Cyril Odesláno 22. července 2014 Nahlásit Odesláno 22. července 2014 Já rozumný nejsem, protože dnes už vím, že kupovat některý z těchto strojů nebyla dobrá investice. Co se týče spolehlivosti "K" motorů, tak tam je to jako se vším. Záleží, jak se k tomu či onomu stroji chovali předchozí majitelé. Motor vydrží moc. A to jak 3 (K75) tak 4 (K100-1100-1200) válec. Občas je potřeba vyměnit spojku, které je mastná od oleje unikajícího z motoru nebo převodovky a klouže, ale jinak je to úsporný tahoun, který vydrží klidně i přes 500 tisíc kilometrů. Zbytek se dá opravovat, díly jsou stále k sehnání a nestojí moc. Proto tyhle stroje jezdily (a dodnes jezdí) u policie, státních složek, u cyklistických závodů a pod. Časem budou ubývat....a budou vzácnější......Aspoň doufám.
Ivan Lelák Odesláno 22. července 2014 Nahlásit Odesláno 22. července 2014 Cyrile, co je "dobrá investice"? Pokud to, na čem finančně vyděláme, pak jsme tady blázni všichni. Důležitější jsou zážitky, které nám motorky (nebo třeba padák) přináší, ty se nedají penězi zaplatit.Tenhle víkend jsme si s Drákulou připomněli staré rumunské časy, už abychom tam zase jeli...
Cyril Odesláno 22. července 2014 Nahlásit Odesláno 22. července 2014 (upraveno) V 22. 7. 2014 v 14:31, Ivan Lelák napsal: Cyrile, co je "dobrá investice"? Pokud to, na čem finančně vyděláme, pak jsme tady blázni všichni. Důležitější jsou zážitky, které nám motorky (nebo třeba padák) přináší, ty se nedají penězi zaplatit.Tenhle víkend jsme si s Drákulou připomněli staré rumunské časy, už abychom tam zase jeli...Přesně jsi to popsal! Ta stará "Káčka" jsem většinou koupil, ale nikdy na nich nejel. Takže proto to nebyla dobrá investice.Krásný vzpomínky mám s jinými stroji. C1, 1150GSA. 1100RT a 1200LT. A ještě si vzpomínám, jak jsem se strašně těšil až projedu "Pařeza", "Kývačku", nebo potom LS650 Savage, 1100Virago, 1300RoyalStar a V-Max. Ale to už je fakt hodně dávno....... Upraveno 22. července 2014 uživatelem Cyril
tenge Odesláno 22. července 2014 Nahlásit Odesláno 22. července 2014 Díky za radu, ještě se však zeptám, je lepší začít na klasickým skútru , piaggio mp3 nebo bmw c1?
Ivan Lelák Odesláno 22. července 2014 Nahlásit Odesláno 22. července 2014 (upraveno) tenge - začít s čím, s motorkařením? Jaký máš řidičák? Mimochodem, jestli jsi z HK, můžeš se zastavit na kávičku na terase, pár motorek Ti taky ukážu a můžeme pokecat o motorkách i hodinkách. Upraveno 22. července 2014 uživatelem Ivan Lelák
Cyril Odesláno 22. července 2014 Nahlásit Odesláno 22. července 2014 Zacit urcite na klasickym skutru. A Ivane. Ma jen 125. Na masinu ne. Uz jsem se ptal. C1 je pro zacatek zbytecne tezka. I kdyz by mu to mozna nejvic pripominalo auto na ktery je zvyklej. :-)
Ivan Lelák Odesláno 22. července 2014 Nahlásit Odesláno 22. července 2014 (upraveno) Jo, už jsem si všiml že psal o řidičáku výš. Má 90 kilo jako já, C1 i skůtr to zvládnou v pohodě. C1 je těžký, ale když na ničem nejezdil, nemá srovnání, já šel se skoro čerstvým řidičákem do GS. Pokud ho do budoucna lákají motorky, tak asi skůtr. Umím si představit specifické důvody, proč mít C1 jako jediné jednostopé vozidlo, ale máš pravdu Cyrile, skůtr je asi správně. Upraveno 22. července 2014 uživatelem Ivan Lelák
tenge Odesláno 23. července 2014 Nahlásit Odesláno 23. července 2014 Ivane, rad se stavím .. Budu až příští týden a jinak jsem přímo z HK. U ty c1 vidím hlavní výhodu v odolnosti proti počasí..
