ava Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 (upraveno) Rozmyslel bych si ten prodej. Já mám SLK (171) a vím, že tohle auto nikdy neprodám. Je pravda, že s ním jezdím jen cca duben-říjen. Upraveno 3. února 2015 uživatelem ava
notabene Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 MX 5 doporučuju Sháněl bych NAčko.. svezení je to super moje je tahle, 280PS, samosvor, ohlins, semislicky..
Mechac Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 moc pekna, tu rozmazanou spz jsem malem nevylustil :-))) ale fakt, moc se mi to auto libi ale zjistil jsem, ze koupit peknej kus je jako obvykle husarsky kousek.
JAJA Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 Taková malá motokára a 280 koní musí být super.
JDenver Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 Omlouvám se za ten můj tip. Nějak jsem přehlédl kolik do toho chceš investovat. Pokud to má být do 100k tak asi není co řešit. MX5
exBURN Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 Tu šedou MX-5 nemám rád, jsem myslel že umřeme v každé zatáčce :-D
Ivan Lelák Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 (upraveno) Notabene - jak jsi do toho nacpal 280 koní? Kompresor? Upraveno 3. února 2015 uživatelem Ivan Lelák
notabene Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 Turbokit.. http://www.tdr-mx5tuning.com/?page_id=729
Krrtek Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 Chce to v zakladu slusnej motor...Ja uz bych nic jinyho nechtel!
JAJA Odesláno 3. února 2015 Nahlásit Odesláno 3. února 2015 V 3. 2. 2015 v 21:52, Jagman napsal: Ja to vidím tak Tak to je mazec!
Jeremy Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Odesláno 4. února 2015 Proč cpát inhouse z Vacheronů do Primek?
Duke650 Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Odesláno 4. února 2015 Zažil jsem pána, který si do polského Malucha (fiátek na klíček) nacpal osmiválec z Tatry 603Bylo to začátkem 80. let, pán byl kapacita na katedře spalovacích motorů naší fakulty, takže docela věděl, co a jak dělá. Navenek to auto vypadalo totálně nudně. Ale každou cestu do práce a z práce si užil. Na semaforech .....
Duke650 Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Odesláno 4. února 2015 Nevím a už se nezeptám, jezdí teď ten nejvyšší level V 4. 2. 2015 v 6:35, wave ceptor napsal: A to mu kdo schválil pro provoz?
straspol Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Odesláno 4. února 2015 V 4. 2. 2015 v 6:21, Duke650 napsal: Zažil jsem pána, který si do polského Malucha (fiátek na klíček) nacpal osmiválec z Tatry 603Bylo to začátkem 80. let, pán byl kapacita na katedře spalovacích motorů naší fakulty, takže docela věděl, co a jak dělá. Navenek to auto vypadalo totálně nudně. Ale každou cestu do práce a z práce si užil. Na semaforech .....Něco podobného jsem taky měl- v šestistovce převrtaný motor ze 127. Jezdilo to jako drak, s tím lehkým autíčkem to cvičilo krásně. Motor bylo potřeba přestavět na obrácený chod. Aby to bylo bezpečnější. musel jsem vytáhnout přední nápravu s bubny a listovou pružinou a dát tam vinutky a nápravu z Pandy s kotouči. Jojo, mládí dovádělo... musel jsem vepředu v kufru vozit pytel písku, aby se to při rozjezdu nezvedalo.
martigen Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Odesláno 4. února 2015 mx5 doporučuju také, do 100tis nejlepší ojetej zábavnej roadster - prověřeno mraky motoristických novinářů a spokojených uživatelů. notabene: 280koní v tom musí bejt masakr. máš změřenej sprint na 1/4 míle?
Ivan Lelák Odesláno 4. února 2015 Nahlásit Odesláno 4. února 2015 Notabene - ani jsem netušil, že tomu turbo tolik přidá. Ale dobrý. NC je skvělé auto, ale už se trochu vzdaluje původní myšlence. Je sice větší a modernější, ale taky o kousek těžší. Obecně je MX-5 stále porovnávána i s dnešními sportovními auty včetně supersportů, ale znalci tvrdí, že její nejryzejší podoba byla NA a NB. Ale chystá se ND a tam by to měl být údajně návrat ke kořenům...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se