OndraPod Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Odesláno 22. května 2013 V 22. 5. 2013 v 14:49, Zdeneli napsal: Tak takovýhle přístup je naprostá pecka.Miluju zákazníky s tímhle lidským přístupem, kteří přijdou v 30 den reklamace a hned mám na to právo, musíte, nic mě nezajímá. A hned další den dorazí reklamace. U nás sice máme zákonnou lhůtu, ale jak je to v CH., když se to opravovalo tam? No moje osobni zkusenost zase je, ze jakmile clovek projevi "lidsky pristup" o coz se vetsinou snazim, tak je toho velice casto obchodnikem/prodavacem/servisakem zneuzito a clovek je ojeban/natazen/odsunut na konec wating-listu...Coz si samozrejme vetsinou nenecham libit, cemuz se zase opet strasne divi, protoze uz vas maji automaticky zarazenyho v kolonce "blbec"
rejan Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Odesláno 22. května 2013 Lidi co to tu řešíte o nějakých lhůtách atd.Vždyť byl zjevně sprostě okraden o několik desítek tisíc.Výměnou COSC strojku z limitek se zdobeným rotorem za obyčejný. Limitky už nejsou limitky.To je spíš na žalobu ne?
JAJA Odesláno 22. května 2013 Autor Nahlásit Odesláno 22. května 2013 Zdravím pánové, děkuji Vám za podporu. Abych uvedl na pravou míru... nejde mi rozhodně o to někoho prudit jestli byla oprava vyřešena za 30 dní či o týden později. Toto jsem řekl i paní v servisu, která mě před koncem lhůty upozornila, že se může stát, že bude pár dní zpoždění. Dnes jsem se servisem komunikoval a musím říct, že to vypadá, že se opravdu snaží a jsou si vědomi, že to ve Fortisu, či Nestu nebo kde vlastně pořádně posr... Jediné o co mi jde je mít hodinky v pořádku a zároveň mít jistotu, že v hodinkách je správný strojek za který jsem při pořízení zaplatil. Mám Fortisky z obou stran cenového spektra a oboje mám rád a vzhledem k tomu kolik peněz jsem byl ochotný dát za limitku Fortisek tak je zřejmé, že jsem fanoušek značky a doufám, že mi to vydrží i po aktuálních peripetiích...
African Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Odesláno 22. května 2013 Tak si do toho Švýcarska zavolej, dej jim výrobní číslo a během deseti minut víš o tvé opravě úplně všechno" Já těm zlatým Českým ručičkám také zrovna moc nedůvěřuji, tak na co čekat" FORTIS WATCHES LTD.Lindenstrasse 45CH-2540 GrenchenTel. +41 (0) 32 653 33 61Fax. +41 (0) 32 652 59 42info@ch.fortis-watches.com
People Odesláno 22. května 2013 Nahlásit Odesláno 22. května 2013 Jaja aj ty mas fortis colors? Myslim, ze vsetko nakoniec dobre dopadne.
sery.vlk Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Odesláno 23. května 2013 V 22. 5. 2013 v 15:02, Pavel K. napsal: Chtěl jsem se zeptat. Tam je servis i na Fortisky? Na seznamu značek jsem je neviděl. A proč ne Nestu? Docela by mě to zajímalo jako majitele Fortisek. Pan Městka zajišťoval servis pro Nest pro Fortis a Maurice Lacroix. I dnes Ti v Nestu řeknou, že si můžeš vybrat a hodinky zanést k nim nebo do Carollina, kam ti to lépe vyhovuje.
Daemonultimate Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Odesláno 23. května 2013 škoda,že pan výkřik do tmy nám neobjasnil co je divného na tom,že se člověk za takovýhle prachy dovolává toho,co mu je nejen přislíbeno ale i zaručeno.
SedliPavel Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Odesláno 23. května 2013 Napište Fortis, nejde o žabky z tržnice, pokud je to nekalé jednání, nemáte se čeho obávat, pokud Vás chtěl někdo podvést, měl by se bát on.
SedliPavel Odesláno 23. května 2013 Nahlásit Odesláno 23. května 2013 Pokud poctivý obchodník nemá zájem dodržet (minimální) právní závazky, není to poctivý obchodník.
Pavel K. Odesláno 24. května 2013 Nahlásit Odesláno 24. května 2013 V 23. 5. 2013 v 7:19, sery.vlk napsal: Chtěl jsem se zeptat. Tam je servis i na Fortisky? Na seznamu značek jsem je neviděl. A proč ne Nestu? Docela by mě to zajímalo jako majitele Fortisek. Pan Městka zajišťoval servis pro Nest pro Fortis a Maurice Lacroix. I dnes Ti v Nestu řeknou, že si můžeš vybrat a hodinky zanést k nim nebo do Carollina, kam ti to lépe vyhovuje. Dik za info Odesláno z mého HTC HD2 pomocí Tapatalk 2
ggrand Odesláno 24. května 2013 Nahlásit Odesláno 24. května 2013 (upraveno) Sice jsi fanda značky, ale po těhle zkušenostech bych se velmi bál, kdo se v nich hrabal a co všechno s něma dělal. Dyť je to limitka za 110k! Tak bych se snažil vše směřovat k tomu, abych dostal peníze zpět a pořídil jiné. Z tohodle daného kusu už bych minimálně neměl dobrý pocit. Pořád bych čekal, kdy si všimnu nějakého jiného ojebání :/ Upraveno 24. května 2013 uživatelem ggrand
kuncák7 Odesláno 24. května 2013 Nahlásit Odesláno 24. května 2013 Taky jsem fanda značky, ale toto mě dost vyděsilo. Šetřím na své "vysněné", a asi jsem sem neměl vůbec lézt a číst to ( dostalo mě to do kolen, takovéhle problémy nemám u hodinek v ceně o dvě nuly nižžší ) . Snad ti to dobře dopadne a podobnej "odbornej servis" již nebudeš nikdy potřebovat
SedliPavel Odesláno 24. května 2013 Nahlásit Odesláno 24. května 2013 též bych neměl důvěru a ta je v tomto odvětví nejdůležitější, ostatně jako všude.
