Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

U jednoho zákazníka doma jsem viděl tento karbonový gravel.

Říkal mu dvouplošník, protože berany mají skutečně dvě plochy nad sebou. Z fotky to tak nevynikne.

Měl to z německa, jmenovalo se to něco jako Canyon, nebo tak.

Krásný kousek to byl :-)

Joe

post-67441-0-52054600-1560719073_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Canyon Grail

 

Fotka co si poslal je uplne k nicemu, ale je jich plnej internet. Kazdopadne skladove zasoby dost mrzke. Ten levnejsi model, kterej muze stacit, je vyprodanej. A online vyber velikosti taky zadna lahoda, leda si zajet do koblenz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady byla vzdycky prca...ojeta pryz za 6kil a kilo za postu? To jako vazne? :)

Menil jsem desky, taky me je lito je vyhodit, necham je za 40cet a 7petek na postaka. Znackove!

 

Leda kdybys tam měl ještě nějaký vošahaný gripy nebo aspoň propocenou omotávku na berany a dal to za jedno poštovný :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psal jsem dnes o té mojí reklamaci na bike-forum, tak to kopnu i sem.

 

Moje anabáze s prasklou zadní stavbou u mého Cube Stereo 120 HPC SLT 29" 2018. Možná to bude pro někoho užitečné info při rozhodování kde a co koupit.

 

7.května jsem vyjel a po pár metrech jsem ucítil že mi plave zadní kolo. Den předtím jsem normálně dojel domů a dle mého stavba byla OK. Myslím, že bych to poznal, ale těžko říct. Takže jsem zastavil a vidím že praskla zadní stavba u přední placky kde U profil přechází do obdélníkového tvaru. Takže zpět domů, udělal jsem detail praskliny a fotku celého kola, vyplnil formulář na webu bike-discount a reklamaci odeslal. Přišla odpověď z automatu, že jsou zaneprázdněni a odpoví do 3?5 pracovních. Vydržel jsem to pouze 2 dny a zavolal tam. Chlapík mi řekl, že se tím bude zabývat, ať pošlu ještě foto sériového čísla. Druhý den mi napsal, že Cube z fota praskliny (viz. obrázek) poznal, že to prasklo v důsledku nehody protože je to poškrábaný atd.a nabídl mi crash replacement za 130,? ?, což mi přišla v poho cena. Takže jsem odpověděl, že to je blbost, protože je to poškrábaný od řetězu kterej se tam při malé placce občas šprajcne, ale že to můžeme, v rámci urychlení, udělat tak jak napsal s podmínkou, že po prouzkomání v Cube mi když tak dají dobropis. Počkali na mou platbu, díl odeslali a došel 8 prac. den po reklamaci. Doposud pohoda. Čekal jsem a počítal, že pošlou celou zadní stavbu, nicméně poslali jen prasklý díl. O nic nejde, ale tím pádem 130? bylo docela dost. Díl jsem namontoval, chci dát zadní kolo a on se tam nevlezlo. Poslali část na 27,5" čehož jsem si nevšiml. Takže další email, další fota a další týden čekání. Nicméně B-D poslal lístek pro Českou poštu na vyplacený balík, tak jsem s tím poslal i prasklou část. Napsal jsem jim komplet popis co jezdím, že kolo má za rok a kousek 11tis km, jestli chtějí tak můžou kouknout na Strava nebo Garmin kde jezdím atd. Nemám zájem kecat, spíš chci aby se to nestalo znovu a já se někde opravdu nevymáznul.

 

Čekačka další týden, trošku jsem se je snažil popohnat telefonem a mailem, nicméně v Německu žádný stres. Po týdnu dorazil balík, dle popisu na originálním balení a i vyraženém čísle na dílu vše OK, takže další montáž a opět se tam zadní kolo nevlezlo. Opět díl na 27,5", byť správně označenej. V tomto byl B-D nevinně, uznávám. Tak další emaily, další fotky, další telefonáty, opět vyplacená pošta zpět a čekačka na nový díl.

 

V tomto okamžiku se už kousl CUBE a začal ze mě dělat blbce, že díl je správně a já to špatně montuju. Mám prý na výběr buď poslat celé kolo a oni mi to teda opraví a nebo mi pošlou víc dílů a ať si vyberu ten správnej. Tato komunikace probíhala zprostředkovaně přes B-D a částečně na přímo s jakýmsi podivným technikem v Cube. A dny běžely, Já jsem jim navrhnul, že když tam mají ten můj prasklej díl tak stačí oba porovnat. Bohužel ho Cube neměl, protože se 2 týdny válel v B-D. Nakonec ho porovnal chlapík v eshopu a poslal mi ten správnej ačkoliv jsem v to už nedoufal. Několikrát v průběhu reklamace jsem chtěl spojit s nějakým nadřízeným, vždy byl zaneprázdněn a prý se mi vyjádří písemně. Doposud nepřišlo nic.

 

V rámci celé komunikace jen jednou řekl sorry do telefonu, v mailu nikdy ani slovíčko politování či omluvy. V posledním mailu kterým jsem jim oznámil, že kolo je OK jsem jim napsal, že mimo vyjádření k prasknuté zadní stavbě očekávám nějakou kompenzaci a samozřejmě dobropis na 130?. Dnes dorazil voucher na 50? v eshopu, ale opět bez omluvy.

 

Celá akce trvala 5 týdnů a 2 dny, vyměnili jsme si 30 emailů, nespočet telefonátů a stálo mě to dost nervů, Nicméně vím, že Cube už nikdy více, byť jsem s kolem, osazením i jeho cenou spokojenej.

 

52e05dff7fef6c130f66bedbce0c3267.jpg

bd833c98ba331f92b412aed59d29673c.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...