Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Ahoj, muze me nekdo z oboru vysvetlit, proc kdyz chci Skodu Octavia s panoramatickou strechou, je k dodani za 2 mesice a kdyz s vyhrivanym celnim oknem, tak pul roku?

Cekal bych to mozna obracene... co je za problem dat vyhrivany celni sklo, to ma dneska kazdy druhy auto ne? To jim neco kleklo v supply chainu?

 

Objednávkový systém koncernu se řídí tzv. "restrikčními tabulkami". Ty obsahují jednoitlivé modely a jejich předpokládané dodání. Navíc obsahují jednotlivé kódy výbav s informací, o jakou dobu tyto výbavy prodlouží termín dodání.

 

Nyní je to třeba u Škody Active Info Displej, nedávno to byly u VW parkovací kamery a největší průser pamatuju, když blafla fabrika na rádia. VW má tolik dodavatelů, že neodstupnost některých výbav není žádnou zvláštností. 

 

Viz. třeba zde: https://byznys.ihned.cz/c1-65626010-nemecka-tovarna-prerusila-vyrobu-passatu-muze-za-to-pozar-vyrobni-haly-ceskeho-dodavatele-soucastek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak asi to bere tak, že jsou značky které dávají víc a dva roky se mu zdá málo. Když budu mít standartních 5, pak se nemusím klepat, jestli mě u VW uznají po 3 letech něco na kulanci. Tak jsem to pochopil já.Každý má jiný klíč k výběru auta.

Já vím, že je to  možná divně, ale ani když budeš mít jak píšeš standartních 5 nemáš záruku na všechno. Je tam vždy relativně hodně omezení.

Přečti si třeba Hyundai, nebo koncern PSA, ( konkrétně Citroen, kde máš super záruku, ale ta je  omezena najetými 60 000 km na podvozkové části plus mraky dalších vyjímek. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba Toyota je 3/100 tis nebo lze přikoupit 5/150 tis km. Ostatní nevím víc, Hyundai uvádí 5 let bez omezení,jestli je tam něco v podmínkách,pořád lepší než nic. Ta kulance může fungovat i tam. Ale souhlas s tím co jsi psal,určitě záleží na vztazích,počtu aut, kolikáté máš auto,atd. Ale za mě delší,lepší,i holky to říkají :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne, slusne a prijemne si to vysvetlil. Dakujem. Mozem este nieco napisat, alebo mam drzat hubu a krok lebo si povedal?

 

Je hlupost spoliehat sa na kulanciu. Ked ti to odmietnu riesit, tak nemas ziadny pravny narok to vyzadovat. Si po zaruke, koniec.

 

Ako sa tu spomina napr. Toyota - 3r/100t km standard. Doplatis si dalsie 2 roky/60tis km (kolegu to stalo tusim okolo 400 eur na Auris). Plati to na vsetky mechanicke, elektricke alebo elektronicke poruchy. Zamozrejme, ze casti podliehajuce opotrebeniu, gumenne ci plastove veci atd. ti ziadna zaruka nepokryva (max 6 mesiacov napr. stierace, ziarovky atd).

Myslis, ze ti Toyota zaplati novu prevodovku na 6-7 rocnom aute? Bodaj by to tak bolo!

 

Hyundai tiez komplet zaruka 5 rokov bez obmedzenia km pre nekomercne ucely.

"Tak 5 ako i 3-ročná záruka je poskytovaná nielen na vybrané systémy, ale na celé vozidlo okrem tzv. ?rýchlejšie opotrebovateľných? dielov medzi ktoré patria napr. žiarovky, brzdové doštičky, filtre."

 

Kia 7 rokov/150tis km.

"krytie od predného až po zadný nárazník"

 

Opat sa pytam: Bude ti H/K riesit daco na aute po 5 resp. 7 rokoch?

 

Neratam pripadne vyrobne vady ako Skoda a ich retaze a pod, kde odchadzaju cele varky aut a vacsinou sa to riesi zvolavackou.

 

Názor od odborníka je vždy radost číst.

Zřejmě jsi se ztratil.

Přečti si co tady píše profík, kterým je bezesporu Tomáš a pak si prosím tě přečti co jsi vypotil ty.

 

Za prvé si zjisti běžné záruční podmínky po dobu 24 měsíců a hlavně co pokrývají pro motorová vozidla

Za druhé si zjistí něco o prodloužených záručních podmínkách,kdy na ně máš nárok a hlavně co pokrývají a jaké je tam omezení  a třeba také omezení na počet najetých km

Za třetí prosím více čti a méně piš

 

Kulance je dobrá věc, ale málokdo na nic bez aktivní pomoci někoho od dealera dosáhne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych zde ještě uvedl jednu věc a to tu, že kulance a prodloužená záruka je prakticky to samé :-) Protože když ti prodejce libovolného zboží po skočení záruční doby ukáže mittelfinger tak máš prostě pech a můžeš mít v ruce cokoli.

