Rs. Odesláno 12. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. března 2012 Seiko téměř jako nové Málem jsem poprskal monitor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek K Odesláno 12. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. března 2012 ... na to jestli klikne někdo, kdo má rád Seika, ... .Atypické hodinky, hmmm. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 12. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. března 2012 to je fakt naloz toto "Hodinky jsou doslova jako nové, vyjma drobného otlouku na sklíčku u datumovky. To jen tak abychom byli opravdu pečlivý v popisu. Protože tato vada je viditelná pouze po opravdu podrobném zkoumání pod lupou. Zapínání na ruku je vyřešeno elegantním patentním zavíráním. Na ramínku se též nachází nápis Stainless Steel." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 12. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. března 2012 Jako nove. A to vyoseni cifru, z toho jsem vyoseny i ja Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Nasrala mě další zpráva o našem panu podnikateli Jančurovi. Vždycky mě zamrzí, když slyším, jaký je tento člověk dobrák, jak krásně podniká a jak díky němu musí ČD zlevňovat. Můj názor je asi takový, že pro mě je tento pán nehorázný vychcánek, jelikož se nebudu vůbec zabývat tím, jak k penězům během r. 89 přišel, to ať si každý zjistí sám. Co mě však nasere do nepříčetna - je to, když slyším z okolí, jak je to levné a fajn... Ano, jsme národ, který hledí na každou korunu a pan podnikatel nasadil 3 a nebo 4 soupravy s dvěma ***óny a jezdí na trase Ostrava - Praha. Opravdu umění rýžovat na tomhle. Koncového zákazníka zajímá cena, už se nezabývá nad dalšimi věcmi a všichni jsou do jisté míry spokojeni... Až kurva díky tady tomu cipovi dojdou prachy na dotací malých tratí - oblast Osoblahy, atd, jsem zvědavý, co budou tamější lidi dělat. V zimě je to tam o hubu autem a lidi jsou odkázání na vlak a možná právě díky tomuhle člověku nebudou prachy, jelikož ČD bude muset zlevnit jízdné. (A vždy ty velké trasy dotujou ty menší). Nechci říci že se mi líbí politika ČD - odměny, atd, ale to je v každé firmě, akorát o téhle lidi nejvíce čtou. Na druhou stranu, do p....e, tak když chce konkurovat - komplexně a né na hlavní ose mezi bodem A a B v naší ČR. To, jak dříve lidi nastupovali bez zastávek u autobusů, to pomíjím. Ale jak říkám, koncového zákazníka zajímá cena a chuj s tym, zda v zimě nějaky vlak nepojede. Peníze vždy až na prvním místě... Upraveno 13. března 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Petře, myslím že na jiné trasy ho nepustili a kdybys jezdil na této trase tak často jako já, možná bys měl trochu jiný pohled. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 (upraveno) Kubo, ale já vím, že obsluha je příjemná, slečny jsou mladé, hezké, vše tam je a záchody NESm.dÍ a nezastávám se ČD. Pouze poukazuju, že jezdí mezi hlavními body. To, že ho na jiné tratě nepustili, to jsem nikde nenašel. Upraveno 13. března 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Kubo, ale já vím, že obsluha je příjemná, slečny jsou mladé, hezké, vše tam je a nezastávám se ČD. Pouze poukazuju, že jezdí mezi hlavními body. To, že ho na jiné tratě nepustili, to jsem nikde nenašel. málo hledáš, pardon sbíráš... nerozčiluj se porád, čekáme na monaca Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Netvrdili náhodou ČD před tím, než začal jezdit Jančura, že trasa Ostrava - Praha je pro ně jedna z nejstrátovějších? Ale je možné že si to pletu..... Peťo tak mladý a pořád na všechno tak nasraný a pesimistický......stojí Ti to za to? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Rozhněvaný mladý muž Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Ano, pan Jančura to dělá dobře. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukin_ova Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Nasrala mě další zpráva o našem panu podnikateli Jančurovi. Vždycky mě zamrzí, když slyším, jaký je tento člověk dobrák, jak krásně podniká a jak díky němu musí ČD zlevňovat. Můj názor je asi takový, že pro mě je tento pán nehorázný vychcánek, jelikož se nebudu vůbec zabývat tím, jak k penězům během r. 89 přišel, to ať si každý zjistí sám. Co mě však nasere do nepříčetna - je to, když slyším z okolí, jak je to levné a fajn... Ano, jsme národ, který hledí na každou korunu a pan podnikatel nasadil 3 a nebo 4 soupravy s dvěma ***óny a jezdí na trase Ostrava - Praha. Opravdu umění rýžovat na tomhle. Koncového zákazníka zajímá cena, už se nezabývá nad dalšimi věcmi a všichni jsou do jisté míry spokojeni... Až kurva díky tady tomu cipovi dojdou prachy na dotací malých tratí - oblast Osoblahy, atd, jsem zvědavý, co budou tamější lidi dělat. V zimě je to tam o hubu autem a lidi jsou odkázání na vlak a možná právě díky tomuhle člověku nebudou prachy, jelikož ČD bude muset zlevnit jízdné. (A vždy ty velké trasy dotujou ty menší). Nechci říci že se mi líbí politika ČD - odměny, atd, ale to je v každé firmě, akorát o téhle lidi nejvíce čtou. Na druhou stranu, do p....e, tak když chce konkurovat - komplexně a né na hlavní ose mezi bodem A a B v naší ČR. To, jak dříve lidi nastupovali bez