adamo Odesláno 7. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. dubna 2012 Zajímavé názory. Zkusím se zeptat konkrétně. Když pojedu v květnu na technickou na zimních gumách, projdu? imho nemají nárok cokoliv namítat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Horhe Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Zajímavé názory. Zkusím se zeptat konkrétně. Když pojedu v květnu na technickou na zimních gumách, projdu? Pokud nebudou sjetý na plátno tak určitě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Donuts Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Stejne tak tam muzes v lednu prijet na letnich. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 v Brne je to na dlouhy lokte, objednavas se trebas tyden dopredu, stravis tam tri hodiny, to me je milejsi si priplatit, domluvit se den dopredu a byt za hodinu hotovej. Ja jsem v Brne nemel problem. Objednaval jsem se teda par dni predem, ale pak jsem cekal asi deset minut a sel na radu a za hodinu jsem jel domu. A k tem gumam - jizdni vlastnosti budou o neco horsi nez na letnich, treba pri razantnich prujezdech zatackama budes piskat atd., ale podle me to neni pro normalni jezdeni problem. Rozhodne to bude mnohem vic v pohode nez vyjet v zime na letnich. Taky budu na zimu koupovat novy, takze ty soucasny pres leto dojezdim a vymenim pak zimni za zimni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 (upraveno) Žena jezdí na zimních furt, nájezd slabých 10 tis. ročně a žádný problém. Má tedy takového krtka (Suzuki Splash 1.2), ale i když s tím někdy v létě jedu já, nevidím rozdíl. Auto teď má na těch původních zimních gumách 2 roky a nějaký úbytek vzorku není patrný.Edit: Ještě bych dodal, že s tím jezdí jak s pohřebákem, kolem 120 km/h na dálnici je její absolutní maximum, takže si ani nemyslím, že by měly odlišnosti zimních gum šanci nějak se projevit. Upraveno 8. dubna 2012 uživatelem Foundryman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Já teda vidím a taky slyším mezi letníma a zimníma pořádný rozdíl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 ...Dnes jsem si v Polsku vyzvedl svoje nové gumy na Defíka... Měl jsem to jako ty - dříve jsem jezdil BFG ty klasické MT, pak přezul na KM2 cos kupoval a jsem z nich pořád nadšenej Jsou fakt super, i když už je dojíždím... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruda Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Zajímavé názory. Zkusím se zeptat konkrétně. Když pojedu v květnu na technickou na zimních gumách, projdu? ...a proč bys neměl projít? Pokud je na autě rozměr pneu podle TP a vzorek nad 1,6 mm, tak ti nikdo nemůže nic říct. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Teatime Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 (upraveno) kloubik, onisau:Spotřebu řešit přestanu, protože mě to nebude bavit a protože si Jeep chci užívat a tenhle údaj by mi v tom asi moc nepomohl . Ale teď mam auto nový, chci ho znát. A taky první reakce na tohle auto často je: co to žere? Mohl bych bejt kokos a říct něco jako: benzin, poněvadž mám vkus. Ale radši bych třeba: jen o litr víc, než předchozí auta (ačkoli veterán je teď osmikvalt a umí fungovat pod devět ) Kloubiku, diky za tip na SW, mam Nokii, takže používám FuelMate.BTW: nepřijdeš si trapně proamerickej? Jeep, Santa... Balíš se na noc do US vlajky? (Mám Blur a VP) EDIT: Jo, včera celý den s dětma GC, 4L - poskočilo to na 16,5 litru. Ale výhled přes haubnu mi to nezkazilo! Upraveno 8. dubna 2012 uživatelem Teatime Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ruda Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Já teda vidím a taky slyším mezi letníma a zimníma pořádný rozdíl. On je hlavně pořádný rozdíl i mezi jednotlivými výrobci v rámci pneu pro léto / zimu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Někde jsem četl test (ADAC?) že brzdná dráha na zimních je o 6 metrů delší než na letních porovnávali brždění na suchu a na vodě plus aquaplaning teď to zaboha nemohu najít nevím na kterém podkladu psali "ve chvíli, kdy na letních už stojíte, tak na zimních jedete ještě 42km/h" s bezpecnostou tu na nikoho nechodme, premkovsky