Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Ahoj,

ve svých 25 letech jsem se konečně rozhodl koupit si svoje první analogový hodinky. Problém je, že jsem úplnej začátečník a o hodinkách nevím téměř nic. Kromě toho mám opravdu hodně omezenej rozpočet - max 3000 Kč. Je mi jasný, že za ty peníze to nebude žádná bomba, ale na druhou stranu to ani nepotřebuju.

Rozhodně po vás nechci, abyste mi tady vybírali konkrétní hodinky. Spíš bych se rád zeptal, jaký značky byste v týhle cenový kategorii doporučili. Nedělám si iluze, že by se za tuhle cenu ty hodinky vyráběly někde jinde než v Číně. Přesto bych rád něco, co bude alespoň trochu fungovat a zároveň se za ně nebudu muset stydět. Rád bych prostě nějakou značku s tradicí, něco, co když někdo uvidí, tak si neřekne, že jsem koupil úplnej shit.

V daný kategorii mě zaujaly hodinky několika různých značek: 33 Element, Timex (trošku znám, předpokládám, že by mohly být OK?), Festina (znám, asi OK?), Lorus, Pierre Cardin (asi dost fashon, co? znamená to, že to je fakt shit?), Boccia Titanium (ty se mi dost líbí - byly by OK?), Casio, Royal Londn. Dokázali byste mi prosím napsat, jestli je něco z toho, co jsem napsal, opravdu relativně v pohodě značka? Nebo vás napadá i nějaká další v daný kategorii? Samozřejmě už jsem sám něco googlil, ale stejně bych se rád zeptal tady.

Předem moc díky a prosím, abyste mě nekamenovali, jestli jsem napsal nějakou blbost. Fakt se nevyznám.

Díky!

Upraveno uživatelem Teckerg
  • Odpovědi 42
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno (upraveno)

Zkusil bych vybírat primárně u Seika, jinak i Citizen, Casio jsou ok. Lorus a Timex v zásadě taky, ale asi bych prioritně bral něco z těch prvních tří.

Boccií bych se zajímal jen v případě alergie na ocel, kromě použitejch materiálů (titan+keramika) podle mě nemaj moc co nabídnout.