Strocek Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Tenhle styl jízdy nebude vyhovovat žádný káře a takový ty věci jako filtr pevných částic a já nevim co, tak bude jenom špatně, takže bych i zahrnul dostupný servis a ceny náhradních dílů. Za mě a není to teda nová kára, tak bych volil dvojkovou Fábku s nesmrtelným 1.4 motorem. Měli jsem jako druhý pro manželku a nedala na ní dopustit. Obecně ty Fábky i nový nejsou špatná volba. Autoškoly by mohly vyprávět a to bych řekl, že bude trochu podobný styl ježdění. V začátcích výcviku určitě . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Renault Zoe by sa za tie peniaze mohol dať zohnať. A na spomínaný usecase je to auto doslova vyrobené. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Je mi jasný, že tento způsob užívání není úplně ideální. Občas auto vezmu někam dál vyvětrat, ale denní provoz je v režimu jak jsem psal. Ta astra nemá přímý vstřik, proto jsem volil tento motor. Na Kia/Hyundai mrknu, je to taky varianta, ale interiér se mi líbí víc v astře. Ne že by na tom nějak záleželo, nemám v tomto směru velké nároky. Jediné co bych chtěl, abych mohl propojit spotify Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října No prolezl bych prispevky a možná i kontaktoval tohoto pána https://x.com/diagon_swarm?t=Z-ZjVZksNbxGyvu5WRAr-g&s=09 Za mě na tohle ježdění nic jiného než EV nedává smysl, je to přesně ten usecase, pro který je vychvaluje i Vaculík. Přesně takhle ty auta používá (ma prave toho Ioniqa s malou baterkou, co jsem tu dával a má tam i rozepsane, co a jak na nem resili, to auto vypada, ze pujde opravovat na koleni), něco už i dovezl, díky čemuž má velký přehled o specifických problémech jednotlivých modelů (treba tam popisoval, kde je problem u prvni generace leafu, ktera by se do budgetu vešla, ale...), takže věřím, že když projdes jeho prispevky, tak něco vymyslíš. Plus je to nadšenec, tak věřím, že by mohl být ochotný ti s tím i pomoct a třeba něco dotáhnout (ale to už spekuluju, jenom na mě tak působí) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října To by dávalo smysl, ale je to další investice do fotovoltaiky s kterou mi to dává ještě větší smysl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Při tom nájezdu bych to tolik neřešil. I když budeš dobíjet z klasické sítě, tak to budeš nabíjet jednou za 14 dní, při nájezdu řekneme 5000/rok (ať to zaokrouhlim nahoru) budeš potřebovat 800kwh (zase zaokrouhleno nahoru, ať je rezerva) tě rok nabíjení bude stát kolik... 5000? Kvůli toho nemá smysl řešit fotovoltaiku. Kdybys na to napojit další veci, tak jo, ale jenom kvůli sekundarniho auta je to nesmysl. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xvoloda Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Já bych teda ještě překlepla čtyři roky s benzínem a na ev cílil až o něco později. Kupovat teď leafa mi přijde pořád nic moc. Jinak souhlasím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října (upraveno) @shewcza Přihřeju lehce elektropolívku. Co BMW i3? Vofous přes dvě kila se už dá sehnat solidní kousek, viz. odkaz. Doma ze zásuvky je dobití z jednotek procent do plna otázka 10-12h; takže přes noc na pohodu. Dojezd s touhle základní baterkou 100-120km. Vnitřní prostor docela překvapí. Navíc je to spolehlivý a nenáročný, až blbuvzdorný auto. Ne nadarmo to Martin Vaculík nazval novodobou felícií https://auto.bazos.cz/inzerat/192869935/bmw-i3-elektro-2015-112000-km-super-cena.php Upraveno 23. října uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strocek Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Zrovna minulej tejden sem měl i3 pučenou od známýho na jednu jízdu a neni to špatný a pro daný potřeby i vhodný, ale jako pro vícečlenou rodinu s tím, že je máš v tom často vozit je to prostě malý, pro prcky asi ještě OK, ale ten prostor teda bych si vybral větší, ale autíčko jako takový se mi líbilo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října My jezdíme s