paro Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 V 18. 5. 2020 v 12:17, Murphy97 napsal: a vejdou se na seven fifty i taci, co maji 186 cm a 110+ kg? Rozšířit Ahoj. Na výšku není problém, mám 185cm. S váhou nevím, podle mě ano. Jezdil jsem na CB500 na dovolené s batůžkem a do 150 to jelo. Na CBF600 s tímž batůžkem to jede tak nějak normálně. No a na Firebladu nevím, protože tam batohy neberu, bo se bojím. Já mám na sevenfifty zálusk spíš kvůli nostalgii. Pro mě je to motorka z období, kdy jsi musel něco umět, aby ses svezl. Dnešní stroje s asistenty a všemi fičurami jsou bezesporu bezpečnější, ale jezdit na nich dokáže každý frikulín (zkus na starém litru podřadit a rychle pustit spojku :-) )
paro Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 V 18. 5. 2020 v 19:32, dawe009 napsal: Z CB se navíc daj dělat hezký Café racery. Jinak Martine, u tebe by asi nebyl problém, jestli se vejdeš, ale jestli tě to uveze Rozšířit tomuhle jsem nikdy nerozuměl. Proč tak krásný stroj jako sevenfifty prznit tuningem? Ta modrá dole ma pod sedačkou za motorem úložný prostor, nebo přípravu na druhý motor?
dawe009 Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Vidis, a mě se tyhle předělaný starý Hondy a třeba BMW moc líbí. Standardní CB750 je taková trochu lepší “třiapůla” pro mě Každému dle chuti, někdo zase rád originál. Já jej často preferuju taky, ale v případě “tuctové” seven fifty bych se klidně do přestavby pustil. Určitě se dají najít i podařenější, tohle byla první, co na mě vykoukla..jen pro demonstraci.
Kairos Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 V 19. 5. 2020 v 6:58, paro napsal: (zkus na starém litru podřadit a rychle pustit spojku :-) ) Rozšířit Co se stane?
paro Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Highsider. V podstatě na chviličku zablokuješ zadní kolo a pak záleží na přilnavosti zadního kola, rozložení váhy a tvé šikovnosti. Modelová situace - jedeš rychle, chceš rychle podřadit třeba o 2 dolů před zatáčkou, brzdíš = odlehčíš zadek, zmáčkneš spojku, našlapeš to tam. V tu chvíli se ti točí zadní kolo nějakými otáčkami, je odlehčený, ale otáčky motoru už spadly. A jak rychle pustíš spojku dojde k nepoměru otáček motoru a zadního kola, které tím na chvilku zablokuješ (zabrzdíš motorem) a ztratíš adhezi (můžeš vidět na GP, jak se jim "zavlní" motorka před zatáčkou). No a pak záleží na tom, jestli jedeš rovně a jak velké máš písty a kompresi (extrémně si představ velký jednoválec). Buď se ti to zavlní, nějak se ty otáčky srovnají a jedeš dál. Nebo už jsi nakloněnej a letíš. Další úskalí - můžeš přetočit motor, tady omezovač nepomůže, s vypochodováním ojnice. Proto se používá antihopping spojka.
paro Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 V 19. 5. 2020 v 7:15, dawe009 napsal: Vidis, a mě se tyhle předělaný starý Hondy a třeba BMW moc líbí. Standardní CB750 je taková trochu lepší “třiapůla” pro mě Každému dle chuti, někdo zase rád originál. Já jej často preferuju taky, ale v případě “tuctové” seven fifty bych se klidně do přestavby pustil. Určitě se dají najít i podařenější, tohle byla první, co na mě vykoukla..jen pro demonstraci. Rozšířit Já to nemyslel zle, promiň jestli se tě to dotklo. Jasně, že jsou přestavby a přestavby.
klobadysek Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Ahoj, rád bych si udělal radost (výhledově, nespěchám) a koupil si nějakého youngtimera. Co byste doporučili? Nebylo by to na denní ježdění, spíš kochání za hezkého počasí kolem komína (do města mám skútr, na turistiku cesťák). Koupi nechci uspěchat, vůbec by mi nevadilo kdyby to mělo i nějaký investiční potenciál (lépe se to doma zdůvodňuje ). Věci co nerozhodují - počet válců, značka, výkon, objem (dobře, tak nic pod dvěpade). Preferuji (ale není absolutní podmínkou): 4 takt, vzducháč, drátěný kola.
