Přejít na obsah

Operatori CZ


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 538
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Návštěvník

A je to pravda. Lidi se neradi domlouvají telefonicky, raději osobně na pobočce. Přitom hovor, ve kterém padne "domluva", musí být nahrán a archivován minimálně po dobu trvání závazku. 1000% bezpečnější je domluva po telefonu.

Na pobočce bych dobrovolně neuzavřel nikdy nic. Nehledě na to, že operátoři na lince mají vždycky více možností.

 

Z kamenných prodejen jsem zažil už asi tak 10.000 šmelin, kdy zákazníci důvěřovali prodejci, a pořádně nečetli, co podepisují.

Tak já mám docela dobrou paměť na jména a do těch stížností, které na ně píšu, už to peru na konkrétní lidi. Jestli to dopadne tak, že mně sprostě lhal, tak doufám, že tomu sráči alespoň otrávím pár dní, kdy ho bude někdo jebat. Každopádně už principu se nenechám odbýt a nedám jim pokoj, Protože srát si na hlavu nenechám. Do téhle zkušenosti jsem si myslel, že zaměstnanci na pobočkách jsou spíše korporátní pěšáci a jediný, s kým se máš cenu bavit, je manažer pobočky. Teď vidím, že nemají daleko šmejdům. Myslíš, že má cenu to točit přes ten český telekomunikační úřad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na mě T-mobile hodil těžký bobek. Poslední možný den jsem výpověď stáhnul. Asi to bylo tím, že mi smlouva končí až za rok a tři měsíce a měli spočítaný, že se jim to vyplatí. Jsem u T-mobilu už 15 let a nikdy jsem nezmeškal platbu. Já si nestěžuji se službami jsem spokojen a mám 30% slevu, ale až bude končit smlouva, tak to zase zkusím. Doufám, že se to za ten rok zase někam posune a bude už normální mít za ty peníze neomezený FUP. Toť rozuzlení mého příběhu ;o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Tak na mě T-mobile hodil těžký bobek. Poslední možný den jsem výpověď stáhnul. Asi to bylo tím, že mi smlouva končí až za rok a tři měsíce a měli spočítaný, že se jim to vyplatí. Jsem u T-mobilu už 15 let a nikdy jsem nezmeškal platbu. Já si nestěžuji se službami jsem spokojen a mám 30% slevu, ale až bude končit smlouva, tak to zase zkusím. Doufám, že se to za ten rok zase někam posune a bude už normální mít za ty peníze neomezený FUP. Toť rozuzlení mého příběhu ;o)

tak dávat výpověď rok a 3mesice dopředu imho nesmysl, na který ti opravdu naskočí. Musíš je bombardovat až 3 měsíce před koncem. Já jsem teď spokojenej ;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

 

tak dávat výpověď rok a 3mesice dopředu imho nesmysl, na který ti opravdu naskočí. Musíš je bombardovat až 3 měsíce před koncem. Já jsem teď spokojenej ;)

Tak kupeckymi pocty se da dopocitat, ze cim das driv vypoved ze smlouvy, tak oni prijdou o vetsi prachy, protoze jako fyzicka osoba platis 20% sankce z mesicniho tarifu do konce smlouvy, oni prichazeji o 80%. Ale nejsem si jisty, jestli takhle ty hvezdy uvazuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Pak si musis u konkurence sjednat o 20% lepsi podminky. Ja se na to koukam takhle. V zivote jsem uz o par penez prisel. A kdyz jsem byl v pohode a soustredil na cas budouci, vzdycky jsem je vydelal zpatky. Kdyz jsem se necim sral, tak me to jen bralo energii jinde a vysledek stal stejne za pytel. Pokud na me bude srat i to reklamacni, nebudu vahat dat vypoved 20 mesicu dopredu ze ctyr cisel.

Upraveno uživatelem Roman I.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu, bohužel teď musím svůj čas a veškerou energii věnovat hlavně stavbě domu a práci, aby bylo na chleba. Na takové handrkování s operátorem už nezbývá moc energie. Stačí že se teď handrkuji s dodavateli stavebních materiálu o termínech a cenách. Nejsem v tom zase až tak kovaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Tak já mám docela dobrou paměť na jména a do těch stížností, které na ně píšu, už to peru na konkrétní lidi. Jestli to dopadne tak, že mně sprostě lhal, tak doufám, že tomu sráči alespoň otrávím pár dní, kdy ho bude někdo jebat. Každopádně už principu se nenechám odbýt a nedám jim pokoj, Protože srát si na hlavu nenechám. Do téhle zkušenosti jsem si myslel, že zaměstnanci na pobočkách jsou spíše korporátní pěšáci a jediný, s kým se máš cenu bavit, je manažer pobočky. Teď vidím, že nemají daleko šmejdům. Myslíš, že má cenu to točit přes ten český telekomunikační úřad?

oni jsou placení od prodejů.. nikdo nebude zkoumat, co ti nakecali, pokud budou podepsané papíry cajk - jen ti zahrajou divadlo, jak je to mrzí a že si to pohlidaji.. ale za 10 minut udělají dalšímu člověku to samé. ČTÚ bude opět vycházet ze smluvní dokumentace. Tzn. marně vynaložená energie. Proto se někteří operátoři tak boji zavádět nahrávací zařízení na prodejny. Prodeje by šly rapidně dolů. Ty smeliny na prodejnách podporuje nastavený systém odměn. Vedení operátorů jede jen přes čísla - spokojenost zákazníka, solidní jednání, věrný zákazník - pro ně absolutně neměřitelné veliciny. Je to horší kšeft než autobazary. Mentalita začátku 90. let... Vekslaci se srandovnima vyplatama..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je třeba doufat, že se ČTÚ a spol. neposerou a vytvoří podmínky pro vstup 4. operátora. Jaro 2019 je poslední šance. Pokud to neklapne, realne se tady ten stav zabetonuje na další dlouhé roky. Když se podíváte do ceníků, pochopíte, že si operátoři kartelove rozdělili trh. Neuverite, ale většina zákazníků (!!!) funguje za standardní ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro někoho asi příjemná kratochvíle, pro většinu ale asi spíše neskutečný opruz a mrhání energií a mnohem radši by si vybrali férovou nabídku na fungujícím konkurenčním trhu bez nutnosti někoho 2x ročně trénovat a zkoušet kdo to déle vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No skoro bych tomu i věřil. Klučík na pobočce mi "nevypnul" balíček, mě k ničemu, který jsem potřeboval k datové kartě do zahraničí (aby fungovala). Tak, samozřejmě i mojí nedůsledností, skoro 2 litry mínus. Tak jsem si dal odchod (datová smlouva) a najednou že je jim to líto a jestli teda nechci tarif na omluvu. Neomezené volání, sms  a 2,5 gb za 450,-/měsíc s tím, že data jdou sdílet s druhým číslem (o což mi šlo, abych mohl s daty do zahraničí). Tak nakonec to asi dopadlo dobře, předpokládám že to snad není špatná nabídka ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...