volfda Odesláno 18. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 18. dubna 2010 My byli společně s jorixem na projížďce v pátek, pro mě první letošní výjížďka.. I když ten pocit zatáhnout po té nekončící zimě konečně za plyn je parádní, vrátili jsme se s nudlema u nosu. Ještě to není úplně ono..i když svítí sluníčko je zima, foukalo, gumy ještě tolik nedrží, všude ještě spousta neopravených děr, tradiční motorkářské boudy s kofolou ještě zavřený (na Slapech jsme utřeli nos).. a aby toho nebylo málo, tak se má počasí ještě zkazit. No ale tak od dubna nemůžeme čekat zázraky že. Už aby bylo opravdu hezky. Co takhle zorganizovat nějaký setkání nebo společnou vyjížďku chronomagorů..? Nebo rovnou založit nějakej Watch Devils klub? Hezký stroj Co se týče projížďky chronomotomagorů, jsem pro... Bude-li to poblíž mě, přidám se rád
nAscA Odesláno 18. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 18. dubna 2010 Dnes jsme asistovali u klasické rány: Buchlovské kopce, silnice č. 50 směr na Hradiště, odbočka na hrad Buchlov (kdo zná, ví kde to je, kdo ne, tak to stejně nepopíšu). Kluk 22 let na Yamaze předjíždí dost rychle Š120, která zahybá vlevo na hrad. Rána, mašina bez přední vidlice, kluk cca 30 m vzduchem, pak přistání na hlavu a hadr klouže po asfaltu. To vše v úseku se značkou 70 km/h a zákaz předjíždění (asi proto, že se tam zahýbá vlevo na hrad Buchlov). Stabilizovaná poloha, jazyk ven, dýchal. Večer na netu je, že se těžce zranil, je na ARO ve Zlíně, ale život není ohrožen. V našem autě až do Brna ticho... To je nemile. Tam jezdi dost lidi jako silenci.
diox Odesláno 18. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 18. dubna 2010 Buchlovské kopce jsou tím proslavené. Pěkný asfalt, krásné zatáčky......Občas se tam zastavím a poté se už nedivím že je tam tolik křížků a tolik nehod. Nesmyslné předvádění a hazardování nejenom se svým životem u některých jedinců je cestou k rozšíření už tolik smutných statistik. Jezdím taky na moto a velmi rád, ale některým bych ti zakázal......
X-Bob Odesláno 19. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 19. dubna 2010 Co takhle zorganizovat nějaký setkání nebo společnou vyjížďku chronomagorů..? Nebo rovnou založit nějakej Watch Devils klub?
mt01 Odesláno 19. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 19. dubna 2010 (upraveno) Já si zitra frčím pro MT-O1 dobrá volba v moto jsem trochu promiskuitní ale tohle byla srdcovka Upraveno 19. dubna 2010 uživatelem mt01
Ivan Lelák Odesláno 19. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 19. dubna 2010 Buchlovské kopce jsou tím proslavené. Pěkný asfalt, krásné zatáčky......Občas se tam zastavím a poté se už nedivím že je tam tolik křížků a tolik nehod. Nesmyslné předvádění a hazardování nejenom se svým životem u některých jedinců je cestou k rozšíření už tolik smutných statistik. Jezdím taky na moto a velmi rád, ale některým bych ti zakázal...... Byl jsem tam mockrát, naposledy na Velikonoce, vždy cestou na Slovensko si ty zatáčky dám, samozřejmě svým turistickým tempem, i tak je to prima. Když jsem viděl ty stáda vypatlanců co tam jezdí 150 km/h i víc, točí si to na mobily a pak se nad tím U trampa smějou, divím se, že tam není křížků víc... Vážím si lidí, co si sportovní choutky ukájej na okruhu a v provozu jezdí normálně.