děckama 6+10y a docela na pohodu. Chce to trochu zvyk na ty suicide dveře, ale dá se Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strocek Odesláno 23. října Nahlásit Sdílet Odesláno 23. října Známej odjel dvě děti ve čtyřkovým golfu třídvéřko a taky se dalo . Na toho si dycky vzpomenu když tu někdo řeší u dvou dětí jestli oktávku nebo superba, případně jiný parníky . Malý to úplně neni, to bych zase kecal, nějakej prostor tam je. Seděl jsem i v zadu za dospělákem a je to trochu stístěný, ale né že by to nešlo. Když to bude dvojka do rodiny s přicmrdáváním po městě a nemělo by to moc často suplovat vekou káru, tak by to dávalo smysl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října Já se tomu nebráním, ale potřebuji nutně auto pro 5 lidí (4+4 +7let + manželka a já) pro případ, když jedno auto bude např. stát na dílně. I3 se mi na rozdíl od Zoe i líbí. V té Zoe si sám sebe neumím moc představit, ale asi bych to dal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října před 2 hodinami, shewcza napsal: Já se tomu nebráním, ale potřebuji nutně auto pro 5 lidí (4+4 +7let + manželka a já) pro případ, když jedno auto bude např. stát na dílně. I3 se mi na rozdíl od Zoe i líbí. V té Zoe si sám sebe neumím moc představit, ale asi bych to dal i3 se jeví v té cenovce a hrkání okolo jako ideální, ale těch 5 lidí musíš vyzkoušet. To nevím. Ale i podle toho, jak jsem teď řešil dovoz EV, tak to všichni dovozci chválili a vozí toho hodně i na sklad a jsou schopní to rychle vyprodávat. U Zoe bacha na baterku, některé nebyly součástí prodeje, ale byla tam nějaká forma pronájmu od Renaultu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října Teď jsem se bavil se švagrem co dělá v automotive a tvrdil mi, že i3 super, ale má jednoho bubáka a to, že prý baterie chladí klimatizací a ta ráda odchází. Když odejde je to 200K. Nevím, nerozumím tomu jen mi to takhle bylo podáno a to bych byl hodně smutný, kdybych si to vylosoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H-B Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října (upraveno) před 3 minutami, shewcza napsal: Teď jsem se bavil se švagrem co dělá v automotive a tvrdil mi, že i3 super, ale má jednoho bubáka a to, že prý baterie chladí klimatizací a ta ráda odchází. Když odejde je to 200K. Nevím, nerozumím tomu jen mi to takhle bylo podáno a to bych byl hodně smutný, kdybych si to vylosoval. Ja si i3 dost nacital, tohle jsem nikde jako zasadni problem nezaznamenal. Obecne se odrazuje od verze REX s malym spalovakem k baterce. Ale jinak ma tohle auto paradni recenze i jako ojetina v ramci spolehlivosti. A nizky servisni naklady, coz je v pripade BMW prijemny prekvapko. Kazdopadne, prostorny je dobre pro 4 dospely, ale uz ne na cesty s bagazi, v tomto poctu. 3 deti dozadu nevim, mozna, chce zkusit asi Upraveno 24. října uživatelem H-B Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovecK Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října za mě taky i3 na tohle, co píšeš, Jardo Jen zkusit, zdali se vejdete v 5 lidech, i když 3 jsou děti, aspoň nouzově. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října (upraveno) @shewcza Popravdě o té klimě slyšim taky prvně, a to jsem docela zkušeností/recenzí už načetl. Nicméně doporučuju todle video, kde Vaculík zpovídá řekněme "guru" na i3 ve střední Evropě; Zdeňka Havrlíka -- mimochodem velmi činného v rámci FB komunity íčkařů Upraveno 24. října uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října (upraveno) Jen tedy dozadu 3 lidi no-go. Je to striktně 4-místný auto, vzadu jsou na prostřední pozici cup holdery. Ilustrační foto. Upraveno 24. října uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovecK Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října takže blbě... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 24. října Nahlásit Sdílet Odesláno 24. října Asi jo, jestli je to must-have požadavek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se