geometr Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Za pár měsíců zas bude všechno jinak :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 to je taky možný... :D ale zatím tomu věřím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 No za 1.1mil. tohle není špatný Lexus IS 300 h F SPORTTo je parádička. Ja mam slabost pro 250ku s klasickým sestivalcem, to by se mi líbilo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 tak po delším bádání to zatím u mne vypadá na hyundai Tucson...teď uz jen počkat pár měsíců, až něco pribude na účtu a směle do toho Né, fákt Hundé budeš říkat jo? Nebrat.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 tyjo, četl sem pár testu a ve všech vychází nejlíp http://autoprodejsramek.hyundai.cz/modely/tucson Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Gustiku, spis nez na testy dej na realny uzivatelsky recenze... a myslel jsem, ze chces neco velkeho. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 to já si pak objednam tu testovací jízdu na 2 dny. TLD, původně Alhambru, ale zena takovou velkou skříň nechce...tak padla volba na SUV. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Jeremy: A jakou máš výbavu, Klementa? Já objednal Style 2.0tdi 110kw s ceníkovou cenou 970k a po slevě se dostal na nějakých 790k. Každopádně objednano první týden v lednu a dodačka květen/červen, děs.Jojo, Klementa, 140kW, DSG, jen bez 4kolky, kterou nepotřebuju. Jinak tam je snad úplně všechno.Ale samozřejmě - mít na auto 1,1 milionu, koupím si jetý BMW 335i, kilo si nechám na opravy a benzín a ty zbylý statisíce vrazím do hypotéky. Rozhodně nic z koncernu. Ale zadara se na Superba docela těším. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekNe Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Čtyřkola je dobrá věc, to auto si dovede poradit se silnicí lépe a nemusí být ani sníh, dříve to byl luxus, dnes už je to u tohoto typu aut standard. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Já jel včera s manželky novou služební Octou L&K a mám z toho rozporuplné pocity. Auto je to celkem prostorný a pohodlný, ale na zakrooucené okresce se to spíš kormidluje, než řídí. Podvozek je gumovej a zpětná vazba vůbec žádná, takže jsem vůbec nevěděl, jestli moje rychlost v zatáčce je úplně OK, nebo už jsem kousek od limitu. Fakt nic. Jako na počítači. Motor TDI je sice slušně odhlučněnej, ale jeho průběh je pro mě, jako pro člověka zvyklýho na benzíny, hrozně nepředvídatelnej. Dole díra, pak kopanec a nahoře nic. Hlavně při předjíždění to moc jistoty nedává. S benzínem, když potřebuju, tak nahoře vždycky výkon najdu. Tady šlápnu na plyn a doufám, že to vyjde. Na rovné silnici, nebo na dálnici je to naopak docela příjemný auto, ale dobrovolně bych za to ty groše nevysypal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Čtyřkola je dobrá věc, to auto si dovede poradit se silnicí lépe a nemusí být ani sníh, dříve to byl luxus, dnes už je to u tohoto typu aut standard.Nezačínej zas. To už jsme tu rozebírali 100x. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ace.Rimmer Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 pánové, rozhodl jsem se pro obměnu auta, a mam takový dotaz, má tady někdo z vás nějakého známého v Pražském Mercedesu ? jde mi o to, že abych se odkázal rozhodnout zase se upsat leasingovce, potřebuju to auto trochu poznat a to prostě za hodinu zkušební jízdy nedokážu,takže bych chtěl aby mi to pujčil třeba ze soboty na neděli a to nevím zdali vubec jde...přemýšlim opět o ML Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Na víkend potřebuješ už hodně známého, myslím, že to oficielně úplně zastavili. Ale přes noc (v týdnu) to jde myslím i bez známého... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sickboy Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 ....takže jsem vůbec nevěděl, jestli moje rychlost v zatáčce je úplně OK, nebo už jsem kousek od limitu. Fakt nic. Jako na počítači. Motor TDI je sice slušně odhlučněnej, ale jeho průběh je pro mě, jako pro člověka zvyklýho na benzíny, hrozně nepředvídatelnej... Do nafty bych dneska už asi nešel, ale průběh výkonu s trochou cviku neni problém a na předjíždění to třeba mě vyhovovalo. Zas tak v úzkym pásmu to netahá. A co se týče podvozku tak nevim. Jel jsem docela dlouhou trasu s pučenou Octavií III a přišlo, že je sice trochu bez odezvy ale zároveň hodně jistej bez potápění. Jezdil jsem s Octavií II a tam je obrovskej skok u nový generace. To s čim jsem jel (1.4/110 kW) začíná na 432 000,-. Za ty prachy mi to přijde zajímavý na tak velký auto. To bych se spíš bál těch jejich slavnejch TSi motorů, který už jsou dneska možná v pohodě, ale jméno teda dobrý nemaj od začátku, co se dělaj. Zajímalo by mě, jaký podobný rodinný auto za takový peníze, jezdí výrazně líp. To už musí bejt celkem kauf. