Přejít na obsah

Operatori CZ


Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 538
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

No na české číslo v UK...tak jsem to blbě pochopil předtím. Já myslel, že se ty doplatky účtují i na tento typ hovoru

aha, to je potřeba si ujasnit. Na české číslo v EU neplatíš nic. Vztahuje se i na IS, FO, GIB, CH, N...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Hlavně nic nevyřizovat na pobočkách . (O2)

 

Situace: Chceme ukončit smlouvu na IČO na datový tarif.

"Jste tu moc brzy, výpovědní doba je XY dní. Stavte se XY dní před koncem smlouvy"

(Copak nejde sepsat výpověď předem s datem ukončení ke konci smlouvy? )

V daném termínu nemáme čas... Nevadí, ukončíme někdy potom. "Automatické prodloužení nemáte nastavené"

 

... Uplynul nějaký čas a znovu na té samé pobočce: "Jste tu moc brzy (pozdě) , automaticky se vám prodloužila smlouva..."

Čumím na něj jak puk... "Tvrzení proti tvrzení"

Upraveno uživatelem nettopejr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Hlavně nic nevyřizovat na pobočkách . (O2)

 

Situace: Chceme ukončit smlouvu na IČO na datový tarif.

"Jste tu moc brzy, výpovědní doba je XY dní. Stavte se XY dní před koncem smlouvy"

(Copak nejde sepsat výpověď předem s datem ukončení ke konci smlouvy? )

V daném termínu nemáme čas... Nevadí, ukončíme někdy potom. "Automatické prodloužení nemáte nastavené"

 

... Uplynul nějaký čas a znovu na té samé pobočce: "Jste tu moc brzy (pozdě) , automaticky se vám prodloužila smlouva..."

Čumím na něj jak puk... "Tvrzení proti tvrzení"

Jj, já s tím T mobile ze stejneho duvodu sjizdim dalsi kolo v ringu. Naslibovane slevy od manazera pobocky ve vyuctovani nikde, neprevedena cisla do Magenty, takze 14 dni nemozne uplatnit slevu deklarovanou v nabidce oficialne atd. Cekam 14 dni az se mi ozve jejich reklamacni oddeleni. A to uz jsem se do emailu zminil, ze si zacnu dopisovat s Ceskym telekomunikacnim uradem a dam vypoved na vsechna 4 cisla klidne mesic po zalozeni smluv. Na ty supaky nemam nervy. Nejvetai prdel byla, ze mi jeden z tech profesionalu na lince rekl, ze je vse lepsi resit s nimi, protoze oni jsou nahravani, ale na pobocce je to prave tvrzeni proti tvrzeni. Jinymi slovy lzeme zakaznikovi tam, kde nas nemuze chytit za rukav. Strasny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to pravda. Lidi se neradi domlouvají telefonicky, raději osobně na pobočce. Přitom hovor, ve kterém padne "domluva", musí být nahrán a archivován minimálně po dobu trvání závazku. 1000% bezpečnější je domluva po telefonu.

Na pobočce bych dobrovolně neuzavřel nikdy nic. Nehledě na to, že operátoři na lince mají vždycky více možností.

 

Z kamenných prodejen jsem zažil už asi tak 10.000 šmelin, kdy zákazníci důvěřovali prodejci, a pořádně nečetli, co podepisují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně nic nevyřizovat na pobočkách . (O2)

 

Situace: Chceme ukončit smlouvu na IČO na datový tarif.

"Jste tu moc brzy, výpovědní doba je XY dní. Stavte se XY dní před koncem smlouvy"

(Copak nejde sepsat výpověď předem s datem ukončení ke konci smlouvy? )

V daném termínu nemáme čas... Nevadí, ukončíme někdy potom. "Automatické prodloužení nemáte nastavené"

 

... Uplynul nějaký čas a znovu na té samé pobočce: "Jste tu moc brzy (pozdě) , automaticky se vám prodloužila smlouva..."

Čumím na něj jak puk... "Tvrzení proti tvrzení"

Jo.. a malá rada. Když u O2 chceš vypovídat služby na IČO - tak si ty služby převeď (zadarmo) na rodné číslo, až následně vypovídej. Smluvní pokuta bude o 80% nižší :-D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...