XXXfazerXXX Odesláno 11. prosince 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. prosince 2010 krasa,krasa...ani bych ji nevytahnul z obyvaku ven a kdyz,tak bych si predem na trase autem zmapoval louze,abych nakou nahodou nevymet Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 13. prosince 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. prosince 2010 včerejší radost....... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 25. prosince 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2010 kdybyste někdo chtěl navigaci do auta i na moto... na prodej za levno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milis Odesláno 25. prosince 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2010 Kdyby se někomu rozumnýmu chtělo s pořádnejma pařanama na jaře do Černobylu, tak jsme zatím 2-3 (Tygr1050, GSX1400, Hornet900) a chtělo by to začít plánovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xjr1 Odesláno 27. prosince 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. prosince 2010 Kdyby se někomu rozumnýmu chtělo s pořádnejma pařanama na jaře do Černobylu, tak jsme zatím 2-3 (Tygr1050, GSX1400, Hornet900) a chtělo by to začít plánovat. Bacha, řádí tam tam v okolí lasice Elena na kawě s dozimetrem v ruce;-): http://www.kiddofspeed.com/chapter11.html Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 28. prosince 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. prosince 2010 Kdyby se někomu rozumnýmu chtělo s pořádnejma pařanama na jaře do Černobylu, tak jsme zatím 2-3 (Tygr1050, GSX1400, Hornet900) a chtělo by to začít plánovat. Mně by se chtělo ale na mopedu bych vám nestačil a potom, nejsem rozumnej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 16. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. ledna 2011 http://www.fasterandfaster.net/2011/01/fgr-2500-v6-czechs-bust-out-with-240bhp.html Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 16. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. ledna 2011 projektu urcite fandim, ale mali by si najat skutocneho dizajnera. dalsi ******* a la dukna na steroidoch /tulavy vmax pretiahol nasu strítfajťáčku, narodilo sa ich sedem a jedine co sme nestihli utratit je toto a teraz sa toho uz bojime, zere to vsetko co sa pohne, pomozte nam prosim/. i ked samozrejme chapem ze "trh to ziada".. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 16. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. ledna 2011 Tak vidím, že je Vás tady habaděj bikerů, no mi se nepodařilo polovičku nikdy přemluvit ať se mnou jezdí a jako poslední pokus byl předloni toto ( vyhřívané křeslo,hifi systém,tempomat,navigace abs atd ) ale ani to nezabralo tak jsem s tím seknul.Vyzkoušel jsem vše od silnice,různé naked typu XJR,různé chopery až po tento parník na pohodu. Tak hodně šťastných kilometrů chlapi, protože štěstí je potřeba při tomto koníčku. Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X-Bob Odesláno 16. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. ledna 2011 hezký parníček Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník admira Odesláno 21. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. ledna 2011 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KlonK Odesláno 23. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 Tak pridam sa aj ja k motorkarskej komunite Prve bolo aprilia mojito custom 50ccm , odblokovana , tachometrovo 70+ blembak na hlave a smrt v ociach Dalsie bolo kymco super 8 125ccm , trosku lepsie.. prvy pad (mala 300km, este v zabehu a neprihlasena) nabehanych 10 000 za dva roky veeelka spokojnost Aktualne Aprilia Atlantic(s) Sprint 500ccm 10 000 za rok take cestne kreslo s motorom Tento rok sa chystam robit vodicak na A unlimited a potom budem obletovat ocovho triumpha tigra 1050 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Hans_ Odesláno 23. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 Koukám, že mezi blázny do hodinek je i hodně bláznů do motorek. Taky se přidám :-) Už asi 5 let jezdím na JAWĚ 250 a letos asi pořídím něco silnějšího. No a hned potom začínám šetřit na omegy :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 23. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 Tak pridam sa aj ja k motorkarskej komunite Prve bolo aprilia mojito custom 50ccm , odblokovana , tachometrovo 70+ blembak na hlave a smrt v ociach Dalsie bolo kymco super 8 125ccm , trosku lepsie.. prvy pad (mala 300km, este v zabehu a neprihlasena) nabehanych 10 000 za dva roky veeelka spokojnost Aktualne Aprilia Atlantic(s) Sprint 500ccm 10 000 za rok take cestne kreslo s motorom Tento rok sa chystam robit vodicak na A unlimited a potom budem obletovat ocovho triumpha tigra 1050 ako si spokojny s tou apriliou? btw, "fotr" ma dobry vkus Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KlonK Odesláno 23. