Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 12 minutami, African napsal:

Ale jdi ty :thumbsup_anim: Každopádně Highlander je můj vlhký sen, po micině bych se ho nechal líbit :punk: Na druhou stranu jsem vůbec třeba nepochopil Corrolu, tu jsme letos chtěli kupovat a velké zklamání tedy....odhlučnění alá Dáčia, masakr.

🍻 to jsem četl v popisku nadšence na nějakém OFF fóru, mě se to líbilo 😀. Každý dle svých preferencí, možností a vkusu 👍. Já v tomhle novém myšákovi ani nejel, vzpomínám na staré Pajero a to na svou dobu bylo super a kdyby nehnilo a dělali ho dál, bylo by i teď🙂. Ke Corolle, v nízké jsem nejel. Měl jsem půjčenou Crossku a to mě přišlo naprosto v pohodě a pro mne to bude jednou asi auto do výběru. Odhlučnění se probírá hodně, nevím.... Já fakt hůř slyším (hlavně doma) tak to neprožívám....

Upraveno uživatelem DavidLC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, safi napsal:

HIghlander mám také v oku. Krásné auto. Dá se s ním žít ještě v Praze, ale přitom do něj naskládáš obě děti i dědu, babí. ideální univerzální auto. 

Highlander do Prahy?! :unsure: Veď to má väčšie pôdorysné rozmery ako môj najväčší Land Cruiser (navyše bez jeho nadhľadu)...

Aj ten hybrid sa po meste trochu trápi, predsalen je Highlander o dosť ťažšie auto ako RAV4. Nie je to zrovna mestské auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, neuromancer napsal:

Wrangler 4xe, je to sice hybrid😂, ale vlastnosti pro offroad zůstaly zachovány👍

Prečo ten smajlík? Veď tie elektormotory sú v teréne výrazný upgrade, nie?

  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 8. 2024 v 16:27, kloubik napsal:

Tak dlouho jsem hledal toho spravnyho jeepa, az jsem skoncil takhle... Uplne neplanovana akvizice, tak snad se to nebude moc sypat :D 

 

PXL_20240819_170919791.MP(1).jpg.aa181224811162866303f76918234f21.jpg

 

PXL_20240818_125715282(1)(1).jpg.e7bc1357460c941b6ebfaa1519c7429b.jpg

To jsou ještě krásné hranaté Range, taky po této modelové řadě koukám, jako záložní family car k elektroautu. Tohle je Sport, nebo Vogue? Já bych radši Vogue. Co tam máš za motor?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj... tohle je Sport, rok 2011, ramovy podvozek jako Disco 4. Motor PSA/Ford TDV6 diesel, 180kw, 6 stupnovy ZF. Od 2012 pak uz davali 8st s tim otocnym vyjizdecim ovladacem. 

Priznam se ze jsem po LR primarne nekoukal, mozna po Disco 4, jinak jsem chtel spis wranglera nebo GC. Ale naskytla se koupe v ramci sirsi rodiny, pred pul rokem novy motor od dealera se zarukou, novy vstriky, turba, udelany silentbloky, rizeni.... tak jsem neodolal :) Prevodovka by mozna do budoucna snesla nejaky vetsi servis, zajedu na diagnostiku a uvidim.

Jinak je to presne druhe auto do rodinny, zalozni k hlavnimu rodinnemu i kdyz z nej na nejakou chvili asi udelam hlavni :)

Trochu me zklamaly rozmery kol v technicaku, myslel jsem ze tam dam 18tky s trochu vic gumy na zimu + nejake vylety mimo silnice, ale nejmensi kola jdou R19 255/50.

Upraveno uživatelem kloubik
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, kloubik napsal:

Ahoj... tohle je Sport, rok 2011, ramovy podvozek jako Disco 4. Motor PSA/Ford TDV6 diesel, 180kw, 6 stupnovy ZF. Od 2012 pak uz davali 8st s tim otocnym vyjizdecim ovladacem. 

Priznam se ze jsem po LR primarne nekoukal, mozna po Disco 4, jinak jsem chtel spis wranglera nebo GC. Ale naskytla se koupe v ramci sirsi rodiny, pred pul rokem novy motor od dealera se zarukou, novy vstriky, turba, udelany silentbloky, rizeni.... tak jsem neodolal :) Prevodovka by mozna do budoucna snesla nejaky vetsi servis, zajedu na diagnostiku a uvidim.

Jinak je to presne druhe auto do rodinny, zalozni k hlavnimu rodinnemu i kdyz z nej na nejakou chvili asi udelam hlavni :)

Trochu me zklamaly rozmery kol v technicaku, myslel jsem ze tam dam 18tky s trochu vic gumy na zimu + nejake vylety mimo silnice, ale nejmensi kola jdou R19 255/50.

Alespoň u VW lze napsat na servisní oddělení a za poplatek ti pošlou papíry na menší kola, která si necháš zapsat do VT - pokud to tedy z jejich pohledu lze. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, kloubik napsal:

Ahoj... tohle je Sport, rok 2011, ramovy podvozek jako Disco 4. Motor PSA/Ford TDV6 diesel, 180kw, 6 stupnovy ZF. Od 2012 pak uz davali 8st s tim otocnym vyjizdecim ovladacem. 

