M3maniac Odesláno 21. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 21. srpna 2016 C5 je nádhera, kdysi jsem ji málem koupil...starej pán a na budíku měla 26tkm... je to prostě pěkná kára na svezení rovně,ale s M3 se to nedalo srovnat bohužel. Ale ty sexy tvary a zvuk s borlama
Josef01 Odesláno 21. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 21. srpna 2016 Určitě s tím bude zábava, ale koukám tachometr do 200 to by mělo být v mílích
M3maniac Odesláno 21. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 21. srpna 2016 Pro mě je to jedna z nejhezčích amerik posledních let
sibirnaya Odesláno 21. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 21. srpna 2016 motor, dily, plastova kastle? jde mi o real zkusenosti..
VasekN Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 (upraveno) Tak mi to srovnávání nedalo starší BMW 520d jsem vzdal, ale koukám, že za skoro stejný peníze jako Passat se dá koupit kombi Audi A4 s podobným najezdem akorát o dva roky štarší a to s 2.7 V6 motorem a krásnou výbavou. Má někdo přímé srovnání? Myslím, se A4 pojede rozhodně mnohem lépe než Passat, ale zdá se mi o dost menší,obzvláště vzadu mi přijde, že je málo místa. Nemáte někde A4 rok výroby 2010 nebo novější? Upraveno 22. srpna 2016 uživatelem VasekN
Porsche_911 Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 V 20. 8. 2016 v 20:19, Karussell napsal: Sorry, ale 335i se svorem se s M3 neda srovnavat a to ani ve smyslu baby M3...je to uplne jiny auto. Podvozek, rizeni, motor, vsechno je jinak... Edit: Kdyz pominu, ze davat do M3 kompresor podle me uplne znici jeji charakter, co znamena, ze jste ji utavili?Asi nejsem takový fajnšmekr, abych to uměl správně klasifikovat. Každopádně mi M3 přišla nudná už jak E46 tak i E92, byť jsou to obě super auta, které mám rád a jsou to ikony. Podotýkám, že jsem měl 2 E30 a to auto jsem miloval. Bohužel E92 byla nudná i s tím kompresorem, a hlavně jsme jí utavili i při takové normální dynamičtější jízdě, i přestože měla G-Power větší chladič oleje, auto napsalo něco jako "sorry, dál nepojedu", omezil se výkon a museli jsme jí nechat odpočinout. Ambientní teplota byla 27C a i tak se teplota oleje vyšplhala na 132C, což určitě jak víš ze závoďáků, by neměla přesáhnout 125C. Nudná ve smyslu, že tě baví chvíli ten zvuk, charakter a to asi tak 1 den. Pak už je to pořád to samé. Pak si uvědomíš, že je to kupé s B sloupkem, má sice dobré sedačky, které ale nemají odvětrávání, vyvážená je dobře, ale i tak je zbytečně težká, je to poruchový sráč (BMW jsem měl hodně a s každým bylo něco), je tam stigma BMW = nutí tě jet rychle, atp. atp. Většina z toho, co se píše na netu je fanboy-ism nebo novináři, kteří musí psát pozitivně, aby jim příště automobilka něco půjčila. Není nad vlastní zkušenost. Slíbil jsem fotky tak tady jsou.
M3maniac Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 Wau, tak jestli je M3 e46 a e92 nudná tak mi potom vyjmenuj nějaká nenudná auta, ikdyž přiznám že e92 je o něco nudnější a je spíš GT.... M3 je z výroby naladěna slušně, slušně do běžného provozu až hodně slušně, bohužel pokud se bavíme o okruhu chce to vyměnit brzdy a podvozek a zase bude někde jinde ,ale že by někdy tyto auta byly nudné? Mě baví řídit i blbou e46, e90 podvozkově. Podle mě za rozumnou cenu velmi zábavné auta....bohužel ceny e46 v emku už nabírají na ceně a to zatraceně rychle a strmě.....