Maro Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Sice to nemá drátěná kola ale youngtimer podle mého gusta je monster 900 :-D já jsem sice trochu zaujatý, protože mám 750 a celou dobu si akorát trhám vlasy, že jsem se bál a raději vzal slabší. Teď jsem mohl mít super youngtimer, který bych si klidně vystavil v obýváku jako dekoraci a párkrát za rok ho projel.
TLD Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Paro, u stareho 4val litru to jeste neni takovej trabl, jako u 2valu... Jinak prvni faros, suza TL, VTR SP1/2, starej srad . . . nejhezci sportaky...a samo duc duc... dneska clovek kouka na prekonovanej litr, co ma samej asistent jak si psal, velikostne jak Blata... Vitek75, Dream team. Pecka.
dawe009 Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 (upraveno) Ohledně youngtimeru myslím, že s takovými BMW ze sedmdesátek, osmdesátek, ale ani devadesátek neuděláš chybu. R60, R75, R80, R100.. Tyhle motorky v dobrým stavu si tu hodnotu už minimálně udrží. Nebo třeba starej Bonneville. U italů je blbý, že jejich udržení v provozuschopném stavu je často slušnej nightmare. Upraveno 19. května 2020 uživatelem dawe009
klobadysek Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Díky Dawe. BMW mne nenapadlo. Podívám se na to. Jinak tedy upřesňuji, kapoty asi spíš ne. A věk - nic novějšího než první půle osmdesátek. Napadlo mne asi cokoli z UJM, těch se vyrobilo mraky, takže je z čeho vybírat...
TLD Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Dawe a koukal si co si ted za ty Rka rikaj ?To uz je za nesmysli, ja si pral r100GS PD a za pekny po FL to je jak skoro za novou masinu... Ale sou krasny...Vsechny Rka...
dawe009 Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Koukal bohužel. Ale tak jsme v době, kdy za vypucovanou kejvačku chtěj lidi taky přes kilo V Německu, zvláště západním, se dá ještě sem tam narazit na kus za rozumnou cenu, případně na kus, který si tu cenu ospravedlní.
H-B Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 V 19. 5. 2020 v 7:59, paro napsal: Highsider. V podstatě na chviličku zablokuješ zadní kolo a pak záleží na přilnavosti zadního kola, rozložení váhy a tvé šikovnosti. Modelová situace - jedeš rychle, chceš rychle podřadit třeba o 2 dolů před zatáčkou, brzdíš = odlehčíš zadek, zmáčkneš spojku, našlapeš to tam. V tu chvíli se ti točí zadní kolo nějakými otáčkami, je odlehčený, ale otáčky motoru už spadly. A jak rychle pustíš spojku dojde k nepoměru otáček motoru a zadního kola, které tím na chvilku zablokuješ (zabrzdíš motorem) a ztratíš adhezi (můžeš vidět na GP, jak se jim "zavlní" motorka před zatáčkou). No a pak záleží na tom, jestli jedeš rovně a jak velké máš písty a kompresi (extrémně si představ velký jednoválec). Buď se ti to zavlní, nějak se ty otáčky srovnají a jedeš dál. Nebo už jsi nakloněnej a letíš. Další úskalí - můžeš přetočit motor, tady omezovač nepomůže, s vypochodováním ojnice. Proto se používá antihopping spojka. Rozšířit Staci se nucit dobre pracovat s meziplynem, zatim mi to tak funguje nastesti dobre. Ale faktem je, ze clovek zapomene a kvikne si to pekne, coz mue byt v naklonu nemile
TLD Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 dawe, me by se libila ta stovka udelana od hpn v barvach ,,cahouna´´ gastona rahiera,a to sem nekurak :). Ale kdyz sem neco takoveho resil asi 3 roky zpatky, tak to startovalo nekde okolo 15tis eur za moto z devadesatek... Vetsinou teda udelane a vim, ze pokud to nezboris, neprodelas, ale stejne sem nemel odvahu...do ted me to stve
Bert Odesláno 19. května 2020 Nahlásit Odesláno 19. května 2020 Borci, otázka: Má někdo z Vás zkušenost z nakopávání (opravdu myslím kick start) velkýho motoru? 2 litry?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se