Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 7 hodinami, DarylVanHorne napsal:

Aktuálně to máme nesourodý výběr:

MM Calibro - protože Italská (Čína) na které nebudu vypadat jako idiot až pojedu pomalu 🤣 Řemen + kufry 👍

MM X-Cape protože ten design je boží 😍 Ale nevím, zda chci vysokou cestovní "enduro" když enduro jezdit nechci (budu rád když zůstanu na asfaltu Jolana dolů)

MM chystá nový Corsaro GT a ten Ital design mě prostě bere, ale co z toho bude v reálu ví čert...

CF Moto MT700 protože za ty prachy tak vybavenou mašinu + kufry neseženu 

I přes to, že Kawa (rozhodně ne moje pravá ruka) může za to že mám titan v rameni je Versys super designově a myslím, že by sednul...

A nakonec Honda NC 750X protože bude asi ovladatelnější a hravější než vše výše zmiňované, ale zase... Aby mě to nebavilo moc a já neměl titan 2x nebo nedej bože mramorovej domeček 

🙄 Co s tím?

Dát si rum a jít spát... Zítra hledání na novo. Ale zatím vede MM Calibro 😇

Čínu nee🫣 

Odesláno

Versys v litru je obrovskej, v 650 v pohodě. NC750x je za mě zcela nedoceněnej stroj. Takovej nenápadnej a nepříliš vizuálně atraktivní traktor, co tě doveze úplně všude a rozhodně není pomalej. Plus "frunk". Měl jsem ho taky ve výběru na první mašinu, ale nakonec vyhrál V-Strom 800 (RE).

Nicméně 750x dobrá - loni v Písku na okruhu, v rámci motoškoly, byly dva. Jeden s lepším vejfukem (super zvuk) a druhej obyč, otřískanej a olítanej, a drandili tam s tím masivně. Bavil jsem se s frajerem u toho otřískanýho a říkal, je to motorka stylu "černej Petr", ale že ji má už několik let a objel s ní půl Evropy, v naprostý pohodě.

Odesláno

Za mě naopak NC rozhodně ne. Ta motorka je naprosto bez emocí, takový velký skútr. Jo, to co říká KFL je sice pravda, ale fakt chceš zrovna od motorky, aby to byl "nenápadnej a nepříliš vizuálně atraktivní traktor"? To prostě nevyvazi ani spolehlivost. Spolehlivých motorek je dost, není potřeba, aby byla ještě hnusná, nudná a sterilní...

Stejně tak asi není v dnešní době důvod kupovat čínu (i když přiznám se bez mučení, že Duke jsem teď hodně zvažoval, když s krachem šly dolů ceny na skladovky). Než CF Moto, raději bych vzal základního Tigra. Z Itálie pak do výběru sedí 85tt

Odesláno
před 12 minutami, Maro napsal:

Spolehlivých motorek je dost, není potřeba, aby byla ještě hnusná, nudná a sterilní...

Vizual je velmi subjektivní, ale to, co jsi napsal bych fakt zarámoval 😂👍🤣 Samozřejmě s výše uvedeným trochu souhlasím., to NCčko asi soutěž krásy nevyhraje, ale působí jako fajn univerzál.

A co je tak špatného na číně? 😉 H-D made in Asia je OK, ale Číňan je špatně? 😇

Nebýt Indie, Číny apod... Tak bychom přišli nejen o nové, ale i o staré klasické značky.

Takže jaká Čína je špatně? Ta ryze čínská? CF Moto, Vogel, Zontes... ? Nebo i ty Benelli, Moto Morini? A PROČ ? Rád se nechám poučit. Podle testů bych řekl, že buďto Pepu Sršně strašně skvěle platí, nebo to nejsou úplně blbý mašiny. A zrovna u něj nemám pocit, že je to týpek, kterej by říkal něco jen proto, že "musí" 🙄

 

Odesláno

Sám jezdím na něčem, ostatní říkají, že se to ke mě nehodí.
Je mi to fuk.
Můj stroj mi dal emoce, co jsem hledal…
Kup, co se tobě líbí a padne ti a hotovo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Do práce mi dorazil tenhle plakát, tak mě napadlo dát to i sem, takže:

Pokud narozdíl ode mne nemáte obě pracky levý a máte rozdělaný projekt, popř. hledáte námět na projekt. Nebo prostě jen tip, kam se mrknout v sobotu.

