African Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 8:53, Vjace napsal: Samozřejmě, že jsou autorizovaný servis, ale jak popisuji moji zkušenost s velkými autorizovanými servisy - je tam fronta aut na servis, frajer auto přijme, napojí na diagnostiku, co mu to zahlásí tak podle návodu opraví, pokud máš těžko specifikovatelnou závadu, která nevyjede na diagnostice, tak si auto projedou a navrhnout výměnu nějakého dílu za nový, bez záruky, že to pomůže. Většinou v takovém servisu jsou 2-3 servisní guru, kteří vědí kam šáhnout, ale jsou zaveleni jinou prací. Pak tam kmitají desítky levných lidí, kteří pracují podle návodu. Navíc vedení firmy po nich chce maximální efektivitu, protože na příjmu je hromada aut (Auto Jarov jich servisuje několik desítek tisíc) a nestojí o to, aby se mechanik hodinu dvě hrabal "nazdařbůh" v autě, u kterého se těžko specifikuje, co nejde, co mu nefunguje. Na každý servisní úkon mají časovou normovanou sazbu a ta se nesmí překročit. Tak to je blbej přístup, mě naštěstí Volkswagen Group míjí velkým obloukem, strašná masovka se z toho stala a dle toho to taky vypadá, nemají čas ani na pořádnej servis. Kdyby ty auta aspoň makali, třeba jako Rolex že
VasekN Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 9:13, African napsal: Tak to je blbej přístup, mě naštěstí Volkswagen Group míjí velkým obloukem, strašná masovka se z toho stala a dle toho to taky vypadá, nemají čas ani na pořádnej servis. Kdyby ty auta aspoň makali, třeba jako Rolex že Je to o štěstí na kus. Já budu teď dávat pryč Passata 2.0 rok výroby 2009 s tím cinknutym TDI motorem. 300 tis. km a lil jsem do toho jen olej a naftu. Vše kromě spotrebaku jako brzdy atd. je tam původní.
Mechac Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 K tomu DSG - to je zrovna převodovka, která se nic "neučí", neadaptuje se na konkrétního řidiče a dopravní situace. U DSG je zrovna vše přesně naprogramováno a bude se chovat stejně ať s tím bude jezdit důchodce, nebo závodník. Při výměně oleje se akorát resetne, aby se nastavila správně "clamping force".
VintageLover Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 http://auto.bazos.cz/inzerat/60388731/Audi-quattro.php Něco do lesa...
Jeremy Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 10:25, Mechac napsal: K tomu DSG - to je zrovna převodovka, která se nic "neučí", neadaptuje se na konkrétního řidiče a dopravní situace. U DSG je zrovna vše přesně naprogramováno a bude se chovat stejně ať s tím bude jezdit důchodce, nebo závodník. Při výměně oleje se akorát resetne, aby se nastavila správně "clamping force". Něco se s tím ale časem děje - mně při 100tkm začala nějak poškubávat mezi 3 a 4 a v servise to prej "zresetovali" a funguje to už 20 tisíc zase dobře..
tkol Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 7:15, Vjace napsal: Mé 5 leté DSG se chová poslední rok identicky. Opakovaně v servisu nic neidentifikovali, mmj. proto, že auto tam vždy přijede a má zahřáté provozní kapaliny. Když ráno jezdím od baráku, tak auto jede 200m na jedničku na 3000 ot. a připadám si jak debil. Manuálně mě přeřadit nenechá. Na 50km/h to točí na 5.st. 1.200ot./min. a motor se cuká, ručička otáčkoměru téměř neviditelně neustále kolísá nahoru dolů (o 1-2mm, to může být 30-40 ot./min.). Při dojíždění ke křižovatce auto cukne při podřazení, atd. Už jsem rezignoval na řešení - teď bude léto, takže mě to nebude pronásledovat a na konci léta mi dodají konečně nové objednané auto.Nicméně výše popsané chování je pro lidi, kteří mají k autům vztah a chovají se k nim ohleduplně, naprosto vyčerpávající. No, většina automatických převodovek toto dělá a DSG především. Za ty roky jsem se už s tím smířil že prostě za studena se víc vytáčí. Problém jsem měl u Audi TTS podobný kdy auto začalo za studena při dojezdech na křižovatku podřazovat s cuknutím. Gradovalo to a gradovalo a v cca 60 - 70tis km to dělalo ve finále i za provozní teploty a jediné co pomohlo bylo manuální podřazování pokud se člověk nechtěl cítit jako debil při příjezdu na křižovatku. Řešil jsem to na Jarově, výměna oleje v převodovce, reset převodovky diagnostika snad úplně všeho. Nakonec pomohlo až vyměnit "Mechatronic" což je ten systém roztáčení následujícího kvaltu. V otáčkách vše fungovalo skvěle, v nízkých otáčkách podřazování zejména z 2 na 1 tragédie doprovázená herdou do zad.