Wanderer Odesláno 23. července 2014 Nahlásit Odesláno 23. července 2014 To je houby motorismus, kdyz na tom nemuzes zmoknout. :-)
Ivan Lelák Odesláno 23. července 2014 Nahlásit Odesláno 23. července 2014 Wanderer - a jsou snad lepší (nebo horší) motorkáři, kteří motorku nevytáhnou, pokud je na dohled mráček? Motorkářství má mnoho podob, třeba i na motorce se střechou a stěračem... Že jezdím po světě po cestách necestách a někdy se několikrát denně převlékám do nepromoků, ze mne lepšího motorkáře nedělá (i když si to o sobě pochopitelně myslím ).
instant Odesláno 24. července 2014 Nahlásit Odesláno 24. července 2014 V 23. 7. 2014 v 5:33, Wanderer napsal: To je houby motorismus, kdyz na tom nemuzes zmoknout. :-)Presne tak. A este pridat dve kolesa aby to lepsie sedelo v zakrute..
Wanderer Odesláno 24. července 2014 Nahlásit Odesláno 24. července 2014 Ivan Lelák: To byl samozřejmě vtip a nadsázka. Ještě s oblibou přidávám, že to byla houby vyjížďka, když jsem aspoň jednou nevytáhl nářadí... :-)Instant: Stačí jen jedno postranní. Ale pak to v zákrutě sedí obyčejně hůř. :-)
Ivan Lelák Odesláno 24. července 2014 Nahlásit Odesláno 24. července 2014 Wanderer - znělo to jako nadsázka, ale dost lidí to tak nevidí a když se tak nad sebou zamyslím, asi i mně jsou malým trnem v oku motorkáři, co si odvezou CESTOVNÍ motorku na vleku někam na místo. Nemyslím u zahraničních cest, kdy se tak dá ušetřit čas, peníze a únavný přesun (asi stárnu, ani to bych dřív nezkousnul), ale tak nějak mi nedochází, proč někdo jede s motorkou na vleku např. na mezinárodní sraz motorek BMW v Ga-Pa, ubytuje se v penzionu 500 metrů od areálu, vždy ráno popojede těch 500 metrů na nablýskané motorce a v čistotou zářícím značkovém oblečení, večer zpět do penzionu a v neděli zase na vleku domů... 1
Hasňa Odesláno 24. července 2014 Nahlásit Odesláno 24. července 2014 Oni zas nechápou hodinky za čtvrt míče a vrtič na ně. Chutě jsou prostě různý.
Olaf Odesláno 25. července 2014 Nahlásit Odesláno 25. července 2014 Tohle už je takovej stereotyp, taky v Praze vídám denně x velkejch GS, který, ačkoliv jsou schopný dát Gobi skrz naskrz, za život najedou maximum na trasách Jesenice - Holešovice, o víkendu možná nějakej výlet do 100 km... Jejich řidiči samozřejmě v nablejskanym Techwearu buďto od BMW nebo Touratechu... V 24. 7. 2014 v 9:28, Ivan Lelák napsal: Wanderer - znělo to jako nadsázka, ale dost lidí to tak nevidí a když se tak nad sebou zamyslím, asi i mně jsou malým trnem v oku motorkáři, co si odvezou CESTOVNÍ motorku na vleku někam na místo. Nemyslím u zahraničních cest, kdy se tak dá ušetřit čas, peníze a únavný přesun (asi stárnu, ani to bych dřív nezkousnul), ale tak nějak mi nedochází, proč někdo jede s motorkou na vleku např. na mezinárodní sraz motorek BMW v Ga-Pa, ubytuje se v penzionu 500 metrů od areálu, vždy ráno popojede těch 500 metrů na nablýskané motorce a v čistotou zářícím značkovém oblečení, večer zpět do penzionu a v neděli zase na vleku domů...
dawe009 Odesláno 25. července 2014 Nahlásit Odesláno 25. července 2014 No zrovna velké GS bych si do Gobi nevzal.. Ale jako cestovní univerzál je to moc fajn motorka. Dnešní úlovek z Mnichova pro kamaráda: ve 3 rano budíček, ve 3 odpoledne už v Praze v garáži, zejtra ve 3 bude u Lago di Garda. Na cesty pod 100 km se mi ji naopak už ani nechce vytahovat, nicméně mi teď 2 měsíce sloužila jako náhrada auta a popotahoval jsem ji denně po Praze a okolí a osvědčila se taky..i když to její doména není. Maséři, co si ji na přívěsu na tu Gardu přitáhnou samozřejmě existují. I když to pozoruji spíš u majitelů HD nebo různých cafe racerů..a tam to i chápu. Měl jsem dřív Ducati GT 1000 nebo MG Griso a cesty nad 300 km byly utrpení..o komfortu případné spolujezdkyně nemluvě.
