Rodkopf Odesláno 2. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2017 (upraveno) To je, kola skoro úplně vpředu a v zadu, je s tím celkem sranda. Ale je to civil verze, rád bych zkusil někdy ostrého Mini Coopera, to musí být mazec. EDIT: od 3:20 - zatáčky na 3 kolech Upraveno 2. srpna 2017 uživatelem Rodkopf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 2. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2017 Kua ty jsi na staré roky začal taky chodit do školy ? ;o))) A dokonce do stejné jako já. Ne že mne budeš na hazjlu šikanovat...Jakou školu myslíš? na vrácení bodů? nene, jen jsem psal ,že byl zázrak, že po tom svezení mám všechny body Pěkná šestka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 2. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2017 i mini , vždy si vzpomenu na italian job Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wizard-ov Odesláno 2. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2017 Kua tam chodím, na staré roky, do školy ;o) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladar91 Odesláno 2. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. srpna 2017 Neboj, dva dvojte webery, manifold a za 40tkc dostanes nejakych 15 koni navic a pojede to lip Na tech zavodech v mini podle me hodi cihlu na plyn a pak uz jenom toci volantem cely zavod, ta pretacivostv zatackach je super na predohrab. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodkopf Odesláno 4. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. srpna 2017 https://www.novinky.cz/auto/445418-ceskeho-obojzivelneho-minibusu-si-vsimla-agentura-reuters.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Kluci, jak často se má měnit hnací řemen plus mínus? Ten bazmek co se táhne asi přes deset různých koleček po boku motoru, možná se mu říká klínový, nemyslím rozvodový, tam mám řetěz :-) Mě v Mitsubishi u Outlandera 2009 řekli že je ok a uvidíme jak na tom bude za rok, mám najeto 140.000km. Připadá mě že dělají všechno proto abych si už u nich koupil funglovku :-) Všude píšou kolem kila že se to dělá... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 az se zacina cuckovat nebo sou na nem praskliny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Drazkovy remen by asi kolem kila vymenit chtelo, ac to teda neni pravidlo. Odejit muze i dříve, zalezi na vice faktorech a stari. Problem je v tom, ze i kdyz na prvni pohled vypada uplne bez vad, muze uz mit opotrebene boky drazek a prenos sily je v podstate jen na vrcholcich. Stycna plocha je pak s bidou ctvrtinova. Vetsinou se to projevi takovym tim "zahvizdanim" remenu pri vetsim zatizeni. Typicky zimni obdobi pri rannich startech, ztuhly olej v servu, krajni polohy volantu, toceni volantem na miste, zapnuti klimatizace, apod. Vymena je samozrejme na Tvem uvazeni, ale pokud si chces nechat auto jeste nejakou dobu, tak uz bych jej asi prehodil. Neni to zase takova suma. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Ok, děkuji za rady. Kamarád se právě zhrozil že tam mám ještě původní, tak ho to nechám vyměnit protože na AD už nemáme čas a před dlouhou cestou to chci mít ok :-) Říkal taky asi hodina práce a do patnácti stovek že se asi vejdeme. Jenom mě zaráží že na všechno má AD přesné km a tento důležitý díl tam nechají osm let :-( Zítra tam zavolám a taky se jich na to zeptám... Děkuji kluci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Remen bude stat kolem petikila (Gates) nebo tak kolem osmi kil (SKF). Jine znacky nekupuju, tak nevim. Zalezi na tom, co mas za motorizaci. Rozhodne by nebylo od veci mrknout na kladky a pripadne je taky vymenit. Tam uz se ty naklady za opravu trochu zvednou. Ono zalezi, pokud se chystas na delsi cestu nekam ven, aby se to pak neprodrazilo venku, kdyby se to "kouslo". Pro dlouhou zivotnost remenu je nejdulezitejsi bezvadna funkce a souosost kladek a remenic a predevsim !spravne! napnuti remene. