Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Ta je super! Sem se byl o víkendu taky projet... cf4faf24c5748c836d0664461ce53772.jpg

O MG V7 jsem před léty uvažoval, nakonec v rozhodování vyhrál Triumph. Tahle MG co máš je  trochu někde jinde, už má nové hlavy, jestli se nemýlím, velice pěkná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě bere ten Thruxton R, ale to bude tím že Sporta mám doma.

Jaký jsou ty nový laufy? To  je Zard?

 

Jo je to Zard a Scorpion svody. Má to teď zajímavý zvuk. Ale už mám doma výfuky Dunstall Power, ty je nahradí. Půjdou i na Sporta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkná ;) o jiném držáku spz jsi nepřemýšlel?

 

Vůbec. Funkční doplňky typu páčky, ledky, racing seat apod. mám. RZ, natož držák RZ mi jsou úplně ukradený. Za ten půlmetrovej stock držák to aspoň můžu přidržet, když to zvedám na stojan.

 

Z toho obrázku bych bral spíš ten öhlins. Ale zas... na to moje ježdění... :)

Upraveno uživatelem pjanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a ja si poridil KTM 1290 Superduke R. Najel jsem asi 1500km a vule v zadnim kole, takze bude oprava, pry na to trpi. Stejne to jednou prodam a pujdu do Triumphu Speedmaster. Uz jsem koukal na Bobber, ale mala nadrz, maly dojezd. Ten Thruxton R je krasny, zavidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sedím včera v hospodě u piva a říkám si, ze následující víkend bude asi jeden z posledních hezkých a slunečných. No tak jsem napsal přátelům z BMW, slovo dalo slovo a dnes odpoledne jsem si vyzvedl tohle hovádko.. No a na víkend se moc těším :)

post-2894-0-89032900-1539363727_thumb.jpeg

post-2894-0-71354900-1539363739_thumb.jpeg

post-2894-0-91330200-1539363751_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kdyby to náhodou někoho zajímalo: BMW K 1600 Bagger

 

- jak to stojí na stojanu, jde z toho respekt, skoro až strach, jestli s tou sviní člověk vůbec pohne

- všechno v elektrice, rádio, USB, jízdní režimy jak pro podvozek tak motor, bezklickove startovací, automatická světla, zabudovaná navigace, vyhříváný ruce i zadek, proste všechno co si lze na motorce představit

- jak se to rozjede, okamžitě přejde strach, ale respekt zůstává

- není to moc do města, ale není to tak strašný. Motor je dole strašně hodnej, nárůst výkonu plynuly a sametový

- šestiválec spojuje výhody dvouvalce a čtyřválce - dole hodně kroutaku a nahoře poradnej jekot a vykonová špička - jak se na otackomeru ukáže 6 a víc, tak běda vám, běda všem - začne to ječet a zrychlovat stylem, že se má člověk co držet, aby z toho neulítnul

- žádné vibrace a motor jen ševelí. Jakmile člověk slyší řvát motor, jede už fakt hooodně rychle.

- ovladatelnost na velikost motorky až neskutecná..nechá se vodit lehounce a prepadava z jedné strany na druhou jak nic.

- ale zase jako bacha, není to motorka pro začátečníky, to fakt ne. nějaký zkušenosti už to mit fakt chce, jinak dokáže taky pěkně kousnout

- brzdy měkký, s pozvolným nástupem, ale když za to člověk zabere, tak ten mastodont zpomaluje opravdu silně. Po dlouhý době jsem jel taky na motorce, kde není zadní brzda na ozdobu, dost jsem ji využíval a pracuje perfektně a čitelně. Přes to všechno musí člověk myslet na to, ze ubrzdit 350 kilo není to samý, jako 180 u nějaké sportovní sestky. V kontextu toho, jak rychle lze dosáhnout fakt vysoké rychlosti je dobré na to nezapominat.

- vadí tomu vítr..nad 130 když fouká, zvlášť z boku a opře se do to té masy, tak je to cejtit

- převodovka je taková výbava na přání..je úplně jedno, co je tam za kvalt, jede to pořad, z volnobehu se to zvedne na jakýkoliv kvalt, čtyřka je v podstatě automat

- quickshifter nahoru i dolů je super..i když si říkám, jestli je pro takovou motorku třeba.. Ale pro ten motor asi jo. Na stovku za 3 sekundy s takovým hovadem je proste skvělý

- má to zpátečku a je tam potřeba..jsou situace, z kterých by se bez ni dostavalo fakt dost blbě

- větrný štít je pro lidi nad 180 cm spis pro ozdobu. Resp. ochrani tělo, ale všechen vzduch poušti do helmy a je jedno jestli je úplně zvednutý nebo dole

- sedlo je dokonalý, dá se na tom sedět celej den a člověk je pořad jak v obejvaku

- nádrž je obrovská..kolem 25 litru, nevím přesně. spotřeba nevím, cca 7 litru při svižné jízdě

- machr index vysoký. Na Slapech na Shellce byla středem zájmu..schovával jsem se na lavičce s kafem a z dálky pozoroval, jak si to přišel prohlédnout každej kdo šel kolem

- popojizdeni ve městě se zapnutým audiem fakt pohodovka :)

- ovšem ztrácí se ta výhoda, proč lidi jezdej městem na motorce...málokdy se mi povedlo protáhnout se mezi auty na semaforech a jet v koloně středem asi taky moc nepůjde..je to široký jako prase

- všechno je černý a je to takový nudný trochu, bral bych nějakou hezkou barvicku..ale nedělá se

- cena skoro 3/4 M

- takže kolem a kolem motorka celkem k ničemu, ale ten motor (hlavně) a podvozek opravdu baví..je to na takový jako machrování ve velkým stylu a je s tím super zábava, ale užitná hodnota vs cena je celkem masakr

 

Takže tolik asi po prvních asi 350 km. Ještě na to mám dva dny a těším se na ně, baví mě..i když domu bych to asi nepořídil.

 

Nakonec jedno foto, jak na tom vypadá 5tiletej kluk s cca 120 cm :)

post-2894-0-18568300-1539453678_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...