Ivan Lelák Odesláno 28. května 2013 Nahlásit Odesláno 28. května 2013 Jaké je pokračování???Mimochodem, jsem obchodník. Ale souhlasím s tím, že pokud není reklamace vyřízena do 30 dnů, dejte mi peníze. Ano, já je u vás třeba hned utratím za nové zboží, ale nesplnili jste zákonnou lhůtu a nastupuje další zákonné řešení. Každý obchodník si tohle musí hlídat a ví, že to může nastat. Ano, i já občas komunikuji se zákazníkem a třeba i ještě pár dnů počká, ale pokud bude trvat na vrácení peněz, nebudu se na něj zlobit. Naštěstí se mi to stalo asi 2x za 10 let.U těch hodinek bych opravdu dělal všechno pro to, abych dostal peníze nebo zcela nové hodinky, jinak bych stále přemýšlel co je uvnitř ještě jinak než má být...
JHonza Odesláno 28. května 2013 Nahlásit Odesláno 28. května 2013 Sice to nejsou hodinky, ale: svého času jsem si v nejmenovaném řetězci koupil svůj první přístroj na espresso. Nečekal jsem za ty peníze nic závratného, ale pár měsíců fungoval k naprosté spokojenosti rodiny a pak se po.. rouchal - začal se chaoticky vypínat. Sice bych to dokázal nejspíš spravit sám, ale záruka je záruka Takže reklamace, obchod ji si ji vychutnal v plné délce (i když bylo od začátku zřejmé, že to bude patrně výměna) a dodal nový. Ten pro změnu dělal studené kafe od prvního momentu - další reklamace. Tentokrát měli smůlu - nedodrželi lhůtu a vrátili peníze, pro nový jsem šel raději jinam. Může se mi někdo divit, že jsem po této zkušenosti hlídal kalendář a vyrazil jsem na ně hned druhý den po termínu?
odjinud Odesláno 28. května 2013 Nahlásit Odesláno 28. května 2013 To fakt naštve, takový drahý hodinky a jistota žádná.Osobně bych taky napsal do Fortisu, že ty a ty hodinky, uvést sér. č., prý u nich byly na opravě a co že se stalo. Pokud tam byly, tak to tam pěkně někomu omlátí o hlavu, pokud ne, tak budeš mít něco v ruce proti tomu českému servisu, který to tam údajně posílal. A zmínit to, že to prostě chápeš jako pot. pokus o podvod. Co se týče hodináře z českého servisu, to tak neber. To jsou "back office" lidi, co radši vůbec nemají vylézat ven a jednat se zákazníkem. Prostě to neumí i když můžou bejt machři ve svým oboru. Navíc pořád mají socanský školy a zlozvyky z dob primek.
Mechac Odesláno 4. června 2013 Nahlásit Odesláno 4. června 2013 Obdivuju tvuj klidny pristup v tomto desivem pripadu. Jsem zvedavy, jak to tedy nakonec bylo, jestli ty hodinky fakt byly v CH.
SedliPavel Odesláno 4. června 2013 Nahlásit Odesláno 4. června 2013 Držíme všichni pěsti, nové to jistí. A budete spokojený, uvidíte.
geometr Odesláno 4. června 2013 Nahlásit Odesláno 4. června 2013 (upraveno) Chce se mi blít velebnosti. Odstrašující přístup. To mi zvedlo tlak teda. "Já jsem si samozřejmě vědom, že se servisem Hanák toto nemá nic společného a že si nemůžou pamatovat jaký má, který model rotor apod." Opravdu? Autoopravář taky muže dát klikovku z Pola do Passata (přeháním)? Kdo by si měl pamatovat, co kde má být namontováno? Se kouknu někam do katalogu. Taky to na mě dělá dojem, že hodinky neopustili ČR. A po druhý už tady na fóru čtu, jak se k celé věci postavil ten nejpovolanější - hodinář značkového servisu. To mě teda dostává v týhle cenový kategorii. Nevím, ale asi pro ně neplatí náš zákazník náš pán. A hodinky a značka Fortis za to zřejmě vůbec nemohou, jen pár lidí, kteří značce dost nevybíravě kazí jméno a to bohužel není žádná prkotina, ale velkej průšvih. Držím palce, ať se vše podaří a dostanou se Ti do ruky plně funkční hodinky nedotčeného vzhledu fungl nového kusu a dělají Ti radost a ne starost! Upraveno 4. června 2013 uživatelem geometr
JAJA Odesláno 21. června 2013 Autor Nahlásit Odesláno 21. června 2013 Pokračování příběhu: Dnes jsem volal k Hanákovi jestli jsou po dalších 30 dnech hodinky opravené...a jaké překvapení...Nest nestihl opravu ani tentokrát v termínu :-)
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se