Priznam se ze jsem po LR primarne nekoukal, mozna po Disco 4, jinak jsem chtel spis wranglera nebo GC. Ale naskytla se koupe v ramci sirsi rodiny, pred pul rokem novy motor od dealera se zarukou, novy vstriky, turba, udelany silentbloky, rizeni.... tak jsem neodolal :) Prevodovka by mozna do budoucna snesla nejaky vetsi servis, zajedu na diagnostiku a uvidim.

Jinak je to presne druhe auto do rodinny, zalozni k hlavnimu rodinnemu i kdyz z nej na nejakou chvili asi udelam hlavni :)

Trochu me zklamaly rozmery kol v technicaku, myslel jsem ze tam dam 18tky s trochu vic gumy na zimu + nejake vylety mimo silnice, ale nejmensi kola jdou R19 255/50.

Tak to je super to takhle koupit s jasnou historií. Já se dívám na ty 4+L benzíny, protože mám strach, že ta nafta když bude víc stát, než jezdit, tak bude trpět. No a pak možnost LPG, kdyby jsem to chtěl jezdit nějak víc. Ale to je otázka budoucnosti, teď řeším Leafa z DE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, kloubik napsal:

Jj, mužů zkusit ale pravděpodobně tady myslím bude problém brzdy, dostat tam menší disk, má to šílenou provozní hmotnost.

U offroadov sa s vyššími pneumatikami počítalo. Pokiaľ teda nešlo o nejakú "športovú" verziu, mali by na brzdy vliezť 17-18" disky. Občas aj 16". Podľa mňa máš s ročníkom 2011 na osemnástky slušnú šancu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, DavidLC napsal:

Já nevím, ale RR jako záložní auto, spíš to bývá obráceně 🫣🤭🍻🙂

Já vím, no. Je to ve fázi chtěl bych ho, líbí se mi, čumím na to na netu. Až budu blíže realizaci, nastane fáze rozumová/zdůvodňovací a tam se bude lámat chleba, resp. oddělovat zrno od plev....😀 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No me by taky nenapadlo, ze poridim LR :) Jednou tady na foru myslim nekdo napsal, ze takovyhle stary auto musis kupovat tak, ze nejdriv musis vedet kde ho budes servisovat. Teprve pak si podle toho koupit auto :) 

No a s Jeepem jsem taky nebyl moc daleko od LR, co se tyka povesti :) Ale treba stary GC (WJ) ani pak WK2 me nikdy nikde nenechaly. WK2 bylo moderni auto ktery za 4 roky nemelo jediny problem (akorat z tovarny nedotazene vicko chladice...tak prvni tyden po koupi mi vytekla trochu chladici kapaliny, kdyz se to natlakovalo).

WJ jsem kupoval 8 let stary  kdyz mel skoro 180tis. (rok vyroby 2003), mel mouchy, odchazel spotrebak, ale vsude jsem dojel.... Akorat pak jednou v praci uz jsem nenastartoval. Rano prijel, vecer neodjel. kleknul ze dne na den ve 300tis km starter. Uz ani necvaknul. 

Kdyz jsem ted projizdel nejaky videa na youtube ohledne LR, tak tam taky padla dobra hlaska.... ty auta se serou prevazne lidem, kteri kaslou na servis a udrzbu. A pak samozrejme cim starsi auto, tim vetsi pravdepodobnost ze neco odejde ze dne na den. To uz je pak o stesti. Ted nekdo daval na netu ze dal za 14 dni se starym L322 cca 5tisk km behem 2 tydnu po severu Evropy a zpatky do CR, a uplne v pohode.

A zaroven nekdo ted daval na LinkedIn, ze mu na road tripu do Finska kleknul starsi, jinak uplne spolehlivy Ford Focus. Vecer normalne zaparkoval, a rano nenastartoval. Palivove cerpadlo.

Jediny jistota je asi jen 70-series :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@furo - interier je fajn... Hlavne jsem prijemne prekvapenej, ze drevo a kuze po 13 letech je fakt v super stavu. Nastesti tohle uz je facelift z 2010. Do 2009 to bylo docela slusny devadesatkovy retro bych rekl, viz foto z netu :)

PXL_20240828_063733713.thumb.jpg.6c3925f707159e295b31213dd4c6020f.jpg

 

2005R-R_Sport_Cabin.thumb.jpg.68203305623f3d1a734145d87b9cfc47.jpg

 

Jinak tahkhle vypadal Grand Cherokee WJ, ktery se delal myslim 1997-2003. Ja mel dokonce jeste misto radio origi CD navigaci s asi 6 nebo 7 palcovym barevnym displejem. Za me mel lepsi/luxusnejsi interier nez pak nasledny model WK, ktery uz byl klasickej americkej plastak:

overland_int5.jpg.07f363e155e51b78972a9b30e68df448.jpg

 

 

 

  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...