Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Rozmyslel bych si ten prodej. Já mám SLK (171) a vím, že tohle auto nikdy neprodám. Je pravda, že s ním jezdím jen cca duben-říjen.

Upraveno uživatelem ava
Odesláno

moc pekna, tu rozmazanou spz jsem malem nevylustil :-))) ale fakt, moc se mi to auto libi ale zjistil jsem, ze koupit peknej kus je jako obvykle husarsky kousek.

Odesláno

Omlouvám se za ten můj tip. Nějak jsem přehlédl kolik do toho chceš investovat. Pokud to má být do 100k tak asi není co řešit. MX5 

Odesláno (upraveno)

Notabene - jak jsi do toho nacpal 280 koní? Kompresor?

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Odesláno

Zažil jsem pána, který si do polského Malucha (fiátek na klíček) nacpal osmiválec z Tatry 603

Bylo to začátkem 80. let, pán byl kapacita na katedře spalovacích motorů naší fakulty, takže docela věděl, co a jak dělá. 

Navenek to auto vypadalo totálně nudně. Ale každou cestu do práce a z práce si užil. Na semaforech .....

Odesláno
  V 4. 2. 2015 v 6:21, Duke650 napsal:

Zažil jsem pána, který si do polského Malucha (fiátek na klíček) nacpal osmiválec z Tatry 603

Bylo to začátkem 80. let, pán byl kapacita na katedře spalovacích motorů naší fakulty, takže docela věděl, co a jak dělá. 

Navenek to auto vypadalo totálně nudně. Ale každou cestu do práce a z práce si užil. Na semaforech .....

Něco podobného jsem taky měl- v šestistovce převrtaný motor ze 127. Jezdilo to jako drak, s tím lehkým autíčkem to cvičilo krásně. Motor bylo potřeba přestavět na obrácený chod.  Aby to bylo  bezpečnější. musel jsem vytáhnout přední nápravu s bubny a listovou pružinou a dát tam vinutky a nápravu z Pandy s kotouči. Jojo, mládí dovádělo... musel jsem vepředu v kufru vozit pytel písku, aby se to při rozjezdu nezvedalo.

Odesláno

mx5 doporučuju také, do 100tis nejlepší ojetej zábavnej roadster - prověřeno mraky motoristických novinářů a spokojených uživatelů.

 

notabene: 280koní v tom musí bejt masakr. máš změřenej sprint na 1/4 míle? :)

Odesláno

Notabene - ani jsem netušil, že tomu turbo tolik přidá. Ale dobrý. NC je skvělé auto, ale už se trochu vzdaluje původní myšlence. Je sice větší a modernější, ale taky o kousek těžší. Obecně je MX-5 stále porovnávána i s dnešními sportovními auty včetně supersportů, ale znalci tvrdí, že její nejryzejší podoba byla NA a NB. Ale chystá se ND a tam by to měl být údajně návrat ke kořenům...

post-3283-0-76882600-1423040113_thumb.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...