IMG_20250424_102025565_HDR.jpg

Odesláno

No Pepu Srsne platí kralovsky už několik let, doteď to asi zvládal ukecat přes KTM, ať není úplně za kokota,  ted uz zo asi nešlo s krachem KTM ukecat, tak holt musí promovat mateřskou značku. Sám jezdi na Triumphu... takže asi tak.

Čína je za mě všechna špatně i ta italská (Benelli a další) asijský HD taky, jedině, co jsem ochotný tolerovat je, když má fabrika postavenou vlastní továrnu (Triumph v Thajsku). Cokoliv vzniklo pod joint venture je za mě blbě. Proto jsem ti tady taky dal jako tip Guzzi. Zkrátka co se nevyrábí v Evropě nebo aspoň není evropská značka z fabricke továrny, to je za mě zlé. Jedno jestli asijský HD, čínské BMW, i toho Duka jsem si nakonec vyřadil z úvah.

To že Číňan koupi mrtvou italskou značku,  aby ji legálně lepil na svoje vyrobky je ještě o level horší než joint venture za mě, tam alespoň že začátku byla nějaká evropská invence a technologie, ne jen ukradený okopirovany řadový dvouvalec od Hondy napraskany do všeho možného i nemožného.

Odesláno

S Gizzinou naprostá spokojenost. Vhodná i pro nižší jezdce. Mají na to teď myslim slevovou akci. Jediný problém s plégem, ale to řeší fabrickou svolávačkou.....2a8cc47d5dd90585517e9eb88d15784a.jpg

Odesláno z mého SM-F711B pomocí Tapatalk

Odesláno (upraveno)

Ale jak píše Zelenina, kup si to, co ti bude dělat radost. Někomu určitě dělají radost MPM Primky (Benelli?), já mezi ně nepatřím. Někomu určitě dělají radost San Marco (to by mohlo být třeba CF Moto) já to nejsem. Někomu dělá určitě radost Hublot (to bych asi koštoval na BMW) můj styl to není. Někomu sedí Seiko (Honda) tam jsem ochotný to chápat, pár specifickych modelu bych bral, ale nejsem Seikař/Hondař primárně se vždycky podívám jinam. Proto bych já osobně vybíral u Ducati, Aprilia, Moto Guzzi, Triumph apod.

Edit, ten hublot asi kulhá, nějaká jiná vhodná značka hodinek k BMW? Něco s historií a pár super modely, s massprodukcí z Číny?

Upraveno uživatelem Maro
Odesláno
před 2 hodinami, DarylVanHorne napsal:

Vizual je velmi subjektivní, ale to, co jsi napsal bych fakt zarámoval 😂👍🤣 Samozřejmě s výše uvedeným trochu souhlasím., to NCčko asi soutěž krásy nevyhraje, ale působí jako fajn univerzál.

A co je tak špatného na číně? 😉 H-D made in Asia je OK, ale Číňan je špatně? 😇

Nebýt Indie, Číny apod... Tak bychom přišli nejen o nové, ale i o staré klasické značky.

Takže jaká Čína je špatně? Ta ryze čínská? CF Moto, Vogel, Zontes... ? Nebo i ty Benelli, Moto Morini? A PROČ ? Rád se nechám poučit. Podle testů bych řekl, že buďto Pepu Sršně strašně skvěle platí, nebo to nejsou úplně blbý mašiny. A zrovna u něj nemám pocit, že je to týpek, kterej by říkal něco jen proto, že "musí" 🙄

 

Když se nebudeš dívat jen na marketingový videa Sršně, tak většina strojů ještě nemá např. ještě vyladěný motomanagement, nesmysl ergonomii(zalomení kolen,…), nebo třeba čínské pneu místo značkových. 
 

