Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Měl jsem e46 330ci m-paket rok 2002, prodával jsem ji cca v roce 2010 za 240 tisíc. Trhám si vlasy pokaždé co si na to vzpomenu (ale to už jsem tady párkát psal :) ) Teď mám Cooper S, rok 2007. E46 byla levnější co se týče servisu (nesrala se jako mini), spotřeba kolem 9,5l (jezdil jsem hodně dálnici, po městě v zimě 13l). Mini spotřeba 8l a to je 50% město zima léto. Dlouhé cesty klidným tempem kolem 6l. Takže co bude dražší provozně záleží jenom na tom jaký kus vybereš a je to nakonec jedno jestli to bude E46 330 nebo opačný pól - mini cooper S. Kdybych vybíral dnes, beru raději bytelnější E46 s perfektním a hlavně bezproblémovým motorem a zadním pohonem. Mini má perfektně výkonný a zároveň úsporný motor pokud funguje. Interiér je dost chatrnější než u E46.

Návštěvník Jagman
Odesláno

je tam klima ale příde mi že v roce 90 už se tam tento starej typ nedával celé mi to případá jako lego ale zajímalo by mě zda je tam getrang páč klasická převodovka je hrozné máslo

Odesláno

Měl tady nebo má mercedes SL 500 od roku 1990.. ? proste klasickou starou žehličku. Hrozne se mi uz léta líbí a myslim si že ceny uz půjdou jen nahoru u zachovalých kousků..

Odesláno

Takovýho auta by bylo na denní ježdění škoda. A pokud se mu tam něco podělá, tak to bude za ranec. Navíc si myslím, že po pár zimách to bude prohnilé skrz na skrz.

Odesláno

Ja som teraz voli kompromis a kupil klasicku skladovku BMW  trojku. F30. dvojliter Twin turbo diesel s xDrive. 200 koni a 400 Nm krutak. s 8 st. ZF aut.prevodovkou to jazdi mooooc slusne a usporne. Cena na urovni lepsie vybavenej Oktavie.....

Odesláno

Ten medvěd je krásnej, ale nějak si ho jako daily car neumim představit. Vyšperkovat a občas vyrazit na výlet super, ale do práce, do Tesca a pro balík na poštu protože je pošťák neschopnej, tam mi moc nesedí. Každopádně díky za tip!

Odesláno

Já vám nevím chlapi, když si sednu do 25-30 let starého Mercedesu, je to pro mě stará plečka, jo něco jiného je v pěkném stavu Mercedes z 60-70tých let.

Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

Před 2 rokama kdy jsem dostal chuť jezdit někou starou plečkou jsem si koupil toto post-30201-1475315485,9.jpg

 

Nejen že se to nepodělalo nezrezlo to (v zimě to byla opravdu sranda a jediná věc co mě ve sněhu dostala ven ;) ) tak to ani nežralo a provoz mě vyšel levneji než muj klasickej daily car (W211 3,0) najel jsem asi 10k km včetně pár cest na Slovensko kde nebyl problém držet cestovní rychlost 160-200km/h když se jelo přes Německo zajisté ;)

 

Jo a Pepo troufnu si říct že tu tvoji plečku ta moje 190 natrhne i přes poloviční motor ;)

Upraveno uživatelem Jagman
Odesláno (upraveno)
  V 1. 10. 2016 v 8:48, Maxel napsal:

Ten medvěd je krásnej, ale nějak si ho jako daily car neumim představit. Vyšperkovat a občas vyrazit na výlet super, ale do práce, do Tesca a pro balík na poštu protože je pošťák neschopnej, tam mi moc nesedí. Každopádně díky za tip!

S tou poštou - paní mi ukazovala že tu tvou ulici nemají v systému, a fakt tam prostě není,

zadala to tam ruční editací, tak doufám že ty formy dorazí. Ale jestli máš častěji problém s poštou

tak tady možná bude zakopaný pes, jak to řešit nevím.

Každopádně tím červeným merglem bych na poštu jel, v Praze bych si připadal jak Jonák a tady ve vidlákově

jak JR Ewing :D

Upraveno uživatelem tommas4
Návštěvník Jagman
Odesláno
  V 1. 10. 2016 v 11:13, Karussell napsal:

Brabus kola! Tleskam :-)

 

Díky ted sháním 17" ale je to boj za normální cenu

Odesláno
  V 1. 10. 2016 v 8:48, Maxel napsal:

Ten medvěd je krásnej, ale nějak si ho jako daily car neumim představit. Vyšperkovat a občas vyrazit na výlet super, ale do práce, do Tesca a pro balík na poštu protože je pošťák neschopnej, tam mi moc nesedí. Každopádně díky za tip!

Ja mam napriklad ze Soba vyhozeny zadni sedacky a stehuju s tim stavebniny, vcera jsem prekvapil pana v Maru, kdyz jsme el. kotel i se zasobnikem dali dozadu. Pak to ale zabil kdyz se zeptal znalecky "pezot, co?" :D

Odesláno
  V 30. 9. 2016 v 20:59, Maxel napsal:

E46 spíš předface nebo po? Nebo je to jedno?

Co je mi známo, tak krom designových změn je poface hlavně o 6kv. převodovce.

 

Byl jsem nedávno projet krásnou 330ci předface rv 2000, kterou má majitel 5 let a podle všeho o ní bylo moc dobře pečováno.

Ale zas za to chce skoro dvěkila, což mam možná trochu vnitřní blok dát za víc než 16ti letou káru. Plus poface předek se mi líbí vofous víc, ale zas 2003+ sehnat v rozumném stavu kolem 200k bude očividně docela vořech.

 

Jinak už mi taky byl nezávisle doporučen spíš motor 25i naúkor 30i. Což mě dost překvapilo, ale zpochybňovat to nehodlám :)

Mne bylo vzdy doporucovano radeji jit do faceliftu - mely by mit vychytane muchy z predface verze. Kdyz ja jsem se dival po E46, tak jeden z duvodu bylo, ze facelift ma na karoserii zasilene ulozeni zadni napravy a snad i trasnmisi (ted si poradne nemuzu vzpomenout) a ze u verzi predface tato mista rady praskaly a nebo se vytrhavaly, kdyz auto dostavalo kour... Jinak mam dojem, ze nektere z motor ktere byly v predface verzich se do faceliftu uz nedavali. Mozny by jeste stalo zvazit jestli chcec opravdu motor 3,0, jestli by ti treba nestacil objem o něco mensi. Ty 3,0 uz stoji o ranec vic, nez 2,8 nebo 2,5, levnejsi uz rozhodne nebudou a hlavne zas tak moc na prodej jich neni.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...