quest987 Odesláno 8. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2019 k naštvání je to, že se snaží hledat nějakou omáčku okolo proč to nejde. Navíc tu omáčku okolo neumí ani prodat. Bohužel aby v očích zk. nějak nespadli tak si neumí přiznat, že něco neumí. ad bus - ten má jen jednu třídu - eko
Tom4 Odesláno 8. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2019 Customer service je bohužel pořád v ČR sprostý slovo. Třeba dnes na půl dne visela na seznamu na mainpage tapříhoda o shořelém Renaultu. Jestli to má ten prodejce(a dovozce) vůbec zapotřebí nebo jen zaměstnává idioty; nevíme.
geometr Odesláno 8. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2019 (upraveno) Jedna cesta do Rybníku... Jestli tam nejede to, co chceš, nebo nechceš jet tím, co tam jede, nezbude Ti než jet svým autem. Tak jednoduchý to totiž je. A mám obavu, že s tím nic neuděláš. Edit: Tím nechci říct, že je to v pořádku, a že to není k nasrání. Upraveno 8. dubna 2019 uživatelem geometr
Maro Odesláno 8. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2019 A pak mi budou lidi říkat, že prace v customer satisfaction není práce a jestli se nestydím brát si peníze za něco co "ví přece každý, že má pozdravit... to bych mohl dělat taky..."
zceyee Odesláno 8. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2019 Maro, tak to bys mohl rict par nejzakladnejsich chyb co obsluha dela, to by me celkem zajimalo. To musis teda znat i z ty druhy stranky, jak by se mel zakaznik chovat, aby byla pro obsluhu interakce nejjednodussi. Musi bejt typy zakazniku co je vylozene serou a pritom to toho zakaznika ani nenapadne.
beeman Odesláno 9. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 9. dubna 2019 pche, tam jsem to touto rychlosti valival uz v osmdesatemosmem na cervene S100 :-Dale to jsem jeste vsechny cajty v okoli znal jmenem :-D Tak pokuta vždy naštve. Ale zpětně mužů bejt rád, za tu sumu...Bylo to za Bytčou cestou na Žilinu, určitě to tam poznáš. :-)
jankoxxx Odesláno 9. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 9. dubna 2019 Tak pokuta vždy naštve. Ale zpětně mužů bejt rád, za tu sumu...Bylo to za Bytčou cestou na Žilinu, určitě to tam poznáš. :-)Poznam, ale zaroven viem, ze tam sa to fakt neoplati
zceyee Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Třeba typ zákazníka naprostý debil? Prijdu do kavarny a kluk mi rika "jak se mate dnes?". Potrebuju nejakej tutorial jak ho odpovedi nenasrat a zajistit, aby se dal na nic neptal. A zaroven nebejt za debila. Proc se ty lidi doboha ptaj kdyz oba vime ze nas to ani jednoho nezajima. Boze.
Tom4 Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Dobře, a vy? Nenasírací to je.Ptát se nemůže protože musí vymyslet nenasírací odpověď.Za debila je nyní on.Není zač, ale je to jen běžná zdvořilostní fráze a běžná zdvořilostní odpověď. Ste v tý Praze ňáko nabroušený všichni teďka, jestlipak tam máte dost slivovice, ta pomáhá od stresu
colommbo Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Chová se slušně a předpokládá (očekává), že i návštěvník na tom bude podobně. Že tě svou zdvořilostní frází nasere, netuší. Stačí přece odpovědět třeba "dík za optání, dnes nemám náladu, přineste mi, prosím, kafe."
geometr Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 zycee, to Tě jako naštvalo, jo? Tam nelez, když očekáváš lidi, co na Tebe budou mluvit
YPO Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 mě taky serou lidi co na mě mluví .... proč na mě mluví? .... úplná píčovina .....už mi sere i když pozdraví
Drooz3R Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Tak si myslím že civilizace je super věc ale lidí je v ní trochu moc...
zceyee Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Jako jo, slušný to je a to beze všeho. Jenže k čemu to vůbec je? Jeho vůbec nezajímá moje odpověď, v životě mě neviděl, mě nezajímá co si myslí. Fake otázky, fake úsměvy, fake lidi. Proč ty lidi normálně nevymyslej automat na kafe, kde každý ráno nasypou fresh kafe a vyčistěj to, dvě tlačítka - malej nebo velkej filtr. Klidně bych takovýmu automatu nechal i dyško.
Tom4 Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Otevřel si hospodu, ale furt mu tam lezli lidi. Furt lezl do kavárny, ale byl tam personál. Dobrej mindfuck tohleto, jakože to asi není vtip, tak pro člověka co celej život dělá ve službách jsi ale radši nic.
zceyee Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Mě nevadí pokud je personál kvalitní a neni to všechno průhledný a fake, ale představ si že přijedeš do McDrive a automat se tě zeptá jak se máš. A čeká na odpověď.
Micey Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Já to sice podobně mám taky, ale stydim se za to a mám dojem, že je spíš se mnou něco blbě, než se všema okolo. Dík za osvěžující náhled
YPO Odesláno 10. dubna 2019 Nahlásit Odesláno 10. dubna 2019 Fake otázky, fake úsměvy, fake lidi. sice seš úplnej vocas, ale tohle sedí jako prdel na hrnec .... i sem se zasmál mě baví v hospodě když přijde obsluha sebrat talíř kde jsem nechal půlku těch sraček a zeptá se ..... "všechno v pořádku" ? ........ většinou řeknu "v popřádku" a někdy řeknu "stálo to za hovno, ale vy za to nemůžete"
Doporučené příspěvky