instant Odesláno 20. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 20. dubna 2010 Momentalne vela cestujem a na server chodim malo, tak aspon dodatocne k teme Svetla, Xenony atd Bob, XJr - motorky pochopitelne Xenony maju /BMW rady LT, K-1200/1300GT/. Nie ze by bolo za cim plakat, ale za priplatok tam Xenony su. Jazdit s dialkovym svetlom je (bohuzial) bezny zvyk motorkarov, ktory ale myslim dost obtazuje ostatnych na ceste - aspon mna urcite, ked soferujem auto. Je to vsak obycajna snaha prezit, takze to tolerujem, i ked mi to je neprijemne. Za nelegalne prestavby xenonov na autach by som naopak lamal ruky. a za modre hmlovky rovno odoberal vodicaky Ak chcete zlepsit viditelnost motorky legalnym sposobom, odporucam Philips X-treme Power, co je zrejme najsilnejsia homologizovana H4 ziarovka na trhu. Jazdim Majesty 400 (svietia 2xH4 subezne aj stretavacky aj dialkove - novy model je uz len "jednookovy") - svieti to husto aj s normalnymi ziarovkami, ale s tymto... no cumel som ako bager na tvrdu hlinu. Druha /v poradi svietivosti druha :)/ moja masina je (retro) cb1300s a ma aj (retro = fakt mizerny) single lampasik, tam ten upgrade tiez pomohol. porovnanie H4 s xenonmi video Ak ani to nestaci, skuste toto LINK a LINK WEBSHOP su to LEDky s prikonom 0,3W, pripajkujete to na paticu k parkovackam a svoj ucel zviditelnit motorku na ceste to splni excelentne. Netusim ci to je homologovane, ale pri tom vykone a ucele (obrysove svetlo) to je urcite omnoho mensi problem ako niekomu opekat sietnice dialkovymi svetlami cena je od nejakych 15ojro za kus smerom dole, instalacia jednoducha. akurat to instalujem na hondu.. teda, zacal som vcera tym, ze som pajkovacku preniesol do garaze
Návštěvník admira Odesláno 21. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2010 JAWA nabizi na argentinskem trhu odlisne modely, nez v Cesku. Mrknete na to...
David Neckar Odesláno 21. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2010 JAWA nabizi na argentinskem trhu odlisne modely, nez v Cesku. Mrknete na to... Nevite o tom nekdo neco vic? Tyhle motorky vypadaji totiz docela.... i jako motorky, narozdil od toho, co jawa nabizi tady u nas - a prijde mi divne, ze by zrovna do Argentiny vozili takovehle stroje a domaci fandy nechali susit hubu. Skoro to na me pusobi, jako kdyby tam nekdo stavel vlastni motorky, akorat na ne lepil logo jawa... v tom pripade by toho cloveka ovsem Jawa mela najmout na vyvoj a ridit se jeho navrhy ten cestovni nahacek je moc pekny.
Návštěvník admira Odesláno 21. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2010 Jiz brzo by mel vyjet novy cesky motocykl FGR 2500 V6. Tady jsou obrazky hotoveho motoru vlastni konstrukce: Technické údaje Parametry objem 2442 cm3 Typ čtyřdobý, kapalinou chlazený šestiválec do V 90*, DOHC/4 Úhel válců 90° Sklon k vodorovné rovině předního kola 10° Hmotnost 107 kg Druh chlazení vodou Vstřikování vlastní konstrukce Odhadovaná spotřeba 6 ? 8 l/100 km Šestistupňová převodovka Antihupingová spojka 12 lamel vrtání x zdvih 90 x 64 mm předpokládaný výkon 240 koní točivý moment přes 200 Nm otáčky volnoběhu 1000 ot./min maximální otáčky 8500 ot./min kompresní poměr 9,9 : 1 plnění motoru vstřikování Bosch s jedním vstřikovačem na válec svíčky Brisk startér elektrický olejová náplň 4 l
Pavlos Odesláno 21. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2010 Nevite o tom nekdo neco vic? Tyhle motorky vypadaji totiz docela.... i jako motorky, narozdil od toho, co jawa nabizi tady u nas - a prijde mi divne, ze by zrovna do Argentiny vozili takovehle stroje a domaci fandy nechali susit hubu. Skoro to na me pusobi, jako kdyby tam nekdo stavel vlastni motorky, akorat na ne lepil logo jawa... v tom pripade by toho cloveka ovsem Jawa mela najmout na vyvoj a ridit se jeho navrhy ten cestovni nahacek je moc pekny. To bude jen Jawou obrandovaná čína. Smutné kam až kdysi slavná značka spadla.
