Kid_A Odesláno 29. ledna Nahlásit Odesláno 29. ledna parada, @Seamaster diky za foto report. Jak je prosim te starej ten strojek?
Seamaster Odesláno 29. ledna Nahlásit Odesláno 29. ledna Otevirali jsme casovou konzervu Omega z roku 1967, nikdy to nebylo servisovany, ale drzelo to do minuty za 24h
Kid_A Odesláno 29. ledna Nahlásit Odesláno 29. ledna V 29. 1. 2025 v 15:01, Seamaster napsal: Otevirali jsme casovou konzervu Omega z roku 1967, nikdy to nebylo servisovany, ale drzelo to do minuty za 24h Rozšířit poctiva pracicka
ONYX servis hodinek Odesláno 30. ledna Nahlásit Odesláno 30. ledna Tak prvně díky za pochvalu práce na Bulova Accutron.... Pak s tou časovou konzervou je to pravda... tolik let v těch místech nikdo nebyl, připadal jsem si jak znovu objevitel . 1 1
Josef01 Odesláno 4. února Nahlásit Odesláno 4. února V 22. 1. 2025 v 14:58, ONYX servis hodinek napsal: A ještě z jiného soudku. Odborně zrestaurovaný číselník od firmy Causemann v Německu. Něco tak sprostého jsem dlouho neviděl. Kvalita žádná, číselník zničen a ještě si naúčtovali 365,- Euro. Neskutečný! Rozšířit Tohle je tragický, ale sám nápad nechat restaurovat cifr je špatně. Má to prostě zůstat tak jak to je, jen případně vyčistit.
ONYX servis hodinek Odesláno 6. února Nahlásit Odesláno 6. února Dovolím si nesouhlasit. Bylo to již probíráno několikrát zde na fóru a tak se budu opakovat. Pokud je číselník vyrezlý barva a vše kolem zničené, nevidím důvod proč ho tak nechat. A to ani z hlediska sběratelské hodnoty, jelikož cena takto poškozeného kusu bude hrubě podprůměrem. Pak osobní preference a způsob užití jsou důležité aspekty v rozhodování. V neposlední řadě úroveň a kvalita renovace. Pokud to nikdo udělá jako mistr Causemann patří mu urazit ruce. Naštěstí máme i jiné borce, kteří dělají nesrovnatelně lépe. 1
ONYX servis hodinek Odesláno 6. února Nahlásit Odesláno 6. února Nezaplatil jsem mu to dopředu a ani nezaplatím.... není co řešit!
Ondrej71 Odesláno 10. února Nahlásit Odesláno 10. února Další skvělá, a jsem si jistý, že ne poslední, zkušenost s Onyxem. Ruda mi velice ochotně pomohl s kontrolou, seřízením a přetěsněním hodinek. Moc děkuji a opětovně mohu potvrdit, že Onyxu na zákaznicích záleží a na jejich přístupu je to vidět.
Jiří Sedlák Odesláno 12. února Nahlásit Odesláno 12. února V 6. 2. 2025 v 10:25, ONYX servis hodinek napsal: Dovolím si nesouhlasit. Bylo to již probíráno několikrát zde na fóru a tak se budu opakovat. Pokud je číselník vyrezlý barva a vše kolem zničené, nevidím důvod proč ho tak nechat. A to ani z hlediska sběratelské hodnoty, jelikož cena takto poškozeného kusu bude hrubě podprůměrem. Pak osobní preference a způsob užití jsou důležité aspekty v rozhodování. V neposlední řadě úroveň a kvalita renovace. Pokud to nikdo udělá jako mistr Causemann patří mu urazit ruce. Naštěstí máme i jiné borce, kteří dělají nesrovnatelně lépe. Rozšířit A já mohu potvrdit, že když Ruda píše, že máme jiné borce, tak já můžu říct, že jednoho má on. Byl jsem od renovace cifru mnohými zde odrazován, ale nechtěl jsem, aby mi stará kvetoucí lumi padala do stroje po opravě. Výsledek už jsem tu prezentoval viz moje Pogue, vypadá to jako nový a dokonce to i svítí a ne zase přehnaně, jenom déle. Nakonec kdo by chtěl ohnilej ciferník v renovovaným pouzdře s novým sklem. To je buď udělat všechno nebo nic. Jinak to vypadá blbě.
ONYX servis hodinek Odesláno 20. února Nahlásit Odesláno 20. února Vrátím se k renovacím číselníku. Dnes nám přišly tři kousky číselníků po renovaci a troufám si tvrdit, že takováto renovace mi opravdu dává veliký smysl. 4 1
rekib1 Odesláno 24. února Nahlásit Odesláno 24. února O5 velká pochvala za komunikaci příjmu a výdeje hodinek a udělání maxima pro hodinky! Rudovi a jeho týmu děkuji!
bandicoot Odesláno 25. února Nahlásit Odesláno 25. února Po zkušenostech s loňským perfektním servisem PAM 312 (full péče vč. refreshe pouzdra a nového skla) jsem Alešovi dnes s klidným svědomím dal na servis RLX 14060.
papun Odesláno 25. února Nahlásit Odesláno 25. února @ONYX servis hodinek Ty ciferníky vypadají perfektně. Nemáš prosím foto před renovací? Zajímalo by mě co se z té renovace dá ,,vymáčknout". Díky
ONYX servis hodinek Odesláno 26. února Nahlásit Odesláno 26. února Bohužel foto před nemám... nestíhám takový věci řešit... číselníků renovujeme do roka cca 20 a více ks a vždy naprostá spokojenost. Jestli si někdy vzpomenu dám sem foto před a po u dalšího kusu.
vaba Odesláno 13. března Nahlásit Odesláno 13. března Opakovaná pochvala, večerní komunikace s Rudou, poptávaná kontrola LACO Squad Watch 1000 (zastavovaní). Druhý den na místě, zjištěn uvolněný šroubek, povalující se v pouzdru. Vyřešeno, provedena demagnetizace, seřízení chodu, tlakovka. A k tomu pokec na dílně. Děkuji a těším se na další setkání Vašek
CEGY Odesláno 22. března Nahlásit Odesláno 22. března Já už posledních pár let spolupracuju jenom s Onyxem. Onehdá jsem tam nesl jedny chrona na opískování a výměnu ruček. Hodinky byly kupovány tady a měly kompletní servis od autorizovaného servisu včetně faktury. Po otevření se zjistilo, že servis byl dost odfláklej, a že by bylo nejlepší ho udělat znovu. Ruda se nabídl, že celou záležitost s firmou vykomunikuje. Autorizovaný servis poté uznal, že práce nebyla zcela dobře provedena. Využili jsem jedno z nabízených řešení a to, že nový servis udělá Onyx a náklady mu zaplatí. No a já jsem spokojenej a ještě jednou díky týmu Onyxu. 1
bandicoot Odesláno 8. dubna Nahlásit Odesláno 8. dubna Suby po servisu - Po pěti dnech od nastavení času: na ruce, v krabičce, v práci, na výletě… prostě tak různě. 5 1 2
Jan7 Odesláno 13. dubna Nahlásit Odesláno 13. dubna Ve čtvrtek přezuto v Onyxu na kovový tah a hurá na ruku. Klukům v Onyxu ještě jednou moc děkuji. 1 1 1
ONYX servis hodinek Odesláno 17. dubna Nahlásit Odesláno 17. dubna Oba Vaše příspěvky jsou moc pěkné . Děkujeme.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se