Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ale prdlačky... :) Všechno to ambientní osvětlení lze povypínat, kvalita Gčkových interiérů mi přijde supr (až na pár plastů v 3er), všechny prvky jsou tam, kde mají být a iDrive je prostě nejlepší a nejjednodušeji ovladatelný infotainment dlouhodobě, to mi nikdo nevymluví. Je teda asi pravda, že ten nový přístrojový štít neumí tolik jako koncern nebo MB, ale stejně člověk kouká jen na HUD a ten je zase proti konkurenci imho nejdál. Já su spokojen...

 

Screenshot-2020-01-07-14.05.53.jpg

Kvalitu nerozporuju, digi budiky v principu taky ne, jen to bmw provedeni(design) se mi strasne nelibi :-( Pravda je, ze bez te barevne diskoteky je to fajn.
Odesláno

Interiéry jo, ty digi budíky už tolik ne. Ale že by u BMW nešlo naprogramovat jinej vzhled budíků ? 

Odesláno

Interiéry jo, ty digi budíky už tolik ne. Ale že by u BMW nešlo naprogramovat jinej vzhled budíků ?

Zatím to nejde. Ani u vostrejch M verzí. BMW není Tesla, bohužel, zatím...

 

Jinak tady je vidět, že prémiový auta tu "diskotéku" mají. Dá se to různě nastavovat, jas, barva, úplný vypnutí atd. Mě to přijde krásný a neruší mě to. Spíš head up display mě ruší v noci.

 

a10fa76f2554b038811af6a855082518.jpg6e011ca49c3b08b198ebc6a5c46c44fb.jpg

Odesláno

Zrovna Teslu jsem nemyslel, ta má asi nejvošklivější interiér ever.  ;) Ale koncern virtuální budíky umí a jde tam nakonfigurovat víc vzhledů tak jsem čekal, že si půjde vybrat i u BMW. No to co sem dával M3maniac vypadalo dobře, tady ty poslední 2 už jsou docela divočina. 

Odesláno (upraveno)

Ale prd, všichni by jsme v tom rádi jezdili, máte to super kluci, BMW je jeden z etalonu, který podléhá kritice/výkřikům do tmy octaviańů služebních :)

Já ale kdybych měl pořádný ryto, tak koupím nový Bentley Continental GT....je to auto za 4,5 mega s kvalitou aut za 20mega....a to myslím cituji Clarksona. 

Upraveno uživatelem moco
Odesláno

Já teda pořád nepochopil, co je dobrýho v tom, že ti jde otáčkoměr opačně, než tacho. Jel jsem s tím v Pažoutu 508GT a nedává to smysl.

 

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Odesláno

Tak update v40 D3 a spokojenost. Predtim xc70. Musel jsem rozdelit auta smaxe rodinne a neco pro sebe :)

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Odesláno

Já teda pořád nepochopil, co je dobrýho v tom, že ti jde otáčkoměr opačně, než tacho. Jel jsem s tím v Pažoutu 508GT a nedává to smysl.

 

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Presne. Ja nekritizuju moderni interiery, treba MB to s tim jednim velkym tabletem zakomponovanym do palubky umi skvele, navic vzhled budiku jde menit, ostatni disko se ztlumi a je to fajn :-)

Odesláno

ahoj všem, nevím, jestli je to správné vlákno - nicméně jak výše píše laskajefajn o ochraně laku - jak toto řešíte? Objednal jsem auto s prémiovější barvou (focus ST - orange fury) a chtěl bych, až přijde, aby mi to neotřískal první (ani druhý) blb na parkovišti. Máte nějakou zkušenost s ochrannou folií nebo je to drahý nesmysl? dík

Odesláno

Drahý nesmysl to rozhodně není. Počítej na celé  auto zhruba 50 až 60 tisíc - silnější folie která má samozacelovací účinky. Ochráníš lak proti kamínkům - kapotu, světla, prahy.

 

Já budu dávat celopolep. Rozhodně se to vyplatí. Můžeš jezdit do automatické myčky třeba desetkrát denně :)

Odesláno

U nás dělají Magnus pro fólie a na mojí Octavii chtěli 70 až 80tis tuším. Ale asi to něco vydrží. Když se o tebe někdo otře,tak se to bude omeje nebo vyměním fólie a lak je v cajku.

Odesláno (upraveno)

Jsou taky folie za 150-300 táců, je z čeho vybírat :). Já mám spíš u folie problém s tím, že její životnost je cca 5 let a při jejím odstranění není 100% záruka, že to lak přežije bez úhony.

Upraveno uživatelem KFL
Odesláno

Šprcka na auto na 5 let třeba za 300 litrů? S tím, že nevíš ,co to s tím lakem udělá? Já myslel, že to vydrží dýl a je to dobrý tak na nějaký auto, co máš na dlouho nebo do nějaký sbírky... No, myslet znamená ho... vědět holt. Já třeba prodávám auto po pěti letech nejdýl. Kamínky a otřískávači mě štvou taky, ale tohle...

Odesláno

 

 

.... Já mám spíš u folie problém s tím, že její životnost je cca 5 let a při jejím odstranění není 100% záruka, že to lak přežije bez úhony.

Přesně tím mne od folie odradil člověk, u kterého jsem polep poptal (chtěl jsem dát folii na 4 roky a potom sundat). Sice přišel o kšeft, ale já mu byl vděčný za info.

Odesláno

Šprcka na auto na 5 let třeba za 300 litrů? S tím, že nevíš ,co to s tím lakem udělá? Já myslel, že to vydrží dýl a je to dobrý tak na nějaký auto, co máš na dlouho nebo do nějaký sbírky... No, myslet znamená ho... vědět holt. Já třeba prodávám auto po pěti letech nejdýl. Kamínky a otřískávači mě štvou taky, ale tohle...

 

Já to zjišťoval kvůli Stařeně. Obyč folie na haubnu (kvůli šutrům) byla asi za 15, nějaká UPN (nevím přesně) folie potom za 80. Jen kapota. Celý auto potom asi 210. A i sám frajer, kterej se tím živí, říkal, že na starší laky by to nedával, že už zažil výlupy i u novejch. Nevím.. třeba to není tak hrozný, ale mě to odradilo :).

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...