Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ad cena: přibližně 50 procent z ceny elektromobilu je v bateriích. Píšu přibližně, protože samozřejmě bude záležet na jejich technologii a kapacitě - třeba Model S se nabízí také v různých verzích kapacity baterií. 

Bohužel je tu velmi málo produktů na srovnání aby se z toho dalo usuzovat více. Tesla, BMW pro mne nedostupné, ale mě by stačilo obyčejné auto velikosti Leafu (i když design je dost strašný) s 2x větším dojezdem - a pak už jen ten cash a šel bych do něho. Servisní náklady u elektromobilu by právě měly být nižší - tam není vlastně co servisovat - jen vyměnit gumy, vyměnit nápň klimy a po čase tlumiče. Díky intenzivní rekuperaci je nutno i méně brzdit - menší opotřebení brzd. Pokles kapacity baterií v čase je realitou, nicméně podle zkušeností majitelů to skutečně odpovídá výpočtům výrobců - tudíž žádné překvapení s nutností po 5 letech měnit.

Fakt je že i třeba takový Renault z Ghosnovy alinace našlapuje v tomto směru až příliž defenzívně - pronájem baterií a předělávky klasických aut typu Fluence a Kangoo jim štěstí nepřinesly, uvidíme co Zoe, je to docela hezké auto do města s rozumnou cenovkou - tuhle jsem ho viděl v Norimberku. 

Upraveno uživatelem klobadysek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pekna je, to jsem si ani nevsiml ze zacali prodavat 2,5, jak to jede?

Tak dlouho jsem přemýšlel o nějakém hybridu či dokonce elektromobilu, až jsem to vzdal a v pátek si domů přivezl tohohle mazlíka:

Zatím velká spokojenost, 2.5 benzín + automat, zdánlivě nesmyslná kombinace, se v tomto případě ukázala jako dobrá volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se, že šestka je jedno z posledních aut, které nepodlehly turbománii, tahle 2.5 atmo jede jako vítr :)

Zatím mám asi 300 km najeto, spotřeba 7.2/100km.

Co se týče převodovky, Skyactiv-Drive je vskutku zajímavá převodovka, je velmi podobná svým projevem dvojspojce (i když není). Na rozdíl od jiných, se kterýma jsem měl tu čest, když jí manuálně vnutím nějakou rychlost, tak se ji snaží držet jak hluchej dveře. Jinak taky v kopcích žádný zmatky v přeřazování, kickdown taky ukázkový. Ono se možná něco časem najde, co mi nepůjde pod vousy, ale teď... Teď se jenom kochám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono se možná něco časem najde, co mi nepůjde pod vousy, ale teď... Teď se jenom kochám :)

Říká se, že auto jsou dvě radosti: jedna ohromná při nákupu a druhá, ještě větší, při jeho prodeji....

Přeju Ti, ať dlouho trvá ta první varianta.

Dobrý výběr. Pravděpodobně Made in Japan, což?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Elektromobily to nespasí. Co bude pohánět náklaďáky, těžkou stavební a vojenskou techniku, nenažrané proudové motory letadel supernenažrané lodní čtrnáctiválcové motory, jejichž klika má asi dvacet metrů na délku, vesmírnou techniku atd......

ATOM? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

omluvam sa za mierny off topic, ale tato novinka od MB ma teda pobavila.. a ze to ukazali na autosalone v Pekingu, to beriem ako podprahovy mesáž.

 

Zalozene v zlozke "Hnusne kopie hnusnych originalov - neotvarat"

Neco mi to pripomina, ale nemuzu si vzpomenout co.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...