Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Měl jsem e46 330ci m-paket rok 2002, prodával jsem ji cca v roce 2010 za 240 tisíc. Trhám si vlasy pokaždé co si na to vzpomenu (ale to už jsem tady párkát psal :) ) Teď mám Cooper S, rok 2007. E46 byla levnější co se týče servisu (nesrala se jako mini), spotřeba kolem 9,5l (jezdil jsem hodně dálnici, po městě v zimě 13l). Mini spotřeba 8l a to je 50% město zima léto. Dlouhé cesty klidným tempem kolem 6l. Takže co bude dražší provozně záleží jenom na tom jaký kus vybereš a je to nakonec jedno jestli to bude E46 330 nebo opačný pól - mini cooper S. Kdybych vybíral dnes, beru raději bytelnější E46 s perfektním a hlavně bezproblémovým motorem a zadním pohonem. Mini má perfektně výkonný a zároveň úsporný motor pokud funguje. Interiér je dost chatrnější než u E46.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

je tam klima ale příde mi že v roce 90 už se tam tento starej typ nedával celé mi to případá jako lego ale zajímalo by mě zda je tam getrang páč klasická převodovka je hrozné máslo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to byl priklad vcera narychlo, nicmene takovej trilitr v manualu s karovanejma sedackama, to by byla bomba. nebo pak jen 150PS za 90, trebas...

 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/124/16989182?goFrom=list

 

57dd4918b2f5720710f30100.jpg?type=orig

 

57dd491929cf9415e2940100.jpg?type=orig

 

nebo tady bez klimy 300CE za kilopade https://auto.bazos.cz/inzerat/65258771/Mercedes-W124-coupe-30-24v-manual.php

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

Před 2 rokama kdy jsem dostal chuť jezdit někou starou plečkou jsem si koupil toto post-30201-1475315485,9.jpg

 

Nejen že se to nepodělalo nezrezlo to (v zimě to byla opravdu sranda a jediná věc co mě ve sněhu dostala ven ;) ) tak to ani nežralo a provoz mě vyšel levneji než muj klasickej daily car (W211 3,0) najel jsem asi 10k km včetně pár cest na Slovensko kde nebyl problém držet cestovní rychlost 160-200km/h když se jelo přes Německo zajisté ;)

 

Jo a Pepo troufnu si říct že tu tvoji plečku ta moje 190 natrhne i přes poloviční motor ;)

Upraveno uživatelem Jagman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten medvěd je krásnej, ale nějak si ho jako daily car neumim představit. Vyšperkovat a občas vyrazit na výlet super, ale do práce, do Tesca a pro balík na poštu protože je pošťák neschopnej, tam mi moc nesedí. Každopádně díky za tip!

S tou poštou - paní mi ukazovala že tu tvou ulici nemají v systému, a fakt tam prostě není,

zadala to tam ruční editací, tak doufám že ty formy dorazí. Ale jestli máš častěji problém s poštou

tak tady možná bude zakopaný pes, jak to řešit nevím.

Každopádně tím červeným merglem bych na poštu jel, v Praze bych si připadal jak Jonák a tady ve vidlákově

jak JR Ewing :D

Upraveno uživatelem tommas4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten medvěd je krásnej, ale nějak si ho jako daily car neumim představit. Vyšperkovat a občas vyrazit na výlet super, ale do práce, do Tesca a pro balík na poštu protože je pošťák neschopnej, tam mi moc nesedí. Každopádně díky za tip!

Ja mam napriklad ze Soba vyhozeny zadni sedacky a stehuju s tim stavebniny, vcera jsem prekvapil pana v Maru, kdyz jsme el. kotel i se zasobnikem dali dozadu. Pak to ale zabil kdyz se zeptal znalecky "pezot, co?" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

E46 spíš předface nebo po? Nebo je to jedno?

Co je mi známo, tak krom designových změn je poface hlavně o 6kv. převodovce.

 

Byl jsem nedávno projet krásnou 330ci předface rv 2000, kterou má majitel 5 let a podle všeho o ní bylo moc dobře pečováno.

Ale zas za to chce skoro dvěkila, což mam možná trochu vnitřní blok dát za víc než 16ti letou káru. Plus poface předek se mi líbí vofous víc, ale zas 2003+ sehnat v rozumném stavu kolem 200k bude očividně docela vořech.

 

Jinak už mi taky byl nezávisle doporučen spíš motor 25i naúkor 30i. Což mě dost překvapilo, ale zpochybňovat to nehodlám :)

Mne bylo vzdy doporucovano radeji jit do faceliftu - mely by mit vychytane muchy z predface verze. Kdyz ja jsem se dival po E46, tak jeden z duvodu bylo, ze facelift ma na karoserii zasilene ulozeni zadni napravy a snad i trasnmisi (ted si poradne nemuzu vzpomenout) a ze u verzi predface tato mista rady praskaly a nebo se vytrhavaly, kdyz auto dostavalo kour... Jinak mam dojem, ze nektere z motor ktere byly v predface verzich se do faceliftu uz nedavali. Mozny by jeste stalo zvazit jestli chcec opravdu motor 3,0, jestli by ti treba nestacil objem o něco mensi. Ty 3,0 uz stoji o ranec vic, nez 2,8 nebo 2,5, levnejsi uz rozhodne nebudou a hlavne zas tak moc na prodej jich neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...