Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

kofolo, jagmane a ostatni fandove motorismu, ktere je v CR nejlepsi forum o autech? jde mi o obecnej pokec, sleduju zdejsi vlakno asi nejvic a urcite bude nejake obecne (nejde mi o znacku) forum o autech, kam treba chodite vy?

 

A pak bych se pripojil k dotazu k MX-5 NC po ktere ted seriozne pokukuju. Nevite o nejakem solidnim porovani mezi platenou strechou a skladaci plechovou? Je mi jasne, ze pujde o vyssi hmotnost a asi to bude narocnejsi na pripadnou opravu (predpokladam, ze platena bude rucni jako u NB), pak jeste mozna i vyvazeni vozidla (ale mozna to japoncik cele prekopal a porad bude 50/50).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted jsem si precetl tohle:

http://autobild.cas.sk/clanok/189094/test-mazda-mx-5-1-8i-facka-cislam

 

a jsem asi venku ze hry. Hranicni vyska 180 cm a ja mam 192, takze asi nouvej... :(

Nesmysl. Já v ní seděl minulej tejden. Mám 186 a 102 kg, dlouhý nohy. A vešel jsem se úplně v pohodě. Což je problém :D ....

 

edit: Aha, já myslel, že je řeč o tý poslední generaci. V tý minulý jsem najel asi 200 km, ale cejtil jsem se tam dost stísněně. Nicméně jsem se vešel.

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kofolo, jagmane a ostatni fandove motorismu, ktere je v CR nejlepsi forum o autech? jde mi o obecnej pokec, sleduju zdejsi vlakno asi nejvic a urcite bude nejake obecne (nejde mi o znacku) forum o autech, kam treba chodite vy?

 

A pak bych se pripojil k dotazu k MX-5 NC po ktere ted seriozne pokukuju. Nevite o nejakem solidnim porovani mezi platenou strechou a skladaci plechovou? Je mi jasne, ze pujde o vyssi hmotnost a asi to bude narocnejsi na pripadnou opravu (predpokladam, ze platena bude rucni jako u NB), pak jeste mozna i vyvazeni vozidla (ale mozna to japoncik cele prekopal a porad bude 50/50).

Já už nečtu žádný auto-related fóra. Dřív jsem chodil na autoforum.cz (diskuze) a ještě dřív na garaz.autorevue.cz. Ale zjistil jsem, že mi to nic moc nedává, lidi řešej kraviny a furt se dohadujou, a tak radši hledám a čtu relevantní fóra v zahraničí. Ale jen ke specifickýmu tématu, který zrovna řeším. Nikam jen tak ani pravidelně nechodím.

 

Ad hardtop - kouzlo MX5 je IMHO v tom brutálně jednoduchým skládání střechy jednou rukou. Hardtop ti přidá pár kilo na zadku a přijdeš o pocit něčeho speciálního. Cokoliv se skládacím hardtopem je podle mě takový kompromisní kabrio, ale záleží na zaměření a pocitu z auta. U 3er, CLK apod. to asi až tak nevadí, u MX5, kde jde o každý kilo, už bych to řešil. Pro mě kabrio = plátěná střecha. Zbytek je pozérská a technologická nuda :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K té váze kabria obecně - u některých aut je třeba kupé lehčí, než kabrio, a to z toho důvodu, že kabrio musí být mnohem více vyztužené, vzhledem k chybějící výztuze ve formě střechy...takže pokud jde o každé kilo, často bývá kupé lepší volbou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K té váze kabria obecně - u některých aut je třeba kupé lehčí, než kabrio, a to z toho důvodu, že kabrio musí být mnohem více vyztužené, vzhledem k chybějící výztuze ve formě střechy...takže pokud jde o každé kilo, často bývá kupé lepší volbou.

NC soft/hard-top vážilo plus mínus stejně (rozdíl cca 15-20 kg). Nicméně těch 20 kilo navíc na zadní nápravě je znát v zatáčkách. Ne moc, ale trochu jo.

A ve finále - výztuhy při stažený střeše jsou stejný jako u soft-topu. Nebo ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když už se tady řeší ty kabria... Zkuste mi někdo zkušenější říct, jak funguje plátěná střecha v zimě. Měl jsem možnost vyzkoušet si MX-5 ND a natolik to ve mně nechalo dojem, že jsem začal uvažovat o tom pořídit si ji jako druhé auto do rodiny... Ženě bych nechal velké a sobě tohle na ježdění do práce. Jen jsem trochu nesvůj z celoročního provozu. Co by to říkalo na sníh, mrazy a vůbec ten zimní bordel...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za mě nejlepší forum o autech je http://jdm-meeting.cz/forum/ (pouze japonské vozy), pokud ti nezáleží na hodnotě obsahu, tak http://www.tuning-forum.org/  , pro fandy bmw  http://www.bimmerforums.com/forum/ , http://forum.e30.cz/  či bmwklub.cz

 

V zimě sem s mx5 skoro nejezdil, spíš jen za sucha, ale fungovala stejně jako v létě. 