 

Pravidla prodloužené záruky jsou plně v kompetencích prodávajícího a žádný právní nárok tak oproti zákonné záruce není..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravidla zaruky su pevne dane v den podpisu zmluvy a bez suhlasu oboch stran sa nemozu menit pocas ich platnosti. Vies dopredu na com si.

Kulance je nieco co mooozno za nejakych neznamych podmienok pri splne mesiaca v prestupnm roku ti dakto odsuhlasi... Mozno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Shagy : Trochu jsi mi nahrál, vím o případu, kdy majitel Lexusu (druhý), dostal novou převodovku, i když byl po záruce. Jestli se to nazývá kulance, nebo nadstandartní přístup k zákazníkovi, nevím, určitě to není postup koncernu, jak píše Tomas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ved vravim, mozno za podmienok neznamych a ak obetujes lave vajce, ti daju kadeco :)

Zase Lexus je predsa len iny level ako skoda ci kia. Ci kvalitou alebo pristupom.

Ja viem o pripade, ked ford so 61tis km musel dostat novy motor (5700 eur zrejme bez DPH) ale kedze bolo asi rok pozaruke tak dovi dopo... To bolo v roku 2012.

Toyota odmietla preplatit vstrekovac(e) na aute asi 3-4 mesiace po zaruke lebo "tankujete nekvalitnu naftu". Vacsinou tam isiel Shell. Cca rok dozadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych zde ještě uvedl jednu věc a to tu, že kulance a prodloužená záruka je prakticky to samé :-) Protože když ti prodejce libovolného zboží po skočení záruční doby ukáže mittelfinger tak máš prostě pech a můžeš mít v ruce cokoli.

 

Pravidla prodloužené záruky jsou plně v kompetencích prodávajícího a žádný právní nárok tak oproti zákonné záruce není..

Tak ono spoustu kulancí výrobci neradi řeší, protože by museli přiznat konstrukční nebo materiálovou chybu a to se jim samozřejmě nechce (viz např, váš koncernový Dieselgate...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, naftaky v kombinacii s "kvalitnou" slovenskou naftou je na dlhu temu.

V jednom servise mali Q7 po zaruke s motorom vonku. Mechanik vravel, ze audi to odmieta riesit, lebo dovodom je nekvalitna nafta, ktora odrovnava vstrekovace a cerpadla.

Ale ten ford bol hladky benzin 2.0. Vraj ojnica vyletela cez blok...

 

Lexus mozno chcel tu prevodovku na rozbor a bal sa, ze by to majitel mohol riesit cez neznackovy servis. Alebo si chcel proste udrzat zakaznika.

 

Ten Lex byl zákrok importéra, protože to byla ojedinělá závada a asi je to překvapilo samotné :)

Tak nafta je problém na samostatné vlákno :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, chci se zeptat ohledně 911. Začal jsem se dívat po nějakém autě pro radost a na víkendy. Líbí se mi 996 (asi jako jednomu z mála :-)).

Proto jsem se chtěl zeptat místních znalců, zda jsou ceny těchto modelů nižší jenom kvůli designu nebo je za tím něco více jako třeba náročnější servis nebo tak něco?

 

Líbí se mi třeba tento kousek: https://auto.bazos.cz/inzerat/86835894/Porsche-911-996-rv2000.php

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Shagy : Trochu jsi mi nahrál, vím o případu, kdy majitel Lexusu (druhý), dostal novou převodovku, i když byl po záruce. Jestli se to nazývá kulance, nebo nadstandartní přístup k zákazníkovi, nevím, určitě to není postup koncernu, jak píše Tomas.

Nevím, z jakých informací vycházíš, ale s tzv. "kulancemi" (co se asi skrývá pod základem toho slova?) se v koncernu pracuje celkem systémově a ne nahodile. Není to žádná záruka a není na ni ani žádný nárok, ale využívají se celkem často a to bez ohledu na stáří a nájezd. 

 

Tak ono spoustu kulancí výrobci neradi řeší, protože by museli přiznat konstrukční nebo materiálovou chybu a to se jim samozřejmě nechce (viz např, váš koncernový Dieselgate...)

Neumím si nějak představit, že někdo nerad řeší něco, co Ti sám nabídne, asi sis to zaměnil se situací, že Ti to nenabídne vůbec. Ale věř mi, že tam, kde si je někdo vědom slabšího místa u nějaké součásti, Ti to nabídne vždycky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové využiji toto vlákno. Potřeboval bych poradit, kde sehnat elektrony na VW Polo, r.v. 2017. Ve VW ve Zlíně nabídli jen dva druhy a moc se nelíbí. Rozměr by měl být 6x15 5/112/40/70,1 (těm číslům nerozumím). Díky za nějaké doporučení. R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...