JR_2010 Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 Pánové, vy tady s těma převodovkama čarujete, co třeba vzít v úvahu i to, že se ty lamely taky normálně opotřebovávají? Když někdo vymění spojku ve 100000 km, tak hlavou nekroutí...
VasekN Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 13:11, JR_2010 napsal: Pánové, vy tady s těma převodovkama čarujete, co třeba vzít v úvahu i to, že se ty lamely taky normálně opotřebovávají? Když někdo vymění spojku ve 100000 km, tak hlavou nekroutí... 100 tis. mi tedy přijde dost brzo. Mně se pomalu hlásí až teď když mám 300 tis.
JR_2010 Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 To je strašně individuální, a záleží i na způsobu provozování (delší jízdy vs město), někdo dokáže udělat spojku i za 5000 (tedy myslím manuální řazení), ale 100000 není žádný extrém.
Chocholusik Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 13:11, JR_2010 napsal: Pánové, vy tady s těma převodovkama čarujete, co třeba vzít v úvahu i to, že se ty lamely taky normálně opotřebovávají? Když někdo vymění spojku ve 100000 km, tak hlavou nekroutí...Ked sa pozriem teraz z okna tak uvidim fabriku kde robia Powershifty, uz tam Mali zopar kuskou s 450000 a lamely boli OK
JR_2010 Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 A co chceš slyšet, vždyť všichni výše píšící taky stále jezdí, jen pozorují nějaké změny, mohou takhle najet dalších třeba 600000 km.
African Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 Soused si pořídil novou hračku jsem koukal, to asi pofrčí co? Jako správný český soused bych mu měl propíchnout gumu do rána tady nedávno někdo psal, cha cha :-)
TLD Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 Spravnacky auto do kopcu. Ty starsi me berou vic.
Tondaa73 Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 17:12, Sphinxx napsal: Kde je pověstná lopata na zadku? Tu má už Afri ve sklepě... ;-)
African Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 V 29. 4. 2016 v 17:20, Tondaa73 napsal: Tu má už Afri ve sklepě... ;-)Přesně, bude se na ní dobře surfovat :-)
MadButcher Odesláno 29. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2016 s tim budou deti rano ve skolce prvni
ben.liszok Odesláno 30. dubna 2016 Nahlásit Odesláno 30. dubna 2016 (upraveno) Soused má vkus.. Ale bez lopaty a modré Sti barvy.. I přes to bych se vuuuubec nezlobil:-) Upraveno 30. dubna 2016 uživatelem ben.liszok
M3maniac Odesláno 1. května 2016 Nahlásit Odesláno 1. května 2016 V 28. 4. 2016 v 14:53, African napsal: Stále mluvím pouze o výměně oleje v automatické převodovce, jinak vím jak to chodí :-) Vím že jezdíš super káry a ty by jsi upřímně jel s výměnou oleje v automatu mimo autorizovaný servis? Jinak ty autorizovaný servisy už nejsou co bejvávalo, cenově šli strašně dolů, MB je výborný příklad a kvalitu už musí každý zhodnotit sám.Jak jsem zde už někde psal, jel bych do ZF servisu Pakra Jihlava, 100% podpora výrobce prevodovek za rozumné ceny garazniku. Dodnes lituji , ze jsem nechal dělat repasi automatu u garaznika. Abychom si rozuměli jsou i velmi schopni garaznici, nerad bych je házel do jednoho pytle.
tommas4 Odesláno 1. května 2016 Nahlásit Odesláno 1. května 2016 V 29. 4. 2016 v 17:12, Sphinxx napsal: Kde je pověstná lopata na zadku? Třeba ji nepotřebuje, protože drží dietu
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se