instant Odesláno 25. července 2014 Nahlásit Odesláno 25. července 2014 V 25. 7. 2014 v 13:39, Olaf napsal: Tohle už je takovej stereotyp, taky v Praze vídám denně x velkejch GS, který, ačkoliv jsou schopný dát Gobi skrz naskrz, za život najedou maximum na trasách Jesenice - Holešovice, o víkendu možná nějakej výlet do 100 km... Jejich řidiči samozřejmě v nablejskanym Techwearu buďto od BMW nebo Touratechu...Mal som bmw cca 1999-2006, presne pre toto som sa na tu znacku vyflakol. Cesty sa zaplnili katalogovo vyobliekanymi 40tnikmi, polovica z nich bez skusenosti atd. To ze si niekto vozi na privese cestaka na zraz je proste vysmech, ale to vsetko je dan dobe. Medzi vsetkymi je tych 20% co to maju vazne v krvi a ostatni ten cirkus proste zivia svojimi peniazmi bo chcu byt kuul. Aby bolo jasne, motorky su to fajne
TLD Odesláno 25. července 2014 Nahlásit Odesláno 25. července 2014 A neni to kazdyho vec cim a kam jezdi? Na druhou stranu je to dobre pro Ty co na novou nemaj, ze koupej super masu po 40tnikovi, ketreho to po roce prestane bavit za dobry kacky. To same se da rict o lidech co si koupi sportaka a v zivote ho neprotahnou na dromu nabo nekde v horach.... Vim o cem mluvite, letos se me jeden ptal jak muzu na te motorce cestovat..., fesak z TT katalogu. Jasne, jel jsem za frajera v otevreny helme, na nepohodlny masine, ale co...mam to tak rad a za ,,stajl''se trpi. Kazdej si muze vybrat co chce:) Ja bych si GS nikdy nekupil. Mel jsem 1100, ta byla super, ale nove me nelaka. Ale diky te masazi maj spoustu prodanejch kusu a pak muzou deat takovy blbosti jako nine-t, ktery me treba bavi.TL
instant Odesláno 25. července 2014 Nahlásit Odesláno 25. července 2014 (upraveno) isteze je to kazdeho vec. Ale nehnevaj sa, jazdim 32.rok, som slobodny clovek, ja si mozem robit dobry den z koho ja sam uznam za vhodne, nie? Z typka co si to vlecie na privese na zraz mi bude smiesno aj keby bol na to ustavny zakon. Rovnako z borcov na takych tych zakrslych detskych harlejikoch, pekne bagance, rifle s ohrnutymi manzetami, messenger bag /tipujem plny apple hraciek/ a vystihleni v retro kozenej bundicke - ti su tiez rozkosni. Ale ano, pravo na to ma kazdy, verim ze ich to asi aj bavi - aspon chvilu - ale o nejaky bazalny respekt sa musi zasluzit. To v nejde kupit ani vystajlovať. Som sa pohrabal v starych fotkach, fotak som vtedy so sebou moc nenosil tak ich nemam vela. Droty v zabere aplikovane s dovolenim Bedjassona © vsetky prava vyhradene Upraveno 25. července 2014 uživatelem instant
Návštěvník km.kmk Odesláno 26. července 2014 Nahlásit Odesláno 26. července 2014 Je to jak se vsim. Spousta lidi ma potapky s pribehem, legendu, kterou nikdy nesmoci. Nebo elektroniku kterou neumi ovladat. x krat se mi nekdo chlubil co vsechno umi jeho aparatura a kdyz jsem pak potreboval neco nahrat nikdo to neumel. Podle me jsou stejne nejvetsi motorkari borci co jezdej celej zivot na motoru treba do prace, v zime se vycpavaj novinama (mimochodem ty stale nikdo a nicim neprekonal) a jsou schopni si udelat generalku motoru treba na kejvacce doma na ponku. Ale dat masinu na vlek a odvezt na sraz mi prijde fakt uchylarna nejvetsiho kalibru.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se