Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ani nevíš, jak mě štve, že jsem propásnul toho tvýho scramblera..ten se mě moc líbil. Taky po nich koukám, ale na nic kloudnýho jsem ještě nenarazil..

Chápu, tenhle přístup má taky něco do sebe asi..aspoň ti v tom neleží prachy. Já to ještě neumím úplně.. A hlavně strašně nerad prodávám motorky a auta..musím se pak potkávat s fakt divnýma lidma..mám na to dost smůlu :)

Odesláno

Duke: Uvažujeme podobně:) Tuhle motorku jsem si chtěl koupit před GS. Přišel jsem na Vrbovku, rekl jim, ze chci tohle..oni ze tahle je prodáná ale přijdou další, říkám super, chci tu další, oni - tak my vám zavolame a uz se nikdy neozvali..tak jsem usoudil, ze se jich nebudu doprosovat, aby prodali hejlovi novou motorku bez testovací jízdy, bez slevy, s penezma v ruce:)) Nicméně byl jsem varován majiteli KTM ze všechny LC9 motory se se-rou, tečou a že od toho ruce pryč..tak já nevím..

Odesláno

Dawe, to jo, to me taky stve, ale na lidi jsem mel celkem kliku a s nekteryma jsem i po letech v kontaktu.

LC8 motor jako takovej je fajn, me se srala elektrika, kvuli uplne blbosti. Jinak pohoda. Ta SM je paradni, ale je to v podstate ostry nacini, takze porad plnej jinak to nema smysl. Nuda to same, hypormotard taky.

Jeste me napadla zrx 1200, eddie lawson replika. Jede to a ma to stajl. A tuctovej bys na ni taky nebyl :)

Odesláno

No Itala můžu leda ve formě skůtru. Ale pokud ti je xv950 málo, tak co pořádné véčkové kladivo pro chlapy od Yamahy MT01?...

Odesláno

Víte čeho se nejvíc bojím..že vyhodím balík za něco, co je ta "předražená stylovka", přesně jak píšete. A pak to budu akorát oprašovat a nebude to to, co vlastně chci..což je něco na čem pojedu při každé možné příležitosti..vezmu jen bundu a helmu a pojedu..do práce, na kafe, po práci se vyvětrat, na rychlej improvizovanej vejlet..a nebudu řešit každej škrábanec, lestit atd. Takže nějakej ten starší ostrej monster je asi taky dobrej nápad.. Výkon pro me hraje roli..slabé motorky me proste po chvili prestanou bavit a hlavně kdyz jsou tam koně navíc, udrzuje to ve me zdravej respekt.. Možná nakonec vezmu na milost i nějakýho staršího Japonce a zainvestuju do nějaké prestavby..nebo nějaké to staré BMW.. Díky moc vsem za nápady.

Tak to ti Triumph Thruxton 1200 R můžu jen doporučit, jezdím na něm celou sezónu 2016 a je to motorka pro každou příležitost s neskutečným tahem

Odesláno (upraveno)

Thruxton je boží, pak už jen Commando 961 od Nortona.

Commando 961 je nádherná motorka, ale cena Nortonu už je pro mě neobhajitelná a hlavně proti Thruxtonu nejede :-)

Upraveno uživatelem Vítek75
Odesláno

Krasa Vitku. Obcas se me po tech mojich Trumpetkach zasteskne...

Díky moc. Měl jsi hezkého Scramblera, někdy mám nutkání ho vyzkoušet, ale pud finanční sebezáchovy mě vždy usměrní :-)

Odesláno

Guten Morgen! 

Technika to bude asi bezchybná, ale čím to, že na mě design německých motorek (v tomto případě skútru) působí jako by to postavil můj šestiletý syn z Lega?

Odesláno

Thruxton 1200 R je úžasnej, nacpanej výbornou technikou. Cenovka už je ale stejná s R nine T.

BMW 1200 Nine T je výborný stroj, bohužel má pár nedostatků, které u mě rozhodly. Přední odpružení nejde nastavit (model 2016), zadní jednotka je měkká, pokud z toho chceš udělat café racer musíš dokoupit zadní bobek a přední štítek za cca 20 tis., některé detaily jsou ?humpolácké? a působí lacině (uchycení řídítek, budíky?.).

Je pravdou, že změny, které chystají pro rok 2017 motorku hodně vylepší J

Odesláno (upraveno)

Já bych naopak bral RnineT 2014 - 15ku, Upsajdy, radiální bremba, ty nový už jsou ošizený. A jezdí se na tom jedna báseň, takový přirozený. Ergonomie supr.

 

Edit: Foto

 

 

post-17198-0-05882500-1478683980_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Americkej

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...