Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ad ctyri dvere - M5 E39 poFL (2001-2003) za poslednich 5 let sla nahoru o 100+ % :(.

M5 se ovšem nedělala ani v kupé, ani v kabriu.

 

S motorem M5 e39 se dělala Z8 (2 dveře a bez střechy) a to je teprve cenový masakr. Bylo to drahé i jako nové, ale teď...

Upraveno uživatelem Vjace
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Když už se tady řeší ceny a jejich předpokládaný vývoj. Jak to vidíte s cenami 996? Ceny začínají být docela příjemné, je šance že to půjde dál dolů nebo se to spíš bude držet či dokonce otočí?

Vygoogluj si 996 IMS bearing issue... Pokud to neni Turbo, tak to brzo nebude nikdo chtit ani zadarmo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom vim, ale nasel jsem i par nazoru, ktere tvrdi ze se ten problem az moc zvelicuje a postihuje minimalni procento aut. Navic docela dost aut na ktere jsem koukal maji lozisko vymene za aftermarket ktere ten problem resi. No ptal jsem se spise ze zvedavosti, docela mne prekvapily relativne priznive ceny, tak jsem zacal trochu koketovat s myslenkou ho poridit misto E90.   

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To auto je cely strasne hnusny, a prave proto je proti 964 a 993 uplne zadarmo. Ze jednou bude naopak taky drahy, protoze je hnusny, to mi prijde jako docela odvazna uvaha, ale nic asi neni nemozny... Kazdopadne je to cesta, jak ted za smesny penize prijit k porseti, no, nakonec ten vzhled asi na jizdni vlastnosti vliv nema...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas se Sibiřem, jedna výjimka z říše mě právě napadla

Přesně, táta RS2 mohl mít před 10 lety asi za 60 (super kauf) ale někdo ho předběhl.

Dneska...http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=223597102&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=26&pageNumber=1

Je to vlastně takové Porsche se 4 kruhy (Porsche zrcátka, brzdy, atd...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už se tady řeší ceny a jejich předpokládaný vývoj. Jak to vidíte s cenami 996? Ceny začínají být docela příjemné, je šance že to půjde dál dolů nebo se to spíš bude držet či dokonce otočí?

Tady je zas každej chytrej! 996 už dolů nepůjdou. V Reichu už ceny pomalu rostou a není důvod, že by to mělo být jinak. IMS ložisko bývá u většiny aut už vyměněné a i kdyby ne, tak ten problém se opravdu týká malého procenta aut a výměna není za raketu, pokud to necháš dělat jinde, než u Porsche.

Že by to auto bylo až tak strašný mi nepřijde, jízdně je úplně v pohodě. Kdybych mohl poradit, tak bych vynechal motory 3,4 a zaměřil se na modely 3,6 po faceliftu, která díky "turbo světlům" už vypadá velmi k světu. Zásadní ale je kupovat auto co nejmíň upravené. Pak tu nějakej investiční potenciál určitě je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy je to i uměle vyhnaný a to platí ve všem, i v autech nebo hodinkách. Nedávno se tady někdo chlubil Universal Geneve Pouleroute Sub. Někdo vzal historická data vývoje hodinek, sepsal hezký příběh do článku na Hodinkee a najednou chtějí všichni za hodinky troj-čtyřnásobek toho, co se prodávaly před tím. Stačí když se o tom Porsche napíše šikovný článek v uznávaném časopise, vyhledá krásný příběh a už to běží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už se tady řeší ceny a jejich předpokládaný vývoj. Jak to vidíte s cenami 996? Ceny začínají být docela příjemné, je šance že to půjde dál dolů nebo se to spíš bude držet či dokonce otočí?

Tipuju, že budou klesat. Za pár let stagnovat a pak postupně stoupat, jestli je to hnusný, na to nebude mít vliv, i sebehnusnější auto se dočkalo svého hvězdného období, to je u veteránů jistota... Měl jsem možnost řídit 996 Turbo a světla na funkci fakt nemají vliv... Dokonalé, ale na mne až moc sterilní auto, pro mne trochu jako adrenalín v prášku, ale je to jen můj pocit, mám holt rád starší, bezprostřední, jednoduchá, někdy i trochu nedokonalá auta, kde se řidič musí spoléhat jen sám na sebe... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K 996 se kvalifikovane vyjadrit nedokazu, libit se mi taky nelibi, ani jako investice, ani jako daily sports car. Jinak, mozna moje úvaha bude blba, ale spis bych videl potencial v silnějších Boxterech ci Caymanech z první generace. Jsou to lehci, mensi auta s vetsim funfactorem, a hlavne, vypada, ze Porsche uz uplne upustilo od 6valcu v těchto malych modelech. Za 2-3 roky bude takovy Boxter první generace v lepsim stavu vyhodna koupe ale za dalších 5 uz muze byt vyhledavany youngtimer... A když bereme v potaz, ze 996 se prodalo mnohem vic nez Boxteru a aktualni ceny 986ky, tak za hodne malo penez, lze získat celkem dobry vuz, s potenciálem pro rust (i z tech největších porsich exotu a opovrhovanych modelu s motorem ve predu se ted nabízí kousky za nekrestanske castky).

