Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

exBurn - s tou Vitarou si mě nepotěšil. Zatím jsem byl projet Mitsu ASX. Svezení celkem dobrý, ale taky je to celkem líný. Myslel jsem, že ta Vitara bude živější. Alespoň podle testů. Taky záleží čím teď jezdíš a jaké máš srovnání. Já budu přecházet z Forda Fusiona 1,4 benzín. Tak nejsem tak náročnej. Ať sednu do čehokoliv, tak to bude jízdně vždy asi všechno lepší.  :) Ještě jsem koukal na nového Dustera, ale nevim no. Nebo Peugeot 2008...., Mazda CX-3....ta je asi malá.

 

Já mám ASXko již 6 a půl roku (4x4, 110 kW, nafta). Přešel jsem na něj z Oktávky I a zpočátku jsem byl velmi zklamán z dynamiky v nízkých otáčkách. Auto mi prostě chcípalo v místech, kde jsem před tím z Oktávkou v pohodě jel ... No, nakonec jsem se naučil ho držet v otáčkách, tam, kde je potřeba. Prostě bez turba je to mrtvé. Ale, auto se mi odvděčilo bezproblémovým provozem, kromě pravidelných výměn oleje a stěračů s ním nic neřeším. Kdyby dělali ASXko 4x4 v benzínu a s manuální převodovkou, klidně bych do něj šel ještě jednou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jste někdo viděl naživo Škodu Kodiaq Scout? Jaké jsou kromě dřevěného dekor a jiných sedadel rozdíly oproti normálnímu Kodiaqu? Díky.

Já ho naživo viděl, je to prostě specificky poskládaný model, otázkou je, co sipředstavuješ pod pojmem "normální Kodiaq"

 

Prakticky žádné, je oplastovaný + to, co jsi psal sám. Má zadeklovaný podvozek, ale to se dá objednat i do normální verze, je to jen paket navíc a ještě je čtyřkola, takže opět to, co si můžeš navolit i k normální verzi. Jednoduše řečeno je to místo několika tebou navolených paketů, rovnou vše v jednom, ale jinak změna žádná.

K "normální" verzi si některé věci právě nenavolíš a pokud to poskládáš jako mimořádnou výbavu, vyjde to dráž.

 

Bells - možná má v základu i ofrroad asistenta a někde jsem zaslechl, že v něm je nějaký větší info displej, ale nemám to ověřené. Právě mne zaujalo, že už není extra velký cenový rozdíl, pokud si navolím k základní verzi všechno, co Scout už má a  jako bonus je pár věcí, které k normálnímu Scoutu nejdou objednat, třeba ta sedadla nebo dřevo. Světlý interiér nechci a černý u normálního Scoutu mi přijde až moc celý černý. Jde sice doplnit "kovový" pruh na palubce a na dveřích, ale dřevěný dekor asi změní atmosféru víc. Ale četl jsem o něm v nějakém testu, že to dřevo vypadá nepřirozeně, proto mne zajímalo, jestli ve Scoutu už někdo neseděl...

Displeje jsou stejné, jen je tam v základu barevný Maxidot, to je ta obrazovka mezi přístroji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ASXko již 6 a půl roku (4x4, 110 kW, nafta). Přešel jsem na něj z Oktávky I a zpočátku jsem byl velmi zklamán z dynamiky v nízkých otáčkách. Auto mi prostě chcípalo v místech, kde jsem před tím z Oktávkou v pohodě jel ... No, nakonec jsem se naučil ho držet v otáčkách, tam, kde je potřeba. Prostě bez turba je to mrtvé. Ale, auto se mi odvděčilo bezproblémovým provozem, kromě pravidelných výměn oleje a stěračů s ním nic neřeším. Kdyby dělali ASXko 4x4 v benzínu a s manuální převodovkou, klidně bych do něj šel ještě jednou.

 

110KW nafta bez turba? No já furt bojuju s tím jestli objednat Nového Megana s 1,6 85kw benzínem a nebo připlatit 35000,- za 1,2 Turbo 96KW. To turbo pojede líp, ale bojím se spolehlivosti. Ta 1,6 je od Nissanu a prej bezproblémová.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

110KW nafta bez turba? No já furt bojuju s tím jestli objednat Nového Megana s 1,6 85kw benzínem a nebo připlatit 35000,- za 1,2 Turbo 96KW. To turbo pojede líp, ale bojím se spolehlivosti. Ta 1,6 je od Nissanu a prej bezproblémová.

Traveller měl na mysli otačky, kdy ?netáhne turbo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K "normální" verzi si některé věci právě nenavolíš a pokud to poskládáš jako mimořádnou výbavu, vyjde to dráž.

 

Ano to je možné, právě proto jsem psal, že je to zjednodušeně řečeno vlastně verze, která má rovnou všechny pakety, které by si navolil, aby se dostal na obdobnou verzi. Nějaké drobné rozdíly tam budou, ale není to nic zásadního, jako třeba když to porovnám s Oktávkou vs Oktávkou Scout, mezi kterými jsou rozdíly skutečně značné. U Kodyho (jak mu říkají v reklamě :)), jsou ty rozdíly minimální, protože to, co má verze Scout si víceméně můžu navolit i sám, tak jsem to myslel především.

 

To Ivan: Co se týče toho dřeva, tak to nevím na 100%, ale myslím, že je to jen imitace a jestli to tak opravdu je, tak to už bych tam měl raději cokoliv jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mazda+disel=problem

Menim po max. 3 letech, roční nájezd děla 60.000, o problému vím.

