zhrado Odesláno 28. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 28. prosince 2012 zlatý francúz tam stojí filter pár korún..
bedan Odesláno 28. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 28. prosince 2012 Vaše názory pánové? Výbava je dost dobrá a hlavně původ vozů.Jen mě štve že to je manuál http://www.tipcars.com/volkswagen-passat_cc/20tdi-4motion-xenonkuzenavi-25370627.html To, že to je manuál bych v tomto případě viděl jako plus. DSG se při takovém nájezdu blíží konci životnosti spojek (umírají mezi 150 až 200k km) a oprava není zrovna levná. Motor 2.0 je oproti 1,9 problematičtější, ale pokud nebyl přečipovaný a hlavně nevyužíval ty dlouhé servisní intervaly, měl by ještě něco vydržet, i s DPF. Pokud ale dostával servis po více než 20 000 km, dej od něj ruce pryč. Navíc je tam spousta výbavy, která je super u nového auta (adaptivní podvozek,..), ale u ojetiny bych se jí obloukem vyhnul, protože co v autě není, to se nemůže pokazit.
bedan Odesláno 28. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 28. prosince 2012 zlatý francúz tam stojí filter pár korún..Oni s tím francouzi (PSA) přišli jako první, takže už to mají trochu vychytané.
bedja Odesláno 28. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 28. prosince 2012 (upraveno) Nezlob se, ale takové řešení (i když mám svůj názor na DPF a momentálně proto raději jezdím benzínem) je stejně chucpe, jako nosit fejky a chlubit se tím. ..bedane..to se fakt "zlobím"..protože srovnávat takovou chujovinu kterou je nějaký přiblblý filtr v přiblblém autě..které je defakto k ničemu..s nosením fejků..mě přijde přinejmenším nesrovnatelné.. ..vem si to od základu..to auto stálo něco přes 8set..a teď po 4řech letech za něj dostaneš cca 2stě..tak proč do toho tahat city..? a jestli jsem měl investovat cca 45tis a nebo 6tis za ůpravu..měl jsem jasno..samo pokud vyděláš deset milionů ročně..tak chápu, že ani ztrátu na ceně ani následný servis neřešíš..ber to jako můj názor na věc která se stala jen dopravním prostředkem.. Upraveno 28. prosince 2012 uživatelem bedja
wave ceptor Odesláno 28. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 28. prosince 2012 doufám že díly z druhovýroby taky nejsou považována za fejky......já kupoval na favoša jakýsi čínský startér
bedan Odesláno 28. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 28. prosince 2012 ..bedane..to se fakt "zlobím"..protože srovnávat takovou chujovinu kterou je nějaký přiblblý filtr v přiblblém autě..které je defakto k ničemu..s nosením fejků..mě přijde přinejmenším nesrovnatelné.. ..vem si to od základu..to auto stálo něco přes 8set..a teď po 4řech letech za něj dostaneš cca 2stě..tak proč do toho tahat city..? a jestli jsem měl investovat cca 45tis a nebo 6tis za ůpravu..měl jsem jasno..samo pokud vyděláš deset milionů ročně..tak chápu, že ani ztrátu na ceně ani následný servis neřešíš..ber to jako můj názor na věc která se stala jen dopravním prostředkem.. Ekonomika je jedna věc, a proto jsem u nového auta zvolil atmosférický benzín, protože podobné problémy nechci řešit, ale ten DPF opravdu chytá značnou část kancerogenních sazí. Vím, že jezdí staré diesely, které kouří a sm.dí tak, že se za nimi nedá jet a bohužel se na našich silnicích mohou legálně pohybovat, ale právě proto by STK neměly připustit provoz aut, která již nemají podobné hrůzy produkovat a díky nezodpovědným majitelům to naopak z výfuků vypouštějí.
instant Odesláno 28. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 28. prosince 2012 Do města a s ročním nájezdem kolem 10tkm si kupuje diesel jenom vůl. Zastres europu a mas najvacsiu stajnu na svete..
miramax Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 záleží kdy kde a jak.... kdybys najel půl míče na každým možná by ses divil... benzínová atmosféra bez turba Právě :-) auta mám služební a při fleetovych cenách je superb skutečně docela levné auto, proto to srovnávám. Toho půl míče s tím doufám nenajezdim, ale i tak mě OII v tdi vyšla dráž. Za 150 tis km to byly tři turba a několik dalších věcí, a to jsem z těch co na benzínce na dálnici před zhasnutím auta čekají minutu na schlazeni turba...
utrejch Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 To s tim cekanim, nez se zhasne motor, je k necemu dobre???
