AndyAaron Odesláno 16. dubna Nahlásit Odesláno 16. dubna Na vetsi castky pouzivam sluzbu CyrrusFX. Clovek si musi vytvorit ucet, ale ty kurzy jsou lepsi nez mam u Fio nebo CS a je to vse zdarma. 1
Patrik Odesláno 16. dubna Nahlásit Odesláno 16. dubna Lepší kurzy než u banky dá jakákoliv devizovka :). Třeba Easychange má stabilně 8 haléřů od středu bez ohledu na částku. Pak jsou všelijaké obezličky, třeba Partners má na své kartě kurz střed. Takže stačí zajet za hranice a vybrat z bankomatu :D. Nebo dobít Revolut rovnou eury (pozor u této kulišárny je limit 100 000 Kč za měsíc - někteří lidi to přeháněli, tak Partners zavedla omezení (nad 100 tisíc za měsíc účtuje přirážku 2,5 %), ale týká se jen toho dobíjení Revolutu) Vše záleží na částce, pravidelnosti, jestli to chce hotově nebo bezhotovostně, atd. 1
myšák Albín Odesláno 19. dubna Nahlásit Odesláno 19. dubna Ahoj, prosím o pomoc. Potřebuji poslat zálohu na ubytování(eur) přes Airbnb a ještě jsem ji nikdy neposílal. V Revolutu, předpokládám, nechám Referenci nevyplněnou a pak částku, IBAN, jméno a příjmení, email nemám. To bude vše, nebo budu ještě něco vypisovat? Předem díky. P.S. jo a jméno má Jerome a příjmení Le Tyrant ?
Patrik Odesláno 20. dubna Nahlásit Odesláno 20. dubna Do reference něco dej, je to identifikace, podle kterého příjemce pozná, že peníze jsou od tebe, obvykle se dává číslo rezervace
Lukasino Odesláno 3. května Nahlásit Odesláno 3. května Ahoj, zeptám se. Přemýšlím nad kreditkou kvůli úhradě kaucí v evropských půjčovnách atd, zatím to řeším hotovostí v EUR ale to není úplně praktický vzhledem k tomu že tu hotovost nechci držet celý rok, tak to vybírám a pak zase vkládám na účet... Jak to ale funguje v praxi u české kreditky která je v CZK a kauce je v EUR? Jestli jsem pochopil správně, tak některé půjčovny to řeší blokací, tam předpokládám že by s tím problém být neměl (leda by ta blokace byla přes konec měsíčního období), ale některé půjčovny to řeší rovnou stržením kauce a následným vracením dalším převodem. Jak to potom funguje? Vzhledem k tomu, že kauce jsou většinou v řádu menších tisíc EUR a dovedu si představit, že na účtu u kreditky bude rozdíl mezi nákupem a prodejem EUR více něž 1,-Kč (co koukám tak není problém téměř 2,-Kč rozdíl), tak by to bylo dost ztrátové... Nevadilo by mi mít klidně kreditku jen v EUR, ale takovou nabídku nemůžu najít. Máte nějaký tip jak to nejlépe řešit? Předem děkuji, L.
Patrik Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května Pokud je to jen blokace, tak to není problém, nedojde k zaúčtování a tedy k žádnému kurzovému rozdílu. Pokud dojde k zaúčtování, tak je to chyba půjčovny a reklamoval bych to u banky, klidně přes arbitra. Bohužel kreditku v eur u nás asi nikdo neumí
Maro Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května (upraveno) Je to nějaký bonus za založení účtu u partners? Veřejné věci jsem samozřejmě hledal, ale kromě rohlíku a služeb, které nevyuziju jsem nic nenašel. Nemají nějakou odměnu třeba za doporučení dalšího klienta? Upraveno 4. května uživatelem Maro
Lukasino Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května Děkuji Patriku za odpověď, musím to ještě ověřit v bance, ale na infolince mi tvrdili že pokud bude blokace přes konec měsíčního období, tak mi to taky vyúčtují Ale nemám s tím zkušenost a divil bych se kdybych byl první kdo tohle řeší...
Maro Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května To sice jo, ale nikde se nepíše, že musíš splatit celou kreditku najednou. Konec období je obvykle konec měsíce a splatnost je většinou 20. Tedy problém nastane asi jen v případě, že si auto musíš 30 a vrátíš po 20. Jak to ted ale pisu a premyslim o tom vic, tak jsem celkem jistý, že bolakce se do limitu nepočítá. Ověřil jsem to cca 2 roky zpátky, kdy jsem kteditkou platil kolo Canyon přes Splitit. Taky zablokovali celou částku a pak jenom postupně autorizovali a strhli z kreditky jenom měsíční splátku. Zbytek castky tak byl blokováný a nešlo s ním disponovat, ale zároveň nebylo potřeba ho splácet.
