Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 5. 10. 2016 v 4:54, Murphy97 napsal:

Ty bys vubec na tu svou zaujatost proti vsemu co je z koncernu mel brat nejakou medikaci. Jsou tu tri vlakna o autech a ve vsech stale dokola to same...

 

Blbost, jenom říkám, že u takového auta bych to viděl na ten 160kW motor se solidní výbavou a bude stát mego, to je vše. Jeslti si někdo chce koupit SUV 1.4 s předním náhonem ve výbavě s rádiem, volantem a světlama za 700 tisíc, tak je to jeho věc.

 

Výkon neznamená rychlou jízdu, ale když člověk potřebuje, tak to jede. To, že pak stačí 30% výkonu na jízdu je jenom dobře a ne 60% jako u slabého motoru. Jet rychle umí každej trouba i s litrovým motorem.

Odesláno

Naprostej souhlas s Josefem.Tak vono jakej to ma mit motor,kdyz supersport Octavia RS ma dvoulitrovej diesel s vykonem nejslabsiho dieselu BMW.

Odesláno
  V 5. 10. 2016 v 6:35, Josef01 napsal:

Blbost, jenom říkám, že u takového auta bych to viděl na ten 160kW motor se solidní výbavou a bude stát mego, to je vše. Jeslti si někdo chce koupit SUV 1.4 s předním náhonem ve výbavě s rádiem, volantem a světlama za 700 tisíc, tak je to jeho věc.

 

Výkon neznamená rychlou jízdu, ale když člověk potřebuje, tak to jede. To, že pak stačí 30% výkonu na jízdu je jenom dobře a ne 60% jako u slabého motoru. Jet rychle umí každej trouba i s litrovým motorem.

počkej...4kolka je v zakladu i s timto motorem
Odesláno

Já jsem vycházel z tohoto údaje.

 

Pro silnější verzi čtrnáctistovky v kombinaci s pohonem všech kol je k dispozici manuální šestistupňová převodovka nebo šestistupňová "dvouspojka", pohon předních kol lze zvolit jen s šestistupňovým DSG.
Zdroj: http://www.denik.cz/auto/tak-to-je-on-novy-kodiaq-skoda-predstavila-svoje-prvni-velke-suv-20160901.html

Odesláno (upraveno)

Není to jedno?, všechny weby převzaly prostě oficiální zprávu od Škodovky, to samé se dočteš i jinde

 

Paleta motorizací bude na počátku roku 2017 obsahovat pět jednotek. Konkrétně půjde o dva diesely a tři benzinové agregáty. Zájemci o naftu dostanou motor 2.0 TDI o výkonu 110 kW (150 k) nebo 140 kW (190 k), benzinová část nabídky obsahuje motory 1.4 TSI a 2.0 TSI. Pro slabší motory bude standardem šestistupňový manuál a pohon předních kol, na své si ovšem přijdou také zájemci o převodovku DSG a pohon všech kol.Více na: http://www.autorevue.cz/skoda-kodiaq-2065-l-v-zavazadelniku-posuvna-sedadla-a-pet-motoru

 

Ještě doplním

 

Se základním motorem TSI a pohonem předních kol činí pohotovostní hmotnost velkého SUV (bez řidiče) pouhých 1 452 kg, u motoru 1,4 TSI s pohonem 4×4 pak 1 540 kg.

 

http://www.autoweb.cz/skoda-kodiaq-kompletni-technicke-informace-a-tiskova-mapa/

Upraveno uživatelem Josef01
Odesláno

Heh tady je zase veselo, koukám samý dravec, co by chtěl z SUV závodní auto :D Jako chápu, že auto, které má kolem 2 tun nějaký výkon musí mít, aby se to vůbec hnulo z místa, ale nedělejte z takových aut něco, co nejsou. I kdyby to mělo dvojnásobný výkon, tak to pořád bude velká těžká krabice na kolech, tak to prostě je.

Odesláno

110 kW je dnes naprosto běžný výkon nebojím se říci 90% dnešních nově vyráběných vozů. Však se podívej, za čím lidé ty karavany vozí. Velice často Octavia, Mondeo, Superb, SUV s pohonem 4x2 

 

Je potřeba se na věci dívat pohledem většiny a ne pohledem exota. To, že pro tebe je v SUV cokoli pod 150 kW málo je tvůj menšinový pohled na věc. Většina lidí si s tím karavanem jede devadesátkou, po dálnici 110 km/h a je jim jedno, zda dojedou do kempu za 8 nebo za 9 hodin. 

