Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Jeremy: A jakou máš výbavu, Klementa? Já objednal Style 2.0tdi 110kw s ceníkovou cenou 970k a po slevě se dostal na nějakých 790k. Každopádně objednano první týden v lednu a dodačka květen/červen, děs.

Jojo, Klementa, 140kW, DSG, jen bez 4kolky, kterou nepotřebuju. Jinak tam je snad úplně všechno.

Ale samozřejmě - mít na auto 1,1 milionu, koupím si jetý BMW 335i, kilo si nechám na opravy a benzín a ty zbylý statisíce vrazím do hypotéky. Rozhodně nic z koncernu. Ale zadara se na Superba docela těším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jel včera s manželky novou služební Octou L&K a mám z toho rozporuplné pocity. Auto je to celkem prostorný a pohodlný, ale na zakrooucené okresce se to spíš kormidluje, než řídí. Podvozek je gumovej a zpětná vazba vůbec žádná, takže jsem vůbec nevěděl, jestli moje rychlost v zatáčce je úplně OK, nebo už jsem kousek od limitu. Fakt nic. Jako na počítači. Motor TDI je sice slušně odhlučněnej, ale jeho průběh je pro mě, jako pro člověka zvyklýho na benzíny, hrozně nepředvídatelnej. Dole díra, pak kopanec a nahoře nic. Hlavně při předjíždění to moc jistoty nedává. S benzínem, když potřebuju, tak nahoře vždycky výkon najdu. Tady šlápnu na plyn a doufám, že to vyjde. Na rovné silnici, nebo na dálnici je to naopak docela příjemný auto, ale dobrovolně bych za to ty groše nevysypal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové, rozhodl jsem se pro obměnu auta, a mam takový dotaz, má tady někdo z vás nějakého známého v Pražském Mercedesu ? jde mi o to, že abych se odkázal rozhodnout zase se upsat leasingovce, potřebuju to auto trochu poznat a to prostě za hodinu zkušební jízdy nedokážu,takže bych chtěl aby mi to pujčil třeba ze soboty na neděli a to nevím zdali vubec jde...přemýšlim opět o ML 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....takže jsem vůbec nevěděl, jestli moje rychlost v zatáčce je úplně OK, nebo už jsem kousek od limitu. Fakt nic. Jako na počítači. Motor TDI je sice slušně odhlučněnej, ale jeho průběh je pro mě, jako pro člověka zvyklýho na benzíny, hrozně nepředvídatelnej...

 

Do nafty bych dneska už asi nešel, ale průběh výkonu s trochou cviku neni problém a na předjíždění to třeba mě vyhovovalo. Zas tak v úzkym pásmu to netahá. A co se týče podvozku tak nevim. Jel jsem docela dlouhou trasu s pučenou Octavií III a přišlo, že je sice trochu bez odezvy ale zároveň hodně jistej bez potápění. Jezdil jsem s Octavií II a tam je obrovskej skok u nový generace. To s čim jsem jel (1.4/110 kW) začíná na 432 000,-. Za ty prachy mi to přijde zajímavý na tak velký auto. To bych se spíš bál těch jejich slavnejch TSi motorů, který už jsou dneska možná v pohodě, ale jméno teda dobrý nemaj od začátku, co se dělaj. Zajímalo by mě, jaký podobný rodinný auto za takový peníze, jezdí výrazně líp. To už musí bejt celkem kauf. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do nafty bych dneska už asi nešel, ale průběh výkonu s trochou cviku neni problém a na předjíždění to třeba mě vyhovovalo. Zas tak v úzkym pásmu to netahá. A co se týče podvozku tak nevim. Jel jsem docela dlouhou trasu s pučenou Octavií III a přišlo, že je sice trochu bez odezvy ale zároveň hodně jistej bez potápění. Jezdil jsem s Octavií II a tam je obrovskej skok u nový generace. To s čim jsem jel (1.4/110 kW) začíná na 432 000,-. Za ty prachy mi to přijde zajímavý na tak velký auto. To bych se spíš bál těch jejich slavnejch TSi motorů, který už jsou dneska možná v pohodě, ale jméno teda dobrý nemaj od začátku, co se dělaj. Zajímalo by mě, jaký podobný rodinný auto za takový peníze, jezdí výrazně líp. To už musí bejt celkem kauf. 

Jak říkám, pocity jsou rozporuplný a nijak to auto neodsuzuju. Vloni jsem jel OIII v trošku nižší výbavě na dovču a docela jsem si ji pochvaloval. Jen jsem si včera ověřil, že na okresky se nehodí.

Kde oktávka začíná, nevím. Abych srovnal srovnatelné, tak to, s čím jezdí manželka je za 750k v ceníku. Můj Accord 2.0i ve výbavě Lifestyle byl o cca 60k levnější (bez navigace a kůže), ale co se jízdních schopností týče, tak se s ním OIII nedá srovnat. Hlavně v otázce zapojení řidiče do děje a zpětné vazby. Mazda 6 je na tom podobně, mazda 3 mě vysloveně dostala, jak je hravá a zábavná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavelpu27: No to je podle mě celej problém. Taky bych za Octavii nedal 750 000. Šlechtit takový auto mi přijde jako nesmysl, protože z toho nikdy nikdo vyšší střední třídu neudělá. I kdyby do toho nasypal 1,5 míče. Každopádně do 500 000 je to podle mě celkem zajímavá volba. Až na to, že se mi teda Octavie dost vzhledově přejedly a čekal jsem zvenku trochu nějakou revoluci. Ale evropskej trh je asi takovej. Je sranda, jak asiati, který maj každou generaci uplně jinou, jenom kroutěj hlavou, když prémiový evropský značky dělaj pořád víceméně stejný auta a měněj akorát tvar světel. A lidi to kupujou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Partners, deti z OVB, Broker consulting atd. az na par vyse postavenych lidi v jejich organizacni strukture, zije většina z 20-25 hrubého... Vydelat se tim da, bud jdou fast lane a vymrdaj s co nejvetsim poctem lidi, nebo 1 ze 100 to chce delat poradne a diky referencim ziska hodne klientu, zbytek pesaku preprodava investicni zivotni pojisteni a obdobne blbosti...


Na cem se da rejzovat, tak to jsou jednoznacne hypotéky, za průměrnou prazskou hypotéku ve vysi 2,5-3,5 milionu maj 35-55 nebo i vetsi provizi (samozrejme ta společnost, ne samotny poradce)... Jinak o odbornosti a serioznosti tech lidi vypovida uz samotny fakt, ze nahaneji 18-19-20 lety deti, aby delali "finančního poradce"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to já si pak objednam tu testovací jízdu na 2 dny. TLD, původně Alhambru, ale zena takovou velkou skříň nechce...tak padla volba na SUV.

Tak SUV je určitě dobrá volba, pokud občas někde v přírodě blbnete, ale ten kufr u Tucsona pro rodinu s dvěmi dětmi opravdu žádná hitparáda :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sickboy: no, problém s tou octavkou je ten, ze za 500-550 ji dostanes s nejakym chcipakem, s nulovou výbavou a celkove nevypada dobře. Když pominu fakt, ze to auto bylo nudne uz mesic po uvedeni na trh, hlavne diky recyklovanému koncernovému designu, tak dobře vybavene, s obstojnym motorem, dobrym svetelnym paketem, a hezkymi koly dokaze vypadat dobře, ale to jsme uz na cene 750-800 tisíc, sorry, ale za tu cenu je lapsi volba jakykoli o tridu vetsi mainstream, Mazda6, Hyundai i40, Kia, nebo klidne i Peugeot 508...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...