Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, Igicz napsal:

Je to tak. U Homury budeš mít o polovinu menší spotřebu než u benzinového Stelvia. U nájezdu přes 60t km se to už pozná. Kámoš ji má od novoty, jízdně super, ale už tam řešil nějaké mouchy, které ho dost sraly. 

Nový modelový rok většinu nedistatků má odstranit. Upravovaly se komponenty na zadní nápravě, software převodovky, řízení atd.. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal bych to do vlákna Kdo čim jezdí, ale tam frčí hejt na woke & Jaguar, a nerad bych kazil fajn karmu. Tak to lípnu sem. 
Po týdnu jsem se prvně svezl s drahé novým povozem. A super. Je to sice naprosto unilý koncern prostý emocí, ale jede to pěkně a za málo, sportovní podvozek dobrý kompromis pohodlí a jízdní podpory, infotainment (kupodivu) funguje, a obecně to jako celek šlape dobře. 
Vyzdvihl bych sedačky. Moje dosavadní top jsou paketové sportsitze v alcantaře z pětkového BMW F11. A todle neni daleko.

IMG_7688.jpeg

  • Like 1
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Maxel napsal:

Dal bych to do vlákna Kdo čim jezdí, ale tam frčí hejt na woke & Jaguar, a nerad bych kazil fajn karmu. Tak to lípnu sem. 
Po týdnu jsem se prvně svezl s drahé novým povozem. A super. Je to sice naprosto unilý koncern prostý emocí, ale jede to pěkně a za málo, sportovní podvozek dobrý kompromis pohodlí a jízdní podpory, infotainment (kupodivu) funguje, a obecně to jako celek šlape dobře. 
Vyzdvihl bych sedačky. Moje dosavadní top jsou paketové sportsitze v alcantaře z pětkového BMW F11. A todle neni daleko.

IMG_7688.jpeg

Mě úplně míjí VW koncern, ale tohle vypadá fajnově, i super barva ...tak ať šlape a přeji haldu km bez nehody v té naší džungli 🤙

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prubezny report z procesu výběru:

1. Alfa Romeo:
a) Stelvio 280HP - rv2024 - z auta vůbec nemáte pocit že má mit skoro 300 kobyl a 400Nm, moc to nejede a lehce za 6tis otáček nastupuje…. omezovač. Podvozek na SUV cajk, ale jinak klasické Euroauto, plyn guma úplně, asistenty jsem neuměl zcela vypnout a ono to nejde. Místa vzadu špatný, sedám si za sebe a mám 197cm, kufr taky slabší, chlazeni sedaček neni a vzadu ani výhřev
b) Giulia 280HP - rv 2024 - jízdně trochu lepší, těch cca 300kg méně musí být cítit a bylo, ale ne dost aby to vyvážilo tu prostorovou tragédii v kufru a vzadu.

U obou si dovedu představit že po vyladění od Racechip na 310HP/500Nm a optimalizaci plynového pedálu XLR to bude asi jizdně pak už fajn, ale prostě nebudu doma poslouchat, že vzadu je to s místem bída jako v Mazdě 6 a kufr menší a ještě ze to nehřeje sedačky. Asi tak: nove to ekonomicky nedává smysl, kdybych to kupoval jetý, měl bych rozhodování složitější… @Americkej moc hlavou a málo srdcem, že? 🫣

2. Volvo - vodtamtud mě vyhodily děvčata z recepce, ze si mam domluvit schůzku, ja měl cas v pátek odpo a oni/ony ne, tak je mr*ám… maji zřejmě dost a mne ten přístup aspoň pomohl v rozhodování.

3. zbývá ta Mazda cx60 MR2025 nebo cx80, takže jsem vlastně tak dobrej, si umím najít dilema i uvnitř jedné značky 🤪 Vozit Frantu a Láďu Kubíka furt navíc, nebo nevozit, to je to, oč tu běží 🙏🏻 a nejen to…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 40 minutami, LovecK napsal:

Prubezny report z procesu výběru:

1. Alfa Romeo:
a) Stelvio 280HP - rv2024 - z auta vůbec nemáte pocit že má mit skoro 300 kobyl a 400Nm, moc to nejede a lehce za 6tis otáček nastupuje…. omezovač. Podvozek na SUV cajk, ale jinak klasické Euroauto, plyn guma úplně, asistenty jsem neuměl zcela vypnout a ono to nejde. Místa vzadu špatný, sedám si za sebe a mám 197cm, kufr taky slabší, chlazeni sedaček neni a vzadu ani výhřev
b) Giulia 280HP - rv 2024 - jízdně trochu lepší, těch cca 300kg méně musí být cítit a bylo, ale ne dost aby to vyvážilo tu prostorovou tragédii v kufru a vzadu.

U obou si dovedu představit že po vyladění od Racechip na 310HP/500Nm a optimalizaci plynového pedálu XLR to bude asi jizdně pak už fajn, ale prostě nebudu doma poslouchat, že vzadu je to s místem bída jako v Mazdě 6 a kufr menší a ještě ze to nehřeje sedačky. Asi tak: nove to ekonomicky nedává smysl, kdybych to kupoval jetý, měl bych rozhodování složitější… @Americkej moc hlavou a málo srdcem, že? 🫣

2. Volvo - vodtamtud mě vyhodily děvčata z recepce, ze si mam domluvit schůzku, ja měl cas v pátek odpo a oni/ony ne, tak je mr*ám… maji zřejmě dost a mne ten přístup aspoň pomohl v rozhodování.