  • Dát hlas 1
Odesláno

Já to chápu a nikomu to nevnucuju, ať si klidně všichni jezdí s litrovým motorem, to je každého volba, řekl jsem jenom svůj názor, že pro mě je to málo, protože jsem zvyklej dlouhou dobu mít na plynu výkon a když tam nebude, může být průser. Při té váze je 140kW je snesitelné, proč ne, ale hlavně jsme se bavili o ceně a tedy slušný motor, slušné vybavení bude mego a o to šlo především. Představa, že si koupím očesanou předokolku SUV 92kW 1.4TSI je podlě mě nesmysl.

Odesláno (upraveno)

Podle citace webu Škodovky to v základu zas taková holota nebude. Přihodil bych paket Active Plus, pak už to vypadá hodně slušně a pohodlně se vlezeš do 700k. Za mě tedy dobrý! (ikdyž nejsem cílovka)

 

Co se motoru týče, nemůžu si pomoct, ale mně do SUV prostě víc pasuje nafta. Výkon je buřt, ale prostě krouťák = rychle a bezpečně předjedu. Takže když už, tak bych šel do 2.0 TDI 110kW / 340Nm (nebo ještě lépe 140kW, ale cena...), proti 250Nm v 1.4TSi to bude sakra rozdíl. Ale zas chápu, že kdo najede pár km za rok, bude chtít spíš benál.

 

***

 

Nová ŠKODA KODIAQ vstupuje na tuzemský trh ve třech výbavových stupních. Již základní provedení Active startující na částce 677 900 Kč nabídne bohatou výbavu, v níž nechybí nic podstatného. Zahrnuje například 7 airbagů, dvouzónovou klimatizaci Climatronic, 17palcová kola z lehkých slitin, infotainment Swing s 6,5? dotykovým displejem a Bluetooth, multifunkční volant, LED denní svícení a LED zadní svítilny, střešní nosiče a spoustu dalších prvků komfortní výbavy. Modely s automatickou převodovkou DSG obsahují automaticky možnost řazení převodů pádly pod volantem. Na přání bude možné objednat výhodný paket Active Plus obsahující zadní parkovací senzory, tempomat a přední mlhové světlomety. 

Upraveno uživatelem Maxel
Odesláno

Ono to nebude tak easy, bude několik řad a v té nejzákladnější budeš volit i zadní stěrač, vyhřívání sedadel, asisent rozjezdu do kopce a řadu dalších věcí. Já bych taky nechtěl auto bez  keyless, navigace a nezávislého topení, takže bych si musel navolit 70% doplňkové výbavy.

Odesláno

Nj, a proto taky nejseš cílovka ;) Kdo ale tohle všechno nepotřebuje, startuje myslim Kodiaq za slušný peníz a i s pár příplatky to bude zajímavá volba do souboje s konkurencí.

  • Dát hlas 1
Odesláno
  V 5. 10. 2016 v 8:02, Josef01 napsal:

Představa, že si koupím očesanou předokolku SUV 92kW 1.4TSI je podlě mě nesmysl.

 

S tímto i já naprosto souhlasím, to je samozřejmě totální blbost, stejně jako SUV bez 4x4, to taky nějak nedokážu zkousnout. Samozřejmě vím, že minimálně v 50% jsou to mamacar a nebo náhrada za klasický rodinný vůz (SUV alias větší kombík), takže doby normálních čtyřkolek už jsou asi passé a dotyčným je to úplně jedno, ale sám bych to nechtěl, když SUV, tak takové, aby se to alespoň trošku chovalo jako "teréňák" a ne jako větší, težší kombík, v čemž nevidím snad jedinou výhodu, jo možná bezpečnost, jinak fakt nic.

Odesláno

Muzu se zeptat s cim, respektive s jakou konkurenci tu novou Skodovku srovnat? Lze ji porovnavat s velkymi nemeckymi SUV?

 

Ja mam v merku Volvo XC 90, ale chybi mi tam peti, respektive osmivalec

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...