RomanP Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 Chtěl bych někdy po zimě pořídit auto.Mému dosavadnímu TDI sice nájezd 15000/rok nedělal problém, ale nyní bych chtěl benzín.Z hlediska údržby bych asi upřednostnil koncern. Chápu, že jsou i spolehlivější značky, na které stojí výměna oleje a brzd podobně jako u koncernu, ale další věci jsou pak petardy.To můj výběr s přihlédnutím na finance, které do toho chci dát, zužuje na: Passat B6 3COctavia II (RS)Golf 6? Více méně seřazeno podle preferencí. Nemám problém ani s jedním z nich, naopak se mi líbí, ale otázkou jsou motory.Nechci 1,4 TSI a tím pádem připadají v úvahu motorizace: 1,8 TSI2,0 TSI2,0 FSI2,0 FSI turbo3,2 FSI V63,6 FSI V6 Teď takhle z fleku těžko vyjádřit, co jezdím, ale kdybych musel říct, tak: 40% město, 30% okreska. 30% dálnice.Chtěl jsem vynechat turbo a zkusit atmosferický motor, navíc představa V6 je příjemná. Chtěl bych auto zároveň pro rodinu a abych se trošku i svezl.Nevím, jestli by mě pak neotravovaly náklady na provoz a údržbu V6 u auta tohoto předurčení.S turbem pak asi 1,8 a nebo 2,0TSI. Předpokládám tu verzi bez turba v Passatovi jako lenocha. Je někdo, kdo může motory porovnat a něco k nim napsat z vlastní zkušenosti?
MadButcher Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 Motory ti neporovnam, ale jaky mas budget? Nevyslo by ti to na Passata B7? Ja mel B6 3C a skoro vsechno co jsme si tam dodelavali tak uz na B7 bylo original - prislo mi to ze ta B7 uz byla odladena a vychytana B6. Zkusenejsi me asi doplni nebo opravi.
eskimak Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 V 22. 8. 2016 v 9:31, VasekN napsal: Tak mi to srovnávání nedalo starší BMW 520d jsem vzdal, ale koukám, že za skoro stejný peníze jako Passat se dá koupit kombi Audi A4 s podobným najezdem akorát o dva roky štarší a to s 2.7 V6 motorem a krásnou výbavou. Má někdo přímé srovnání? Myslím, se A4 pojede rozhodně mnohem lépe než Passat, ale zdá se mi o dost menší,obzvláště vzadu mi přijde, že je málo místa. Nemáte někde A4 rok výroby 2010 nebo novější?Ohladom velkosti si to musis pozriet sam. Motor 2.7 V6 je ale na A4 vyborna volba, urcite ziadna brzda prevadzky a nesmrtelny motor, znacne predimenzovany (velkost vs vykon) co ale nahrava zivotnosti. Problemy rovnake ako 3.0 - virive klapky (repas cca 500e, je lepsi ako origo), zmiesavaci ventil klimy (400e, nesuvisi s motorom). 3.0 je podstatne lepsia volba ale je ich menej. Ak je to Multitronic tak hned vymenu oleja. Tiptronic tiez, ale ten znesie viac (a tusim ze s a4/2.7 tdi nieje v kombinacii).
RomanP Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 V 22. 8. 2016 v 17:57, MadButcher napsal: Motory ti neporovnam, ale jaky mas budget? Nevyslo by ti to na Passata B7? Ja mel B6 3C a skoro vsechno co jsme si tam dodelavali tak uz na B7 bylo original - prislo mi to ze ta B7 uz byla odladena a vychytana B6. Zkusenejsi me asi doplni nebo opravi.Myslel jsem tak 250k, kdyby to stálo za to, tak víc. Zatím jsem koukal jen po netu a v reálu nic neviděl, je brzo něco zkoukávat. Ale přijde mi, že ta B7 by musela být 1.4TSI a nebo hodně utahaná nafta.
dieegoo Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 V 22. 8. 2016 v 17:00, RomanP napsal: 2,0 FSI Je někdo, kdo může motory porovnat a něco k nim napsat z vlastní zkušenosti? Ahoj, mám v B6 právě teto motor. Spolehlivost nemůžu příliš soudit, má za sebou 85k km, kdyby se s tak malým nájezdem kazil, byla by to dost ostuda. Jede velmi příjemně a myslím, že pro běžné potřeby dostatečně svižně. Při tempu na klobouka prakticky neřeším převod, jede na cokoliv (srovnávám s jinými atmosférami, s turbobenzínem nemám zkušenost),Dlouhodobou spotřebu mám zhruba 8.2 litru s tím, že jezdím dost po městě (tam se pod 10 dá dostat jen obtížně), motor ale umí být i relativně úsporný - trasu Karlovy Vary - HK jsem jel za 6,6 litru, což je paráda. Nevýhodou může být, že motor má předepsaný Natural98 - samozřejmě jede i na 95, dynamika je asi stejná, spotřeba s obyčejnějším palivem ale prokazatelně větší a motoru to dlouhodobě nesvědčí.