3. zbývá ta Mazda cx60 MR2025 nebo cx80, takže jsem vlastně tak dobrej, si umím najít dilema i uvnitř jedné značky 🤪 Vozit Frantu a Láďu Kubíka furt navíc, nebo nevozit, to je to, oč tu běží 🙏🏻 a nejen to…

Patří Ti to, Lexus jsi měl přes silnici. A brát naftu od Japonce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Micey napsal:

A tim pasikem ve 4x4 a nejaky solidni vybave ses svez? Treba ti to prijde nahovno, ale zkusil bych..

Já ti, Micey, nevím… mně ty VW přijdou takový sterilní a úplně mi nesedí ten interiér… 

před 2 hodinami, Lidoma napsal:

Patří Ti to, Lexus jsi měl přes silnici. A brát naftu od Japonce?

Máš pravdu, v obém, asi to ale risknu, ještě nikdy jsem dieselovou chybu u JP neudělal, ale jestli to klekne, mi to bude fuk, je tam 150 000km záruka. Pokud to půjde do kytek, tak mne jistě dřív 🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, LovecK napsal:

Alfa Romeo: plyn guma úplně, 

To bohužel jo, tady Ti zároveň děkuju za nasměrování na XLR. Na motoru mi nic moc nechybí, rád vytáčím 🙂 Dlouhodobou mám 13-14, což mi neva, protože to tam leju pro potěšení. Na daily car mám roční nájezd pod 20, přes léto stejně víc tlačím motorky a sem tam kábro. S Homurou budeš jezdit za polovic.
Asistenty povypínáš, jen ten debilní kolizní systém se musí při každým startu znova přes několik kroků. Dal bych království za jednu překlápěcí páčku na tohle svinstvo.

Prostor jsem neřešil vůbec, jezdím v 99% sám. A když jedu i pro jeden pytel cementu, beru stejně přívěs kvůli čistotě uvnitř.
Ekonomicky bych na nový dosáhl hódně na krev, tam jsem se vydat nemohl. Takhle jsem se dostal pod 900,- a to už nemělo alternativu. 
U mě byl protikandidát BMW X3M, který si jako mladší ojetina drží cenu výrazně výš a starší tří let jsem nechtěl.
Nakonec u mě rozhodlo chování na okresce, to auto mě prostě baví a o to mi přesně šlo. Nudy mám v životě na pevnině dost.
Jestli Tě to za srdce nechytlo, tak OK, byla by hloupost vyhazovat 1,7Mio za věc, která Tě nebaví.
AR se chtěla tímhle počinem posunout mezi premiovku. Ani omylem, druhá řada a kufr jsou bída, když jsem rozházel zadní tapecy, bylo to ubohý i oproti o dvě generace staršímu Báwku. Ale předek je u Veloce parádní, ten interiér mi sedl na první dobrou.
Závěrem: Stejně jí mám rád, vzal bych jí znova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím ti, ve všem, mám to hozený tak, že když chci vypnout a pobavit se, nasednu do Caymana S, a to funguje dokonale… 😇

Jinak ten Racechip - obě krabičky (motor i plyn) jsem měl v Superbu a nebudeš zklamaný - jaxem auto prodával, přehodil jsem to kolegovi a jeho první slova byly: a toto je co, pitcho?!?! 🤣🤣🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že nějakým způsobem přepisujou software řídících jednotek...jinak u posledních modelů online aut některejch značek se může celkem jednoduše stát, že při nějaký aktualizaci se auto kousne a nazdar, hlavně už to nemusí jít rozchodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, JR_2010 napsal:

Předpokládám, že nějakým způsobem přepisujou software řídících jednotek...jinak u posledních modelů online aut některejch značek se může celkem jednoduše stát, že při nějaký aktualizaci se auto kousne a nazdar, hlavně už to nemusí jít rozchodit.

krabka na motoru - posílá falešné hodnoty do řídící jednotky auta - u dýzl Supa to bralo data z common railu, turba a vačky - přemostění samec/samice a dle zvolené mapy z jednotky racechip posílá falešné/upravené údaje do jednotky auta, ovládání přes BT app z telefonu, módy ECO/SPORT/SPORT+ 

krabka na plynu - ovládání stejné, mění progresi elektronického plynu a zlepšuje odezvu, takže ta gumová klasika moderní doby není tak gumová...  tady mi přijde jedno jestli DTE Propedal nebo Racechip XLR, bral jsem Racechip jako ekonomičtější variantu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdí zde někdo Passat 2.0tdi 110Kw (automat) B8 před FL (2019) a má už natočeno hodně přes 200 tkm (ke 300tkm)? Chtěl bych znát reálné zkušenosti a servisní úkony, co tak nejčastěji trápí tuto motorizaci a na co se případně nachystat. 
Díky za postřehy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 12. 2024 v 16:46, Maxel napsal:

Dal bych to do vlákna Kdo čim jezdí, ale tam frčí hejt na woke & Jaguar, a nerad bych kazil fajn karmu. Tak to lípnu sem. 
Po týdnu jsem se prvně svezl s drahé novým povozem. A super. Je to sice naprosto unilý koncern prostý emocí, ale jede to pěkně a za málo, sportovní podvozek dobrý kompromis pohodlí a jízdní podpory, infotainment (kupodivu) funguje, a obecně to jako celek šlape dobře. 
Vyzdvihl bych sedačky. Moje dosavadní top jsou paketové sportsitze v alcantaře z pětkového BMW F11. A todle neni daleko.

IMG_7688.jpeg

Jak jsi / jste spokojeni s kufrem ? Ja jsem byl prekvapen ze je mensi nez v octavce resp. ne mensi ale to dvojité dno je zbytecne. V octavce to bylo fajně hluboké a více se vlezlo na výšku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...