Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak, mam pocit, ze mansory, jako prukopnik nevkusu se snazi ze vsech svych upravenych aut vycarovat tu nejhnusnejsi moznou verzi... :D

 

slusny humac

Odesláno

Tak, mam pocit, ze mansory, jako prukopnik nevkusu se snazi ze vsech svych upravenych aut vycarovat tu nejhnusnejsi moznou verzi... :D

A je třeba říct, že se jim to daří perfektně :D

Odesláno

Takže nejsem sám,komu se ta panamera moc nezdá . Na tomhle autě Mansory asi chtělo ukázát , co všechno umí . Ješte jezdí po Praze Rolls od Mansory , a ten je upravený docela decentně .

Odesláno

Po Praze jezdí jedna upravená Panamera . Vytuněná carbonem je teda docela dost .

 

Už tam chybí snad jen polepy a obří křídlo ala Rychle a zběsile, to co tam přidali je malé, hcce to pořádnou lopatu, aby to dotáhli do dokonalého hnusu :D Fakt to vypadá komicky, když už tak naplácaná Panamera je ještě naplácanější.

Odesláno

Takhle podobně k.rví Bamford rolexy, ne?

Ale jestli v tom jezdí osmnáctiletej fracek v Diesel hodinkách oversize, tak proč ne.

Třeba to byla totálka a tyhle díly vyšly levněji než origo :-))))

Odesláno (upraveno)

Ja som Panameru nikdy nemusel, tak isto ako aj Cayenne a v tom som aj ja viezol raz... Pritom Porsche milujem! No a Mansory dobre vieme, že vždy bol taký kontroverznejší úpravca a mne osobne sa málo čo páčilo od nich.. Keď sme pri tých úpravcoch, ktorý sa vám páči najviac? ;) Za mňa jednoznačne Brabus! Má síce viac-menej iba Mercedes, no jeho dizajn, motory a výsledky sú nespochybniteľné! :notworthy:

 

A zase keď som pri Mercedese, čo hovoríte na novinku alá AMG GT ( C ) Roadster...? :) ? Biturbo 4-litrový osemvalec v dvoch verziách, a to 476 HP so 630 Nm alebo verzia C s 557 HP a 680 Nm... C-čkový Roadster sa navyše po vzore GT R pýši systémom aktívneho natáčania zadných kolies , ktorý sa navyše v závislosti od rýchlosti upravuje - do 100 km/h sa zadné kolesa natáčajú zrkadlovo s prednými, čím je docielená lepšia manévrovateľnosť, zatiaľ čo nad stovkou sa natáčajú v rovnakom smere ako predné, čím je zaručená lepšia stabilita a väčšia prejazdná rýchlosť v zákrutách...

post-38180-0-30595900-1474015600_thumb.jpg

post-38180-0-04064200-1474015606_thumb.jpg

post-38180-0-10126500-1474015615_thumb.jpg

post-38180-0-74079500-1474016056_thumb.jpg

Upraveno uživatelem petik16
Návštěvník Jagman
Odesláno

Zadnej sportovni MB v historii nema hvezdu na kapote jako Ecka Eska apod

Odesláno

...C-čkový Roadster sa navyše po vzore GT R pýši systémom aktívneho natáčania zadných kolies , ktorý sa navyše v závislosti od rýchlosti upravuje - do 100 km/h sa zadné kolesa natáčajú zrkadlovo s prednými, čím je docielená lepšia manévrovateľnosť, zatiaľ čo nad stovkou sa natáčajú v rovnakom smere ako predné, čím je zaručená lepšia stabilita a väčšia prejazdná rýchlosť v zákrutách...

To má dneska tuna aut, ale většinou je to dost kritizovaný, protože se auto v každý zatáčce chová jinak. Osobní zkušenost s tím žádnou nemám, ale ve sportovním autě bych to asi už z principu nechtěl.
Odesláno

Alespoň se pomocí SPZ omlouvá, co to s tím provedl :)

Jojo, ono, uz ten samotny upravce se omlouva.... Maaaan, "this is the shit my niggaz in Dubai (ceska alternativa je Kocka a spol) want", sorry...
Odesláno

Ja bych rekl ze to ma dnes jen par aut - nektera infinity, nektere renaulty a nova q7, teda aspon o kterych vim. Ja to mel na Lagune a byla to skvela vec. Veril bych ze v tom Merglu to bude vychytane a prave na sportovnim aute bych to fakt chtel.

 

To má dneska tuna aut, ale většinou je to dost kritizovaný, protože se auto v každý zatáčce chová jinak. Osobní zkušenost s tím žádnou nemám, ale ve sportovním autě bych to asi už z principu nechtěl.

Odesláno

Ja bych rekl ze to ma dnes jen par aut - nektera infinity, nektere renaulty a nova q7, teda aspon o kterych vim. Ja to mel na Lagune a byla to skvela vec. Veril bych ze v tom Merglu to bude vychytane a prave na sportovnim aute bych to fakt chtel.

 

 

Je to i v některých nových Ferrari, honda to dávala do Prelude už dávno a fungovalo to.
Odesláno

BMW řady 7 tohle má taky a díky tomu máš pocit, že jezdíš s pětkovou řadou a ne s dvoutunovou krávou, co má přes pět metrů, u toho GT teda nevím, soudruzi ze Stuttgartu snad ví, co dělají.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...