VasekN Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 V 22. 8. 2016 v 18:25, eskimak napsal: Ohladom velkosti si to musis pozriet sam. Motor 2.7 V6 je ale na A4 vyborna volba, urcite ziadna brzda prevadzky a nesmrtelny motor, znacne predimenzovany (velkost vs vykon) co ale nahrava zivotnosti. Problemy rovnake ako 3.0 - virive klapky (repas cca 500e, je lepsi ako origo), zmiesavaci ventil klimy (400e, nesuvisi s motorom). 3.0 je podstatne lepsia volba ale je ich menej. Ak je to Multitronic tak hned vymenu oleja. Tiptronic tiez, ale ten znesie viac (a tusim ze s a4/2.7 tdi nieje v kombinacii).O těch kapkách vím. Už jsem se to někde dočetl. Pokud do toho půjdu tak určitě v manuálu :-)
RomanP Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 dieegoo: díky za reakci. Když se naskytne možnost, tak ho také zkusím. Máš automat, nebo manuál?
Maxel Odesláno 22. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 22. srpna 2016 V 22. 8. 2016 v 17:00, RomanP napsal: Chtěl bych někdy po zimě pořídit auto.Mému dosavadnímu TDI sice nájezd 15000/rok nedělal problém, ale nyní bych chtěl benzín.Z hlediska údržby bych asi upřednostnil koncern. Chápu, že jsou i spolehlivější značky, na které stojí výměna oleje a brzd podobně jako u koncernu, ale další věci jsou pak petardy.To můj výběr s přihlédnutím na finance, které do toho chci dát, zužuje na:Passat B6 3COctavia II (RS)Golf 6?Více méně seřazeno podle preferencí. Nemám problém ani s jedním z nich, naopak se mi líbí, ale otázkou jsou motory.Nechci 1,4 TSI a tím pádem připadají v úvahu motorizace:1,8 TSI2,0 TSI2,0 FSI2,0 FSI turbo3,2 FSI V63,6 FSI V6...Je někdo, kdo může motory porovnat a něco k nim napsat z vlastní zkušenosti?Mam nedávnou zkušenost se Superbem II 3,6 FSI. Kdyby Tě zajímalo něco konkrétního, pošli SZ. Na Tvůj nájezd dle mého V6 atmosféra ideální motor, i s přihlédnutí k rozložení nájezdu.
dieegoo Odesláno 23. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 23. srpna 2016 (upraveno) Přidám se s dotazem - začínám pokukovat po druhém autě na dojíždění do práce - nejčastěji tedy trasa 15km tam a to samé zpět + sem tam výlet pro radost. Chci svižně jezdící (cca 150HP+), menší a ideálně ne zcela tuctové auto s r.v. cca 2006 a novější s rozumnými provozními náklady, praktičnost moc neřeším. Nechci auto postižené tuningem, kabrio, po 10 majitelích, atd. Budget jsem si stanovil na cca 250k s tím, že pokud by mě něco extra zaujalo, dokázal bych s tím lehce pohnout. Koukal jsem na:Civic TypeR - za mě krásný auto, bohužel má za sebou často perný život. Nejsem si jím zcela jist - jede sice krásně, ale až ve vyšších otáčkách, kam bych se, vzhledem k délce běžné trasy, často asi nepodíval. Pak je otázkou, zda občasné svižné svezení ospravedlní běžnou spotřebu cca 10l/100km. Abarth 500 - Totálně nesmyslné auto, ale nesmírně mě baví. Bohužel pod 300k prakticky není. Jinak jasná volba. Swift Sport - na začátku totální outsider, postupně se (při zapojení zdravého rozumu a uvážení reálné využitelnosti) stává favoritem. Na běžný provoz dostatečně svižné, provozně velmi úsporné a dle recenzí velmi, velmi dobré autíčko. Výhodou je i fakt, že při daném budgetu bude narozdíl od ostatních "sotva zajeté". Clio Sport - prý dost tvrdé na běžné použití, reálnou zkušenost nemám. Fiesta ST - novější se do budgetu nevejde, starý model je už dost starý. Máte někdo reálnou zkoušenost s některým z vozů? Co doporučíte? Dík. Upraveno 23. srpna 2016 uživatelem dieegoo
Josef01 Odesláno 23. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 23. srpna 2016 Promiň ale tohle na dojíždění do práce vypadá srandovně, ale nic ve zlým.
Porsche_911 Odesláno 23. srpna 2016 Nahlásit Odesláno 23. srpna 2016 Ten Swift Sport zní jako nejlepší volba.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se