Mareka01 Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května V 4. 5. 2025 v 8:44, Maro napsal: Je to nějaký bonus za založení účtu u partners? Veřejné věci jsem samozřejmě hledal, ale kromě rohlíku a služeb, které nevyuziju jsem nic nenašel. Nemají nějakou odměnu třeba za doporučení dalšího klienta?Odměnu za doporučení apod. nemají. :-(
neuromancer Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května V 4. 5. 2025 v 8:52, Lukasino napsal: Děkuji Patriku za odpověď, musím to ještě ověřit v bance, ale na infolince mi tvrdili že pokud bude blokace přes konec měsíčního období, tak mi to taky vyúčtují Ale nemám s tím zkušenost a divil bych se kdybych byl první kdo tohle řeší... Rozšířit Auta si půjčuji na různé karty v CZK od roku 1995 a nikdy mně nevyúčtovali blokaci, která by byla přes konec účetního období. Problém může nastat, až když je platba skutečně vyúčtovaná, což není případ blokace v půjčovně. Třeba minulý měsíc mně hotel v Dallasu omylem zaúčtoval předplacenou snídani za 80 USD, když jsem si všiml a zavolal, tak vrátil, kurzový rozdíl činil 100 Kč v můj neprospěch, ale co už, neměl jsem jim dávat kreditku v CZK, ale USD debetku.
Patrik Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května V 4. 5. 2025 v 8:44, Maro napsal: Je to nějaký bonus za založení účtu u partners? Veřejné věci jsem samozřejmě hledal, ale kromě rohlíku a služeb, které nevyuziju jsem nic nenašel. Nemají nějakou odměnu třeba za doporučení dalšího klienta? Rozšířit Aktuálně nikoliv, ale prý něco připravují
Patrik Odesláno 4. května Nahlásit Odesláno 4. května V 4. 5. 2025 v 11:18, neuromancer napsal: Auta si půjčuji na různé karty v CZK od roku 1995 a nikdy mně nevyúčtovali blokaci, která by byla přes konec účetního období. Problém může nastat, až když je platba skutečně vyúčtovaná, což není případ blokace v půjčovně. Třeba minulý měsíc mně hotel v Dallasu omylem zaúčtoval předplacenou snídani za 80 USD, když jsem si všiml a zavolal, tak vrátil, kurzový rozdíl činil 100 Kč v můj neprospěch, ale co už, neměl jsem jim dávat kreditku v CZK, ale USD debetku. Rozšířit Není žalobce, není soudce. Je to chyba obchodníka, tedy můžeš požadovat refundaci vzniklé škody přes chargeback. Já takto získal náhradu za dcc, které za mne obchodník odsouhlasil, samozřejmě banka “nevydala” dobrovolně a musel jsem zapojit finančního arbitra. Kamarád získal právě ztrátu na kurzu při chybné blokaci v autopůjčovně. Ale jak banky, tak obchodník spoléhá na to, že se zákazník neozve.
Lukasino Odesláno 5. května Nahlásit Odesláno 5. května (upraveno) Děkuji pánové za odpovědi. Říkal jsem si, že bych nebyl jediný kdo by prskal ale s tou blokací přes vyúčtovací období a tím pádem promítnutí do vyúčtování a nutnost úhrady mi to řekli sami na infolince v bance, ale třeba neměla správné informace. Samozřejmě teoreticky by k úhradě dojít nemělo, protože na splátku jsou 3-4 týdny a během té doby obchodník kauci uvolní, ale pokud by se to mělo promítnout do vyúčtování, tak musí dojít k převodu na CZK a obchodníkovo uvolnění kauce by byla vlastně "splátka", která by se opět musela převést na CZK. A to už máme skoro dvě koruny rozdíl na kurzu. Raději jsem poslal ještě písemně dotaz do banky, jak by to bylo řešené v praxi. Věřím že přes arbitra se dá domoci vše oprávněné, ale na vztahu s bankou to asi moc nepřidá A zatím mám vztah dobrý, občas naúčtují něco co nemají, ale stačí se ozvat a nenechat se, vždy to vrátili bez problémů... Upraveno 5. května uživatelem Lukasino
Lukasino Odesláno 5. května Nahlásit Odesláno 5. května Tak omluva, měl jsem špatnou informaci z infolinky. Opravdu se na výpisu blokovaná platba nepropíše, musí být i zaúčtovaná 1
Josef01 Odesláno pondělí v 10:58 Nahlásit Odesláno pondělí v 10:58 U Creditas končím, poslali emailem dvakrát nějaký dotazník s přihlouplýma otázkama, na které beztak znají odpověďi z veřejných rejstříků. Emaily skončily ve spamu. Vzhledem k tomu, že nedostali odpověď zablokovali trvale účet se všemi firemními prostředky, bez jakékoli komunikace - telefon - datová schránka. Tohle je amatérské jednání, už s nimi nikdy více.
geometr Odesláno pondělí v 11:01 Nahlásit Odesláno pondělí v 11:01 To vskutku. To bych je taky poslal ke všem čertum.
safi Odesláno pondělí v 11:13 Nahlásit Odesláno pondělí v 11:13 V 5. 5. 2025 v 10:58, Josef01 napsal: U Creditas končím, poslali emailem dvakrát nějaký dotazník s přihlouplýma otázkama, na které beztak znají odpověďi z veřejných rejstříků. Emaily skončily ve spamu. Vzhledem k tomu, že nedostali odpověď zablokovali trvale účet se všemi firemními prostředky, bez jakékoli komunikace - telefon - datová schránka. Tohle je amatérské jednání, už s nimi nikdy více. Rozšířit Jaké tam byly dotazy? Nemohly souviset s AML?
bandicoot Odesláno pondělí v 11:18 Nahlásit Odesláno pondělí v 11:18 V 5. 5. 2025 v 11:13, safi napsal: Jaké tam byly dotazy? Nemohly souviset s AML? Rozšířit I kdyby. Ale mailem? A pak dovodit, že klient nespolupracuje?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se