Bavime se o osobních vozidle při běžném městském provozu a odstraněním DPF například společností s dlouholetou zkušenosti v případě že řízená regenerace již nejde vyvolat a je potřeba koupit nový DPF filtr v řádu desítek tisíc třeba na Honda CRV.( vyčistit ( vypálit již také nejde) Jaké riziko je pro vozidlo nebo pro ......... a komu tím konkrétně kdo škodí ???? Čím tedy vlastně ???

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele ty a Decebal toho víte o vozidlech jistě mnoho. Zkuste nás prosím veřejně poučit komu a čemu pomůže DPF a například systém start stop a jako jsou vlastně klady těchto dvou systémů pro majitele vozidla. Bavime se o osobních vozidle při běžném městském provozu a odstraněním DPF například společností s dlouholetou zkušenosti v případě že řízená regenerace již nejde vyvolat a je potřeba koupit nový DPF filtr v řádu desítek tisíc třeba na Honda CRV.( vyčistit ( vypálit již také nejde) Jaké riziko je pro vozidlo nebo pro ......... a komu tím konkrétně kdo škodí ???? Čím tedy vlastně ???

Upřímně, je mi úplně fuk, co odstranění DPF přináší majiteli vozidla. Upřímně, je mi úplně jedno, že nějaký debil, který si neumí před koupí auta zjistit kolik stojí náhradní díly, má později hlavu v pejru. O tom jaké sračky lítají z těchhle aut už toho bylo napsáno dost, UTFG.

P.S. Pokud si někdo koupí diesel s DPF do běžného městského provozu, je debil na kvadrát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

decebal: Ses teda pěkně rozjel :D , ale musím souhlasit. Nicméně faktem je, že to šikana, jak prase.

A teď k tématu:

 

Mám staré Volvo - povolená kola dle TP jsou maximálně 16", novější model (ročníkově) toho stejného auta má v TP 17", já musím k dealerovi nebo na Dekru, kde mě ten zápis bude stát okolo 2,5 tis./záznam. Proč? Když tam dám 17" bez zápisu je to nepovolený tuning? Může být? Vlastně jediné co může být momentálně problém je jednání s pojišťovnou v případě nehody. A dále - co je vlastně nepovolený tuning? Třeba folie na oknech? Oproti povinnosti reflexních vest/prvků je tohle fakt nesmysl.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...