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Do nafty bych dneska už asi nešel, ale průběh výkonu s trochou cviku neni problém a na předjíždění to třeba mě vyhovovalo. Zas tak v úzkym pásmu to netahá. A co se týče podvozku tak nevim. Jel jsem docela dlouhou trasu s pučenou Octavií III a přišlo, že je sice trochu bez odezvy ale zároveň hodně jistej bez potápění. Jezdil jsem s Octavií II a tam je obrovskej skok u nový generace. To s čim jsem jel (1.4/110 kW) začíná na 432 000,-. Za ty prachy mi to přijde zajímavý na tak velký auto. To bych se spíš bál těch jejich slavnejch TSi motorů, který už jsou dneska možná v pohodě, ale jméno teda dobrý nemaj od začátku, co se dělaj. Zajímalo by mě, jaký podobný rodinný auto za takový peníze, jezdí výrazně líp. To už musí bejt celkem kauf. Jak říkám, pocity jsou rozporuplný a nijak to auto neodsuzuju. Vloni jsem jel OIII v trošku nižší výbavě na dovču a docela jsem si ji pochvaloval. Jen jsem si včera ověřil, že na okresky se nehodí.Kde oktávka začíná, nevím. Abych srovnal srovnatelné, tak to, s čím jezdí manželka je za 750k v ceníku. Můj Accord 2.0i ve výbavě Lifestyle byl o cca 60k levnější (bez navigace a kůže), ale co se jízdních schopností týče, tak se s ním OIII nedá srovnat. Hlavně v otázce zapojení řidiče do děje a zpětné vazby. Mazda 6 je na tom podobně, mazda 3 mě vysloveně dostala, jak je hravá a zábavná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BeeK86 Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 (upraveno) Prosim Tebe, kdo rikal, ze nam ho koupil, mame ho vyhodne z firmy... Hodinky mam zatím dvoje, nijak extra famozni stroje, ale resim si je po vlastní ose... Upraveno 23. března 2016 uživatelem BeeK86 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sickboy Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Pavelpu27: No to je podle mě celej problém. Taky bych za Octavii nedal 750 000. Šlechtit takový auto mi přijde jako nesmysl, protože z toho nikdy nikdo vyšší střední třídu neudělá. I kdyby do toho nasypal 1,5 míče. Každopádně do 500 000 je to podle mě celkem zajímavá volba. Až na to, že se mi teda Octavie dost vzhledově přejedly a čekal jsem zvenku trochu nějakou revoluci. Ale evropskej trh je asi takovej. Je sranda, jak asiati, který maj každou generaci uplně jinou, jenom kroutěj hlavou, když prémiový evropský značky dělaj pořád víceméně stejný auta a měněj akorát tvar světel. A lidi to kupujou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BeeK86 Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Partners, deti z OVB, Broker consulting atd. az na par vyse postavenych lidi v jejich organizacni strukture, zije většina z 20-25 hrubého... Vydelat se tim da, bud jdou fast lane a vymrdaj s co nejvetsim poctem lidi, nebo 1 ze 100 to chce delat poradne a diky referencim ziska hodne klientu, zbytek pesaku preprodava investicni zivotni pojisteni a obdobne blbosti...Na cem se da rejzovat, tak to jsou jednoznacne hypotéky, za průměrnou prazskou hypotéku ve vysi 2,5-3,5 milionu maj 35-55 nebo i vetsi provizi (samozrejme ta společnost, ne samotny poradce)... Jinak o odbornosti a serioznosti tech lidi vypovida uz samotny fakt, ze nahaneji 18-19-20 lety deti, aby delali "finančního poradce"... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 to já si pak objednam tu testovací jízdu na 2 dny. TLD, původně Alhambru, ale zena takovou velkou skříň nechce...tak padla volba na SUV.Tak SUV je určitě dobrá volba, pokud občas někde v přírodě blbnete, ale ten kufr u Tucsona pro rodinu s dvěmi dětmi opravdu žádná hitparáda :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BeeK86 Odesláno 23. března 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března 2016 Sickboy: no, problém s tou octavkou je ten, ze za 500-550 ji dostanes s nejakym chcipakem, s nulovou výbavou a celkove nevypada dobře. Když pominu fakt, ze to auto bylo nudne uz mesic po uvedeni na trh, hlavne diky recyklovanému koncernovému designu, tak dobře vybavene, s obstojnym motorem, dobrym svetelnym paketem, a hezkymi koly dokaze vypadat dobře, ale to jsme uz na cene 750-800 tisíc, sorry, ale za tu cenu je lapsi volba jakykoli o tridu vetsi mainstream, Mazda6, Hyundai i40, Kia, nebo klidne i Peugeot 508... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se