 

Ted jsem si na mezidobí pořídil SCOUTA- chyba lávky!

Vůbec jsem se tím nesvezl, vzal jsem "na rychlo" skladovku s 2.0 dsg full

Musím přiznat, ze Octavií 4x4skoro miluji- lehká ovladatelná a s awd vtipné autíčko, které nedrazdi:)

Scout?! Peklo nic víc nez zvýšený podvozek, nestabilní, o ničem, na dálnici jenom nakopla koza. Oproti třeba golfu alltrack tragédie!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel prave dilema jestli Scouta nebo novou Insi a nakonec sel po zkusebnich jizdach do Insi, tak snad nebudu litovat. Ma bejt koncem mesice, tak jsem zvedavej, jestli recenze nekecaj. Porazi v nich Superb i Passata, coz se mi az nezda po zkusenostech s Vectrou C...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasič - nebudu zklamán, ono nejde primárně o terénní schopnosti. V mém věku už rád do auta nastupuju, než padám, s vyšším posazem mám větší přehled o okolí nehledě k tomu, že SUV mají obvykle i větší prosklenou plochu i když tím si u Scoutu nejsem jistý. Bonusem je 4x4 a vyšší podvozek, což dovolí lepší průchodnost třeba v hlubších kolejích na blátě nebo sněhu, ale o zdolávání sjezdovek mi fakt nejde... Ani o blbnutí v zatáčkách extra ne, na to mám MX-5 i motorku a s denním autem jsem spíš kliďas. I když si to semtam v rámci možností užiju se svým současným Fordem Mondeo kombi, mám ho 6 let a pamatuji se, jak mne napoprvé mile překvapil a potvrdily se výborné jízdní vlastnosti z tehdejších testů. Ale už má něco najeto a život je změna...

Abych se přiznal, trochu se to ve mně pere. Scout je takový sňatek z rozumu, ale protože chci po letech zase embéčko (resp. je to téměř podmínka), uvažuju i o Superbu Combi, 4x4, automat. V poslední době jezdím občas (víc jako spolujezdec, ale i za volantem) ve verzi sedan, 4x4, DSG, 140 kW a to auto mne fakt mile překvapilo dynamikou i podvozkem, asi jsou i lepší, ale od embéčka jsem to nečekal.

Co byste volili vy - Superb Combi v nejlepší výbavě nebo Kodiaq, popř. KodiaQ Scout?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasič - nebudu zklamán, ono nejde primárně o terénní schopnosti. V mém věku už rád do auta nastupuju, než padám, s vyšším posazem mám větší přehled o okolí nehledě k tomu, že SUV mají obvykle i větší prosklenou plochu i když tím si u Scoutu nejsem jistý. Bonusem je 4x4 a vyšší podvozek, což dovolí lepší průchodnost třeba v hlubších kolejích na blátě nebo sněhu, ale o zdolávání sjezdovek mi fakt nejde... Ani o blbnutí v zatáčkách extra ne, na to mám MX-5 i motorku a s denním autem jsem spíš kliďas. I když si to semtam v rámci možností užiju se svým současným Fordem Mondeo kombi, mám ho 6 let a pamatuji se, jak mne napoprvé mile překvapil a potvrdily se výborné jízdní vlastnosti z tehdejších testů. Ale už má něco najeto a život je změna...

Abych se přiznal, trochu se to ve mně pere. Scout je takový sňatek z rozumu, ale protože chci po letech zase embéčko (resp. je to téměř podmínka), uvažuju i o Superbu Combi, 4x4, automat. V poslední době jezdím občas (víc jako spolujezdec, ale i za volantem) ve verzi sedan, 4x4, DSG, 140 kW a to auto mne fakt mile překvapilo dynamikou i podvozkem, asi jsou i lepší, ale od embéčka jsem to nečekal.

Co byste volili vy - Superb Combi v nejlepší výbavě nebo Kodiaq, popř. KodiaQ Scout?

Vzhledem k tomu, co jsi napsal výše, tak jdi do Kodiaqu. Ja osobně bych šel nyní do Superbu kombi 2.0tdi 110kw v manuálu. DSG ten motor 140kw ?zabijí? (jezdím do práce denně cca 90km po dálnici), ale srdce mě táhne spíše k benzinovemu Foresteru Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moco - proč myslíš, že DSG motor 140 kw zabíjí? Už jsem tu psal zkušenost ze Superba, že mám k převodovce připomínky, nicméně asi se fakt nelze zavděčit jízdním stylům všech lidí a uznávám, že z velké části lze mnou kritizovaný režim D (podtáčení, prodleva při podřazování při předjíždění...) eliminovat kombinací D a S.

 

Pro Kodiaqa hovoří i to, že doma už stojí Superb (sedan) a auta by se dala pro různé příležitosti kombinovat.  

 

Ještě se zeptám - u Superba, co má přítelkyně, mi fakt přijde, že podvozek je pěkně žehlící a komfortní, ale když jedu rychleji zatáčku, vnější strana přitvrdí a auto se skoro nenaklání. Zdá se mi to nebo to tak opravdu je a pokud ano, může za to adaptivní podvozek nebo nějaké "inteligentní" tlumiče? A doplňující dotaz - lze mít takový podvozek i na Kodiaqu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud má auto adaptivní podvozek, tak se Ti to nezdá a může za to právě adaptivní podvozek, respektive "inteligentní" tlumiče. A ano, v Kodiaqu lze mít tento systém, navíc Kodiaq je oproti Superbu znatelně tišší auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...