Návštěvník Snow Odesláno 21. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2010 Na FGR V6 s úctyhodnými parametry objem 2442 cm3, čtyřdobý, kapalinou chlazený šestiválec do V 90*, DOHC/4, předpokládaný výkon 240 koní a točivý moment přes 200 Nm jsem hodně zvědavý.
X-Bob Odesláno 21. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2010 To bude jen Jawou obrandovaná čína. Smutné kam až kdysi slavná značka spadla. Ano, JE TO obrandovaná Čína. Ale nemyslím si, že by to bylo kvalitativně horší než to, co vám v Týnci prodají....
falkkon Odesláno 21. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 21. dubna 2010 Ano, JE TO obrandovaná Čína. Ale nemyslím si, že by to bylo kvalitativně horší než to, co vám v Týnci prodají.... Ono to snad ani nejde,vyrobit horší než v Týnci
Návštěvník admira Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 Český moped s nadčasovým designem...
African Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 Tak jsem si včera udělal radost a koupil na sebe kompletně vše od bot až po kuklu nové. Zavítal jsem do Prahy a navštívil Motoobchod na Křesomyslovy 17. Mohu všem vřele doporučit, skvělý personál, široký výběr a dobrá kvalita za super peníz. Jukněte: http://www.motoobchod.cz/
xjr1 Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 Tak jsem si včera udělal radost a koupil na sebe kompletně vše od bot až po kuklu nové. Zavítal jsem do Prahy a navštívil Motoobchod na Křesomyslovy 17. Mohu všem vřele doporučit, skvělý personál, široký výběr a dobrá kvalita za super peníz. Jukněte: http://www.motoobchod.cz/ Dík za pochvalu, škoda, že tu byl včera takovej fofr, ničeho jsem si nevšim, tudíž heslo "koza.." nepoužito, viz SZ
X-Bob Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 No jo, taková příležitost, ukázat kabelku s litry nadojené krve!!! Copak v Motoobchodu v Křesomyslově, tam jsou šikovní
Kairos Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 My byli společně s jorixem na projížďce v pátek, pro mě první letošní výjížďka.. I když ten pocit zatáhnout po té nekončící zimě konečně za plyn je parádní, vrátili jsme se s nudlema u nosu. Ještě to není úplně ono..i když svítí sluníčko je zima, foukalo, gumy ještě tolik nedrží, všude ještě spousta neopravených děr, tradiční motorkářské boudy s kofolou ještě zavřený (na Slapech jsme utřeli).. a aby toho nebylo málo, tak se má počasí ještě zkazit. No ale tak od dubna nemůžeme čekat zázraky že. Už aby bylo opravdu hezky. Co takhle zorganizovat nějaký setkání nebo společnou vyjížďku chronomagorů..? Nebo rovnou založit nějakej Watch Devils klub? Teprve dnes jsem vás tu objevil, nečekal jsem, že tu bude povolený shromažďování i jinak potrefených Na vyjížďku se mnou počítejte, červená 996, budeme ladit
dawe009 Odesláno 22. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 22. dubna 2010 Teprve dnes jsem vás tu objevil, nečekal jsem, že tu bude povolený shromažďování i jinak potrefených Na vyjížďku se mnou počítejte, červená 996, budeme ladit Ladit jo, ale rychlost stejnou asi neudržíme:) Obdivuju, že je někdo schopen na tomto skvělém stroji jezdit na našich silnicích..
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se