 

Jinak bych jednoznacne videl zajímavou prilezitost v koupi Saab kabrioletu... precejenom, jde o mrtvou znacku a ty auta jsou tak perverzne hnusny, az se mi libi...  :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K 996 se kvalifikovane vyjadrit nedokazu, libit se mi taky nelibi, ani jako investice, ani jako daily sports car. Jinak, mozna moje úvaha bude blba, ale spis bych videl potencial v silnějších Boxterech ci Caymanech z první generace. Jsou to lehci, mensi auta s vetsim funfactorem, a hlavne, vypada, ze Porsche uz uplne upustilo od 6valcu v těchto malych modelech. Za 2-3 roky bude takovy Boxter první generace v lepsim stavu vyhodna koupe ale za dalších 5 uz muze byt vyhledavany youngtimer... A když bereme v potaz, ze 996 se prodalo mnohem vic nez Boxteru a aktualni ceny 986ky, tak za hodne malo penez, lze získat celkem dobry vuz, s potenciálem pro rust (i z tech největších porsich exotu a opovrhovanych modelu s motorem ve predu se ted nabízí kousky za nekrestanske castky).

 

Jinak bych jednoznacne videl zajímavou prilezitost v koupi Saab kabrioletu... precejenom, jde o mrtvou znacku a ty auta jsou tak perverzne hnusny, az se mi libi... :D

Saab v kabriu je moc povedeny auto. Podle me jeden z nejlepsich plnohodnotnych ctyrmistnych kabrioletu vubec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K 996 se kvalifikovane vyjadrit nedokazu, libit se mi taky nelibi, ani jako investice, ani jako daily sports car. Jinak, mozna moje úvaha bude blba, ale spis bych videl potencial v silnějších Boxterech ci Caymanech z první generace. Jsou to lehci, mensi auta s vetsim funfactorem, a hlavne, vypada, ze Porsche uz uplne upustilo od 6valcu v těchto malych modelech. Za 2-3 roky bude takovy Boxter první generace v lepsim stavu vyhodna koupe ale za dalších 5 uz muze byt vyhledavany youngtimer... A když bereme v potaz, ze 996 se prodalo mnohem vic nez Boxteru a aktualni ceny 986ky, tak za hodne malo penez, lze získat celkem dobry vuz, s potenciálem pro rust (i z tech největších porsich exotu a opovrhovanych modelu s motorem ve predu se ted nabízí kousky za nekrestanske castky).

 

Jinak bych jednoznacne videl zajímavou prilezitost v koupi Saab kabrioletu... precejenom, jde o mrtvou znacku a ty auta jsou tak perverzne hnusny, az se mi libi... :D

Sorry, ale boxster ani cayman 1 nikdy nebudou lepší investice, než 996.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Pavelpu27: Jasne, tak abych se lip vyjadril, ne nutne lepsi, ale vzhledem k cenam, za jake se budou dat poridit první Caymany, resp Boxtery, asi min riskantni a méně nakladna investice. Relativne lehky a maly roadster s vic nez 4valcovou atmosférou bude za 5-10 let rarita, a vyrábět takove auto IMHO nebude uz vůbec zadna vetsi automobilka. 

 

Ale jinak jo, s tim, ze z pohledu image a fanouskovske zakladny je 966 uplne jinde, souhlasim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem se neptal ani tak kvuli investici. Spis ze mi to prijde super cena za relativne moderni 911, kterou bychom meli jako daily driver misto BMW E90. A vyvoj ceny jsem spise zminil z duvodu, ze kdyz nekoupime ted, abych si za 2 roky nenadaval, ze jsou najednou o tretinu nebo i vic drazsi. A pokud by se cena minimalne drzela na stejne urovni, tak by to bylo prijemne, ze by clovek pri prodeji treba tolik neprodelal. 

 

Tuhle chybu uz jsem udelal pred 4 roky, kdy 993 se dalo pekna koupit v USA za 30tis. dolaru a ted je to 50-60tis. USD. 

 

Urcite koukam az od roku 2002 s motorem 3.6. Mozna bych zvazoval i tiptronic a od 2002 je myslim taky lepsi (prevzaty z turba). 

 

A jinak i ceny 997 zacinaji vypadat dobre, ale i kdyz budu asi v mensine, me se skoro libi vic 996 :)

Upraveno uživatelem kloubik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem se neptal ani tak kvuli investici. Spis ze mi to prijde super cena za relativne moderni 911, kterou bychom meli jako daily driver misto BMW E90. A vyvoj ceny jsem spise zminil z duvodu, ze kdyz nekoupime ted, abych si za 2 roky nenadaval, ze jsou najednou o tretinu nebo i vic drazsi. A pokud by se cena minimalne drzela na stejne urovni, tak by to bylo prijemne, ze by clovek pri prodeji treba tolik neprodelal. 

 

Tuhle chybu uz jsem udelal pred 4 roky, kdy 993 se dalo pekna koupit v USA za 30tis. dolaru a ted je to 50-60tis. USD. 

 

Urcite koukam az od roku 2002 s motorem 3.6. Mozna bych zvazoval i tiptronic a od 2002 je myslim taky lepsi (prevzaty z turba). 

 

A jinak i ceny 997 zacinaji vypadat dobre, ale i kdyz budu asi v mensine, me se skoro libi vic 996 :)

Na druhou stranu mít Porsche 911 jako daily (only?) driver mi přijde jako nerozum. Teda pokud nejezdíš denně min. 40km tam a 40 zpátky. V tom motoru je přes 8 litrů oleje a chvíli trvá, než se to prohřeje. Na druhou stranu jako druhé auto je úžasné. Ale znovu opakuju, na daily driver potřebuješ neupravený podvozek! Srovnávali jsme s kamarádem jeho 996 na tvrdším podvozku a mojí 997, která je oproti tomu normálně použitelná. Ta upravená 996 je fakt pryčna. A ještě jedna věc - ta 996 má strašně dlouhé kvalty. Až moc dlouhé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...