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Píšeš přesně to co kamarád říká, slovo od slova pomalu :-) Ale teď mě hlodá jestli mu to auto svěřit nebo jestli to dát do AD po dovolené....Ajajaj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Tak zalezi, jake mas asistencni sluzby. Pokud takove jako kdyz nam bouchlo auto v Norsku a pojistovna rekla, ze to na miste opravovat nebude a ze pro to posle odtah a nam zaplatila letenky domu, tak proc ne? :-D.Ale vazne, tady je kazda dobra rada draha. Pokud se Ti remen doted vubec neozyval, asi to vydrzi i tu dovolenou bez problemu. Dalsi varianta je (pro klid duše), koupit dily, vzit je s sebou (i v zahranici to umi opravit vetsina servisu (i malych), pokud nejedes nekam do tatarstanu) a kdyz se nic nestane po dovce to v klidu nechas vymenit. Pokud mas s AD dobre vztahy, asi by to slo vzit i ty dily od nich a pak Ti je tam rovnou hodi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Ve 140tkm, když bych to už nechával rozdělávat kvůli renenu, tak bych při jednom vyměnil i ty kladky a vodní pumpu a bude na dalších 100tkm klid Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Tak tohle mne dostalo: http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/takhle-vypada-skoda-fabia-s-1-267-000-km-je-na-maderu-ale-jezdi/Precetl sem si to, prosel a cumim.Jako ze spojka u fabie vydrzi 800k km a motor mega (hlava) a 1,2M klika, to je masakr. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Plochy drazkovy remen sa nemeni pokial nevykazuje opotrebenie. Kludne moze vydrzat 300t km. Opotrebenie mechanik celkom spolahlivo skontroluje vizualne - kontroluje sa asi 5 parametrov, nielen praskliny. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 To ze sa "moze nieco stat" plati v aute u kazdej suciastky, pripadne roztrhnutie remena prislusenstva nieje fatalne pre ziaden komponent. Menit to preventivne je asi (prehnane) podobne ako menit preventivne alternator - aj ten sa predsa moze pokazit a ked sa to stane, s autom nedojdes. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 S preventivnima vymenama/nevymenama je to jako u hodinek.Nekdo dava svoje Rolexy, Omegy, atd dle doporuceni vyrobce jednou za 2 roky pretesnit a udela tlakovku, jednou za 5 let servis, jednou za 10 let tamhleto (nevim, jak to je, udaje si cucam z prstu). A nekdo ma stare Seika 10 let a nikdy nebyly otevrene a koupe se s nimi a dovnitr mu nezatece.Ja osobne se vetsinou drzim doporuceni vyrobcu zbozi. Verim, ze remen muze vydrzet i 300k (i kdyz osobne sem se s tim nesetkal), ale vetsina vyrobcu vozidel ma nejake doporucene vymeny. Nejvice byva 160k. Stejne verim, ze i kuprikladu rozvodovy remen vydrzi vic nez nejakych 90-120k, kdy ma vetsina vyrobcu nastavenou vymenu. Ale taky bych to neriskoval. Preventivni vymena alternatoru je sice trosku hardcore argument, ale i to se muze stat. A zrovna to menili na te rekordmance fabii, kdy zacaly problemy s dobijenim. Mel uz zkratka moc najeto a dobijeni uz nebylo uplne jako "zamlada". Asi by to jeste chvili jezdilo, ale takto se rozhodli.A co se tyce argumentu, ze roztrhnuti remene neni fatalni pro zadny dil, s tim bych byl velmi opatrny. Zazil sem vozidlo, kdy doslo k roztrepeni remenu (nez se definitivne roztrhl) a jeho cast se namotala na remenici alternatoru, cimz doslo k vyraznemu prepnuti remenu a ulomeni drzaku alternatoru. Ale to jsou extremni pripady.Je to samozrejme na rozhodnuti kazdeho uzvatele vozidla, jak se rozhodne. Souhlasim, ze menit remen preventivne po 50k je kravina, ale po 140k uz mi to prijde opodstatnene, ac nevykazuje vyrazne znaky opotrebeni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sweden Odesláno 6. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. srpna 2017 Měnil bych klidně i po 50k km, vždyť je to stokorunová záležitost, i klasický klíňák umí nadělat pěknou paseku. A pozor na ty rozvodový řetězy, tam je to kapitola sama pro sebe, naštěstí výrobci už dávájí interval 120k km ne jako do nedávna kdy řetěz znamenal doživotně bez starostí, u některých motorů tomu i tak bylo, ale to bychom museli o nějakých 20let cestovat časem zpátky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 7. srpna 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. srpna 2017 Děkuji za rady kluci Věc se má tak, že jsem volal do Mitsubishi kde mi auto dělali, ujistili mě že to je jedna z nejdůležitějších věcí kterou kontrolují a prý ho mám v pořádku, 140 oookm prý nic neznamená Auto je prý v pořádku připraveno na další rok provozu, mám rok záruku mobility a prý se uvidíme bez problémů za rok, jsem zvědav Ale co, je to AD tak snad vědí co dělají, nikomu auto dávat nebudu a zkusím jim věřit.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se