syndrom uraduje naplno. mam to kua zadarmo, tak co.. a este k tomu prejdem cez STK? bingo! par chodcov hore dole, koho to trapi ale pozeram ze tu sa diskutuje o Suzuki splash a spol., tak to beriem, taketo vreckove auta vela nevazia. Ale ked ma auto 1,6tony a cez 200k na napravu, to mas zimne gumy dole za 6-7 tyzdnov, v teple je to zuvacka, ci chces ci nechces. Pre upresnenie, na zimu jazdim Michelin Pilot Alpin, toto drat v lete by bolo barbarstvo a ekonomicka samovrazda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 On je hlavně pořádný rozdíl i mezi jednotlivými výrobci v rámci pneu pro léto / zimu. Tak to je pravda, já používám v létě výhradně Pirelli nyní to je PIRELLI P7 CINTURATO 245/45 a maximální spokojenost. Cenově si myslím, že to celkem jde, takový střed. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 ja v tom vidim problem.kdyz je obuje nejakej blaznivej strelec co kuli petisekundam pukne vzteky a nejvyssi dovolenou rychlost bere za nejnizsi prikazanou... když je obuje nějakej bláznivej střelec tak je problém úplně jinde. Když někdo není schopný poznat limity tak s tím gumy nic nezmůžou. Upřímně řečeno, dost mě děsí to stanovování hranic, to paušalizování. Vytváří se dojem že věci jsou černobílé. Kalendář zavelí, obujeme zimní gumy protože na letních by jezdil jen pirát vrah a šílenec. Kalendář znova zavelí a obujeme letní protože na zimních by jezdil jen lempl, nezodpovědný ničitel vlastní rodiny a bezohledné hovado. Podle kalendáře už můžu jezdit na letních. Už minulý týden bylo i tady na Vysočině takové teplo že by na zimních jezdil jen...viz výše. A dnes je 1°C, ráno mrzlo a chvílema docela zdatně sněží. Mám snad vozit v kufru sadu gum a každý ráno to přezouvat podle počasí? Leda prdlajs! Prostě se s tím musím nějak vyrovnat. Stejně jako musím zvládnout jízdu v dešti, mlze, s naloženým autem, s gumama novýma který můj ty světe nehorázně kloužou, s gumama starýma sjetýma na limit, starýma tak že podle obchodníků už by měly být tvrdý jak dědova pata a tak dále. Když to takhle půjde dál tak za chvíli nějakej vyčůránek přijde na to že jsou potřeba gumy na jaro, gumy na podzim a taky do deště a když se stmívá a když se rozednívá a nesmí mít najeto víc než 500 kilometrů jinak to je pirátství a pokutovat a brát řidičáky i kdyby to mělo jen jeden život zachránit. A to všecko proto že pár lidí nezvládne svý auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 když je obuje nějakej bláznivej střelec tak je problém úplně jinde. Když někdo není schopný poznat limity tak s tím gumy nic nezmůžou. Upřímně řečeno, dost mě děsí to stanovování hranic, to paušalizování. Vytváří se dojem že věci jsou černobílé. Kalendář zavelí, obujeme zimní gumy protože na letních by jezdil jen pirát vrah a šílenec. Kalendář znova zavelí a obujeme letní protože na zimních by jezdil jen lempl, nezodpovědný ničitel vlastní rodiny a bezohledné hovado. Podle kalendáře už můžu jezdit na letních. Už minulý týden bylo i tady na Vysočině takové teplo že by na zimních jezdil jen...viz výše. A dnes je 1°C, ráno mrzlo a chvílema docela zdatně sněží. Mám snad vozit v kufru sadu gum a každý ráno to přezouvat podle počasí? Leda prdlajs! Prostě se s tím musím nějak vyrovnat. Stejně jako musím zvládnout jízdu v dešti, mlze, s naloženým autem, s gumama novýma který můj ty světe nehorázně kloužou, s gumama starýma sjetýma na limit, starýma tak že podle obchodníků už by měly být tvrdý jak dědova pata a tak dále. Když to takhle půjde dál tak za chvíli nějakej vyčůránek přijde na to že jsou potřeba gumy na jaro, gumy na podzim a taky do deště a když se stmívá a když se rozednívá a nesmí mít najeto víc než 500 kilometrů jinak to je pirátství a pokutovat a brát řidičáky i kdyby to mělo jen jeden život zachránit. A to všecko proto že pár lidí nezvládne svý auto. Tyhle obecný pravidla vznikaují protože podstatná část populace prostě není schopna vyhodnocovat. Volí toho kdo jim slíbí tisícikoruna na pastelky a podstatná část jich je schopná zjistit limity auta s letním obutím na sněhu tím, že se rozstřelí o kufr někoho jiného. Jasně, že když jsem pžed chvílích jel na Yokohamách (tvrdých jako beton i za normálního teplého dne) a na teploměru bylo 3 stupně C, tak prostě musím počítat s jiným chováním.