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 ako si spokojny s tou apriliou? btw, "fotr" ma dobry vkus Velmi, volba bola medzi nexus / atlantic a kedze sa povazujem viac za turistu ako sportoveho jazdca tak volba padla na apriliu. Spotreba tak okolo 4l/100 velmi sviznej jazdy, da sa stiahnut aj na 3,5 odpich dobry aj napriek velkej neuzitocnej hmotnosti jazca len stojan je tam prilis nizko, v alpach kazda zatacka obnasala take, iskrenie medzi motorkou a asfaltom ... .. a btw maximalka 179 podla gps mierne s kopca Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 26. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. ledna 2011 Jak pak se ke svým druhým polovičkám chováte v zimě? Já na konci sezony vyndám baterku, nabiju, a motorka spinká pod plachtou jak medvěd až do prvního slunného dne, kdy už nedočkavě nakopnu a jedu se projet, což je u nás na konci světa třeba až v dubnu Pár lidí, mě ovšem řeklo, že bych jí měl za zimu aspoň dvakrát, třikrát nechat protočit a zahřát, že jim to dělá moc dobře, co myslíte? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejklik Odesláno 26. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. ledna 2011 Jak pak se ke svým druhým polovičkám chováte v zimě? Já na konci sezony vyndám baterku, nabiju, a motorka spinká pod plachtou jak medvěd až do prvního slunného dne, kdy už nedočkavě nakopnu a jedu se projet, což je u nás na konci světa třeba až v dubnu Pár lidí, mě ovšem řeklo, že bych jí měl za zimu aspoň dvakrát, třikrát nechat protočit a zahřát, že jim to dělá moc dobře, co myslíte? To protočení dělám 2x za zimu. I když nastartovat vystydlýho karburátorovýho Haryka je tak na doraz baterie. Řeči o tom, že to motoru škodí, bych moc nebral. Převodovka je v bloku s motorem a stojící mašina se za 15 minut prohřeje i na mrazu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 26. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. ledna 2011 motoru najviac škodí keď nebeží. ja to robim presne takto.. sorry za ten bordel v garazi, ALE TO TAK MÁ BYŤ http://www.youtube.com/watch?v=1ghD8j-86us Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 26. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. ledna 2011 Jak pak se ke svým druhým polovičkám chováte v zimě? Já na konci sezony vyndám baterku, nabiju, a motorka spinká pod plachtou jak medvěd až do prvního slunného dne, kdy už nedočkavě nakopnu a jedu se projet, což je u nás na konci světa třeba až v dubnu Pár lidí, mě ovšem řeklo, že bych jí měl za zimu aspoň dvakrát, třikrát nechat protočit a zahřát, že jim to dělá moc dobře, co myslíte? Názory na protáčení přes zimu se různí..sto lidí sto názorů. Ja ji tak minimálně 3x za zimu nastartuju a 15 - 20 min. zahřívám. V garáži neklesá teplota pod 10 stupňů, takže ani nevyndavám baterku a nebyl nikdy problém. Pravdou ale je, že spíš, než že bych při tom myslel na její dobro, dělám to proto, že mi prostě ten kravál od Termignonů hrozně chybí..zvlášť když venku sněží a člověk ví, že jaro bude za dlouho.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 26. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. ledna 2011 já tomu možná nerozumím ale nějak nevím proč by se to mělo v zimě v garáži startovat. Čím to může prospět? Obecně se dá říct že každý studený start škodí. Dostává zabrat baterka a startér protože je olej hustý chladem. Dlouho to trvá než se natlakuje mazací soustava takže některé části můžou chvíli běžet bez oleje. Sytič nebo vstřikování dávkuje větší množství benzínu, ten se ze začátku částečně sráží na stěnách válců a přes kroužky proniká do olejové náplně. Pokud se pak nejede dost dlouho aby se benzín z oleje odpařil tak zhoršuje kvalitu oleje a dokonce může poškozovat těsnění. Snad jen že se tím proběhnutím zahýbá s těsněníma aby se nezalehla a obnoví olejový film na mazaných místech. Otázka je jak moc to je efektivní a jestli převáží pozitiva nad negativy. Každopádně bych to nestartoval ve velkých mrazech. U starých dvoutaktů to bylo jednoduché, stačilo při volnoběhu stříknout olej do sání aby se pořádně promazala klikovka, vyšroubovat svíčku a nalít trochu oleje do válce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se