zastávek u autobusů, to pomíjím. Ale jak říkám, koncového zákazníka zajímá cena a chuj s tym, zda v zimě nějaky vlak nepojede. Peníze vždy až na prvním místě... Nemáš pravdu. Například na slovensku jezdí nově na trati z Bratislavy do Komárna, což určitě není spojnice hlavních bodů. Zdvojnásobil frekvenci spojů, zavedl taktovou dopravu. Ve špičce jezdí co půl hodiny. Celou trasu projedou vlaky rychleji. Na palubě mají wi-fi, soupravy jsou klimatizované. A hlavně jezdí se tam v těchto soupravách: Místo původních těchto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miccalek Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 A hlavně jezdí se tam v těchto soupravách: Ty bláho. Já si pamatuju pana Jančuru z Neváhej a toč, a pak jsem o něm už neslyšel a dnes má takové vlaky. Musí to byť borec jak cyp. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Nemáš pravdu. Například na slovensku jezdí nově na trati z Bratislavy do Komárna, což určitě není spojnice hlavních bodů. Zdvojnásobil frekvenci spojů, zavedl taktovou dopravu. Ve špičce jezdí co půl hodiny. Celou trasu projedou vlaky rychleji. Na palubě mají wi-fi, soupravy jsou klimatizované. A hlavně jezdí se tam v těchto soupravách: Místo původních těchto. Jak jsem se učil ve škole- Bratislava - Komárno, hlavní tah pro největší slovenskou menšinu ( jedna z nejvytíženějších tras na území SK ), ale za těch pár let se mohlo pár věcí změnit. A k udělení licencí na jednotlivé tratě- žádal pouze o hlavní tahy ( co vím-na Brno, Olomouc a pod. ), tratě typu Osoblaha, Šluknov a podobně ho nezajímají a určitě o ně žádat nebude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Bratislava-Komárno je perspektívny ťah s množstvom cestujúcich. Popravde, Jančura nemusí živiť aparát ZSSK, preto môže jazdiť lacnejšie. Situácia v SR a ČR je dosť odlišná. V SR prebehla absolútna reorganizácia, ktorá totálne zliberalizovala železnice - rozdelenie na tri časti: žel. infraštruktúru-ŽSR, nákladnú dopravu-ŽS Cargo a osobnú dopravu-ZSSK. Dopravný trh je otvorený a môže naň vstúpiť ktokoľvek. Okrem toho, prepravných spoločností tu už funguje viac. Trate aj spoje si musia na seba zarobiť, inak majú ľudia, hlavne u regionálnych spojov smolu, pokiaľ na konkrétne spoje neprispeje samosprávny kraj. Jednoducho sa zrušia bez náhrady. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Jinak to řeknu, je možné, že díky Jančurovi nebudou prachy na malé tratě, jelikož ČD je přestane dotovat? Může se to stát? Jinak se vším souhlasím a jaká je situace u vás, jsem věděl. Kamarád právě se o železnici dost zajímá, proto jsem napsal to, co jsem napsal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Jinak to řeknu, je možné, že díky Jančurovi nebudou prachy na malé tratě, jelikož ČD je přestane dotovat? Může se to stát? Jinak se vším souhlasím a jaká je situace u vás, jsem věděl. Kamarád právě se o železnici dost zajímá, proto jsem napsal to, co jsem napsal. jsem lama, ale není to tak, že ČD má howno co dotovat, protože ji horem dolem dotujeme my daňoví poplatníci, a to dokonce 2x, jednou samotné ČD a podruhé prostřednictvím krajů na právě prodelečné tratě, kde právě oranžová většina zabránila vstupu soukromníku a naopak podepsala smlouvu na dalších tuším 10 let se ztrátovou ČD? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Jinak to řeknu, je možné, že díky Jančurovi nebudou prachy na malé tratě, jelikož ČD je přestane dotovat? Může se to stát? Jinak se vším souhlasím a jaká je situace u vás, jsem věděl. Kamarád právě se o železnici dost zajímá, proto jsem napsal to, co jsem napsal. Popravde, tá liberalizácia je totálny bordel, aby sme sa rozumeli. U vás to možno dopadne rovnako a to čo píšeš v prvej vete, bude bohužiaľ nakoniec pravda, ale koho kompetentného to bude zaujímať. Pokiaľ nezabojujú starostovia a primátori, spoje, aj celé trate sa zrušia. Tí čo o tom rozhodujú, aj tak chodia autami. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Ze Jancura i autobusy jezdil jen na vynosnych tratich je jasny. Pujcit si busy a podstrelit cenu CSAD nebylo az tak velky umeni. Ze kapital pobral z aupairek je taky jasny.Jo je dravej, nejde s mainstreamem, vyuziva dobre PR, ale kdyby vstupoval na fungujici trh a ne mezi zkostnately podtunelovany monopolisty, asi by to takovy happy pribeh o ceskem zazraku nebyl. Ale ono je to vsude, balikovy firmy taky skocily po zlatym postovnim praseti, ale dorucovat pohledy babkam do rychlebsky vesnicky by se jim asi nechtelo... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maama Odesláno 13. března 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2012 Jinak to řeknu, je možné, že díky Jančurovi nebudou prachy na malé tratě, jelikož ČD je přestane dotovat? Může se to stát? Jinak se vším souhlasím a jaká je situace u vás, jsem věděl. Kamarád právě se o železnici dost zajímá, proto jsem napsal to, co jsem napsal. že uloupnutí perníčku z rentabilních tratí ČD finančně neprospěje je jasný. ale jestli to bude tak vážný, že se ztrátové tratě neutáhnou, anebo se to jen zneužije jako argument, přestože utáhnout by se případně daly - to se nikdy nedozvíš. ale nasrat se můžeš, to jo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky