Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, JR_2010 napsal:

U prodeje auta bych to prohlášení "jak stojí a leží" nepoužíval, to by neobstálo při sporu. Vzdát se nároků z vad kupující může, ale jen písemně, jinak žádná "zákonná záruka" dnes neexistuje.

Podle právnického pohledu je tohle spojení "to pravé". Ale kolik třešní, tolik višní 😁 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bluman Díky, je to Megane 1.6 Sce tedy atmosféra bez přímého vstřiku, poslední rok co se do tohoto auta montovala. Mám servisku včetně faktur, kamarád dělá v Renaultu ověřil mi, že si to nevytisknul doma na tiskárně a to bylo pro mě rozhodující = stav.

  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemejšleli jsme s manželkou až jednou doslouží její Yeťák co si pořídit místo toho. Podmínka je stejný nebo podobný rozměry hlavně šířka (2 auta v garáži vedle sebe), pochopitelně SUV 4x4, manuál. Viděl bych to na Vitaru. Měl by někdo jinej tip? Mě nic jinýho nenapadlo. Předpokládám, že Yeťák bude sloužit hodně dlouho, takže to není aktuální, ale jenom dotaz do placu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Kia prodána. Musím říct, že velká spokojenost s https://www.kupujeme-auta.cz 

Vystupují jako prodejci do bazarů a zahraničí a snaží se držet dobrý jméno, ale jsou to áčka 🙂, ale jedou v takovém "jako" nezávislém režimu. Nicméně to fungovalo asi tak, že jsem jim napsal na webu, vyplnil formulář a nahodil cenu 469K. Druhý den mi volal borec, že nabízí výkup za 440-450k, tak jsem řekl že ok. Za 2 dny pak dojel borec na obhlídku vozu v (kamiqu s podznáčky mototechna...) auto prohlídl - nejvíce ho zajímalo ty opravené dveře a jestli není přetáhlý servis. Ani to neprojížděl, hned na místě auto vychválil, že je super a že se pokusí uhrát dobrou cenu. Ještě všude měřil lak, docela dost podrobně. Pak že zavolá

No za hodinu zavolal, že 440 a můžu si nechat zánovní letní pneu. Pak ještě dojel se smlouvama a plnou mocí, tu jsem na druhý den podepsal, on si zas dojel pro plnou moc, velkej a malej techničák - mě zůstalo auto a klíče a dnes (další den na to) cinkly peníze na účtu a po půl hodině dorazil borec a auto zmizlo. Auto jsem inzeroval měsíc, platil TOPování, marketplace a lidi akorát psali a spekulovali. Chvíli jsem měl cenu i 449 000,- takže výsledných 440 000,- plus cca 5k za pneu a 0 práce beru za úspěch a za mě tedy doporučuji.

Jiné nabídky - das Weltauto 310k a 350k, autoDirekt 410k.

 

Tak jen kdyby se s tím někdo nechtěl srát tak zkuste áčka přes ten odkaz - asi to je něco jako "lepší" zacházení 😄 

  • Like 2
  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, tak neb tu byly různý spekulace o vracení auta z operáku a je překvapivě obtížný dostat se k relevantním informacím.. se vyjádřim. Tři roky sem měl Seat Leon ST FR, ceníkovka kolem 800, něco takovýho, u Škofinu/VWFS. Platil jsem 8,3k/měsíc, 20k nájezd (tolerance přejezdu 5k za ty tři roky), pojistka 10% spoluúčast.

 Před vrácením - jsem kapku prase na parkování, respektive neřešim oděrky disků, prostě to dávám nablízko k obrubníku a občas ty disky tudíž odřu. Na před-prohlídce od Dekry mi bylo řečeno, že všechny čtyři kola jsou nad rámec nějakýho akceptovatelnýho poškození a že si to mám nechat opravit. V autorizáku mi řekli že kola neopravujou ale měněj za nový na pojistku, každá strana auta jedna pojistná událost, tedy teoreticky bych zaplatil za škráblý čtyři disky 20 litrů. Na což jsem se vysral. Pak mi našli lehce škráblej spodek předního nárazníku (neviditelný), doporučeno lakování, to jsem též neřešil.

