BeeK86 Odesláno 15. září 2016 Nahlásit Odesláno 15. září 2016 Tak, mam pocit, ze mansory, jako prukopnik nevkusu se snazi ze vsech svych upravenych aut vycarovat tu nejhnusnejsi moznou verzi... slusny humac
lloffass Odesláno 15. září 2016 Nahlásit Odesláno 15. září 2016 Tak, mam pocit, ze mansory, jako prukopnik nevkusu se snazi ze vsech svych upravenych aut vycarovat tu nejhnusnejsi moznou verzi... A je třeba říct, že se jim to daří perfektně
vicomt Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Takže nejsem sám,komu se ta panamera moc nezdá . Na tomhle autě Mansory asi chtělo ukázát , co všechno umí . Ješte jezdí po Praze Rolls od Mansory , a ten je upravený docela decentně .
Bells Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Po Praze jezdí jedna upravená Panamera . Vytuněná carbonem je teda docela dost . Už tam chybí snad jen polepy a obří křídlo ala Rychle a zběsile, to co tam přidali je malé, hcce to pořádnou lopatu, aby to dotáhli do dokonalého hnusu Fakt to vypadá komicky, když už tak naplácaná Panamera je ještě naplácanější.
moco Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Takhle podobně k.rví Bamford rolexy, ne?Ale jestli v tom jezdí osmnáctiletej fracek v Diesel hodinkách oversize, tak proč ne.Třeba to byla totálka a tyhle díly vyšly levněji než origo :-))))
Josef01 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Alespoň se pomocí SPZ omlouvá, co to s tím provedl
petik16 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 (upraveno) Ja som Panameru nikdy nemusel, tak isto ako aj Cayenne a v tom som aj ja viezol raz... Pritom Porsche milujem! No a Mansory dobre vieme, že vždy bol taký kontroverznejší úpravca a mne osobne sa málo čo páčilo od nich.. Keď sme pri tých úpravcoch, ktorý sa vám páči najviac? Za mňa jednoznačne Brabus! Má síce viac-menej iba Mercedes, no jeho dizajn, motory a výsledky sú nespochybniteľné! A zase keď som pri Mercedese, čo hovoríte na novinku alá AMG GT ( C ) Roadster...? ? Biturbo 4-litrový osemvalec v dvoch verziách, a to 476 HP so 630 Nm alebo verzia C s 557 HP a 680 Nm... C-čkový Roadster sa navyše po vzore GT R pýši systémom aktívneho natáčania zadných kolies , ktorý sa navyše v závislosti od rýchlosti upravuje - do 100 km/h sa zadné kolesa natáčajú zrkadlovo s prednými, čím je docielená lepšia manévrovateľnosť, zatiaľ čo nad stovkou sa natáčajú v rovnakom smere ako predné, čím je zaručená lepšia stabilita a väčšia prejazdná rýchlosť v zákrutách... Upraveno 16. září 2016 uživatelem petik16
pebe Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 tu přední značku by u tohohle auta měli zakázat, to je nádhera ta maska jinak
Josef01 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Nechápu proč se nedrží původního znaku na kapotě, je to mnohem lepší a hlavně praktický pomocník.
Návštěvník Jagman Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Zadnej sportovni MB v historii nema hvezdu na kapote jako Ecka Eska apod
geometr Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Myslíš "zaměřovač", jinak si myslim, že znak na kapotě a v mřížce chladiče tradičně maj.
USER47 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 ...C-čkový Roadster sa navyše po vzore GT R pýši systémom aktívneho natáčania zadných kolies , ktorý sa navyše v závislosti od rýchlosti upravuje - do 100 km/h sa zadné kolesa natáčajú zrkadlovo s prednými, čím je docielená lepšia manévrovateľnosť, zatiaľ čo nad stovkou sa natáčajú v rovnakom smere ako predné, čím je zaručená lepšia stabilita a väčšia prejazdná rýchlosť v zákrutách...To má dneska tuna aut, ale většinou je to dost kritizovaný, protože se auto v každý zatáčce chová jinak. Osobní zkušenost s tím žádnou nemám, ale ve sportovním autě bych to asi už z principu nechtěl.
BeeK86 Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Alespoň se pomocí SPZ omlouvá, co to s tím provedl Jojo, ono, uz ten samotny upravce se omlouva.... Maaaan, "this is the shit my niggaz in Dubai (ceska alternativa je Kocka a spol) want", sorry...
Lamiczka Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 (upraveno) Už se těším... Upraveno 16. září 2016 uživatelem Lamiczka
Mechac Odesláno 16. září 2016 Nahlásit Odesláno 16. září 2016 Ja bych rekl ze to ma dnes jen par aut - nektera infinity, nektere renaulty a nova q7, teda aspon o kterych vim. Ja to mel na Lagune a byla to skvela vec. Veril bych ze v tom Merglu to bude vychytane a prave na sportovnim aute bych to fakt chtel. To má dneska tuna aut, ale většinou je to dost kritizovaný, protože se auto v každý zatáčce chová jinak. Osobní zkušenost s tím žádnou nemám, ale ve sportovním autě bych to asi už z principu nechtěl.
Pavelpu27 Odesláno 17. září 2016 Nahlásit Odesláno 17. září 2016 Ja bych rekl ze to ma dnes jen par aut - nektera infinity, nektere renaulty a nova q7, teda aspon o kterych vim. Ja to mel na Lagune a byla to skvela vec. Veril bych ze v tom Merglu to bude vychytane a prave na sportovnim aute bych to fakt chtel. Je to i v některých nových Ferrari, honda to dávala do Prelude už dávno a fungovalo to.
Mirek Odesláno 17. září 2016 Nahlásit Odesláno 17. září 2016 BMW řady 7 tohle má taky a díky tomu máš pocit, že jezdíš s pětkovou řadou a ne s dvoutunovou krávou, co má přes pět metrů, u toho GT teda nevím, soudruzi ze Stuttgartu snad ví, co dělají.
eskimak Odesláno 17. září 2016 Nahlásit Odesláno 17. září 2016 Tusim to ma aj X6 a uz v 80tych ci 90 tych rokoch to malo Mitsubishi 3000GT.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se