Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

 

k naštvání je to, že se snaží hledat nějakou omáčku okolo proč to nejde. Navíc tu omáčku okolo neumí ani prodat. Bohužel aby v očích zk. nějak nespadli tak si neumí přiznat, že něco neumí. 

 

ad bus - ten má jen jednu třídu - eko

Odesláno

Customer service je bohužel pořád v ČR sprostý slovo.

Třeba dnes na půl dne visela na seznamu na mainpage ta

příhoda o shořelém Renaultu. Jestli to má ten prodejce

(a dovozce) vůbec zapotřebí nebo jen zaměstnává idioty; nevíme.

Odesláno (upraveno)

Jedna cesta do Rybníku... Jestli tam nejede to, co chceš, nebo nechceš jet tím, co tam jede, nezbude Ti než jet svým autem. Tak jednoduchý to totiž je. A mám obavu, že s tím nic neuděláš.

 

Edit: Tím nechci říct, že je to v pořádku, a že to není k nasrání.

Upraveno uživatelem geometr
Odesláno

A pak mi budou lidi říkat, že prace v customer satisfaction není práce a jestli se nestydím brát si peníze za něco co "ví přece každý, že má pozdravit... to bych mohl dělat taky..."

Odesláno

Maro, tak to bys mohl rict par nejzakladnejsich chyb co obsluha dela, to by me celkem zajimalo. To musis teda znat i z ty druhy stranky, jak by se mel zakaznik chovat, aby byla pro obsluhu interakce nejjednodussi. Musi bejt typy zakazniku co je vylozene serou a pritom to toho zakaznika ani nenapadne.

Odesláno

pche, tam jsem to touto rychlosti valival uz v osmdesatemosmem na cervene S100 :-D

ale to jsem jeste vsechny cajty v okoli znal jmenem :-D

 

Tak pokuta vždy naštve. Ale zpětně mužů bejt rád, za tu sumu...
Bylo to za Bytčou cestou na Žilinu, určitě to tam poznáš. :-)

Odesláno

Tak pokuta vždy naštve. Ale zpětně mužů bejt rád, za tu sumu...

Bylo to za Bytčou cestou na Žilinu, určitě to tam poznáš. :-)

Poznam, ale zaroven viem, ze tam sa to fakt neoplati :)

Odesláno

 

Třeba typ zákazníka naprostý debil? :D

Prijdu do kavarny a kluk mi rika "jak se mate dnes?". Potrebuju nejakej tutorial jak ho odpovedi nenasrat a zajistit, aby se dal na nic neptal. A zaroven nebejt za debila. Proc se ty lidi doboha ptaj kdyz oba vime ze nas to ani jednoho nezajima. Boze.

Odesláno

Dobře, a vy?

 

Nenasírací to je.

Ptát se nemůže protože musí vymyslet nenasírací odpověď.

Za debila je nyní on.

Není zač, ale je to jen běžná zdvořilostní fráze a běžná zdvořilostní odpověď. Ste v tý Praze ňáko nabroušený všichni teďka, jestlipak tam máte dost slivovice, ta pomáhá od stresu :)

Odesláno

Chová se slušně a předpokládá (očekává), že i návštěvník na tom bude podobně. Že tě svou zdvořilostní frází nasere, netuší. Stačí přece odpovědět třeba "dík za optání, dnes nemám náladu, přineste mi, prosím, kafe."  :)

Odesláno

Jako jo, slušný to je a to beze všeho. Jenže k čemu to vůbec je? Jeho vůbec nezajímá moje odpověď, v životě mě neviděl, mě nezajímá co si myslí. Fake otázky, fake úsměvy, fake lidi. Proč ty lidi normálně nevymyslej automat na kafe, kde každý ráno nasypou fresh kafe a vyčistěj to, dvě tlačítka - malej nebo velkej filtr. Klidně bych takovýmu automatu nechal i dyško.

Odesláno

Otevřel si hospodu, ale furt mu tam lezli lidi.

 

Furt lezl do kavárny, ale byl tam personál.

 

Dobrej mindfuck tohleto, jakože to asi není vtip, tak pro člověka co celej život dělá ve službách jsi

 

ale radši nic.

Odesláno

Mě nevadí pokud je personál kvalitní a neni to všechno průhledný a fake, ale představ si že přijedeš do McDrive a automat se tě zeptá jak se máš. A čeká na odpověď.

Odesláno

 Fake otázky, fake úsměvy, fake lidi. 

sice seš úplnej vocas, ale tohle sedí jako prdel na hrnec .... i sem se zasmál

 

mě baví v hospodě když přijde obsluha sebrat talíř kde jsem nechal půlku těch sraček a zeptá se ..... "všechno v pořádku" ?   :lol2: ........ většinou řeknu "v popřádku" a někdy řeknu "stálo to za hovno, ale vy za to nemůžete"

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...