 Po tom reálnym vracení, což jim dělá též Dekra a vyleze z toho profi protokol - každý kolo za cca 2,5k doplatek, škráblej nárazník 9k, nějakej flek na sedačce necelý dva litry. Sakumprdum faktura na 20k, při vrácení. Vzhledem k tomu že jsem jim ten operák platil 3 roky a k tomu autu se nechoval nijak opatrně, vlastně velmi spokojenost. Kupodivu třeba poškrábaný plasty v kufru vůbec neřešej.

 Jediný co mě mrzí je ten přední nárazník, příště si to nechám za litr někde stříknout.

 Konec hlášení.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tomu jen dodám, že o podobnou částku jsem šel s cenou dolů u mého auta teď, kvůli pojistné události na zadních dveřích (oprava škrábance) a to jsem auto podobnou dobu opečovával a stav byl opravdu bez zjevného poškození. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, exBURN napsal:

K tomu jen dodám, že o podobnou částku jsem šel s cenou dolů u mého auta teď, kvůli pojistné události na zadních dveřích (oprava škrábance) a to jsem auto podobnou dobu opečovával a stav byl opravdu bez zjevného poškození. 

Když si to zpětně zhodnotíš, vyplatilo she ti opravovat ten škrábanec nebo by bylo lepší to jen zohlednit v ceně? 

Příští rok budu pouštět svoje auto tak přemýšlím co s tím. Jednu událost tam mám (odrenina při výjezdu z garáže) a teď je tam malá vada laku a dojebaný disky od parkování u obrubníku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nešlo neopravit - žena to vzala o zídku, takže nekompromisně a urvala tu plastovou lištu nad zadním kolem. Možná by bylo lepší trochu tlačit na cenu, aby se neměnila každá blbost, protože když jsem pak ukázal cenu opravy 87 000,- tak to jednoho kupce odradilo - každý pak vidí hned jak to letělo přes patník a utrhlo se kolo. Naštěstí jsem měl i fotku - to je asi nejdůležitější, to pečlivě zdokumentovat a pak vysvětlit. 

Za mě disky neřešit, to většina lidí neřeší a ta vada laku záleží - jestli je to běžné auto, tak asi v pohodě, ale jestli je to nějaká dizajnovka a je to pohledově hnusný, tak bych to řešil. 

Jo a borec si vyjel Cebii a o moji události tam nic nebylo - z hlediska Cebie čisté auto, přitom to řešila ČSOB a opravoval autorizák.

Celkově ta nejistá hodnota auta za nějaký čas při prodeji je blbá věc - jak tě někdo blbě nabourá, tak ti může auto téměř zneprodejnit. Fakt jsem prodával hezké auto - ani kamínky nikde nic a jedna blbá pojistná událost a nikdo se na to nepřijel měsíc ani podívat a to jsem měl nejnižší cenu na netu.

Jinak celkové náklady za 30 měsíců a 25 000km byly - 120 000,- amortizace, 33 000 pojištění, 6000,- zimní gumy, 6000,- přezouvání, 14 000 servis a cca 25 000,- úrok (půlku jsem úvěroval) = 6800,- měsíčně. 

Ještě mi v tom leželo 300 000,- které mohli dalších 30 udělat na blbém spořáku (jako nejhorší možnost) takže výsledná necelá osmička za blbou Kiu, kde si myslím, že byla díky nadstandardní nákupní ceně dobrá amortizace..... mno nic moc no 🙂 

Jasně - není dobré prodávat mladá auta atd... na druhou stranu časem roste servis, mění se nároky na auto atd... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to podobně, Kia Proceed GT, nic jsem neurval ale odrel a ohnul lehce plech nad zadním kolem. Autorizák přes ČSOB opravil za asi 50, nic se nerezalo, ale narovnání a klasicky rozstřik. Fotky mám. Akorát jsem pak asi někde na myčce lehce poškodil clear coat a pak to totálně dojebal vlastní opravou, takže je tam bilej flek co vypadá jak zvejkacka o velikosti padesátniku. Možná to nechám nějak opravit, lak na tom místě stejně nebude sedět na tloušťku.