Josef01 Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Nevím jestli se neopakuju, ale když porovnám evropská auta narvaná různými filtry a sračkovými motory alá 1.2 a 1.4 za šílené peníze a auta v USA, tak se usmívám. Minulý rok jsem najel autem Mercury Grand Marquis s motorem 4.6, V8 (5.2 m dlouhý sedan, výkon 224k, krou'ták 373Nm) asi 3500 mil. Za tu dobu jsem měl průměrnou spotřebu 8.8 litru (litr za 16 Kč) a na dálnici průměr 7.4 l/100km. S evropským autem bych jedil tak za 15l/100km. Nepotřebuje žádná turba a podobné kraviny, prostě stačí pořádnej motor, kterej najezdí stovky tisíc km bez problémů. Mimochodem co se týká hluku, tak vás v USA zarazí na chodních ve středně velkém městě jedna věc, auta jsou šíleně tichá (samozřejmě vyjímka laděných výfuků se najde) a celkem to člověka "praští do uší", prostě chrochtající diesely nikde, taky proč, když tam je o 20% dražší než benzín
KFL Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Za 150 tis km to byly tři turba a několik dalších věcí, a to jsem z těch co na benzínce na dálnici před zhasnutím auta čekají minutu na schlazeni turba...Jenze ono to neni jen o chlazeni. V idealňim svete je potreba to taky slusne zahrat, tj. aspon 5-10 km jet pianko, nepouzivat vic nez pul plynu a radit kolem 2 tisic, pac se olej zahriva dlooouho. Po jizde na dalnici ma u koncernu olej klidne 110 stupnu a je potreba chladit klidne 3-5 minut, aby to kleslo ma 100 stupnu. Vetsina aut uz ma dneska turbo dochlazovany vodou, takze uz to neni takovej problem jako driv. Nicmene 3 turba za 150 tkm je bud fakt klika na 3 spatny kusy anebo se k tomu chovas jako dobytek. U nas ve flotile je 200 aut a turbo za poslednich 5 let odeslo trem lidem. Jedno. A ze tam mame obcas experty .
Ivan Lelák Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Josef - nebyla ta spotřeba v galonech ? Pár motorů V8 různých značek mi rukama prošlo, ale dostal jsem se nejníž těsně pod 10l. To byly ale starší motory, třeba jsou moderní agregáty úspornější...Miramax - 3x turbo za 150 tisíc km, to už je k zamyšlení kde je chyba...Někdo zmínil averzi vůči načipovaným naftovým dvoulitrům. Měl jsem ji taky a vždy hájil víc válců a vyšší objem, předposledním autem v garáži bylo 2,5 TDS, R6 a ve stejnou dobu jsem měl hobbycar 4,7 l/V8/300 koní. Obě auta jela na nejvyšší stupeň skoro od volnoběhu a chod motorů byl velmi kultivovaný. Když před rokem zvítězilo Mondeo 2.0 TDi jako sňatek z rozumu, jelo oproti předchozímu šestiválci jako závoďák, ale motor nebyl tak kultivovaný a chyběl mi krouťák. Po důkladném seznámení s problematikou a vybírání vhodné firmy jsem motor nechal načipovat - stoupl razantně výkon i krouťák, stále to nejede na šestku na volnoběh, ale je to výrazně lepší. Při hodně klidné jízdě klesla spotřeba o hodně, při mém způsobu dlouhodobě "jen" o cca 0,5 litru. Co mne překvapilo hned po nastartování byla absence chvění a sametový chod, motor měl najednou kulturu šestiválce, nechápu to ale od té doby všem říkám ať to vyzkoušejí a pak hodnotí. No a protože motor poctivě zahřívám i chladím a olej měním častěji než se má, nebojím se ani technických problémů, koneckonců 169 koní/380 Nm ještě není žádný extrém.
Josef01 Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Kdepak, spotřeba se přepočítává z jejich šíleného zobrazení počet mil na galon (mpg). Taky jsem na to koukal, ale ono je to i o silnicích. V Německu na dalnici jedu za 8.6 a u nás na D1 za 9.5.
Návštěvník Kamil Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Po jizde na dalnici ma u koncernu olej klidne 110 stupnu a je potreba chladit klidne 3-5 minut, aby to kleslo ma 100 stupnu. A jak to ma Audi, když si klidně vypne motor při stání na červenou? I když třeba přijedu do Prahy po jízdě po dálnici.
KFL Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 (upraveno) A jak to ma Audi, když si klidně vypne motor při stání na červenou? I když třeba přijedu do Prahy po jízdě po dálnici.Na cervenou stojis jen par vterin , takze motor za chvilku nahodis a protocis olej systemem. Vetsina aut ma chytrej management, takze vi, kdy muze a nemuze motor vypnout. Jednou z podminek je teplota motoru i oleje. Aspon VW a BMW to tak ma . Upraveno 29. prosince 2012 uživatelem KFL
Návštěvník Kamil Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Bavím se konkrétně o třílitru tdi, pár tisíc jsem s ním najezdil. A když nechám zapnutý systém stop/go, vypíná to vždy, ať přijedu z dálnice nebo ne.
Liqid Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Po důkladném seznámení s problematikou a vybírání vhodné firmy jsem motor nechal načipovat - stoupl razantně výkon i krouťák, stále to nejede na šestku na volnoběh, ale je to výrazně lepší A jakou firmu jsi vybral? Dieselpower?
Lion Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 A jakou firmu jsi vybral? Dieselpower? já mám dobrý zkušenosti s CIMBU, ale jen koncernové benzíny... pro diesel už mi ta nálož připadá moc
decebal Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 Co máš za problém? Saze ti nevoní?Napsal jsem vše, co jsem Ti chtěl napsat. Nestačilo? Tak znova - prase!
montemar Odesláno 29. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 29. prosince 2012 každý načipování je něco za něco. zvýšení výkonu za cenu snížení životnosti motoru a zvýšení spotřeby. to je zákonitý.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se