 

na impregnaci sem používal 

http://www.escape6.cz/meguiars-convertible-cabriolet-weatherproofer-impregnace-strech-kabrioletu-500-ml-id34946/

Upraveno uživatelem j3ykobim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kofolo, jagmane a ostatni fandove motorismu, ktere je v CR nejlepsi forum o autech? jde mi o obecnej pokec, sleduju zdejsi vlakno asi nejvic a urcite bude nejake obecne (nejde mi o znacku) forum o autech, kam treba chodite vy?

 

A pak bych se pripojil k dotazu k MX-5 NC po ktere ted seriozne pokukuju. Nevite o nejakem solidnim porovani mezi platenou strechou a skladaci plechovou? Je mi jasne, ze pujde o vyssi hmotnost a asi to bude narocnejsi na pripadnou opravu (predpokladam, ze platena bude rucni jako u NB), pak jeste mozna i vyvazeni vozidla (ale mozna to japoncik cele prekopal a porad bude 50/50).

pokud si chceš zkusit MX-5 oblíknout, mrkni na odkaz co zmínil Sibirnaya www.autickar.cz do rubriky kafe a káry. To jsou takové neoficiální srazy všeho možného na kolech. Nevím jak u pražské sekce ale do Brna jezdí Miaty občas až v takovém množství že se pro ně vžilo označení "homosmečka"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O pražských srazech se dozvíš asi nejvíce na fejsbůku fanklub mx5, srazy připravují převážně Švankovi a jejich kamarádi (za mě super). Teď bude určitě zajímavý výlet do Aplských průsmyků v Rakousku a sev. Itálii,  případně 11-12.6. sou legendy v Bohnicích tam určitě potkáš dost Miatáků.   

 

 

 

forum o mx5  -  http://forum.mx-5.biz/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

No když už se tady řeší ty kabria... Zkuste mi někdo zkušenější říct, jak funguje plátěná střecha v zimě. Měl jsem možnost vyzkoušet si MX-5 ND a natolik to ve mně nechalo dojem, že jsem začal uvažovat o tom pořídit si ji jako druhé auto do rodiny... Ženě bych nechal velké a sobě tohle na ježdění do práce. Jen jsem trochu nesvůj z celoročního provozu. Co by to říkalo na sníh, mrazy a vůbec ten zimní bordel...

Já teda nemám MX5 ale Z4 a s kýmkoli jsem se bavil tak pokud chceš celorok auto tak to chce spíš pevnou střechu. Spíš než se střechou budeš mít problém s korozí. Tyhle kabria na zimu mi lidi nedoporučovali hlavně z tohodle důvodu. Když jsem si auto vybíral tak byla podmínka aby nebylo ježděné v zimě. Taky nevím jak jízdní vlastnosti když bude břečka a tak. Třeba v té Z4 bych musel jezdit hodně opatrně. Jinak provedení plátěné střechy mne docela překvapilo. Nevím o ní ani ve vyšších rychlostech.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rezavění mě netrápí. Na to dává Mazda 12 let záruku. Na jízdu s lehounkým zadním náhonem jsem už taky myslel, ale to má člověk v ruce a je to jen na jeho hlavě. Jen z té střechy jsem trochu nesvůj i když jsem už slyšel názory, že no problem,celoročně i bez garáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Tak rezavění mě netrápí. Na to dává Mazda 12 let záruku. Na jízdu s lehounkým zadním náhonem jsem už taky myslel, ale to má člověk v ruce a je to jen na jeho hlavě. Jen z té střechy jsem trochu nesvůj i když jsem už slyšel názory, že no problem,celoročně i bez garáže.

Zrovna dnes jsem teda potkal poměrně hodně rezavou 6tku a ani nevypadala, že je starší než 12 let. Tak je pak otázka jak je to s uplatněním reklamace. Navíc pokud to má být dailycar je otázka i určitá bezpečnost. Známému teď nejakej dobrák rozřezal střechu na staré BMW trojce, protože si na sedačce zapomněl nějakou tašku. Samozřejmě to řeší pojištění, ale stejně. Je jasný, že stejně tak ti může rozbít boční okno. Chceš kupovat novou?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...