Toho prodeje se desim, naštěstí jsem tenkrát ukecal asi 15% z ceníku. Ale další auto už nejspíš kupoval nebudu, zkusím operak nebo lehce vyšplhat v práci a vzít firemní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To určitě oprav - jinak každej "znalec" a "autoynženýr" v tom uvidí totálku.

Přesně jak říkáš. Podle mě ten ProCeed půjde ale celkem dobře, líp jak Xceed - Proceed je prostě hezký, fancy auto i trochu sportovní (máš tam tu 1,6 t-gdi?) a hlavně furt to má velký kufr. Ale ty pojistný události jsou problém, samotného mě to překvapilo. Jako můžeš narazit na rozumného zájemce, ale stačí se podívat zde a i jinde na foru, kde jsem to řešil - vysmívali se mi za to že jsem auto myl jen ručně, že je stejně bourané a že jak můžu psat jako nové atd. přitom reálně, kdo to v těch áčkách koupí, tak NIKDY nepozná rozdíl od nového, krom ušetřeného balíku peněz. To auto bylo stavem opravdu tip top a naše půl roční auto v práci vypadají hůř. 

 Já teď zkouším ten operák a třeba na to budu taky nadávat jak špaček, ale dává my to teď smysl i vzhledem k překotnému vývoji na trhu a naši situaci doma, kdy zakládáme nějaký business tak bych to za chvíli i očistil od dph. Nehledě, že když se podíváš na můj výpočet, tak u káry za 560k zaplatíš 6-7k stejně měsíčně a pak ještě vomrd s prodejem - kdybych to nechal za 350 na Jarově, kde jsem poptával 2 letého Superba, tak bych v tom byl za desítku měsíčně 😄 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, má to nějakých 150kw a celkem fajn to sedí v zatáčkách, říkalo se že to dělal ještě Biermann a ladilo se na Nürburgringu. Mám to auto rád, ale ne zas tolik abych ho nechal do konce záruky)) A taky bych bral něco pohodlnějšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, exBURN napsal:

To určitě oprav - jinak každej "znalec" a "autoynženýr" v tom uvidí totálku.

Přesně jak říkáš. Podle mě ten ProCeed půjde ale celkem dobře, líp jak Xceed - Proceed je prostě hezký, fancy auto i trochu sportovní (máš tam tu 1,6 t-gdi?) a hlavně furt to má velký kufr. Ale ty pojistný události jsou problém, samotného mě to překvapilo. Jako můžeš narazit na rozumného zájemce, ale stačí se podívat zde a i jinde na foru, kde jsem to řešil - vysmívali se mi za to že jsem auto myl jen ručně, že je stejně bourané a že jak můžu psat jako nové atd. přitom reálně, kdo to v těch áčkách koupí, tak NIKDY nepozná rozdíl od nového, krom ušetřeného balíku peněz. To auto bylo stavem opravdu tip top a naše půl roční auto v práci vypadají hůř. 

 Já teď zkouším ten operák a třeba na to budu taky nadávat jak špaček, ale dává my to teď smysl i vzhledem k překotnému vývoji na trhu a naši situaci doma, kdy zakládáme nějaký business tak bych to za chvíli i očistil od dph. Nehledě, že když se podíváš na můj výpočet, tak u káry za 560k zaplatíš 6-7k stejně měsíčně a pak ještě vomrd s prodejem - kdybych to nechal za 350 na Jarově, kde jsem poptával 2 letého Superba, tak bych v tom byl za desítku měsíčně 😄 

Tak schvalne pak koukni za kolik se bude v AAA tvuj Ceed prodavat. A tvoje rozvaha se mi libi. Taky to posledni dobou cvakam do tabulky a zvazuju operak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, exBURN napsal:

.....

 

Jo a borec si vyjel Cebii a o moji události tam nic nebylo - z hlediska Cebie čisté auto, přitom to řešila ČSOB a opravoval autorizák.

......

Pokud opravu řeší AD, tak se auto v systému chová jako nebourané. 

  • Confused 1
  • Hlasovat proti 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...