A pak prostě nemaj emoce jako Triumph, Aprilia, Ducati nebo Guzziny

Odesláno

Obecně mi na číně vadí, že se snažej dodat co nejvíc materiálu za ty prachy 🤭 Takže třeba X cape váží víc, než moje Granpasso 1200, pokud údaje v katalogu na motorkářích sedí. A je to tak nějak napříč produkcí. Za cenu půllitru dostaneš váhu skoro litru. Pokud zvažuješ NCčko, tak to asi nic moc neznamená, ale mě to třeba vadí. 

Odesláno
před 17 hodinami, farkyostrava napsal:

dotaz na Vas kluci, berete na moto automaty (hodinky)? ja furt laboruju co na moto.. digi vůbec nepřichází v úvahu, quartzky klidně, ale vychází jen Bečka profesionál pro. Ale kurna zas jako hodinky za pade .. no nevím no.. 

Vzhledem k tomu co sedláš, bych se s tím moc nemazlil. Koupil co největší pilotky, no a dal je jako správný letec přes bundu. Custom řemen širokej jak prase.

Druhá možnost je třeba toto. Pochybuji ale že je seženeš.

 

 

PRIM-Rider-II_98-077-331-00-1.png

Odesláno

Ještě k diskuzi - mám též Triumph Speed Twin 900, kupoval jsem ho na podzim. A přestože má "jen" 65 koní a pět rychlostí, je to rozdavač radosti a charakteru. Je obratnej, mrštnej, má skvělej zvuk a je pocitově velmi jemnej. Všechno jde lehce, kvalty tam padají jak horkej nůž do másla. A rychlost mu rozhodně nechybí. Na naháče bezvadně pohodlnej i na delší cesty. Mám ho FAKT rád.

Odesláno

Na motorku hodinky nenosím, ani je nemám na budíku, a to už roky nařízené na správný čas.

Jízda je pro radost a ne závod s časem. Vyjedu jak chci, vrátím se kdy chci.
V ostatním životě jsem přesný, na motorce nikdy.. proto většinou jezdím sám, všem došla trpělivost .
Vozím akorát telefon, ztišený a v kapse. Občas zabloudím pak si pomůžu navigaci.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno
před 10 minutami, Zelenina napsal:

Na motorku hodinky nenosím, ani je nemám, a to už roky nařízené na správný čas.

Jízda je pro radost a ne závod s časem. Vyjedu jak chci, vrátím se kdy chci.
V ostatním životě jsem přesný, na motorce nikdy.. proto většinou jezdím sám, všem došla trpělivost emoji23.png.
Vozím akorát telefon, ztišený a v kapse. Občas zabloudím pak si pomůžu navigaci.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ja mam skvělou práci že v ni užiju motorku, takže přece jen někdy musím být někde v určitý čas ...

Odesláno
před 3 hodinami, Bert napsal:

Vzhledem k tomu co sedláš, bych se s tím moc nemazlil. Koupil co největší pilotky, no a dal je jako správný letec přes bundu. Custom řemen širokej jak prase.

Druhá možnost je třeba toto. Pochybuji ale že je seženeš.

 

 

PRIM-Rider-II_98-077-331-00-1.png

husté!

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/jawa-650-limited/r~82b1dda4acc811eb9cafac1f6b220ee8/ tady je k nim příběh 😄 

 

  • Dát hlas 1
Odesláno

Guzzi... Krásné Italky 😍 a navíc s kardanem 👍 Bohužel cenově by to byla spíš základní V7, nebo jaxe to jmenuje a další jsou už cenově mimo mou hlavou nastavený limit. To asi bude platit i pro nádherný anglány 🙄

Tak z toho vychází (tedy v relaci +-200k) Asie. Tak už jen Čína vs. Japonec a jsme zase na začátku, kdy jsou koukal po Versysu 650, který se mi designově tedy líbí víc, než ta trochu bezpohlavní, ale zase všemi vychvalovaná NC 750 od Hondy.

Naštěstí prší, tak nálada na motorku zase povadla - to je zajímavý jaký vliv na to má počasí 🤣😂

Odesláno

Jako prd tomu rozumim a nerad do toho kecam, ale jestli to chapu spravne, tak chces novou motorku. Jako "prvni" stroj pro zacatecnika mi to prijde jako dost zbytecne.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...