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ddalf Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Ja jezdis skoda octavia 2.0 TDI spotreba dobra ale veci nes jsem mel predtim 1.9 tdi ta byla zlata a bez problemova ta nova uz takova neni bouzel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 Žena jezdí na zimních furt, nájezd slabých 10 tis. ročně a žádný problém. Má tedy takového krtka (Suzuki Splash 1.2), ale i když s tím někdy v létě jedu já, nevidím rozdíl. Auto teď má na těch původních zimních gumách 2 roky a nějaký úbytek vzorku není patrný. Edit: Ještě bych dodal, že s tím jezdí jak s pohřebákem, kolem 120 km/h na dálnici je její absolutní maximum, takže si ani nemyslím, že by měly odlišnosti zimních gum šanci nějak se projevit. s bezpecnostou tu na nikoho nechodme, premkovsky syndrom uraduje naplno. mam to kua zadarmo, tak co.. a este k tomu prejdem cez STK? bingo! par chodcov hore dole, koho to trapi ale pozeram ze tu sa diskutuje o Suzuki splash a spol., tak to beriem, taketo vreckove auta vela nevazia. Ale ked ma auto 1,6tony a cez 200k na napravu, to mas zimne gumy dole za 6-7 tyzdnov, v teple je to zuvacka, ci chces ci nechces. Pre upresnenie, na zimu jazdim Michelin Pilot Alpin, toto drat v lete by bolo barbarstvo a ekonomicka samovrazda stejny styl jizdy (ale mene kilometru) co Foundryman s tim rozdilem, ze ma Scenica co vazi 1.5tuny. pokud by ta vaha udelala ten rozdil co popisujes, tak bych urcite sel do letnich.. vaham ciste jenom kvuli tomu, ze se mi s tim nechce m...t, pokud by rozdil pri techto kilometrech byl prakticky nula. pri jejim jezdeni ve meste brzdna vzdalenost nehraje roli, to jedine na dalnici.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 To se pořád říká jak někdo jezdí pomalu a že vlastně rozdíl v pneu nepozná... tak při normální jízdě to samozřejmě nepoznáte když jedete krokem. Ale 120 na dálnici, před váma to někdo do někoho napálí a vy potřebujete brzdit, manévrovat. Pak je třeba rozdíl v tom jestli se vyhnete nebo ne. Ale 99% času na silnici to žena určitě nepozná... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 mozna jeste zduraznim, ze mi jde o gumy a ne o brzdnou drahu (v tom mam narozdil od opotrebeni gum jasno) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 mozna jeste zduraznim, ze mi jde o gumy a ne o brzdnou drahu (v tom mam narozdil od opotrebeni gum jasno) to zjistíš až budou sjeté. Obávám se že nikdo není schopný říct jak se ty konkrétní gumy na tom určitém autě, tím určitým stylem jízdy a zatížením sjíždět. Při normálním stylu jízdy, bez extrémů, ostrých rozjezdů a brzdění, projíždění zatáček na limitu a podobných vylomenin určitě vydrží několik let. On ten rozdíl mezi zimníma a letníma není zas tak velký aby to v tomhle druhu provozu hrálo nějakou významnou roli. Když to někde na zkušebně drancujou až z toho cáry lítají tak to asi je znát ale na autě co najede pár tisíc ročně bych to neřešil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisau Odesláno 8. dubna 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. dubna 2012 kloubik, onisau: Spotřebu řešit přestanu, protože mě to nebude bavit a protože si Jeep chci užívat a tenhle údaj by mi v tom asi moc nepomohl . Ale teď mam auto nový, chci ho znát. A taky první reakce na tohle auto často je: co to žere? Mohl bych bejt kokos a říct něco jako: benzin, poněvadž mám vkus. Ale radši bych třeba: jen o litr víc, než předchozí auta (ačkoli veterán je teď osmikvalt a umí fungovat pod devět ) Kloubiku, diky za tip na SW, mam Nokii, takže používám FuelMate. BTW: nepřijdeš si trapně proamerickej? Jeep, Santa... Balíš se na noc do US vlajky? (Mám Blur a VP) EDIT: Jo, včera celý den s dětma GC, 4L - poskočilo to na 16,5 litru. Ale výhled přes haubnu mi to nezkazilo! Takže JW Unlimited s motorem 3,8l, automat: dlouhodobá 14,5 MB s motorem 5,5l, automat 19,7 Ještě, že to jde přepnout a ukazuje mi to třeba stanici rádia co zrovna poslouchám, nebo teplotu oleje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se